Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (28)Книжкові видання та компакт-диски (42)Журнали та продовжувані видання (23)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч34(4УКР)78$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
1.

Трачук Т.В. 
Дидактичні засади розвитку економічних знань вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Т.В. Трачук ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2006. — 19 с. — укp.

Висвітлено проблеми дидактичних засад розвитку економічних знань вчителів в системі післядипломної педагогічної освіти. Розкрито теоретичні основи розвитку економічних знань вчителя, визначено періодизацію становлення економічної освіти. Описано форми та методи розвитку економічних знань вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти залежно від особливих професійних якостей вчителя. Проаналізовано науково-методичні та дидактичні умови розвитку економічних знань вчителів у процесі використання сучасних інформаційних технологій. Доведено підвищення ефективності розвитку економічних знань учителів загальноосвітньої школи, що сприяє впровадженню експериментальної моделі розвитку економічних знань педагогів в системі післядипломної педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р-2 + Ч34(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА342048

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Вдовиченко Р.П. 
Діяльність міського управління освіти з підвищення управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Р.П. Вдовиченко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Наведено результати дослідження теоретико-методичних, організаційно-педагогічних засад діяльності міського управління освіти (МУО) з підвищення управлінської компетентності керівників (УКК) загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ), виконано ретроспективний аналіз функціонально-посадових обов'язків директора та розроблено його посадову інструкцію. Розглянуто експериментально перевірені критерії ефективності управління ЗНЗ, запропоновано методику діагностування рівнів сформованості УКК. Розкрито зміст і проаналізовано структуру діяльності МУО з даної проблеми, визначено взаємовплив УКК на рівень ефективності управління закладом, виявлено позитивну динаміку сформованості рівнів УКК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) к22 + Ч34(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА342753

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Кудрявцева Н.П. 
Організаційно-економічний механізм державного регулювання освіти (на прикладі післядипломної освіти): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Н.П. Кудрявцева ; Н.-д. екон. ін-т. — К., 2004. — 18 с.: табл. — укp.

Визначено кількість і структуру закладів післядипломної освіти України, форми її організації, тенденції розвитку за регіональною ознакою та напрямами перепідготовки, що дає змогу прогнозувати структуру підготовки фахівців у дослідженій сфері. Розроблено методику оцінки економічної та соціально-економічної ефективності діяльності даних закладів з використанням запропонованої системи показників, які застосовуються на мікро- (закладу освіти) і макрорівні та характеризують результативність і відповідність системи післядипломної освіти суспільним потребам. Обгрунтовано доцільність застосування коефіцієнту відповідності щодо планів навчального процесу спеціалістів різного профілю, економічний зміст якого полягає в оцінці ступеня сумісності планів навчального процесу. Висвітлено порядок фінансування післядипломної освіти та системи підготовки кадрів, який передбачає диверсифікацію джерел залучення коштів, а також визначення підходів щодо їх використання та посилення відповідальності державних закладів післядипломної освіти за результати своєї діяльності. Запропоновано економіко-математичну модель функціонування системи даної освіти на базі застосування балансового методу, яка дозволяє за умов ринку праці кваліфікованих кадрів оцінити гнучкість та ефективність процесу підготовки спеціалістів і прогнозувати економічні наслідки державного регулювання цієї сфери. Удосконалено структуру організаційно-економічного механізму державного регулювання післядипломної освіти на базі розробки концептуальних положень, законодавчо-нормативного, економічного та організаційного забезпечення з метою її ефективного функціонування. Визначено суть і співвідношення понять "професійна освіта", "підготовка кадрів", "післядипломна освіта". Відзначено, що професійною освітою є система надання загальноосвітніх та професійних знань у певному обсязі, підготовка кадрів передбачає надання знань з конкретної спеціальності, а післядипломна освіта є системою надання знань на базі періодичного додаткового навчння осіб, які вже мають спеціальність, з метою забезпечення відповідності рівня їх кваліфікації вимогам ринку праці. Розвинуто методику проведення соціологічного опитування слухачів та викладачів з питань діяльності закладів післядипломної освіти, практичне використання якої протягом 2001 - 2004 рр. дало зомгу сформулювати рекомендації щодо удосконалення системи стимулювання праці педагогічних працівників та підвищення ефективності роботи даних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч34(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА334285

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Бачинська Є.М. 
Організаційно-методичні засади підготовки вчителів до класного керівництва в системі підвищення кваліфікації: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Є.М. Бачинська ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Проаналізовано наукові дослідження та досвід підготовки вчителів до класного керівництва в історико-педагогічному контексті, розглянуто основні вимоги до їх знань і вмінь. Обгрунтовано організаційно-методичні засади підвищення рівня психолого-педагогічної компетентності класних керівників. Розкрито шляхи забезпечення єдності та послідовності всіх ланок системи підвищення кваліфікації у підготовці вчителів до виховної роботи. Розроблено, теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено методику підготовки вчителів до класного керівництва в системі підвищення кваліфікації, цільової програми підвищення рівня психолого-педагогічної компетентності та програми проблемно-тематичних курсів для класних керівників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.423 + Ч34(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА332199

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Зубко А.М. 
Організаційно-педагогічні умови удосконалення навчального процесу в системі підвищення кваліфікації педагогічних кадрів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А.М. Зубко ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2002. — 22 с. — укp.

Досліджено проблему організації навчального процесу в системі підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. На підставі аналізу психолого-педагогічної літератури, навчальних планів, програм навчальних закладів післядипломної педагогічної освіти та досвіду їх діяльності науково обгрунтовано відмінності процесу навчання фахівців у системі підвищення кваліфікації, описано його функції, структуру, проаналізовано характер взаємозв'язків як специфічної цілісної системи. Удосконалено класифікацію форм і методів навчання, систему критеріїв ефективності та оптимізації управління навчальним процесом у закладах підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. Висвітлено місце та роль інформаційного зв'язку у процесі навчання фахівців, викладено засоби оптімізації, розкрито сутність організації та управління навчальним процесом у закладах для підвищення кваліфікації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)78
Шифр НБУВ: РА317875 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Арешонков В.Ю. 
Педагогічні засади самоорганізації слухачів системи післядипломної педагогічної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.Ю. Арешонков ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2006. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано педагогічні засади удосконалення професійної самоорганізації слухачів у системі післядипломної педагогічної освіти. Досліджено вітчизняний і зарубіжний досвід становлення теорії педагогічної самоорганізації, уточнено термінологічний апарат. Визначено роль педагогічної синергетики як теоретичної основи дослідження проблем самоорганізації у системі післядипломної педагогічної освіти. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель удосконалення педагогічної самоорганізації учителів на курсах підвищення кваліфікації в системі післядипломної педагогічної освіти. Модель розроблено на базі підвищення ефективності організаційного впливу на чотири блоки (змістовий, аксіологічний, технологічний, методологічний) формування педагогічної компетентності сучасного вчителя. На підставі аналізу кількісних та якісних результатів експериментальної роботи показано ефективність запропонованих методів самоорганізації слухачів системи післядипломної педагогічної освіти. Результати наукового дослідження впроваджено в систему роботи обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти різних регіонів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА346110

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Ясінська Н.В. 
Розвиток екологічної культури вчителя в системі післядипломної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.В. Ясінська ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2001. — 16 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено технологію професійної перепідготовки слухачів, формування в них екологічних знань, умінь і навичок, необхідних для екологічного виховання учнів у процесі навчально-пізнавальної діяльності. Встановлено, що розвиток екологічної культури особистості базується на використанні активних методів післядипломної освіти, систематичної екологічно-пізнавальної роботи у вирішенні конкретних завдань збереження та примноження багатств довкілля.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)78 + Б1р(4УКР)2-3 + Е0*80р(4Укр)3
Шифр НБУВ: РА316618 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Іващенко С.Г. 
Розвиток еколого-педагогічної культури вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.Г. Іващенко ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Розвинуто та збагачено зміст поняття "еколого-педагогічна культура вчителя", визначено її сутнісні ознаки та складові. Розроблено модель еколого-педагогічної культури вчителя, критерії та показники її сформованості. Удосконалено методику діагностики даної культури, а також обгрунтовано зміст еколого-педагогічної підготовки вчителів у процесі підвищення кваліфікації, форми та методи її здійснення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)78 + Ч421.8 +
Шифр НБУВ: РА332202

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Москаленко А.М. 
Розвиток умінь педагогічного спілкування в системі післядипломної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А.М. Москаленко ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2001. — 22 с. — укp.

Розглянуто проблему розвитку вмінь педагогічного спілкування в системі післядипломної освіти, проаналізовано її стан у педагогічній науці та практиці. Обгрунтовано критеріально-ціннісну систему визначення рівнів розвитку вмінь педагогічного спілкування вчителів. Розроблено й експериментально перевірено модель управління педагогічним спілкуванням у системі післядипломної освіти. Наведено теоретико-методологічні та технологічні засади розвитку вмінь і впроваджено модель управління педагогічним спілкуванням у системі післядипломної освіти, запропоновано критеріально-ціннісний підхід до діагностики, кореляційного аналізу факторів, які впливають на розвиток і ефективність умінь педагогічного спілкування. Виявлено закономірності розвитку вмінь спілкування за професійно-педагогічною визначеністю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)78 + Ч421.421
Шифр НБУВ: РА315941 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Олійник В.В. 
Теоретико-методологічні засади управління підвищенням кваліфікації педагогічних працівників профтехосвіти: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / В.В. Олійник ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 46 с. — укp.

У контексті неперевної освіти обгрунтовано теоретико-методологічні засади управління процесом підвищення кваліфікації педагогічних кадрів професійно-технічних навчальних закладів. Проаналізовано еволюцію теорії та практики становлення і розвитку системи професійно-технічної освіти (ПТО). Обгрунтовано концептуальні й організаційно-методичні положення щодо управління підвищенням кваліфікації педагогічних працівників профтехосвіти в Україні. Досліджено особливості його реалізації на загальнодержавному, регіональному та внутрішньому рівнях. Визначено можливості та перспективи подальшого удосконалення системи ПТО шляхом використання моделей відкритої освіти та дистанційного навчання. Експериментально доведено ефективність реалізації системи ПТО та визначено перспективи її подальшого розвитку у контексті сучасних державотворчих процесів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)78 + Ч34(4УКР)78
Шифр НБУВ: РА334106

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Васильченко Л.В. 
Формування управлінської культури керівника школи в системі післядипломної педагогічної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Васильченко ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2006. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель формування управлінської культури керівника школи у системі післядипломної освіти. Здійснено аналіз даної проблеми у соціально-педагогічному контексті. Розглянуто генезис поняття "управлінська культура", виділено структурні компоненти та критерії рівнів сформованості управлінської культури керівника школи. Обгрунтовано модель системи її розвитку у процесі післядипломної педагогічної освіти, яка передбачає врахування курсового етапу, міжкурсового етапу та самоосвіти, критеріїв ефективності та певних результатів. Доведено, що успішне формування управлінської культури керівника школи за умов системи післядипломної освіти є можливим за умов наукового розуміння ним управлінської культури у сукупності усіх позитивних соціальних утворень, розвитку даної культури як необхідної складової процесу підвищення кваліфікації керівника, наукової розробки моделі та пакету дидактичних засобів (тестів, анкет, методичних рекомендацій, сценаріїв ділових ігор).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч34(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА341960

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського