Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ч323$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Болотнікова І.В. Розвиток ідеї цілісного дослідження дитини в українській педології 20 - 30-х років XX століття: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / І.В. Болотнікова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2004. — 16 с. — укp.В контексті сучасних уявлень про логіку розвитку наукової думки надано цілісну характеристику історії становлення основних концептуальних та методичних підходів у межах вітчизняної педології. Встановлено, що теоретичним підгрунтям української педології слугувала не західна педологічна концепція, а вітчизняна наукова думка вчених-попередників. Виявлено основні причини заборони педології, якими є соціально-політичні умови держави та пануюча ідеологія. Виявлено, що українська версія педологічної науки має власні змістові особливості: застосування рефлексологічного експерименту до вивчення дитинства; зосередження уваги на "важкому" дитинстві, у тому числі і з аномаліями розвитку (сліпоглухонімі); впровадження методики природного експерименту та інші методи дослідження особистості й поведінки дитини. Узагальнено фактичний матеріал про процес реалізації цілісного дослідження дитини в українській педології, надано об'єктивну оцінку реального масштабу внеску відомих вчених в психологічну науку. Зазначено, що ідея цілісного вивчення психіки дитини продовжує свій розвиток у роботах сучасних українських психологів, зокрема в працях одного з учнів Г.С.Костюка - С.Д.Максименка. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.7 в01 + Ю91(4УКР)61-737 + Ч323(4УКР) + Шифр НБУВ: РА328512
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
2. |
Литвина Ю.С. Розвиток педології як науки про освіту і виховання в Україні (20 - 30-ті роки ХХ століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Ю.С. Литвина ; Республікан. вищ. навч. закл. "Крим. гуманіт. ун-т". — Ялта, 2009. — 20 с. — укp.Досліджено педологію як науку про освіту та виховання. Визначено та охарактеризовано передумови розвитку, теоретико-методологічні засади педології як складової світового реформаторського руху та національного педагогічного процесу. На основі архівних даних розкрито зміст наукової та педагогічної діяльності представників педології в Україні в 1920 - 1930 рр., встановлено основні принципи їх роботи (природовідповідність, культуродоцільність та індивідуальність навчання та виховання дитини. Розширено й удосконалено концептуальний простір історії педагогіки за рахунок введення в нього предметного світу дитини, охарактеризованого педалогією. Систематизовано основні принципи, підходи та методи організації науково-педагогічних досліджень представників "реформаторської педагогіки", а також доведено доцільність застосування їх теоретичних і практичних досягнень у модернізації сучасної системи освіти та виховання. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч323(4УКР)61 + Ю983.7в01 + Шифр НБУВ: РА367351
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|