Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (25)Книжкові видання та компакт-диски (20)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.52$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Назаренко Г.І. 
Організаційно-педагогічні умови забезпечення наступності в навчанні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Г.І. Назаренко ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2002. — 18 с. — укp.

Проведено ретроспективний аналіз здійснення наступності у навчанні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. З'ясовано, що дана проблема є однією з недостатньо висвітлених складових педагогічної науки, характеризується неоднозначністю трактування основних понять і співіснуванням найрізноманітніших поглядів щодо її вирішення. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови забезпечення наступності у навчанні дошкільників і молодших школярів: здійснення навчання та виховання у контексті особистісно орієнтованої парадигми, дотримання варіативності у підготовці дітей до навчання у школі, посилення взаємодії дошкільних закладів і початкової школи. Розроблено комплексну програму забезпечення наступності у роботі перших двох ланок освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.52 + Ч421.52
Шифр НБУВ: РА320824 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Уфімцева С.В. 
Організаційно-педагогічні умови творчого розвитку дитини в умовах навчально-виховного комплексу: дошкільний навчальний заклад - початкова школа: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.В. Уфімцева ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Досліджено проблему творчого розвитку дитини за умов навчально-виховного комплексу: дошкільний навчальний заклад - початкова школа. Розроблено й обгрунтовано модель даного розвитку, яка визначає мету, принципи, зміст, форми та методи діяльності педагогічного колективу з творчого розвитку особистості дитини, забезпечує єдність навчальної та позанавчальної роботи; наступність у творчому розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Виявлено й обгрунтовано організаційно-педагогічні умови й уточнено критерії його ефективності. Розроблено концепцію, статут і програму творчого розвитку дітей за умов навчально-виховного комплексу: дошкільний навчальний заклад - початкова школа.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.52 + Ч421.52 +
Шифр НБУВ: РА352004

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського