Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (57)Книжкові видання та компакт-диски (94)Журнали та продовжувані видання (66)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.211$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Мельник С. А. 
Інтегрований урок як засіб формування загальнокультурної компетентності учнів основної школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / С. А. Мельник ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Визначено суть понять "компетентність", "загальнокультурна компетентність", розкрито роль і значення інтегрованого уроку для формування загальнокультурної компетентності учнів основної школи. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови впровадження інтегрованого уроку як засобу формування загальнокультурної компетентності учнів основної школи: забезпечення добору змісту інтегрованих уроків; оволодіння учнями на інтегрованих уроках культурними традиціями як засобом збереження, передачі та відтворення культурної спадщини свого народу з метою формування в них емоційно-ціннісного ставлення щодо опанування загальної культури. Доведено, що дотримання визначених умов посилює ефективність інтегрованого уроку як засобу формування загальнокультурної компетентності учнів основної школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.211.5 + Ч421.352.25
Шифр НБУВ: РА376509 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Войтович О. П. 
Міжпредметні зв'язки у навчанні фізики як засіб розвитку творчих здібностей учнів основної школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. П. Войтович ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано актуальність проблеми впровадження та використання міжпредметних зв'язків у навчанні фізики для розвитку творчих здібностей учнів основної школи. Визначено зміст поняття "творчі здібності", виявлено психолого-педагогічні умови ефективного використання міжпредметних зв'язків у навчальному процесі з фізики для розвитку творчих здібностей учнів. Розроблено систему дидактичних засобів міжпредметного змісту (задачі, додаткові завдання міжпредметного змісту для фронтальних лабораторних робіт, уроки, проекти, факультативи). Розглянуто можливості міжпредметних зв'язків фізики та сучасних комп'ютерних технологій у формуванні творчих здібностей на підставі застосування методу проектів. Доведено, що розроблена методика використання дидактичних засобів міжпредметного змісту дозволяє підвищити рівень розвитку творчих здібностей учнів основної школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2-3, 022 + Ч421.211.5 + Ю984.51-724
Шифр НБУВ: РА375879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
3.

Бузінська Я. М. 
Підготовка майбутніх учителів до реалізації міжпредметних зв'язків у початковій школі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Я. М. Бузінська ; Крим. гуманіт. ун-т. — Ялта, 2011. — 20 с. — укp.

Розроблено модель підготовки майбутніх педагогів до реалізації міжпредметних зв'язків у початковій школі, педагогічні умови ефективної підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації міжпредметних зв'язків (поетапне впровадження моделі підготовки майбутніх учителів до реалізації міжпредметних зв'язків, проектування навчального процесу у ВНЗ із психолого-педагогічних дисциплін щодо застосування міжпредметних зв'язків, розробка й активне використання дидактико-методичного забезпечення реалізації міжпредметних зв'язків у початковій школі). Розкрито сутність поняття "готовність до реалізації міжпредметних зв'язків", визначено критерії (мотиваційний, системно-операційний, рефлексивний), показники (стійкий інтерес до навчання, оволодіння методиками та технологіями навчання; усвідомлення необхідності взаємозв'язків між навчальними предметами різних циклів у початковій ланці освіти, володіння системою знань окремих методик викладання, вміння оперувати системою знань із окремих методик викладання на практиці з застосуванням інтерактивних методів навчання, наявність креативного підходу до майбутньої професійної діяльності, здатність до самоаналізу власної професійної діяльності) та рівні (високий, достатній, середній, задовільний, низький) готовності майбутніх педагогів до реалізації міжпредметних зв'язків у початковій школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.211.5
Шифр НБУВ: РА381148 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Зеленяк О.П. 
Реалізація міжпредметних зв'язків інформатики та математики в процесі навчання інформатики в школі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.П. Зеленяк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Досліджено питання комплексної реалізації міжпредметних зв'язків інформатики та математики у процесі навчання інформатики в старших класах загальноосвітньої школи та у класах з поглибленим вивченням цих предметів. Запропоновано класифікацію міжпредметних зв'язків за змістом і методами навчання, визначено інтегруючі фактори, які їх актуалізують. На підставі результатів аналізу процесів розв'язування задач з математики та інформатики за допомогою ЕОМ запропоновано схему процесу алгоритмізації. Розроблено та науково обгрунтовано компоненти методичної системи реалізації міжпредметних зв'язків з використанням наборів відповідних взаємопов'язаних задач і засобів інформаційних технологій навчання. Установлено, що у разі дотримання адекватних вимог до процесу навчання на всіх його етапах та врахування науково-психологічних закономірностей розвитку мислення учнів така методика формує уміння будувати інформаційні моделі досліджуваних процесів, підвищує практичну значущість результатів навчання з інформатики, розвиває системне та творче мислення учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)21 + Ч421.211.5 +
Шифр НБУВ: РА331537

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Міщенко О.В. 
Реалізація міжпредметних зв'язків у фізичному вихованні молодших школярів: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / О.В. Міщенко ; Львів. держ. ін-т фіз. культури. — Л., 2002. — 16 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально визначено вплив міжпредметних зв'язків у фізичному вихованні молодших школярів внаслідок підвищення рухової активності під час вивчення загальноосвітніх дисциплін. Встановлено, що процес зміни методики навчання позитивно вплинув на стан здоров'я, розумову працездатність дітей. Педагогічний експеримент дозволив сформувати потребу до здорового способу життя у школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч421.211.5
Шифр НБУВ: РА319751 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Гончарук О. В. 
Формування самосвідомості учнів початкової школи у процесі навчання інтегрованих предметів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. В. Гончарук ; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. — Миколаїв, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему змісту та педагогічних умов формування самосвідомості учнів початкової школи у процесі вивчення ними інтегрованих предметів. Розкрито філософські та психолого-педагогічні аспекти проблеми. Охарактеризовано вікові та психологічні особливості розвитку молодшого школяра. Визначено компоненти, критерії, показники та виявлено рівні сформованості самосвідомості учнів початкової школи. Доведено взаємоузгодженість чинників формування досліджуваної якості молодшого школяра. Науково обгрунтовано й експериментально перевірено модель формування самосвідомості учнів молодшого шкільного віку під час вивчення інтегрованого курсу "Я і Україна". Визначено педагогічні умови ефективності реалізації моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.211.5 + Ч421.328
Шифр НБУВ: РА369828 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського