Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (228)Книжкові видання та компакт-диски (198)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4Укр)372.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 37
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Воловельська І.В. 
Вибір оптимальної інноваційної стратегії підприємств залізничного транспорту: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І.В. Воловельська ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємств залізничного транспорту на підставі оцінки його інноваційного потенціалу. Розроблено рекомендації щодо вибору оптимальної інноваційної стратегії. Обгрунтовано, що основою розробки та впровадження будь-якого нововведення є безперервний інноваційний процес. Виявлено фактори, які впливають на інноваційну діяльність підприємства та запропоновано їх класифікацію, яка дозволяє проводити діагностування інноваційного процесу. Удосконалено методику оцінювання інноваційного потенціалу підприємств залізничного транспорту, що базується на факторах: конкурентоспроможності продукту на ринку транспортних послуг, якісному рівні інноваційних досліджень, технологічному та продуктовому оновленні та наукоємності продукту. Розроблено організаційно-економічний механізм процесу інноваційного реформування підприємств залізничного транспорту, що дозволяє одержати максимальний ефект від його діяльності. Запропоновано методичний підхід щодо вибору оптимальної інноваційної стратегії підприємства залізничного транспорту на основі системи показників оцінювання його інноваційного потенціалу. Розроблено систему оцінювання критерію часткових показників інноваційного потенціалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.1-55-13 +
Шифр НБУВ: РА360665

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Череватенко О.М. 
Економічний механізм трансформації відносин власності на залізничному транспорті в умовах реформування галузі: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.М. Череватенко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні засади та методичні підходи до процесу трансформації відносин власності на залізничному транспорті за умов становлення та розвитку системи компаній-операторів рухомого складу різних форм власності. Розкрито суть відносин власності як економічної категорії та проблеми ефективного розвитку цих відносин в економіці України та на залізничному транспорті. Виявлено тенденції їх трансформації у різних державах, які мають місце у процесі реформування залізничного транспорту. Проаналізовано сучасний економічний стан даної галузі в Україні. Здійснено прогностичне оцінювання економічної доцільності організаційно-інституційного відділення інфраструктури від перевізної діяльності. Виявлено економічні фактори, що впливають на ефективність діяльності компаній-операторів різних форм власності на українському транспортному ринку залізничих перевезень. Запропоновано заходи для забезпечення недискримінаційного доступу операторських компаній до інфраструктури залізничного транспорту. Систематизовано варіанти державно-приватного співробітництва. Розроблено підхід до визначення стратегії діяльності компаній-операторів різних форм власності на ринку транспортних послуг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.1-141 +
Шифр НБУВ: РА357691

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Кірдіна О.Г. 
Економічні аспекти управління витратами на підприємствах залізничного транспорту: Автореф.дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / О.Г. Кірдіна ; Харк. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2001. — 15 с. — укp.

Наведено теоретичні узагальнення, нові методичні підходи до оцінки й управління витратами на підприємствах залізничного транспорту. Обгрунтовано необхідність проведення комплексної оцінки та аналізу витрат для контролю та прийняття рішень з урахуванням фінансово-економічних, технічних, географічних, трудових, організаційного аспектів, що сприяє підвищенню об'єктивності управлінського рішення. Розроблено класифікацію витрат підприємств залізничного транспорту. Проаналізовано моделі формування витрат на основі показників фінансової діяльності підприємств. Висвітлено заходи щодо вдосконалення планування витрат підприємств залізничного транспорту на основі економічного аналізу. Запропоновано напрямки удосконалення управління витратами підприємств залізничного транспорту в коротко- та довгостроковому періодах. Охарактеризовано моделі оптимізації витрат підприємств залізничного транспорту з використанням виробничої функції Кобба - Дугласа. Описано методику розподілу накладних витрат, що дозволяє здійснити ефективний контроль і регулювання витрат підприємств залізничного транспорту. Розроблено й апробовано методику визначення ефективності управління витратами на підприємстві з використанням персонального комп'ютера.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.1-862-21
Шифр НБУВ: РА314476 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Зубенко В.О. 
Забезпечення ефективності інноваційної діяльності підприємств залізничного транспорту: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / В.О. Зубенко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2008. — 19 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та розроблено методичні підходи щодо комплексного забезпечення ефективності інноваційної діяльності підприємств залізничного транспорту. Доведено двоїстий характер спрямованості інноваційної діяльності: задовольняє потреби в інноваціях зовнішніх споживачів (на ринку) та підприємства. До наукового обігу введено нове поняття "внутрішня потреба підприємства в інноваціях", сутність якого полягає у необхідності створення, удосконалення або реорганізації виробничих, управлінських, маркетингових та інших внутрішніх процесів підприємства та його організаційних структур. Створено класифікацію внутішніх потреб підприємства залежно від впливу зовнішнього середовища. Розкрито сутність інновації як джерела одержання ефекту та задоволення нових або підвищених потреб споживачів, якими є зовнішні споживачі та підприємства-новатори. Розроблено класифікатор інновацій, що дозволяє згрупувати інновації за критерієм виникнення потреби відносно підприємства з урахуванням його виду. Обгрунтовано методологічні засади визначення внутрішніх потреб в інноваціях підприємств залізничного транспорту. Удосконалено принципи організації маркетингового забезпечення та модель інноваційного процесу на підприємствах залізничного транспорту. Запропоновано методику планування маркетингових витрат на реалізацію інноваційного проекту залежно від очікуваних результатів. Розроблено методику визначення пріоритетності впровадження інноваційних проектів на підприємствах залізничного транспорту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.1-55 +
Шифр НБУВ: РА357853

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Василюк С. В. 
Забезпечення соціально-економічного розвитку персоналу підприємств залізничного транспорту України: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / С. В. Василюк ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2011. — 21 с. — укp.

Розглянуто процес соціалізації економічних систем за умов формування соціально-орієнтованої економіки. Розкрито сутність соціально-економічного розвитку персоналу підприємств залізничного транспорту в контексті забезпечення соціально-економічної ефективності діяльності галузі. Розглянуто зміст і значущість системи управління соціально-економічним розвитком персоналу підприємств, визначено суб'єкти, об'єкти та модель реалізації такого управління. Досліджено схожість та розрізненість механізму соціального партнерства на підприємствах залізничного транспорту Росії й України. Розглянуто можливості удосконалення планування соціально-економічного розвитку персоналу підприємств залізничного транспорту України. Сформульовано методичний підхід до розрахунку додаткової складової соціального пакету керівників середньої ланки управління підприємств залізничного транспорту за результатами діяльності структурної одиниці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.1-640
Шифр НБУВ: РА382460 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Міщенко С.П. 
Інноваційне відтворення основних фондів залізничного транспорту: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / С.П. Міщенко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2009. — 21 с. — укp.

Розвинуто теоретичні основи організації відтворювального процесу підприємств залізничного транспорту (ПЗТ). Наведено практичні пропозиції щодо реалізації їх ефективної інноваційної діяльності. Визначено орієнтири подальшого розвитку залізничної транспортної системи України та визначено перешкоджальні чинники щодо їх досягнення. Встановлено складники конкурентоспроможності залізничного транспорту та фактори, які на них впливають, а також фактори, що впливають на виробничий потенціал ПЗТ. Запропоновано підхід до відтворення рухомого складу з урахуванням особливостей даного транспорту. З'ясовано складові процесу відтворення рухомого складу ПЗТ. Досліджено існуючі моделі інноваційних процесів. Удосконалено модель інноваційного процесу у залізничному транспорті. Розроблено методологічні засади оцінювання розвиненості інноваційної складової процесу відтворення рухомого складу ПЗТ. Обгрунтовано необхідність створення інноваційної системи даного транспорту та висвітлено заходи, які уможливлюють її реалізацію. Обгрунтовано необхідність і визначено цілі структуризації ПЗТ з метою інноваційного розвитку. Вдосконалено організаційну структуру управління інноваційною діяльністю ПЗТ і розроблено заходи щодо комплексного розвитку інноваційної системи залізничного транспорту на галузевому та державному рівнях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.1-571.1-96 +
Шифр НБУВ: РА365040

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Єрмоленко О. А. 
Інформаційне забезпечення процесу управління промисловими підприємствами залізничного транспорту: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. А. Єрмоленко ; Українська державна академія залізничного транспорту. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.105-571.17
Шифр НБУВ: РА369874 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Дрьомін М.С. 
Маркетинг у сфері транспортних послуг (на прикладі підприємств залізничного транспорту): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / М.С. Дрьомін ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. — К., 2006. — 17 с. — укp.

Досліджено питання аналізу та удосконалення маркетингової діяльності на підприємствах транспортної галузі. Узагальнено наукові підходи щодо проблеми розвитку маркетингу у сфері послуг. Розкрито сутність транспортної послуги як об'єкта маркетингової діяльності. Здійснено комплексне дослідження та розроблено методику оцінки ринку вантажних перевезень. Визначено місце та особливості функціонування залізниць у транспортній системі України. Проаналізовано конкурентну структуру та потенціал транспортного комплексу України. Надано аналітичну оцінку параметрів обслуговування споживачів на залізничних підприємствах. Удосконалено організаційний механізм забезпечення маркетингової діяльності на залізничному транспорті. Розроблено модель оптимізації вантажопотоків на підприємствах залізничного транспорту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.1-211.1 +
Шифр НБУВ: РА344079

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Єфіменко Т.І. 
Методологічні основи реструктуризації підприємств залізничної галузі (економіко-організаційний аспект): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / Т.І. Єфіменко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2002. — 18 с. — укp.

Розкрито економічну природу реструктуризації, уточнено зміст поняття "реструктуризація". Доведено необхідність опрацювання методики галузевої реструктуризації. Запропоновано концепцію трьох стратегій реструктуризації. Сформульовано методичні засади дослідження стратегій реструктуризації в залізничній галузі. За комплексними показниками впливу зовнішнього та внутрішнього середовища здійснено розподіл підприємств за групами, для яких можна запропонувати відповідну стратегію реструктуризації. Побудовано математичну модель кількісного прогнозу реструктуризації багатопроцесорного підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)372.1-31
Шифр НБУВ: РА319006 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Чередниченко М. С. 
Організаційно-економічний механізм управління вагонними парками операторських компаній залізничного транспорту України: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. С. Чередниченко ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В. Лазаряна. — Д., 2010. — 21 с. — укp.

Визначено показники, які мають найбільший вплив на економічну та технологічну ефективність управління вантажними вагонними парками. Вдосконалено організаційно-економічний механізм і структуру управління вагонними парками компаній операторів залізничного транспорту з розробкою функції кожної ланки керування. Розроблено модель оптимального економіко-математичного планування за управління вагонними парками множини власників, яке забезпечує паритет виплат за взаємних розрахунках даних перевізників. Запропоновано методику розрахунків потреби у вагонних парках як вибору інвестиційного проекту з технолого-економічними ризиками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.105-21
Шифр НБУВ: РА375496 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Демченко М. А. 
Організаційно-економічні аспекти відтворення основних засобів колійного господарства залізниць: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. А. Демченко ; Держ. екон.-технол. ун-т трансп. — К., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Розроблено організаційно-економічні основи підвищення ефективності відтворювальних процесів у колійному господарстві залізниць. Охарактеризовано особливості життєвого циклу залізничної колії. Запропоновано підходи до більш об'єктивного відображення стану проходження процесів відтворення об'єктів верхньої будови колії, що дозволило обгрунтувати комбінований метод амортизації. Визначено поняття нормального відтворення як такого, що окреслює межі реновації основних засобів з урахуванням підтримання ефективно-ринкового середовища. Встановлено показники управління відтворювальними процесами. Удосконалено механізм контролінгу основного капіталу за умов колійного господарства. Введено поняття "LRE-менеджмент відтворення основних засобів колійного господарства", що передбачає глибокий контроль за нарахуванням і використанням амортизаційних коштів. Сформовано підходи до корекції відтворювальної системи за рахунок рефінансування та рекапіталізації основного капіталу підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.106-571.1-96
Шифр НБУВ: РА383435 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Сорока Н.В. 
Організаційно-інвестиційне забезпечення розвитку локомотивного господарства залізниць: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Н.В. Сорока ; Держ. екон.-технол. ун-т трансп. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Розроблено сучасні методичні підходи та практичні рекомендації щодо організаційно-інвестиційного забезпечення динамічного розвитку локомотивного господарства залізниць. Визначено тенденції старіння тягового рухомого складу, виявлено основні фактори, які впливають на подальший розвиток галузевого господарства й необхідність залучення інвестицій. Запропоновано систему показників оцінки інвестиційної привабливості локомотивного господарства. Розроблено її комплексний показник та індикативні вимірники, які характеризують найбільш суттєві аспекти фінансово-господарської діяльності. До наукового обігу введено поняття "пріоритетно-галузеве інвестування локомотивного господарства". Запропоновано методичний підхід щодо ефективного розподілу інвестиційних ресурсів у процесі удосконалення матеріально-технічної бази, створений на підставі пріоритетно-галузевого інвестування з метою забезпечення інноваційно-інвестиційного розвитку господарства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.104-56 +
Шифр НБУВ: РА355449

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Пєтухова Т. О. 
Оцінка людського капіталу підприємств залізничного транспорту: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Т. О. Пєтухова ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2011. — 21 с.: рис., табл. — укp.

Досліджено історичний розвиток теорії людського капіталу та сутність економічної категорії "людський капітал" (ЛК). Удосконалено теоретичні положення щодо структури ЛК, яку побудовано за трихкомпонентною моделлю з виділенням виробничо-кваліфікаційної, ціннісно-поведінкової та соціально-персоніфікованої складових. Наведено класифікацію ЛК за ступенем агрегування власників та обсягом його залучення до певної господарської системи. Доведено необхідність оцінювання ЛК підприємств залізничного транспорту (ПЗТ). Проведено аналіз існуючих підходів і методик оцінювання ЛК та визначено їх переваги та недоліки, що заважають можливості їх застосування на ПЗТ. Шляхом узагальнення, розширення та розкриття критерійних ознак розвинуто класифікацію видів оцінювання ЛК. Запропоновано концепцію оцінювання ЛК ПЗТ, розроблено методичні підходи до якісного та вартісного оцінюваня ЛК ПЗТ. Удосконалено оцінювання ефективності ЛК і визначено можливість оптимального розподілу ресурсів на формування та розвиток ЛК ПЗТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.1-64
Шифр НБУВ: РА383031 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Рудаков 
Підвищення конкурентоспроможності підприємств-виробників продукції для залізничної галузі: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / Олександр Миколайович Рудаков ; Українська держ. академія залізничного транспорту. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.1-13
Шифр НБУВ: РА359596

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Синікова О. М. 
Планування інноваційної діяльності на підприємствах залізничного транспорту: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. М. Синікова ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2011. — 18 с. — укp.

Вдосконалено систему планування інноваційної діяльності на підприємствах залізничного транспорту з метою підвищення ефективності їх функціонування. Проведено комплексний аналіз сучасних тенденцій та проблем розвитку інноваційної діяльності в Україні та на залізничному транспорті, зокрема, доведено необхідність інноваційних заходів і розроблено пропозиції щодо вдосконалення системи планування інноваційної діяльності. Реалізація пропозицій передбачає науково-економічне обгрунтування методичного підходу до оцінки організаційно-технічного рівня підприємств залізничного транспорту, який дозволить планувати інноваційну діяльність підприємства й оцінювати діяльність окремих працівників. Запропонована система управління інноваційними ідеями співробітників сприятиме підвищенню інноваційної активності персоналу з метою більш ефективного планування інноваційної діяльності підприємств залізничного транспорту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.1-55-23
Шифр НБУВ: РА384433 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Корольова Н.М. 
Розвиток людського капіталу підприємств залізничного транспорту: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н.М. Корольова ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2010. — 19 с. — укp.

Досліджено економічну сутність людського капіталу (ЛК) та встановлено його особливості на залізничному транспорті. Удосконалено класифікацію ЛК. Визначено фактори, що впливають на формування та розвиток ЛК підприємств залізничного транспорту (ПЗТ), проаналізовано їх сучасний стан і надано рекомендації щодо його покращання. Розкрито сутність складових ЛК ПЗТ і їх структуру. Розроблено механізм відтворення ЛК ПЗТ, розглянуто життєвий цикл ЛК на індивідуальному рівні та на рівні підприємства. Висвітлено проблеми інтеграції в навчальній, науковій і творчій сферах діяльності ПЗТ. Наведено пропозиції щодо створення в структурі залізничного транспорту підрозділу, функції якого пов'язані з розбудовою науково-освітнього та творчого сектору підприємств-учасників з метою розвитку ЛК, запропоновано методику оцінки ефективності його функціонування. Розроблено концептуальні засади інтегрованої системи генерації та використання знань ПЗТ та механізм управління в ній.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.1-640
Шифр НБУВ: РА370663 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Крихтіна Ю.О. 
Розробка економічного механізму ефективності ресурсозбереження на підприємствах транспорту (методичний підхід): автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Ю.О. Крихтіна ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні, прикладні та методичні підходи до розробки економічного механізму ефективності ресурсоощадження на підприємствах транспорту. Доведено необхідність і актуальність впровадження ресурсоощадження. Зазначено, що ресурсоощадження є головною передумовою підвищення конкурентоспроможності перевезень. Наведено економічні рекомендації щодо впровадження ресурсоощадних технологій на залізничному транспорті. Запропоновано класифікацію таких технологій. Доведено необхідність удосконалення існуючих методик оцінювання економічної ефективності на підставі врахування специфіки роботи підприємств даної галузі. Проведено економічний аналіз роботи та розвитку господарства сигналізації ресурсоощадження на підприємствах транспорту, за якого виконано традиційну оцінку економічної ефективності та розрахунок економічного ефекту у суміжних господарствах з урахуванням фактора конкурентоспроможності ресурсоощадних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.1-553.81 +
Шифр НБУВ: РА364041

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Щербина Р.С. 
Розробка методів організації транспортно-експедиційного обслуговування залізниць: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / Р.С. Щербина ; Харк. нац. акад. міс. госп-ва. — Х., 2007. — 19 с. — укp.

Удосконалено методи організації транспортно-експедиційного обслуговування залізниць за умов транспортного ринку шляхом розробки та впровадження різнопланових заходів. Одержано залежності для прогнозування обсягів попиту, доходів і прибутку, що базуються на максимально можливому попиті на перевезення. Розроблено методику оцінки сегментів транспортного ринку, запропоновано показник "шанси на ринку", в основу оцінки яких покладено ймовірнісне трактування прогнозного попиту та перевезення. Визначено економічно доцільну сферу діяльності конкретної транспортної організації з надання послуг. Обгрунтовано доцільність та порядок концентрації роботи на дільницях залізниці за сучасних умов. Показано ефективність впровадження комплексної системи електронного обміну даними в організації процесу перевезень на Південній залізниці. Розроблено методологію формування рівня ставок зборів і тарифів на вантажні залізничні перевезення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.101-813 + О284.05 +
Шифр НБУВ: РА349878

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Козир О.М. 
Система управління витратами підприємств залізничного транспорту: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.М. Козир ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2007. — 17 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та розроблено методичі підходи до системного управління витратами. Проаналізовано витрати підприємств Південної залізниці та визначено основні тенденції їх зміни. Виявлено закономірності впливу на них різних чинників. Запропоновано напрямки вдосконалення управління витратами підприємств даного транспорту за середньостроковий період. Розроблено модель їх оптимізації. З урахуванням факторів, умов і тенденцій зміни оптимальних витрат підприємств залізничного транспорту запропоновано принципи оптимальних витрат, наведено поняття оптимальних витрат. Розглянуто різні методи сучасного прогнозування. Установлено, що пасажирські перевезення змінюються з часом за лінійною залежністю першого порядку, а вантажні перевезення та всі експлуатаційні витрати - за законом параболи - другого порядку, які дозволяють з високою вірогідністю визначити обсяг робіт у аспекті перспективи. Проведено моделювання факторів рівноваги та показано, що у разі використання принципу "витрати - обсяги виробництва - прибуток" можна повністю або частково уникнути збитковості пасажирських перевезень без їх перехресного субсидування з боку вантажних перевезень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.1-862-21 +
Шифр НБУВ: РА354799

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Сергієнко М.М. 
Системно-ситуаційне управління витратами локомотивного господарства залізничного транспорту: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / М.М. Сергієнко ; Київ. ун-т економіки і технологій трансп. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Визначено функції та розроблено нові підходи, принципи та методи системно-ситуаційного управління витратами локомотивного господарства, запропоновано методику ефективного моделювання даного процесу. Сформульовано практичні рекомендації щодо використання резервів залізничного траспортного виробництва за нових умов господарювання. Визначено основні принципи системно-ситуаційного підходу щодо управління витратами транспортних підприємств. Запропоновано здійснювати планування витрат на базі використання удосконаленого методу бюджетування в локомотивному господарстві. Наведено методичні рекомендації щодо управління його витратами з використанням нормативного методу планування, розробленого на базі прямого рахунку витрат. Запропоновано економіко-математичну модель формування експлуатаційних витрат локомотивного господарства. Визначено напрямки реалізації стратегії управління витратами локомотивного господарства. Показано, що їх впровадження сприяє ефективному функціонуванню й оптимізації витрат локомотивного господарства та залізничного транспорту в цілому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.104-862-21 +
Шифр НБУВ: РА345869

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського