Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (224)Книжкові видання та компакт-диски (143)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.41$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
1.

Кравченко Л.М. 
Наукові основи підготовки менеджера освіти у системі неперервної педагогічної освіти: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Л.М. Кравченко ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2009. — 39 с. — укp.

Обгрунтовано наукові основи поетапної професійної підготовки менеджера у системі неперервної педагогічної освіти. Розроблено концепцію даної підготовки у контексті інноваційних ринкових теорій управління. Виявлено науково-педагогічну суть, закономірності, суперечності, принципи, здійснено уточнення та модифікацію основних понять індивідуальної професійної підготовки менеджера освіти, теоретично обгрунтовано поетапну структуру цього процесу широкої вікової періодизації з урахуванням початкового (професійно-орієнтувального), основного (професійно-формувального) та післядипломного (професійно-супроводжувального) етапів. Визначено та науково обгрунтовано основні професійно-педагогічні компетентності концентричного характеру (пізнавально-аналітичні, ринково-креативні, лідерські, організаторські, навчально виховні, інформаційно-комунікативні, загальнокультурні) менеджера освіти та специфіку їх розвитку на кожному з етапів. Розроблено й експериментально перевірено модель неперервної поетапної професійної підготовки, особистісного саморозвитку та самоздійснення менеджера освіти впродовж життя. З'ясовано та теоретично узагальнено систему управлінських знань, педагогічних механізмів, ринкових технологій і методичні процедури підготовки менеджера освіти на кожному з етапів процесу. Науково обгрунтовано наскрізні та поетапні критерії та показники динаміки розвитку його головних компетентностей у процесі неперервної професійної підготовки. Розроблено експериментальний науково-методичний комплекс для апробації організаційно-фунціональної моделі даної підготовки менеджера освіти в інтегрованому соціально-педагогічному середовищі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411 + Ю959.181:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА362771

Рубрики:

      
2.

Коломінський Н.Л. 
Психологія менеджменту в освіті (соціально-психологічний аспект): Автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.05 / Н.Л. Коломінський ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2001. — 37 с. — укp.

Розглянуто соціально-психологічні особливості, механізми, чинники, функції менеджменту в освіті як професійного управління. Запропоновано соціально-психологічну концепцію міжособистісної професійної взаємодії в управлінні закладами та установами освіти, розгорнуту характеристику породжених нею феноменів: соціально-психологічного клімату, конфліктів, стилю керівництва. Розроблено методологічний принцип особистісно-діяльнісного підходу як конкретизації системного підходу до соціально-психологічного аналізу специфіки менеджменту в освіті. Охарактеризовано структуру та психологічні функції управління в освіті всіх рівнів, висвітлено психологічні компоненти загальноуправлінських функцій менеджменту. Розроблено й апробовано психограму менеджера освіти. На підставі застосування особистісно-діяльнісного підходу визначено соціально-психологічні основи підготовки та підвищення кваліфікації менеджерів освіти, методики вивчення її ефективності в системі післядипломної освіти за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189 + Ч311.41
Шифр НБУВ: РА312524 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Беженар Г.Д. 
Психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності керівника навчального закладу: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Г.Д. Беженар ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2009. — 16 с. — укp.

Досліджено проблему професійної компетентності керівника навчального закладу щодо створення сприятливих умов для діяльності педагогічних працівників. Розкрито зміст діяльності такого керівника щодо організації предметно-просторового середовища у закладі. Визначено суть і структуру професійної компетентності керівника навчального закладу щодо створення сприятливих умов діяльності педагогічних працівників, виявлено показники та суб'єктивні й об'єктивні фактори її розвитку. Визначено й експериментально перевірено психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності даного керівника щодо створення сприятливого предметно-просторового середовища для діяльності педагогічних працівників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181:Ч30 + Ч311.411 +
Шифр НБУВ: РА363017

Рубрики:

      
4.

Бурдіна С.В. 
Система підготовки магістрів управління освітою у вищих навчальних закладах США: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / С.В. Бурдіна ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні, методичні й організаційні засади функціонування системи підготовки магістрів управління освітою у вищих навчальних закладах США й обгрунтовано можливості використання позитивного зарубіжного досвіду в Україні. Проаналізовано історичний розвиток і сучасний стан магістерської підготовки фахівців у галузі управління освітою в системі вищої освіти США. З використанням системно-структурного методу визначено особливості формування цілей і змісту навчальних програм, розрито форми та методи навчання в американській магістратурі управління освітою. Визначено місце та роль магістерської підготовки в сучасній системі вищої освіти США. На підставі історико-хронологічного, соціокультурного та системно-структурного підходів виявлено гнучкість та ефективність магістерської підготовки фахівців у галузі управління освітою в економічному та педагогічному аспектах. Узагальнено особливості організції навчального процесу в магістратурі управління освітою у вищих навчальних закладах США. З'ясовано, що характерною рисою даного напряму магістерської підготовки є соціалізація в управлінні окремою діяльністю або типом освітнього закладу (дошкільним, шкільним, вищим). Описано систему управління якістю навчання в американській магістратурі. Доведено, що основна мета магістерської програми управління освітою в США є розвиток комунікативних і лідерських навичок, новаторського мислення, формування уміння застосовувати наукові досягнення у практичній діяльності, а також цілісного сприйняття освітньої системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7СПО) + Ч311.41 +
Шифр НБУВ: РА358544

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Бондарчук О.І. 
Соціально-психологічні основи особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у професійній діяльності: автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.05 / О.І. Бондарчук ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 34 с. — укp.

Досліджено соціально-психологічні закономірності особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів за умов професійної діяльності у післядипломній педагогічній освіті. Запропоновано новий концептуальний підхід до соціально-психологічного аналізу суті та проблем особистісного розвитку даних керівників. Визначено основні тенденції, соціально-психологічні механізми та чинники їх особистісного розвитку, розроблено відповідну модель і обгрунтовано форми її реалізації у процесі післядипломної педагогічної освіти керівників освітніх організацій за умов створеного соціального середовища.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю959.181 + Ч311.411 +
Шифр НБУВ: РА361578

Рубрики:

      
6.

Берека В.Є. 
Теоретико-методичні основи фахової підготовки магістрів з менеджменту освіти: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / В.Є. Берека ; Ін-т пед. освіти і освіти дорос. АПН України. — К., 2008. — 42 с. — укp.

Досліджено теоретико-методичні основи фахової підготовки магістрів з менеджменту освіти у ВНЗ. Проаналізовано базові поняття. Розкрито тенденції розвитку даної підготовки та суть професійної діяльності управлінців в освіті. Висвітлено сучасний стан і проблеми фахової підготовки магістрів в Україні. Наголошено на особливостях її реалізації за кордоном. Розглянуто питання інтеграції - входження України до єдиного європейського простору, впровадження європейських норм і стандартів в освіті, поширення культурних здобутків у Європейському співтоваристві. Розроблено й обгрунтовано концепцію та модель фахової підготовки магістрів з менеджменту освіти. Визначено критерії та показники ефективності такої підготовки. Виявлено й обгрунтовано організаційно-методичні умови її реалізації, проаналізовано зміст навчання. Розкрито особливості використання методів, засобів і форм навчання. Обгрунтовано необхідність проведення наукової роботи магістрів і проходження педагогічної практики з метою забезпечення ефективності зазначеної підготовки. Охарактеризовано структуру та зміст навчально-методичного комплексу дисциплін управлінського циклу. Розроблено теоретико-методичні засади, здійснено комплексний аналіз змісту фахової підготовки магістрів з менеджменту освіти у ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41 + Ч489.511.203 +
Шифр НБУВ: РА360697

Рубрики:

      
7.

Олійник В.В. 
Формування правової компетентності керівників навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.В. Олійник ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2008. — 20 с. — укp.

Вперше розроблено модель правової компетентності керівників навчальних закладів, обгрунтовано організаційно-педагогічні умови її формування у системі післядипломної педагогічної освіти. Уточнено зміст понять "компетентність", "правова компетентність". Розкрито сутність правової компетентності керівників навчальних закладів, встановлено критерії та показники її сформованості. Удосконалено організаційно-методичні засади правової підготовки керівників навчальних закладів у системі післядипломної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411 + Ч489.514(4УКР)78 + Х8р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА362122

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Попик Ю.В. 
Формування фрустраційної толерантності у менеджерів освіти в умовах спільної діяльності: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ю.В. Попик ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Проведено дослідження фрустраційної толерантності як психологічної стійкості до фрустраторів, що базується на здатності індивіда до об'єктивного оцінювання проблемної ситуації завдяки особистісній, соціальній і професійній значущості. Показано важливе значення фрустраційної толерантності як важливої передумови й основної умови адаптації та реалізації менеджера в освітянській практиці, ефективної реалізації спільної діяльності. За даними констатувального експерименту фрустраційну толерантність розглянуто як структуру, яка утворюється когнітивним, емоційним і конативним складниками. Виявлено, що у менеджерів освітніх закладів, яким властива стабільна та нестабільна (ситуативна) фрустраційна толерантність, переважає емоційна складова. З'ясовано, що провідними компонентами інтолерантності є когнітивність і конативність. Встановлено, що найбільш успішними у спільній діяльності є менеджери освітніх закладів, яким притаманна стабільна та нестабільна (ситуативна) фрустраційна толерантність з переважанням емоційного та конативного складників. Інтолерантні менеджери продемонстрували недостатність розвитку навичків спільної діяльності. Розроблено й апробовано програму формування фрустраційної толерантності менеджерів освітніх організацій, спрямовану на розвиток когнітивно-стильових особливостей та умінь спільної діяльності, що позитивно вплинула на формування толерантності до фрустрації. Зроблено висновок, що когнітивно-стильові особливості менеджера сприяють становленню поведінкових стереотипів, в яких втілюється конативна складова толерантності до фрустрації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.22-355.2 + Ю959.181:Ч30 + Ч311.411 +
Шифр НБУВ: РА362266

Рубрики:

      
9.

Семененко Л.М. 
Ціннісно-смислова детермінація управління навчальним закладом: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.10 / Л.М. Семененко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Вивчено специфіку ціннісно-смислової детермінації управління навчальним закладом, розглянуто генетичні, морфологічні та функціональні аспекти даної детермінації, проаналізовано їх органічну взаємодію, описано нові атрибутивні властивості, зокрема, самоорганізації та саморегуляції, визначено їх співвідношення у процесі прийняття управлінських рішень. Досліджено ціннісну і смислову компоненти, які набувають рис детермінанти та регуляції, обумовлюють види причинності та зворотнього зв'язку. Висвітлено кінцеві продукти, зокрема, гомеостаз, гомеорез та аутопоезис навчальної форми як суперечність між педагогічними традиціями і новаторством. Проаналізовано вітчизняну педагогічну практику та наведено рекомендації щодо оптимізації управління закладами освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*148:Ч30 + Ч311.41 + Ю252:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА350724

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського