Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (178)Книжкові видання та компакт-диски (192)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.28$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Бєлікова В. В. 
Методика навчання контролю навчальної діяльності майбутніх викладачів технічних дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. В. Бєлікова ; Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Надано структурні та функціональні компоненти системи контролю. Розкрито зміст і комплексну структуру контрольної діяльності викладача у професійно-технічнному навчальному закладі (ПТНЗ). Розроблено та впроваджено модель формування контрольної діяльності як цілісної діяльності викладача з проектування, реалізації й аналізу системи контролю навчальної діяльності учнів у студентів інженерно-педагогічних спеціальностей технічного профілю. Обгрунтовано мету, принципи, зміст і способи навчання майбутніх викладачів технічних дисциплін контрольній діяльності за вивчення дисципліни "Методика професійного навчання".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.28 + Ж. р(4УКР)3-2
Шифр НБУВ: РА372370 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Біляковська О.О. 
Дидактичні засади оцінювання навчальних досягнень старшокласників в умовах модульного навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.О. Біляковська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 21 с. — укp.

На підставі вивчення вітчизняного та зарубіжного педагогічного досвіду досліджено особливості становлення та розвитку системи оцінювання навчальних досягнень старшокласників, розкрито сучасні наукові підходи щодо її розробки та впровадження. Визначено основні функції та педагогічні вимоги щодо оцінювання навчальних досягнень старшокласників у контексті модульного навчання. Експериментально визначено дидактичні умови реалізації модульної технології навчання. Проведено ретроспективний аналіз інноваційних підходів щодо оцінювання навчальних досягнень старшокласників, розкрито їх дидактичні засади (принципи, структуру, моделі) для умов модульного навчання. Визначено роль процесу оцінювання у навчально-виховному процесі, показано його суттєвий вплив на підвищення якості знань, умінь і навичок старшокласників. Встановлено ефективність застосування різних оцінювальних шкал (діапазон від 3-х до 100 балів). Розкрито дидактичні особливості модульної технології навчання за 12-бальною системою оцінювання. Розроблено й експериментально перевірено три моделі контрольно-оцінювальних систем, встановлено доцільність та ефективність їх застосування у старшій профільній школі, охарактеризовано основні елементи контрольно-оцінювальної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.290 + Ч421.28 +
Шифр НБУВ: РА357176

Рубрики:

      
3.

Бежанова Н.Л. 
Розвиток готовності вчителів у післядипломній педагогічній освіті до формування оцінювальних умінь молодших школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.Л. Бежанова ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Досліджено педагогічні умови розвитку готовності педагогів за умов післядипломної освіти до формування оцінювальних умінь у молодших школярів. Визначено суть категорії "оцінювальні уміння у молодших школярів" та обгрунтовано необхідність спеціальної підготовки педагогів до роботи з метою формування зазначених якостей в учнів. Визначено суть і описано зміст основних компонентів даної готовності вчителя. Розроблено й експериментально апробовано систему критеріїв і показників оцінки рівнів розвитку цієї професійно-особистісної якості. Запропоновано ефективні методи розвитку готовності до формування оцінювальних умінь у молодших школярів у системі післядипломної педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.28 + Ч79.514(4УКР)78 + Ч489.514(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА348707

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Бербец В.В. 
Методика діагностування навчальних досягнень учнів V - IX класів на уроках трудового навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.В. Бербец ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 18 с. — укp.

Уточнено зміст і структуру понять "діагностування", "контроль", "перевірка", "оцінювання", "облік". Обгрунтовано основні принципи, функції та методи діагностування під час виконання творчих проектів. Визначено критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у процесі проектно-технологічної діяльності, які включають критерії оцінювання процесу виконання творчого проекту та критерії оцінювання його захисту з метою підвищення об'єктивності оцінки навчально-трудової діяльності учнів. Вперше розроблено методику контролю та оцінювання навчальних досягнень школярів, яка базується на поєднанні оптимальних форм і методів контролю. Розроблено ефективні способи формування навичок самоконтролю та самооцінки у школярів V - IX класів на уроках трудового навчання. Теоретичні положення наукового дослідження експериментально перевірено у процесі навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 + Ч421.28 +
Шифр НБУВ: РА336204

Рубрики:

      
5.

Бережинська Т.В. 
Формування готовності майбутнього вчителя до оцінювання навчальних досягнень молодших школярів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.В. Бережинська ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Висвітлено проблему підготовки майбутніх учителів до оцінювання навчальних досягнень молодших школярів. На підставі результатів теоретико-експериментального пошуку визначено сутність, структуру, якісні характеристики та рівні сформованості даної готовності. Доведено, що оцінювання в єдності з перевіркою, обліком, коригуванням є засобом забезпечення зворотного зв'язку на кожному з етапів цілісного процесу навчання. Розглянуто структуру процесу оцінювання як єдність етапів: визначення мети оцінювання, встановлення об'єктів оцінювання у конкретній педагогічній ситуації, визначення та конкретизації загальних критеріїв оцінювання, зіставлення реальних результатів з цілями процесу навчання на підставі визначених критеріїв, встановлення високого, достатнього, середнього та початкового рівнів навчальних досягнень молодших школярів, вибору ефективних форм і видів оцінки, повідомлення оцінок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.28 +
Шифр НБУВ: РА353310

Рубрики:

      
6.

Бутенко Г.П. 
Діагностування навчальних досягнень учнів у системі шкільної освіти Великої Британії: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.П. Бутенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Уперше на концептуально-прикладному рівні узагальнено досягнення педагогічної діагностики та викладено нові історико-педагогічні дані про її становлення та розвиток. Проаналізовано позитивний досвід Великої Британії з оцінюванння навчальних досягнень учнів (НДУ) на різних етапах навчання та визначено сутність і функції тестів досягнень. Досліджено модель діагностування НДУ у країні, запропоновано сучасні методики оцінювання НДУ, зокрема, розв'язання проблемних ситуацій, описові характеристики. Показано позитивну роль спілкування вчителя й учнів у процесі діагностування НДУ в англійських школах, розроблено рекомендації щодо його використання в навчальних закладах України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.28 + Ч424(4ВЕЛ) +
Шифр НБУВ: РА342758

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Катаєва Є.Ю. 
Інформаційна технологія автоматизованого навчання та контролю знань в управлінні учбовим процесом: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Є.Ю. Катаєва ; Черкас. держ. технол. ун-т. — Черкаси, 2004. — 18 с. — укp.

Розроблено трирівневу математичну модель інформаційного середовища вищих закладів освіти (ВЗО), структура якого задається двома компонентами - інформаційним середовищем системи управління навчанням та інформаційним середовищем системи управління ВЗО. Виділено елементи та запропоновано визначення основних понять інформаційного середовища системи управління навчанням, в якій виділено три рівні представлення інформації - інформаційні середовища системи управління учбовим процесом, процесу та суб'єктів навчання. Розроблено математичну модель оптимальної взаємодії у трирівневому інформаційному середовищі системи управління навчанням. Запропоновано метод та алгоритм виділення інформаційних об'єктів системи управління учбовим процесом, наповнення яких доцільно виконувати у процесі автоматизованого навчання та контролю знань. Запропоновано структуру інформаційної технології створення у процесі автоматизованого навчання та контролю знань інформаційного ресурсу системи управління учбовим процесом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч421.28 +
Шифр НБУВ: РА331586

Рубрики:

      
8.

Киричук А.С. 
Методика застосування модульно-рейтингової технології навчання правознавства учнів 9-го класу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / А.С. Киричук ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Проведено психолого-педагогічний і методичний аналіз предмета дослідження, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методичні умови ефективного застосування модульно-рейтингової технології навчання правознавства IX класу, розроблено її нормативні документи й алгоритм упровадження у навчальний процес. Доведено, що застосування модульно-рейтингової технології навчання правознавства стимулює навчальну мотивацію учнів, формує у них навички самостійного визначення власної навчальної стратегії й її реалізації, розвиває процеси самоорганізації та самооцінювання у дев'ятикласників, адаптує їх до навчання у ВНЗ за кредитно-модульною технологією. Підсумки дослідження дозволяють констатувати факт росту показників навчальних результатів і навчальної мотивації учнів, що забезпечує якість навчальних досягнень учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284 + Х.р(4УКР)2-3 +
Шифр НБУВ: РА367752

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Копняк Н.Б. 
Методика оцінювання результатів навчання інформатики учнів старшої школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.Б. Копняк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено, теоретично обгрунтовано й апробовано методичну систему оцінювання результатів навчання інформатики учнів старшої школи. Обгрунтовано необхідність оцінювання навчальної діяльності на засадах особистісно-орієнтованого навчання та компетентнісного підходу як засобу розвитку особистості учня. Розкрито суть поняття та цілі результатів навчання з інформатики учнів старшої школи. Розроблено методичні рекомендації щодо використання учнями критеріїв оцінювання безпосередньо у процесі навчання, створення й оцінювання тестових завдань на основі таксономії Б. Блума, проведення самооцінювання учнями їх навчальної діяльності з інформатики (на прикладі використання портфоліо учня та мережевого щоденника), проведення самооцінювання, взаємооцінювання учнів у малих групах і оцінювання роботи групи школярів (на прикладі використання методу проектів і організації парної діяльності учнів на уроках інформатики).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.28 + З970 р(4УКР)2-38 +
Шифр НБУВ: РА360748

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Кутепова 
Формування професійної готовності майбутніх учителів інформатики до оцінювання навчальних досягнень учнів загальноосвітніх шкіл: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Людмила Михайлівна Кутепова ; Луганський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч23р31(4УКР) + Ч421.28
Шифр НБУВ: РА365981

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Ландсман В.А. 
Організація зовнішнього стандартизованого тестування навчальних досягнень учнів загальноосвітньої школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.А. Ландсман ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено теорію та практику застосування зовнішнього стандартизованого тестування (ЗСТ) навчальних досягнень учнів як одного з інструментів моніторингу якості освіти. На підставі аналізу теоретичних джерел уточнено сутність тестування як діагностичного методу, визначено критерії педагогічних вимірів, функції та види тестів. Висвітлено специфіку становлення та розвитку тестування у вітчизняній і зарубіжній освіті. Узагальнено світовий досвід використання ЗСТ, визначено його позитивні та негативні аспекти та розглянуто альтернативні методи оцінювання підготовки учнів. Науково обгрнутовано структурні компоненти (мотиваційно-ціннісний, організаційно-змістовий, процесуальний, аналітико-результативний, прогностичний) моделі зовнішнього оцінюваня учнів українських загальноосвітніх шкіл. Проведено аналіз застосування ЗСТ в Україні з метою діагностичного та сертифікаційного оцінювання навчальних досягнень учнів. Обгрунтовано творчо-конструктивні висновки з проблеми системного дослідження використання ЗСТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284 +
Шифр НБУВ: РА334675

Рубрики:

      
12.

Масалітіна О.С. 
Педагогічні умови застосування тестів для контролю навчально-пізнавальної діяльності старшокласників: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.С. Масалітіна ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 1999. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням тестового контролю навчально-пізнавальної діяльності старшокласників, пошуку шляхів удосконалення, активізації та гуманізації навчально-пізнавальної діяльності школярів. Теоретично обгрунтовано, що застосування тестів для контролю залежить від певних педагогічних умов: оптимального вибору способу проведення тестування в залежності від типу навчального предмета та забезпечення можливості альтернативного тестування. Це передбачає врахування реальних навчальних можливостей школярів, індивідуальних особливостей підготовки учнів до застосування тестів та стимулювання їхньої діяльності на підготовчому етапі, забезпечення сприятливого психологічного клімату тестового контролю, надання учням права вільного вибору. Експериментально перевірено визначені педагогічні умови та розроблено технологію впровадження їх у практику роботи школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284

Рубрики:

      
13.

Меджитова Л. М. 
Методичні засади педагогічної діагностики навчальних досягнень старшокласників з інформатики: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. М. Меджитова ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано вибір освітніх тестів як інструменту вимірювання успішності навчання та вибір математичної моделі для обробки й інтерпретації результатів їх застосування. Розроблено методику педагогічної діагностики навчальних досягнень учнів старших класів з інформатики для автоматизації обчислення числових показників. Запропоновано методику підготовки тестових завдань спільно з учнями та іншими фахівцями у віддаленому режимі за допомогою wiki-сайту "Освітні вимірювання: інформатика".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р21-38 + Ч421.28
Шифр НБУВ: РА373763 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Муханова І.Ф. 
Психолого-педагогічна корекція шкільної неуспішності молодших школярів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.Ф. Муханова ; АПН України. Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Здійснено експериментальне дослідження психологічної структури шкільної неуспішності молодих школярів і шляхи її психолого-педагогічної корекції. Проаналізовано існуючі психолого-педагогічні підходи до неуспішності шкільного навчання, засобів корекції навчальної неуспішності та визначено психолого-педагогічні критерії успішності/неуспішності молодших школярів. Здійснено порівняльний аналіз показників розвитку пізнавальних процесів, мотивації навчання та самооцінки неуспішних і успішних у навчанні учнів початкових класів. Виявлено особливості їх розвитку та статистично достовірні розбіжності за всіма показниками між цими двома групами учнів. Шляхом експериментального дослідження виявлено, що домінувальними причинами шкільної неуспішності молодших школярів є знижений рівень розвитку окремих пізнавальних процесів (словесно-логічного мислення, моторно-слуховоо, словесно-логічного видів пам'яті, концентрації уваги), мотивації навчання, неадекватна, нерефлексивна самооцінка та низький соціальний статус. Визначено зміст комплексної корекційно-розвивальної діяльності шкільного психолога щодо подолання шкільної неуспішності молодших школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.289.2 + Ю984.030.2-81 +
Шифр НБУВ: РА348677

Рубрики:

      
15.

Панчук О. П. 
Дидактичні основи оцінювання навчальних досягнень учнів 5 - 9 класів з трудового навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. П. Панчук ; Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. — Чернігів, 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні та методологічні підходи до вивчення проблеми контролю якості знань учнів. Проаналізовано результати їх використання на уроках трудового навчання. Здійснено теоретичний аналіз методів контролю їх використання в процесі викладання трудового навчання за умов особистісно орієнтованого навчання. Розроблено технологію оцінювання результатів навчальних досягнень учнів з трудового навчання за еталонними діяльнісно особистісними ознаками та відповідні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів. Встановлено, що за умов переходу до пошуково-творчих схем навчання впровадження еталонних визначень якості знань учнів є однією з передумов результативного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 + Ч421.28
Шифр НБУВ: РА373157 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Панчук О.П. 
Дидактичні основи оцінювання навчальних досягнень учнів 5-9 класів з трудового навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.П. Панчук ; Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано теоретичні та методологічні підходи щодо здійснення контролю якості знань учнів і проаналізовано результати їх використання на уроках трудового навчання. Проведено теоретичний аналіз методів контролю та ефективності їх використання на уроках трудового навчання за умов впровадження особистісно орієнтованого підходу. Розроблено технологію оцінки результатів навчальних досягнень учнів з трудового навчання за еталонними діяльнісно особистісними ознаками. Встановлено відповідні критерії оцінки навчальних досягнень учнів, узгоджені згідно з вимогами особистісно орієнтованого навчання. Встановлено, що за умов переходу до пошуково-творчих схем навчання впровадження еталонних вимірників якості знань учнів є однією з передумов результативного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.28 + Ч421.266 +
Шифр НБУВ: РА351104

Рубрики:

      
17.

Пермякова О.Г. 
Моніторинг якості навчання у загальноосвітніх закладах Франції другої половини XX ст.: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / О.Г. Пермякова ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2010. — 21 с. — укp.

Наведено результати історико-педагогічного аналізу моніторингу якості навчання у загальноосвітніх закладах Франції другої половини XX ст. Розкрито сутність моніторингу якості навчання, проаналізовано теоретичні концепції французьких науковців щодо оцінювання знань учнів у контексті досимологічних досліджень. Висвітлено тенденції історичного розвитку системи оцінювання знань учнів у Франції. Охарактеризовано форми організації моніторингу, визначено особливості національного зовнішнього оцінювання у Франції. Наведено рекомендації щодо використання прогресивних здобутків французького досвіду проведення моніторингу якості навчання в освітній системі України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4ФРА)63/64 + Ч421.28 р
Шифр НБУВ: РА371561 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Петращук О.П. 
Теоретичні основи тестового контролю іншомовної комунікативної компетенції учнів середньої загальноосвітньої школи (на матеріалі англійської мови): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / О.П. Петращук ; Київ. держ. лінгв. ун-т. — К., 2000. — 38 с. — укp.

Розроблено теорію тестового контролю (ТК) іншомовної комунікативної компетенції (ІКК) учнів середньої загальноосвітньої школи та її реалізації в практиці навчання іноземної мови (ІМ). Вперше описано багаторівневу багатокомпонетну функціональну систему ТК. Визначено цілі, принципи, функції, об'єкти, види (підвиди), типи (підтипи), прийоми, засоби, способи, етапи і форми ТК, а також діяльнісний аспект системи: діяльність розробника тесту, адміністратора тестування, екзаменатора, тестованого. Досліджено внутрішні механізми процесу тестування, обгрунтовано концепцію тесту навчальних досягнень з ІМ, вимоги до його якісних характеристик (автентичності, інтерактивності, конструктної валідності, надійності, диференційованої здатності, складності), уточнено специфікації комунікативно спрямованих тестових завдань (ТЗ) та складено їх номенклатуру, розроблено формати підсумкових тестів з ІМ для трьох ступенів навчання. Розроблено циклічно-спіральну модель функціонування системи ТК у практиці навчання ІМ в середній загальноосвітній школі. Запропоновано методику розробки тесту навчальних досягнень з ІМ, придатного для використання в системі ТК, яка включає етапи проектування тесту, розробки матриці тесту і ТЗ, операціоналізації матриці і складання пілотного тесту, випробування його якості, аналізу отриманих даних, складання остаточного варіанта тесту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912 + Ч421.284
Шифр НБУВ: РА310229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Петренко Л.М. 
Система внутрішньошкільного експертного оцінювання результатів навчальної діяльності учнів основної школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.М. Петренко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2006. — 21 с. — укp.

Досліджено теоретико-методичні й організаційно-педагогічні засади системи внутрішньошкільного експертного оцінювання результатів навчальної діяльності учнів основної школи, визначено характерні ознаки методичної підготовки до неї вчителів. Здійснено ретроспективний аналіз соціальної та педагогічної функції експертизи, з'ясовано сутність та характерні ознак її стимулюючої функції. Розкрито значення педагогічної експертизи як складової контрольно-аналітичної діяльності керівника школи. Змодельовано систему експертного оцінювання результатів навчальної діяльності учнів та модель управління нею. Визначено критерії та технологію даної процедури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.28 +
Шифр НБУВ: РА344056

Рубрики:

      
20.

Предик А.А. 
Проблема оцінювання навчальної діяльності учнів початкової школи в Україні (50-ті - 90-ті роки ХХ століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / А.А. Предик ; Київ. міс. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Вперше проаналізовано теоретичні положення і практичного досвіду оцінювання навчальної діяльності учнів початкових класів, що є ефективним чинником формування пізнавальної активності і творчого розвитку молодших школярів в умовах системного використання бальної і змістової оцінки, вербальних і невербальних засобів оцінювання. Визначено і розкрито характерні особливості структури, змісту, форм, методів і засобів педагогічного оцінювання навчальної діяльності молодших школярів. Розкрито сутність нетрадиційних підходів до оцінювання в початковій школі як передумови формування сучасної системи оцінювання навчальних досягнень молодших школярів. З'ясовано можливості використання досвіду змістового і бального оцінування навчальної праці учнів початкових класів дослідженого періоду в сучасній освітянській практиці з метою творчого розвитку молодших школярів за умов особистісно орієнтованого навчального процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63/64 + Ч421.221 + Ч421.28 +
Шифр НБУВ: РА364654

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського