Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (84)Реферативна база даних (5494)Книжкові видання та компакт-диски (4584)Журнали та продовжувані видання (1828)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч31$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 319
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Вакуленко В.М. 
Акмеологічний підхід у теорії й практиці вищої педагогічної освіти України, Білорусі, Росії (порівняльний аналіз): автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / В.М. Вакуленко ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 44 с. — укp.

Досліджено історію виникнення та розвитку акмеологічних ідей в українській, білоруській та російській педагогічній теорії та практиці. Розкрито сутніть та особливості впровадження акмеологічного підходу в процес професійної підготовки педагога. Зроблено порівняльний аналіз програм розвитку педагогічної освіти, виявлено спільні та відмінні риси в системах підготовки педагогів й освітніх стандартах України, Росії, Білорусі у структурному та змістовому аспектах. Проведено порівняльне дослідження структурних і функціональних компонентів професійної готовності майбутніх педагогів до продуктивної діяльності. Розроблено концепцію реалізації акмеологічного підходу у вищій педагогічній освіті (АПВПО), на базі якої шляхом теоретичного моделювання розроблено концептуальну модель продуктивної педагогічної діяльності. З урахуванням виявлених порівняльних характеристик обгрунтовано шляхи впровадження акмеологічного підходу в теорію та практику вищої педагогічної освіти України з метою удосконалення та підвищення якості професійної підготовки майбутніх вчителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР) + Ч489.514(4БІЛ) + Ч489.514(4РОС) + Ч311.69 + Ч489.511.203 +
Шифр НБУВ: РА358512

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Олексюк О.Є. 
Активізація пізнавальної діяльності студентів у процесі загальнопедагогічної підготовки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.Є. Олексюк ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2005. — 22 с. — укp.

Уперше обгрунтовано та розроблено концептуальні засади інтеграції знань з матеріалознавства у професійній підготовці майбутніх фахівців швейного виробництва з урахуванням сучасних тенденцій у науці, освіті й виробництві, дидактичну модель навчального предмета "Матеріалознавство швейного виробництва", що визначає структуру та компонентний склад навчального матеріалу, модель інтеграції знань з матеріалознавства з урахуванням професійних вимог до фахівців сучасного швейного виробництва, структурно-навчального процесу. Уточнено рівні реалізації дидактичної інтеграції матеріалозавства та навчальних предметів природничо-наукового циклу, що характеризують ступінь змін інтеграційного змісту та обумовлюються інтеграцією змістового й процесуального компонентів навчання. Розвинуто методи та форми організації навчання учнів ПТНЗ швейного профілю на інтеграційній основі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 р30 + Ч481.22 +
Шифр НБУВ: РА339924

Рубрики:

      
3.

Аносов І.П. 
Антропологізм як чинник гуманізації освіти (теоретико-концептуальні основи): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / І.П. Аносов ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 46 с. — укp.

Досліджено теоретико-концептуальні засади антропологізму як чинника гуманізації освіти. На підставі аналізу характерних ознак антропологізму в контексті генези загальної педагогіки та її історії конкретизовано його місце у педагогічних принципах. Встановлено вплив даного чинника на цілеспрямованість педагогічного процесу, вибір його змісту, засобів і форм навчання та виховання у конкретній педагогічній системі, шляхів реалізації диференційованого й індивідуального підходів у педагогічному процесі. Визначено особливості сучасного антропологізму, висвітлено його культурологічні та соціально-психологічні аспекти, проаналізовано педагогічний досвід застосування антропологічного підходу в гуманістично орієнтованих інноваціях, встановлено принципи та критерії реалізації педагогічного антропологізму в процесі підготовки майбутнього вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в01 + Ч311.210 +
Шифр НБУВ: РА332104

Рубрики:

      
4.

Харченко Т.Г. 
Взаємодія школи та соціального середовища у вихованні учнів колежів і ліцеїв Франції: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Т.Г. Харченко ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2002. — 19 с. — укp.

Наведено результати дослідження процесу соціалізації учнів французьких середніх шкіл. Визначено суть та напрямки взаємодії школи та соціального середовища у вихованні. Простежено генезис уявлень французьких філософів і педагогів щодо чинників формування особистості, а також ролі соціального середовища у формуванні особистості. Здійснено порівняльний аналіз сучасних теоретичних основ взаємодії школи та соціального середовища у Франції та в Україні. Виявлено основні напрямки, форми та методи взаємодії школи та соціального середовища у вихованні учнів у Франції. Простежено етапи становлення відносин між французькою середньою школою та сім'єю у справі виховання підлітків. Надано характеристику французької середньої школи як відкритої соціально-педагогічної системи, яка вступає у взаємодію з позакласними та позашкільними, а також громадськими організаціями та державою. Досліджено особливості соціалізації учнів французьких середніх шкіл засобами масової інформації. Визначено можливі шляхи використання позитивного французького досвіду взаємодії школи та соціального середовища в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ФРА)4 + Ч312(4ФРА)
Шифр НБУВ: РА320937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Коган А.Ф. 
Використання комп'ютерних систем діагностики цілепокладання в освіті: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / А.Ф. Коган ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2001. — 16 с. — укp.

Досліджено питання створення комп'ютерної системи психодіагностики цілепокладання, придатної для широкого використання у педагогічній практиці. Теоретично досліджено принципи, на підставі яких може бути створена така система. Визначено, що топологія тестового поля повинна являти собою гіпертест. Детально розглянуто ситуаційні фактори психодіагностики. Наведено деталізоване визначення ситуації, розглянуто питання складу психіки на підставі ситуаційного аналізу, введено поняття ситуаційного феномену як психічного механізму здійснюваного суб'єктом оволодіння інструментарієм. Виконано типологізацію ситуацій за трьома параметрами. Сформульовано поняття ситуаційної валідності. Надано задачу для комп'ютерної системи психодіагностики, що відповідає розробленим теоретичним вимогам. Охарактеризовано процедуру фільтрації як засіб контролю вірогідності результатів тестування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-72с0 + Ч311.253
Шифр НБУВ: РА315145 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Клименюк Н.В. 
Виховання гуманності у майбутніх соціальних працівників в умовах професійної підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Н.В. Клименюк ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2007. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему виховання гуманності у студентів спеціальності "Соціальна робота" за умов професійної підготовки. Досліджено рівень наукової розробки зазначеної проблеми. Обгрунтовано гуманність як професійно значиму якість майбутнього соціального працівника. Визначено структуру гуманності та змістову характеристику її компонентів. Виявлено основні критерії та визначено рівені сформованості гуманності. Обгрунтовано педагогічні умови ефективного виховання даної якості у майбутніх соціальних працівників у процесі професійної підготовки. Запропоновано оптимізувати процес виховання гуманності у майбутніх соціальних працівників за напрямками: організації навчальної діяльності шляхом поєднання традиційних і активних методів навчання; виховної роботи шляхом збагачення її змісту у позааудиторній діяльності, шляхом упровадження засобів художньої літератури; уведення до структури соціально-педагогічної практики завдань гуманістичного спрямування. Розроблено й експериментально перевірено методику виховання гуманності у студентів в результаті спеціально організованого навчально-виховного процесу за умов університету.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) + Ч312 р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА352576

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Семенова М.О. 
Виховання учнів основної і старшої школи засобами фольклористично-етнографічної діяльності: Автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.07 / М.О. Семенова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2005. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему всебічного виховання учнів основної та старшої школи на основі вивчення, засвоєння та дослідження української традиційної народної культури та відтворення найкращих зразків народного мистецтва. Розроблено методологічні засади процесу засвоєння традиційної народної культури. Проведено історико-теоретичне дослідження сутності фольклористично-етнографічної діяльності й обгрунтовано вимоги щодо її організації. Розроблено й експериментально апробовано методику виховання школярів засобами фольклористично-етнографічної діяльності. Обгрунтовано необхідність проведення навчально-пізнавальної, експедиційної, науково-дослідної та творчої роботи, що сприяє всебічному розвитку школярів та забезпечує їх етнізацію.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) + Ч421.355.21 +
Шифр НБУВ: РА337600

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Страшний В.І. 
Виховання учнів початкових класів загальноосвітньої школи на родинних традиціях українського народу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.І. Страшний ; АПН України. Ін-т пробл. виховання. — К., 2004. — 19 с. — укp.

Розкрито суть поняття "традиція", розглянуто різні підходи до його тлумачення. З'ясовано типи традицій, вплив української родинної звичаєвості на формування та розвиток дитячої особистості. Визначено критерії та показники вихованості молодших школярів, рівні сформованості цієї особистісної якості, наведено їх характеристику. Спрогнозовано та апробовано організаційно-педагогічні умови підвищення ефективності виховання учнів початкових класів на родинних традиціях українського народу. Розроблено та експериментально перевірено змістову модель вихованості учнів на цих традиціях, розкрито суть її компонентів та процедуру впровадження у виховний процес початкової школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА333862

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Боднар М.Б. 
Вплив етнопсихологічних життєвих орієнтацій на самоактуалізацію студентської молоді: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / М.Б. Боднар ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Досліджено вплив етнопсихологічних життєвих орієнтацій на самоактуалізацію студентської молоді різних регіонів України. Встановлено, що психологічними чинниками підвищення самоактуалізації є відповідальність за своє майбутнє та за майбутнє країни, ставлення до себе та часу життя. Обгрунтовано взаємозв'язок даних факторів з домінантними рисами українського психотипу. Зазначено, що такі чинники як оптимізація локусу контролю у бік інтернальності, гармонізація ставлення до минулого, теперішнього та майбутнього часу, об'єктивація самооцінки сприяють підвищенню самоактуалізації студентської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231 + Ю958 + Ч313(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА331251

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
10.

Удовенко Ю.М. 
Вплив несприятливих умов соціалізації на психічний розвиток дитини: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Ю.М. Удовенко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 22 с. — укp.

Проаналізовано основні підходи до вивчення закономірностей впливу несприятливих умов соціалізації на формування особистості дитини. Виявлено, що одними з впливовіших таких умов є прояви насильства до дітей, зокрема, фізичне, психологічне, сексуальне насильство, нехтування потребами дитини. З'ясовано особливості впливу несприятливих умов соціалізації на рівні емоційної, пізнавальної, мотиваційної сфери, образу-Я та міжособистісної взаємодії. Доведено, що під впливом зазначених умов соціалізації діти зазнають емоційного ураження, стосовно образу-Я, значною мірою гальмується пізнавальна активність та виникають порушення у сфері міжособистісної взаємодії. Визначено зміни структурних компонентів психічного розвитку дитини, що виникають під впливом несприятливих умов соціалізації. З урахуванням зазначених змін розроблено типологію дітей, які зазнали цього впливу. Запропоновано діагностичний інструментарій для визначення провідних сфер ураження дітей, що виникають під впливом несприятливих умов соціалізації. Показано, що основою реабілітаційних заходів має бути диференційований підхід, який передбачає врахування уражених сфер психічного розвитку дитини та різновиду несприятливих умов. Розроблено напрями соціально-психологічної реабілітації відповідно до запропонованої типології дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1-734 + Ю983.402.1 + Ч312 +
Шифр НБУВ: РА352307

Рубрики:

      
11.

Шабаєва Н. С. 
Гендерна соціалізація студентів коледжу в позанавчальній діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.05 / Н. С. Шабаєва ; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — Луганськ, 2011. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему гендерної соціалізації (ГС) студентів коледжу в позанавчальній діяльності (ПНД), визначено сутність та особливості ГС в ПНД на основі теоретичного аналізу досліджень, присвячених соціалізації та її гендерній складовій. Розроблено й обгрунтовано на теоретичному, змістовному та технологічному рівнях соціально-педагогічні умови ГС студентів коледжу в ПНД, основу яких складають: засвоєння студентами сучасних наукових гендерних знань (теорій, концепцій, підходів) як основи їх ціннісних ставлень щодо егалітарних гендерних уявлень; забезпечення орієнтації процесу ГС на формування в студентів соціальної активності, відповідальності, справедливості, тощо.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч471.38 + С5*423.2*344 + С5*5*333.91
Шифр НБУВ: РА380858 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Юрчонок Ю. В. 
Генеза авторських шкіл в Україні (80-ті рр. XX - початок XXI ст.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Ю. В. Юрчонок ; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. — Полтава, 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено розвиток теорії та практики діяльності авторських шкіл (АШ) в Україні в даний період часу. Проаналізовано проблеми у вітчизняній і зарубіжній педагогічній теорії та практиці, розкрито основні складники її розробленості (історико-педагогічний, теоретико-практичний, інноваційно-узагальнювальний). З'ясовано типи АШ (школа як одиничне явище, школа-модель, школа-напрям) і виявлено принципи їх діяльності (природо- та культуровідповідності, гуманізації, цілісності, індивідуально-особистісного підходу, принцип віри в дитину, принцип єдності педагогічних дій і способу життя учня). Визначено структурні компоненти АШ як цілісної системи, узагальнено їх досягнення в Україні у 1980-ті рр. - на початку XXI ст. Обгрунтовано пріоритетні загальні й окремі тенденції, виявлено етапи генези вітчизняних АШ (пошуковий і модернізаційний), їх педагогічні технології. Розглянуто перспективні засоби використання досягнень теорії та практики діяльності АШ на сучасному етапі: поглиблення взаємодії авторських і загальноосвітніх шкіл України; вивчення інноваційних ідей АШ; поширення досвіду; ознайомлення з основними технологіями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)7 + Ч33(4УКР)64 + Ч311,01
Шифр НБУВ: РА383185 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Швець Т. Е. 
Громадянська соціалізація старшокласників у позакласній діяльності загальноосвітнього навчального закладу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Т. Е. Швець ; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". — Луганськ, 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

За результатами дослідження процесу громадянської соціалізації (ГС) старшокласників у позакласній діяльності визначено сутність соціально-педагогічної проблеми ГС, особливості процесу ГС старшокласників, а також специфіку організації позакласної діяльності для підвищення ефективності ГС. Обгрунтовано необхідність впровадження міжнародної співпраці школярів у систему позакласної діяльності. Теоретично розроблено й експериментально перевірено систему позакласної діяльності ЗНЗ, яка сприяє підвищенню ефективності ГС старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч421.352.13 + Ч421.38
Шифр НБУВ: РА380929 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Вознюк Л.В. 
Гуманістичні засади інноваційної діяльності загальноосвітніх навчальних закладів: управлінський аспект: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.В. Вознюк ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему гуманістичної орієнтації змісту управління інноваційною діяльністю у закладах загальної середньої освіти. Визначено основні підходи до оновлення шкільного менеджменту, уточнено основні детермінанти та введено до наукового обігу поняття "гуманістичні засади управління інноваціями". Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель гуманістично орієнтованого управління інноваційними процесами у загальноосвітніх навчальних закладах. Розроблено методику діагностування рівня гуманізації у системах внутрішньошкільного управління. Виявлено взаємозалежність рівня гуманізації шкільного менеджменту й ефективності інноваційних процесів сучасної школи. Висвітлено гуманістичні засади управління інноваційною діяльністю, а саме: пріоритет гуманістичних цінностей у прогнозуванні та проектуванні змін; адаптивність, гнучкість організаційних структур; демократизація внутрішньошкільного управління (стилю, характеру управління); орієнтація на співуправління, самоуправління, партнерство, взаємоузгодженість спільних дій і цілей; особистісно орієнтований підхід до управління педагогічним колективом; гуманістичне спрямування нових методів внутрішньошкільного управління (програмування, проектування, експертизи, стимулювання, методів структурування та розвитку шкільного співтовариства); людинознавчу компетентність менеджера освіти. На підставі результатів дослідження установлено наявність стійких тенденцій підвищення рівня ефективності управління інноваційною діяльністю у контексті посилення гуманістичних засад менеджменту освіти,інноваційний простір школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч421.41 +
Шифр НБУВ: РА354759

Рубрики:

      
15.

Гризун Л.Е. 
Дидактичні основи створення сучасного комп'ютерного підручника: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Л.Е. Гризун ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2002. — 20 с. — укp.

На базі функціонального підходу обгрунтовано та розроблено структурно-функціональну модель комп'ютерного підручника, висвітлено його суть та особливості, проаналізовано засоби реалізації його дидактичних функцій. Визначено провідні функції комп'ютерного підручника, виділено критерії його оцінювання як засобу навчання. Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено, що застосування даного підручника сприяє підвищенню якості знань майбутніх спеціалістів, формуванню їх пізнавальної активності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215
Шифр НБУВ: РА319002 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Сидоренко Т. Д. 
Дидактичні основи формування педагогічної культури майбутнього вчителя: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Т. Д. Сидоренко ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Уточнено сутність і структуру педагогічної культури майбутнього вчителя як системної характеристики особистості та діяльності вчителя, встановлено критерії та показники рівнів її сформованості. Вперше теоретично обгрунтовано дидактичні умови формування цієї культури в процесі вивчення педагогічних дисциплін і в ході педагогічної практики. Здійснено внесок у розвиток засобів і шляхів формування педагогічної культури майбутнього вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч314.2
Шифр НБУВ: РА380143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Бондаренко О.М. 
Дидактичні умови застосування мультимедійних технологій у процесі навчання педагогічних дисциплін студентів педагогічних університетів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О.М. Бондаренко ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено роль і місце мультимедійних технологій у системі фахової підготовки майбутнього вчителя. Класифіковано мультимедійні технології й обгрунтовано дидактичні умови їх застосування. Запроваджено в практику роботи ВНЗ спецкурс "Мультимедийні технології в навчальному процесі вищої школи", який сприяє формуванню у майбутніх учителів готовності до застосування мультимедійних технологій в навчальному процесі. Розроблено модель реалізації системи фахової підготовки майбутнього вчителя засобами мультимедіа.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215.71 + Ч311 р30
Шифр НБУВ: РА373814 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Варяниця Л.О. 
Дитяча субкультура як фактор соціалізації молодшого школяра в навчально-виховному процесі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Л.О. Варяниця ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2006. — 20 с. — укp.

Вперше визначено особливості впливу дитячої субкультури на процес соціалізації молодшого школяра. Досліджено умови формування соціальної компетентності дітей шести-семи років у просторі дитячої субкультури. З'ясовано сутність та зміст поняття "дитяча субкультура молодших школярів". Удосконалено й доповнено теорію та методику соціально-педагогічної роботи з молодшими школярами щодо забезпечення опосередкованого впливу на збагачення дитячої субкультури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.1 + Ч421.331.1 + С5*671.1*423.121 +
Шифр НБУВ: РА343230

Рубрики:

      
19.

Баб'як Ж.В. 
Діагностика соціально-виховного процесу як умова соціалізації студента вищого навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Ж.В. Баб'як ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2004. — 20 с. — укp.

Висвітлено роль і можливості вирішення проблеми діагностування соціально-виховного процесу у вищій школі, обгрунтовано його суть, запропоновано методики діагностування та інструментарій одержання найбільш повної та достовірної інформації, а також створено та апробовано діагностичний комплекс методик, що дає змогу оптимізувати процес соціального виховання студентів. На підставі одержаних даних показано ефективність впровадження експериментального діагностичного комплексу методик як педагогічної умови, що сприяє соціалізації. Обгрунтовано доцільність застосування факторної та структурно-функціональної моделей оптимізації процесу соціального виховання з метою розвитку соціально-активної діяльності та цілеспрямованої особистості студента та педагога як організатора означеного процесу, який має здійснювати діагностування, регулювання та корекцію шляхів управління соціально-виховним процесом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч481.350.0 +
Шифр НБУВ: РА331988

Рубрики:

      
20.

Яновська О.Є. 
Ділове спілкування як чинник результативності діяльності педагогічного колективу: автореф. дис... канд. психол. наук.: 19.00.05 / О.Є. Яновська ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Визначено, що результативність діяльності педагогічного колективу пов'язана із комунікативною успішністю, яка складається з контактності, комунікативної сумісності, адаптованості й емоційного задоволення спільною діяльністю членів спільноти. Доведено, що ділове спілкування є передумовою результативності діяльності педагогічного колективу та може негативно впливати на саоорганізаційні процеси у ході міжособистісних взаємин членів педагогічної спільноти. Розкрито сутність ділового спілкування як чинника, що сприяє розвитку таких складових результативності діяльності педагогічного колективу як ефективність та успішність, а також окремих якостей його розвитку - підготовленості до діяльнсоті, спрямованості, організованості, активності, згуртованості, інтегративності, референтності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.41 + Ч314 + Ч311.42 +
Шифр НБУВ: РА362622

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського