1. |
Зоріна Ю.І. Цивільно-правові відносини при здійсненні рекламної діяльності: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.13 / Ю.І. Зоріна ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. — К., 2007. — 21 с. — укp.Досліджено актуальні теоретичні та практичні питання цивільно-правових відносин, які виникають у процесі здійснення рекламної діяльності. З урахуванням сучасних можливостей реклами виділено найбільш оптимальну форму регулювання діяльності у даній сфері. Проведено порівняльний аналіз норм цивільного законодавства України з положеннями законодавства США, держав-учасниць ЄС, Російської Федерації у сфері реклами. Досліджено судову практику щодо вирішення справ, пов'язаних з рекламною діяльністю. Визначено закономірності розвитку рекламного законодавства. На підставі вивчення досвіду держав-учасниць ЄС та США визначено нові тенденції розвитку правового регулювання рекламної діяльності. Зроблено висновок про переважання у рекламі цивільно-правових відносин. Наведено рекомендації щодо покращання існуючого механізму регулювання рекламної діяльності. Розглянуто нові перспективні форми реклами, для яких сформовано понятійний апарат та механізми регулювання. Наведено пропозиції щодо удосконалення національного законодавства з питань рекламної діяльності. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Х830.132.61 + Х839(4УКР)-4 + Х839(4УКР)39 + Шифр НБУВ: РА348840
Рубрики:
Географічні рубрики:
|