Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (30)Книжкові видання та компакт-диски (39)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.355.25$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
1.

Борисова Т.В. 
Методика підготовки майбутніх учителів музики до естетичного виховання школярів засобами музично-театрального мистецтва: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.В. Борисова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Охарактеризовано суть і зміст музично-театральної діяльності. Визначено її естетико-виховну значущість. Проаналізовано методичні проблеми підготовки майбутніх учителів музики до ефективного використання засобів музичного театру в естетико-виховному процесі школи. Визначено й обгрунтовано критерії, показники, рівні підготовки студентів музичних спеціальностей до естетичного виховання учнівської молоді засобами музичного театру. Розроблено й апробовано поетапну методику даної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4УКР)31 + Щ335.07 + Ч421.355.23 + Ч421.355.25 +
Шифр НБУВ: РА350415

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
2.

Лавриш І.М. 
Методика формування естетичних орієнтацій підлітків засобами дитячого музичного театру-студії: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.М. Лавриш ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 17 с. — укp.

Розкрито суть поняття "естетичні орієнтації". Обгрунтовано зміст, структуру й особливості педагогічного процесу. Запропоновано визначення поняття "музична вистава". З'ясовано критерії та встановлено рівні сформованості естетичних орієнтацій підлітків. Досліджено педагогічний процес, умови та засоби формування зазначених орієнтацій. Розроблено й експериментально апробовано методику формування естетичних орієнтацій підлітків засобами дитячого музичного театру-студії. Науково обгрунтовано результати дослідно-експериментальної діяльності, використання яких дозволяє підвищити рівень навчально-виховної роботи дитячого музичного театру-студії у позашкільних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.25 + Щ338.9(4УКР)-07 р +
Шифр НБУВ: РА355857

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Калініна Л.А. 
Розвиток естетичного смаку молодших школярів у діяльності аматорського дитячого театру ляльок: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / Л.А. Калініна ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Визначено шляхи, форми та методи розвитку естетичного смаку молодших школярів у театрально-сценічній діяльності у дитячих аматорських театрах ляльок за умов дозвілля. Розглянуто теоретичні засади досліджуваної проблеми, показано можливості мистецтва театру ляльок у розвитку естетичного смаку молодших школярів. Розкрито особливості дозвіллєвої діяльності, які необхідно враховувати під час організації занять молодших школярів мистецтвом театру ляльок, уточнено зміст базових понять ("естетичний смак", "аматорський театр", "театрально-сценічна діяльність", "мистецтво театру ляльок", "дозвілля", "дозвіллєва діяльність"). Обгрунтовано значення естетичного смаку як ознаки духовної якості особистості. Доведено, що специфіка театрально-сценічної діяльності молодших школярів найбільш адекватно може бути відображена у моделі естетичного смаку, розглянуто її мотиваційний, діяльнісний, когнітивний та емоційно-почуттєвий аспекти. Здійснено експериментальну апробацію розробленої методики, показано її ефективність. Наведено рекомендації щодо використання мистецтва театру ляльок в організації дозвіллєвих занять для дітей молодшого шкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.25 + Ч421.331.1 + Щ337 +
Шифр НБУВ: РА350297

Рубрики:

      
4.

Сєрих Л.В. 
Формування естетичної культури молодших школярів у процесі театралізованої діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.В. Сєрих ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу стану розробленості проблеми формування естетичної культури молодших школярів у процесі театралізованої діяльності у науковій теорії та виховній практиці з'ясовано й уточнено суть наукових понять "естетична культура" та "театралізована діяльність" молодших школярів, розкрито їх роль і місце в естетичному вихованні школярів. Визначено критерії та показники рівнів сформованості естетичної культури молодших шолярів у процесі тетралізованої діяльності. Розроблено, науково обгрунтовано й експериментально перевірено методику даного формування, яка передбачає єдність урочної та позаурочної діяльності на базі особистісно орієнтованого підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.25 + Ч421.331.1 +
Шифр НБУВ: РА355759

Рубрики:

      
5.

Онофрійчук Л.М. 
Формування творчих умінь підлітків засобами музичного театру ляльок: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.М. Онофрійчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Доведено залежність ефективності формування творчих умінь підлітків від педагогічного керівництва й умов, якими передбачається активізація мотиваційних орієнтацій учнів, впровадження поетапного формування творчих умінь з поступовим ускладненням запропонованих завдань, організація занять у формі діалогу та педагогічної взаємодії на засадах співтворчості, опора, орієнтація на синтез художніх засобів видів мистецтва, запровадження системи інтеграції мистецтва. Конкретизовано сутність та структуру творчих умінь підлітків, визначено їх компонентну структуру, а також критерії та рівні сформованості. Визначено та проведено експериментальну апробацію методики формування творчих умінь підлітків засобами музичного театру ляльок. Розроблено та впроваджено у навчально-виховний процес методику формування творчих умінь підлітків засобами музичного театру ляльок, яка поєднує в собі організаційний, репродуктивно-творчий і самостійно-творчий етапи формування творчих умінь. Здійснено експериментальну апробацію створеної методики, яка супроводжується статистичними даними, та засвідчує її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.25 + Ч421.331.2 + Щ338.7 +
Шифр НБУВ: РА367727

Рубрики:

      
6.

Єскіна Г.О. 
Формування ціннісних орієнтацій молоді засобами аматорського театру: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / Г.О. Єскіна ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Розкрито методологічні засади формування ціннісних орієнтацій молоді за умов театрального аматорства. Визначено пріоритетні ціннісні орієнтації молоді у сфері аматорської діяльності (гуманістичні, соціальні, морально-естетичні, художні, національні). На підставі розроблених критеріїв визначено рівні сформованості ціннісних орієнтацій у молодих учасників аматорських театральних об'єднань. Розроблено програму педагогічного керівництва формуванням ціннісних орієнтацій молоді, варіативну за призначенням, мобільну за характером практичного використання. Експериментально доведено ефективність методики формування ціннісних орієнтацій молоді як основи її духовного становлення та життєвого самовизначення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.25 + Щ339
Шифр НБУВ: РА318476 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Шахрай В.М. 
Формування ціннісних орієнтацій підлітків у діяльності дитячого театру: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.М. Шахрай ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2003. — 19 с. — укp.

Висвітлено питання теорії і практики формування ціннісних орієнтацій підлітків у діяльності дитячого театру. Розкрито сутність понять "цінності", "ціннісні орієнтації", визначено систему, зміст і структуру ціннісних орієнтацій підлітків. Розглянуто виховні можливості дитячого театру у формуванні ціннісних орієнтацій підлітків, а також педагогічні помилки та суперечності використання цього засобу у виховній практиці. Визначено основні напрямки застосування досвіду українського самодіяльного театру в сучасній виховній практиці. Обгрунтовано основні педагогічні умови, що сприяють удосконаленню формування ціннісних орієнтацій підлітків у діяльності дитячого театру, розроблено та експериментально апробовано програму діяльності дитячого театру як виховної технології формування ціннісних орієнтацій підлітків. Визначено зміст і форми взаємодії освітніх закладів і сім'ї з формування ціннісних орєнтацій підлітків засобами театральної самодіяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.25 + Щ338.3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА324075

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Гаврилюк С. М. 
Художній розвиток дітей 5 - 7 років засобами театралізованої діяльності в умовах навчально-виховного комплексу "Дошкільний навчальний заклад - загальноосвітній навчальний заклад": автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / С. М. Гаврилюк ; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. — Миколаїв, 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито психолого-педагогічні підходи до художнього розвитку особистості. Здійснено аналіз історико-педагогічного досвіду використання театралізованої діяльності у формуванні творчої особистості. З'ясовано особливості організації та педагогічну ефективність театралізованої діяльності дітей 5 - 7-ми років за умов навчально-виховного комплексу "Дошкільний навчальний заклад - загальноосвітній навчальний заклад". Розроблено експериментальну модель художнього розвитку дітей 5 - 7-ми років засобами театралізованої діяльності. Визначено організаційно-педагогічні умови художнього розвитку вихованців навчально-виховного комплексу даного закладу. Одержано позитивні результати апробації експериментальної моделі художнього розвитку дітей 5 - 7-ми років за умов навчально-виховного комплексу, які засвідчили її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.25 + Ч421.355.25
Шифр НБУВ: РА371445 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Гаврилюк С. М. 
Художній розвиток дітей 5-7 років засобами театралізованої діяльності в умовах навчально-виховного комплексу "Дошкільний навчальний заклад - загальноосвітній навчальний заклад": автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / С. М. Гаврилюк ; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. — Миколаїв, 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито психолого-педагогічні підходи щодо художнього розвитку особистості. Здійснено аналіз історико-педагогічного досвіду використання театралізованої діяльності у формуванні творчої особистості. З'ясовано особливості організації та педагогічну ефективність театралізованої діяльності дітей 5-7-ми років за умов навчально-виховного комплексу „Дошкільний навчальний заклад - загальноосвітній навчальний заклад". Розроблено експериментальну модель художнього розвитку дітей 5-7-ми років засобами театралізованої діяльності. Визначено організаційно-педагогічні умови художнього розвитку вихованців навчально-виховного комплексу даного закладу. Одержано позитивні результати апробації експериментальної моделі художнього розвитку дітей 5-7-ми років за умов навчально-виховного комплексу, які засвідчили її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.25 + Ч421.355.25
Шифр НБУВ: РА371445 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського