Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (59)Книжкові видання та компакт-диски (87)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.352.26$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
1.

Нетьосов 
Навчання дев'ятикласників основ правознавства з використанням інформаційно- комунікаційних технологій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Сергій Іванович Нетьосов ; Інститут педагогіки АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.26 + Х8р(4УКР)2-3ф
Шифр НБУВ: РА365754

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Криштак І.В. 
Організація правового виховання учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів України (друга половина ХХ століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.В. Криштак ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Розкрито суть правового виховання старшокласників на сучасному етапі. Досліджено аспект формування питань даного виховання у світовій і вітчизняній педагогічній думці. Визначено, обгрунтовано та розглянуто етапи становлення та розвитку правового виховання в Україні у досліджений період, а саме: 1950 - 1985 рр. - становлення правового виховання як педагогічної проблеми; 1986 - 1991 рр. - інтенсивного розвитку його теоретичних засад; 1990-ті рр. - розвитку правового виховання як системи. Досліджено напрями його реалізації. Узагальнено форми організації та методи здійснення правового виховання учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів України у другій половині XX ст. Розглянуто шляхи творчого використання досвіду здійснення правового виховання учнів старших класів загальноосвітніми навчальними закладами України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.26 + Ч33(4УКР)63 +
Шифр НБУВ: РА355129

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Запорожан І.Г. 
Педагогічні основи правовиховної роботи з молодшими школярами: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / І.Г. Запорожан ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2002. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано принципи відбору змісту правового виховання учнів молодших класів (доступності правової інформації, урахування соціального статусу школярів, орієнтації на правомірну поведінку дітей). Розроблено структуру та зміст правового виховання молодших школярів, який охоплює сукупність знань з конституційного, трудового, цивільного, адміністративного, сімейного, екологічного та кримінального права. Виявлено показники (правові знання та уявлення, провомірну поведінку, оцінку власних і чужих вчинків, наявність навичок самоконтролю, прояв інтересу до правової інформації) рівнів (високого, достатнього, середнього та низького) правової вихованості молодших школярів. Проаналізовано та розвинено форми та методи правового виховання учнів молодших класів (бесіда, читання та обговорення літературних творів, створення спеціальних педагогічних ситуацій, рольові ігри, залучення учнів до посильної правоохоронної та природоохоронної діяльності). Визначено педагогічні умови, які забезпечують ефективність технології правового виховання молодших школярів (врахування особливостей молодшого шкільного віку в підборі змісту та методики правовиховної роботи, єдність правового виховання на уроках і в позаурочний час, організація життя та діяльності учнів на засадах моралі та права).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.26
Шифр НБУВ: РА318800 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Загрева В.Я. 
Правове виховання старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітніх шкіл-інтернатів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.Я. Загрева ; АПН України. Ін-т пробл. виховання. — К., 2002. — 19 с.: рис. — укp.

Розкрито суть правового виховання, проаналізовано специфічні особливості цього процесу в загальноосвітніх школах-інтернатах. Створено модель, а також розроблено критерії та показники правової вихованості старшокласників і визначено її рівні. Розглянуто педагогічні умови ефективного правового виховання в школах інтернатного типу. Проаналізовано шляхи впровадження їх до навчально-виховного процесу. Теоретично обгрунтовано, експериментально перевірено та впроваджено програму з правового виховання старшокласників у загальноосвітніх школах-інтернатах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.26 + Ч424(4УКР)714.4
Шифр НБУВ: РА321655

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Хоптяна О.В. 
Правове виховання учнів 5-6 класів у навчально-виховному процесі шкіл-інтернатів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.В. Хоптяна ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

У дослідженні розкрито сутність, зміст, специфіку правового виховання молодших підлітків - вихованців інтернатних закладів, обгрунтовано й апробовано організаційні та психолого-педагогічні умови підвищення його ефективності. Уточнено сутність правової вихованості учнів V - VI класів шкіл-інтернатів, розроблено компоненти, критерії та показники такої вихованості. Зроблено висновок, що дієвий вплив на ефективність правового виховання даних учнів мали такі організаційні умови: науково-методичне забезпечення правового виховання, набуття педагогами необхідних знань і умінь, демократизація та відкритість процесу виховання, організація суспільно значущої діяльності дітей, в якій вони можуть свідомо реалізувати свої права та обов'язки, опора на діагностування, здійснення науково обгрунтованого прогнозування, планування, організацію, координацію діяльності учасників навчально-виховного процесу. Зауважено, що ефективність процесу правового виховання учнів V - VI класів залежить від психолого-педагогічних умов, а саме: забезпечення позитивної мотивації педагогів і вихованців до реалізації спільної мети взаємодії, опори на особистісно орієнтований підхід, орієнтації педагога на особистість вихованця як мету, суб'єкт, результат правового виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.26 + Ч421.341 +
Шифр НБУВ: РА368077

Рубрики:

      
6.

Бойко Д.М. 
Психологічні умови формування правової культури старшокласників: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Д.М. Бойко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Розроблено й експериментально апробовано концептуальну модель формування правової культури учнівської молоді за умов навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи. На підставі теоретичного аналізу психологічної, юридичної, філософської та соціологічної літератури сформульовано визначення правової культури особистості, встановлено психологічні умови її формування та особливості прояву в єдності ціннісно-мотиваційного, когнітивно-інформаційного та поведінково-регулятивного компонентів. Виявлено позитивний вплив на розвиток даної якості таких чинників, як формування механізмів рефлексії, інтересу до правознавчих дисциплін, знання про права та обов'язки особистості та усвідомленого ставлення до необхідності додержання законодавчих норм. Доведено, що єдина спрямованість виховної діяльності школи та сім'ї сприяє запобіганню делінквентної поведінки. Розроблено систему виховної роботи щодо орієнтації учнів на юридичну спеціальність і наведено методичні рекомендації з формування правової культури учнівської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231 + Ч421.352.26 +
Шифр НБУВ: РА334871

Рубрики:

      
7.

Калиняк М.Я. 
Соціально-педагогічні умови профілактики правопорушень підлітків в діяльності правоохоронних органів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / М.Я. Калиняк ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано проблему профілактики правопорушень підлітків у діяльності правоохоронних органів у психолого-педагогічному, соціологічному, правовому аспектах. Розкрито суть понять "правопорушення", "підлітки-правопорушники", "соціально-педагогічні умови", "діяльність правоохоронних органів". Розроблено й експериментально перевірено соціально-педагогічні умови, форми та методи формування правомірної поведінки підлітків. Досліджено різні типи поведінки неповнолітніх правопорушників - аморальної, антисоціальної (деліквентної), кримінальної (злочинної), аутодеструктивної (адиктивної) - та шляхи цілеспрямованої взаємодії суб'єктів, профілактики щодо корекції негативних проявів у поведінці неповнолітніх. Розроблено структурно-функціональну модель профілактики правопорушень підлітків у діяльності даних органів, критерії, показники та рівні формування правомірної поведінки. Розглянуто методи дослідження сформованості правомірної поведінки підлітків як засобу та результативності профілактичної роботи. Доведено, що ефективність процесу профілактики правопорушень підлітків у діяльності правоохоронних органів забезпечується шляхом удосконалення виховного процесу через реалізацію комплексного підходу до соціально-педагогічного діагностування з використанням відповідних матеріалів для здійснення прогностичних висновків і проективних методик, проведення індивідуальної та масової, групової освітньо-профілактичної діяльності зазначених органів у роботі з батьками, а також посиленням соціального та педагогічного контролю за поведінкою підлітків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч421.352.26 +
Шифр НБУВ: РА365467

Рубрики:

      
8.

Ковальчук Л.Г. 
Соціально-педагогічні умови профілактики торгівлі дітьми: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Л.Г. Ковальчук ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Доведено, що профілактика торгівлі дітьми більш ефективна у разі поєднання умов проведення послідовної комплексної роботи з дітьми з урахуванням чинників поширення торгівлі дітьми й її наслідків для розвитку особистості, проведення систематичної інформаційно-просвітницької роботи з батьками, формування готовності педагогічних працівників до профілактики торгівлі дітьми та налагодження взаємодії між різними суб'єктами даної профілактики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.26 + С5*148:Ч30
Шифр НБУВ: РА371517 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Філоненко М.М. 
Спостереження і спостережливість як умови формування екологічного мислення молодших школярів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / М.М. Філоненко ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. — Рівне, 2002. — 20 с. — укp.

Визначено зміст поняття екологічного мислення, а також умови його формування, якими є спостереження та спостережливість. Визначено параметри та критерії сформованості екологічного мислення в молодших школярів, встановлено залежність рівня екологічного мислення від сформованої здібності до спостереження та спостережливості. Винайдено концептуальну модель формування екологічного мислення, яку впроваджено до практики шкільного навчання. Відзначено, що з використанням комплексної методики екологічного навчання та виховання досягнуто достатній рівень наочно-образного екологічного мислення, уміння спостерігати та спостережливості в молодших школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.511.302 + Ч421.352.26
Шифр НБУВ: РА321718

Рубрики:

      
10.

Стаканков А.В. 
Теорія і практика правового виховання в історії вітчизняної педагогічної думки другої половини XIX - початку XX століття: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / А.В. Стаканков ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2004. — 19 с. — укp.

Систематизовано теоретичні надбання та практичний досвід становлення та розвитку правового виховання в історії вітчизняної педагогічної думки другої половини XIX - початку XX ст. Обгрунтовано витоки правового виховання. Розкрито зміст офіційної політики у даній галузі та еволюцію ставлення суспільства до проблеми правового виховання. Виявлено та проаналізовано найбільш суттєві особливості його змісту, принципів, методів, форм та специфіку. Узагальнено досвід впровадження теоертичних ідей правового виховання до шкільної практики. Висвітлено роль педагогічної журналістики в популяризації поглядів авторитетних вітчизняних учених і методичних надбань учителів-практиків, а також світового досвіду в галузі правового виховання. Запропоновано напрями творчого використання досвіду здійснення правового виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.26 + Ч421.352.26 + Ч421.352.26
Шифр НБУВ: РА330454

Рубрики:

      
11.

Дубчак Л.С. 
Удосконалення діяльності навчальних закладів щодо запобігання злочинності неповнолітніх в Україні: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.08 / Л.С. Дубчак ; Акад. адвокатури України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості злочинів неповнолітніх і чинників, які її детермінують, на сучасному етапі. Здійснено комплексний кримінологічний аналіз діяльності навчальних закладів різних типів і рівні акредитації як суб'єктів запобігання дослідженої злочинності в Україні. Визначено основні недоліки у діяльності загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладів, які перешкоджають даному процесу. Запропоновано систему ранньої профілактичної роботи навчальних закладів з неповнолітніми. Розроблено пропозиції стосовно вдосконалення вітчизняного законодавства, яке регулює діяльність навчальних закладів щодо запобігання злочинності неповнолітніх в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х883.9(4Укр)52 + Ч421.352.26 +
Шифр НБУВ: РА351878

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Ільїна В. М. 
Формування правової культури майбутніх правоохоронців у освітньому середовищі ліцею: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. М. Ільїна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Визначено сутність правової культури майбутніх правоохоронців і зміст її структурних компонентів, встановлено роль і значення освітнього середовища для формування цієї культури. Теоретично обгрунтовано організаційно-педагогічне забезпечення складників освітнього середовища ліцею (організаційно-управлінського, змістового, комунікативного та технологічного), спрямоване на формування правової культури майбутніх правоохоронців, що передбачає оволодіння учнями правовими знаннями, формування в них позитивної мотивації та досвіду правоохоронної діяльності та правоохоронної поведінки, виховання морально-етнічних якостей учнів. Уточнено критерії та показники рівнів сформованості правової культури майбутніх правоохоронців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.26 + Х8 р(4УКР)2-3
Шифр НБУВ: РА381033 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Колосова О. В. 
Формування у молодших школярів основ правової культури в процесі позаурочної діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. В. Колосова ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. — Вінниця, 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано філософську, психологічну, педагогічну, методичну літературу, а також дисертаційні роботи з проблеми формування у молодших школярів основ правової культури в процесі позаурочної діяльності. Визначено педагогічні умови ефективного формування основ правової культури молодших школярів у процесі позаурочної діяльності: реалізація аксіологічного підходу до формування в учнів початкових класів основ правової культури на засадах пріоритету ментальних цінностей, стимулювання активної рольової позиції молодших школярів у процесі опанування основ правової культури, організаційно-методичне забезпечення належного педагогічного супроводу формування в дітей основ правової культури в контексті взаємодії суб'єктів правовиховного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.26 + Ч421.38 + Ч421.331.1
Шифр НБУВ: РА379271 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського