Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (135)Книжкові видання та компакт-диски (101)Журнали та продовжувані видання (18)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4Укр)306.0$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Ходус А. В. 
Державне стимулювання інноваційного розвитку хімічної галузі: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / А. В. Ходус ; Донец. держ. ун-т упр. — Донецьк, 2010. — 20 с. — укp.

Сформовано концептуальний підхід до реалізації державного стимулювання інноваційного розвитку економіки з урахуванням фази економічного циклу (циклів), стадії життєвого циклу галузі й інноваційного потенціалу заданого підприємства. Розроблено організаційно-методологічну складову механізму державного стимулювання інноваційного розвитку хімічної галузі, що передбачає зустрічний розвиток підприємств галузі та центральних органів управління економікою на підставі аналізу та прогнозу стану зовнішнього та внутрішнього середовища з метою випереджального формування нових адаптаційних механізмів. Удосконалено методичні засади оцінювання інноваційного потенціалу підприємства хімічної галузі, що дозволяє визначити його рівень (високий, середній, низький) і виявити оптимальний спосіб державного стимулювання інноваційного розвитку підприємства. Розвинуто метод проведення аналізу зовнішнього середовища (РЕSТ-аналізу) для підприємств хімічної галузі, що передбачає впровадження комплексу заходів у вигляді реакції на невизначеність і значимість впливу кожного чинника зовнішнього середовища - від формування нових адаптаційних механізмів до відсутності реакції на зовнішні впливи. Дістали подальшого розвитку державний підхід до стимулювання інноваційного розвитку економіки як формування національної інноваційної системи на підставі розробки та впровадження інноваційної політики, інноваційної складової стратегії економічного розвитку та механізмів її реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.0-55-21,01
Шифр НБУВ: РА377149 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Древаль О.Ю. 
Економічна оцінка екологічно обумовлених корозійних втрат: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.08.01 / О.Ю. Древаль ; Сум. держ. ун-т. — Суми, 2006. — 20 с. — укp.

На підставі дослідження взаємозв'язків між корозією основних виробничих фондів (ОВФ), рівнем забруднення атмосферного повітря та метеокліматичними умовами розкрито економічну сутність поняття "екологічно обумовлені корозійні втрати". З урахуванням конкретизації факторів впливу, стану та прийняття, класифікації екологічно обумовлених корозійних втрат (КВ) наведено науково-методичні підходи до оцінки їх натуральних показників. Описано принципи та методи вартісної оцінки еколого-економічних збитків (ЕЕЗ) від корозії ОВФ на підставі визначення прямих і опосередкованих КВ, їх взаємної залежності й обумовленості. Висвітлено методичні підходи до визначення компенсаційної складової ЕЕЗ від корозії, сутність яких полягає в оптимізації співвідношення атмосфероохоронних втрат і витрат на ремонт ОВФ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.0-571.13-28 +
Шифр НБУВ: РА342754

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Большенко С.Ф. 
Економічні та організаційні методи управління виробництвом (на прикладі підприємств хімічної промисловості): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / С.Ф. Большенко ; Східноукр. нац. ун-т. — Луганськ, 2001. — 19 с. — укp.

Наведено теоретичні та методичні положення, а також практичні рекомендації щодо удосконалення методів управління виробництвом на підприємствах хімічної промисловості. Розкрито сутність управління, досліджено особливості та визначено основні завдання управління хімічним виробництвом за умов ринку. Виявлено проблеми, що виникають на підприємствах під час планування збуту продукції, формування виробничих програм, оптимізації товарного асортименту та управління витратами та цінами. Систематизовано фактори, які впливають на розвиток методів управління. Визначено основні принципи оптимізації управління виробництвом та суб'єктивний характер їх дії. Запропоновано організаційний супровід збутової діяльності хімічного підприємства, який передбачає посилення маркетингової орієнтації в управлінні виробництвом. Удосконалено методи для визначення оптимального обсягу виробництва продукції з урахуванням умов її реалізації в різних географічних сегментах збуту. Розроблено модель оптимізації товарного асортименту продукції хімічних виробництв на підставі розподілу непрямих витрат між окремими її видами, який забезпечує їх беззбитковість. Надано організаційну структуру служби збуту, яку рекомендовано для підприємствхімічного виробництва, що мають високу експортну спрямованість з метою підвищення гнучкості їх організаційної структури управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)300-21 + У9(4Укр)306.0-21
Шифр НБУВ: РА316043 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Литюга 
Інвестиційний потенціал підприємства: формування та розвиток (за матеріалами хімічних підприємств України): автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Юлія Володимирівна Литюга ; Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана". — К., 2009. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.01-56
Шифр НБУВ: РА366008

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Литвиненко П.О. 
Міжнародні стратегії компаній України в умовах цінових флуктуацій (на прикладі підприємств хімічної промисловості): автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.02 / П.О. Литвиненко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні засади стратегічного управління у процесі здійснення компаніями міжнародної діяльності у контексті сучасних глобалізаційних процесів. Визначено механізм формування міжнародних стратегій хімічних компаній на світовому ринку. На підставі аналізу кон'юнктури виявлено сучасні тенденції та основні чинники здійснення міжнародних стратегій хімічний компаній на світовому ринку мінеральних добрив. Проведено економіко-статистичне моделювання та проаналізовано ринкову поведінку найбільших хімічних виробників азотних добрив України з метою виявлення особливостей застосування міжнародних стратегій за умов цінових флуктуацій. Відзначено, що загальною тенденцією є експортна експансія з переорієнтацією збутової політики з внутрішнього на міжнародний ринок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У583.060-861 + У9(4УКР)306.0-861 +
Шифр НБУВ: РА363364

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Башук Т. О. 
Науково-методичні основи оптимізації використання збутового потенціалу промислових підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Т. О. Башук ; Сум. держ. ун-т. — Суми, 2010. — 20 с. — укp.

Вдосконалено теоретико-методичний підхід щодо вибору підприємством-виробником стратегій стимулювання збуту для всіх учасників збутової мережі. Визначено методичний підхід щодо вибору функцій для учасників дистрибуційної мережі. Встановлено класифікацію підприємств-дистрибуторів щодо їх більш глибокої деталізації за ознаками: типи дистрибуції, надані права, виконувані функції. Надано визначення "збутового потенціалу промислового підприємства" як здатності використання сукупності характеристик мережі дистрибуції на базі можливостей залучення ресурсів з метою просування товарів та їх максимального поширення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.0-592
Шифр НБУВ: РА371812 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Бала В. В. 
Організаційно-економічний механізм підвищення ефективності інвестиційної діяльності підприємств основної хімії: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / В. В. Бала ; Сум. держ. ун-т. — Суми, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено особливості інвестиційної діяльності підприємств хімічної промисловості. Узагальнено існуючі науково-методичні аспекти економічного обгрунтування інвестиційних проектів. Вдосконалено організаційну схему управління інвестиційними процесами на підприємствах хімічної промисловості. Розроблено науково-методичні рекомендації щодо ранжування інвестиційних проектів з урахуванням економічних критеріїв обгрунтування інвестиційних потреб підприємства та особливостей джерел фінансування. Розроблено науково-методичний підхід до оцінювання ефективності інвестиційного проекту з урахуванням ланцюгової залежності підприємств галузі. Проведено апробацію результатів дослідження економічного обгрунтування інвестиційних проектів на прикладі підприємства з виробництва технічного вуглецю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.0-56
Шифр НБУВ: РА371332 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Швець Н.В. 
Організаційно-економічний механізм управління відтворенням основних засобів підприємства (на прикладі підприємств хімічної промисловості): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Н.В. Швець ; Нац. гірн. ун-т. — Д., 2005. — 19 с. — укp.

Розроблено теоретичні та методичні положення і практичні рекомендації з метою удосконалення діючого механізму управління відтворенням основних засобів на хімічних підприємствах. Розкрито суть відтворення, розглянуто особливості та визначено основні завдання управління відтворенням основних засобів на хімічних підприємствах за сучасних умов. Виявлено, що темпи зношування основних виробничих фондів набагато випереджають темпи їх відновлення, а існуюча система планово-попереджувальних ремонтів не здатна забезпечити необхідний рівень надійності технологічного устаткування. Досліджено складові елементи механізму управління відтворенням основних засобів та розроблено схему його функціонування, що передбачає поетапне відновлення технічної бази підприємства відповідно до встановленої пріоритетності серед об'єктів, що підлягають відновленню та підвищенню інтенсивності проведення ремонтних заходів для іншої частини фондів. Запропоновано організаційний супровід процесу управління відтворенням основних засобів, орієнтований на посилення організаційної структури та підвищення ефективності аналітичної роботи на етапі вибору напрямку та форми відтворення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.01-571.1-21 +
Шифр НБУВ: РА338624

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Новак І.М. 
Організаційно-економічні засади ефективного функціонування суб'єктів агрохімічного сервісу: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І.М. Новак ; Миколаїв. держ. аграр. ун-т. — Миколаїв, 2007. — 20 с. — укp.

Удосконалено організаційно-економічні засади ефективного функціонування суб'єктів агрохімічного сервісу. Досліджено суть і особливості формування відносин агрохімічних обслуговувальних формувань з сільськогосподарськими підприємствами. Розроблено організаційно-економічні заходи стосовно вдосконалення взаємовідносин між суб'єктами підприємництва. Запропоновано створити агрохічну асоціацію з урахуванням структурних елементів і депозитно-кредитного механізму, що регулює економічні відносини. Визначено напрямки підвищення ефективності сільськогосподарського виробництва у регіоні. Розроблено імітаційну програму "Зернові Черкащини - 2010". Сформульовано економіко-математичні задачі, спрямовані на підвищення рівня врожайності сільськогосподарських культур за рахунок оптимального використання запасів поживних речовин грунту та доз внесення мінеральних добрив.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.051.254 + У9(4УКР)320 +
Шифр НБУВ: РА353154

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Асанова Е.Р. 
Підвищення ефективності управління інвестиційною діяльністю підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Е.Р. Асанова ; Тавр. нац. ун-т ім. В.І.Вернадського. — Сімф., 2005. — 19 с. — укp.

Досліджено суть інвестиційної діяльності, її роль у забезпеченні економічного розвитку підприємств хімічного комплексу України. Відзначено, що неефективність застосованих методів управління інвестиційною діяльністю обумовили незадовільний стан інвестиційної сфери комплексу. Визначено оптимальну форму організації хімічних підприємств на основі економічної інтеграції як форми управління, що дає змогу сконцентрувати й ефективно використовувати власні й залучені інвестиції. Запропоновано концепцію стосовно забезпечення реалізації інтегрованої структури. Розроблено рекомендації щодо удосконалення правового регулювання з метою формування й функціонування запропонованої інтегрованої структури в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.0-56-21-07 +
Шифр НБУВ: РА337963

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Войцев А.В. 
Підсистема оперативного календарного планування гнучкої виробничої системи: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.20 / А.В. Войцев ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено питання оперативного планування з застосуванням нового оригінального підходу, який базується на динамічному синтезі розкладів, що дало змогу удосконалити структуру системи управління оперативним календарним плануванням роботи гнучкої дільниці виробництва полімерного харчового устаткування, мінімізувати його склад та забезпечити високу ефективність використання. Розроблено метод подання інформації про послідовність виконання запланованих операцій для об'єктів дослідженої гнучкої виробничої системи (ГВС), особливість якої полягає у багатоваріантності технологічних маршрутів виробництва продукції. Створено методику символьного подання варіантів рішень у процесі пошуку квазіоптимальних розкладів з використанням генетичних алгоритмів. Модифіковано метод побудови зазначених розкладів шляхом застосування генетичних алгоритмів, що забезпечує одержання квазіоптимальних графіків роботи устаткування за малі інтервали часу. Теоретично оцінено та сформувальовано вимоги щодо надійності розкладів, що дозволяє враховувати стохастичність процесів, які відбуваються у системі та визначати часові параметри початку і завершення з високою точністю усіх операцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л719.96:Л80 + У9(4УКР)306.0-23 +
Шифр НБУВ: РА338001

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Михайленко О.Ф. 
Регулювання пропорцій та ефективності внутрішнього ринку промислової продукції (на прикладі мінеральних добрив): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.01 / О.Ф. Михайленко ; Наук.-дослід. екон. ін-т М-ва економіки та з питань європ. інтеграції України. — К., 2004. — 18 с.: рис., табл. — укp.

Досліджено стан внутрішнього ринку промислової продукції України, зокрема ринку мінеральних добрив та створено організаційно-економічний механізм, який дає змогу активізувати цей ринок, оптимізувати пропорції та збільшити ефективність їх виробництва та споживання. Проаналізовано причини, що призвели до звуження внутрішнього ринку. Запропоновано концептуальні принципи його активізації та подолання балансових диспропорцій. З'ясовано комплекс проблем, що перешкоджають ефективному та пропорційному розвитку внутрішньої складової ринку мінеральних добрив. Відзначено, що основу внутрішнього ринку мають складати замкнені саморегулюючі мезоструктури (кластери), які будуть сприяти підвищенню пропорційності та ефективності функціонування даного ринку. Визначено потенційні можливості та оптимальні пропорції ринку мінеральних добрив. Запропоновано організаційно-економічний механізм його активізації - Агрохімічний холдинг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.051.254-592 +
Шифр НБУВ: РА330188

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Савченко О.Р. 
Ризик-менеджмент на підприємствах хімічної промисловості: автореф. дис.... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.Р. Савченко ; Терноп. нац. екон. ун-т. — Т., 2009. — 20 с. — укp.

Висвітлено теоретико-методологічні завдання щодо формування ефективної системи управління ризиками на підприємствах хімічної промисловості України. Запропоновано використання сучасних інструментів ідентифікації, ранжування, моніторингу та картографування ризиків. Розроблено модель організації ризик-менеджменту, яка дозволяє значною мірою покращити тактико-оперативне, стратегічне управління підприємством у цілому та модель стратегічного управління підприємством із елементами ризик-менеджменту. Доведено доцільність використання моделі ризик-менеджменту "трикутник ризику" для підприємств хімічної промисловості, що дозволяє комплексно вирішувати взаємозалежні потенційні ризики типових хімічних підприємств. Запропоновано впровадження міжнародних стандартів ризик-менеджменту у практику вітчизняних хімічних підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.0-99-212.1 +
Шифр НБУВ: РА366299

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Губатенко М. І. 
Розвиток світового ринку мінеральних добрив в умовах глобальної економічної кризи: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / М. І. Губатенко ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2011. — 19 с.: рис. — укp.

Вперше розроблено схему причинно-наслідкових зв'язків виробництва сільськогосподарської продукції та виробництва мінеральних добрив, в якій враховано різноспрямовану дію ряду макроекономічних чинників (внутрішній попит на сільгоспродукцію, її виробництво, посівні площі, врожайність, попит на добрива та ціни на них), що дозволяє визначити вплив ринку мінеральних добрив на можливі обсяги експорту сільськогосподарської продукції держави. Удосконалено науково-методичні основи аналізу галузевих ринків за рахунок розробки економетричного забезпечення визначення виробничого й експортного потенціалу ринку мінеральних добрив, запропоновано імітаційну модель виробництва господарської продукції з урахуванням впливу результатів діяльності хімічної промисловості, а також необхідності дотримання екологічних вимог.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.60 + У584.353 + У9(4УКР)306.051.254
Шифр НБУВ: РА381500 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
15.

Лозовик Ю.М. 
Стартегічна поведінка підприємства на олігополістичному ринку (на прикладі українських підприємств-виробників мінеральних добрив): автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Ю.М. Лозовик ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи вирішення теоретичних, методичних і прикладних питань формування, обгрунтування та застосування стратегічної поведінки підприємства, що функціонує на олігополістичному ринку. Досліджено еволюцію теорії олігополії, яка вивчає питання стратегічної поведінки підприємства. Проведено міждисциплінарний аналіз понятійного апарату досліджуваної предметної галузі, зроблено його упорядкування. Розроблено базові підходи щодо побудови концепції стратегічної поведінки підприємства. Охарактеризовано сучасний стан галузі, ринків і ринкової поведінки українських підприємств-виробників мінеральних добрив. У галузевому аспекті оцінено переваги та недоліки підприємств-виробників азотних добрив. Із використанням розробленої методики визначено просторові межі внутрішнього ринку азотних добрив. Запропоновано оптимальні моделі стратегічної поведінки підприємств на рівні двох учасників (дуополії). Встановлено переваги та недоліки існуючих моделей дуо- та тріополії, а також математичного інструментарію, який використовується для їх аналізу. Розроблено методичні рекомендації щодо вибору оптимальної моделі стратегічної поведінки підприємства-олігополіста з альтернативних варіантів, наведено пропозиції щодо її адаптації до потреб підприємства з використанням інструментарію теорії динамічних систем і теорії ігор. Сформульовано рекомендації щодо організаційного й інформаційного забезпечення реалізації моделі стратегічної поведінки підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.051.254 +
Шифр НБУВ: РА362152

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Губерник А.О. 
Стратегії маркетингу підприємства на ринку металопластикових віконних систем: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / А.О. Губерник ; Одес. держ. екон. ун-т. — О., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретичні положення та методико-практичні рекомендації щодо формування стратегій маркетингу на ринку металопластикових віконних систем, впровадження яких сприяє підвищенню конкурентоспроможності підприємств. Досліджено передумови формування стратегій маркетингу операторів даного ринку, виявлено закономірності його функціонування. Запропоновано принципи формування стратегій маркетингу. На підставі використання методів і моделей маркетингового та статистичного аналізу удосконалено класифікацію контрагентів ринку металопластикових віконних систем. Типологізовано чинники конкурентоспроможності підприємства та впливу маркетингової системи на результати господарської діяльності. Уточнено критерії вибору маркетингової стратегії малих і середніх підприємств ринку металопластикових віконних систем за рахунок використання матриці "товар - ресурсні можливості", обгрунтовано доцільність створення організаційно-управлінського механізму реалізації маркетингових стратегій великих підприємств даного ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.051.551-211.1 + У9(4УКР)421.523.51 +
Шифр НБУВ: РА354198

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Касян С. Я. 
Управління ресурсами промислового підприємства: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / С. Я. Касян ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2011. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано управління ресурсами на основі об'єктно-адаптивного підходу, вдосконалено визначення категорії "капітал підприємства". Наведено групи виробничих, екологічних, фінансових і маркетингових чинників впливу на управління ресурсами. Запропоновано метод управління капіталом промислового підприємства на засадах комплексної взаємодії з середовищем. Розроблено на засадах координації тріади потоків ресурсів, модель управління ресурсами підприємства, спрямовану на підвищення конкурентоспроможності продукції, що дозволяє прискорити реалізацію, збільшити прибуток. Удосконалено модель управління оборотністю запасів матеріально-сировинних ресурсів промислового підприємства, в якій проаналізовано знижки в ціні постачання матеріальних ресурсів. Запропоновано структуру механізму управління ресурсами промислового підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-571-21 + У9(4УКР)306.01-571-21
Шифр НБУВ: РА379934 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Карпіщенко М.Ю. 
Управління стратегіями просування інноваційної продукції (на прикладі хімічного виробництва): автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / М.Ю. Карпіщенко ; Сум. держ. ун-т. — Суми, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні та практичні засади управління вибором стратегій просування інновацій на цільовий ринок. Визначено світові тенденції удосконалення методів просування нової продукції на ринки з метою їх можливого застосування в Україні. Розкрито сутність комплексу та стратегії просування інновацій. Удосконалено організаційний механізм ухвалення рішення на підприємстві, за яким до виведення інновації на ринок необхідно розробити комплекс їх просування, узгоджений з ресурсними обмеженнями та пріоритетами підприємства. Охарактеризовано етапи просування нової продукції на ринок, розглянуто маркетингові стратегії, які можна використати у даному процесі. З метою вибору найкращої з них запропоновано методичний підхід щодо управління стратегіями просування інновацій, в якому враховано макро- та мікропоказники діяльності підприємства. Встановлено, що дотримання певної маркетингової стартегії сприяє оптимізації коштів, виділених для просування нового виробу. Запропоновано методичний підхід щодо оптимізації розподілу коштів бюджету маркетингу на базі комунікаційних інструментів. Для коректного пошуку оптимізаційних значень удосконалено математичну модель поглибленого аналізу витрат на комунікаційні інструменти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.0-55-21 +
Шифр НБУВ: РА356296

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Кравченко О.В. 
Фінансове забезпечення інноваційної діяльності підприємств хімічної промисловості (на прикладі хімічних підприємств Сумської області): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.04.01 / О.В. Кравченко ; Укр. акад. банк. справи. — Суми, 2001. — 18 с. — укp.

На основі узагальнення зарубіжного та вітчизняного досвіду формування інноваційного процесу поглиблено та конкретизовано визначення категорії "інновація", а також розглянуто її основні функції. Проаналізовано процес взаємодії державних і недержавних органів, установ і фондів з метою управління інноваційними процесами за умов трансформації економіки. Суттєво удосконалено систему показників стосовно оцінки економічної ефективності інновацій щодо детального вивчення ефективності інноваційних проектів. Визначено механізм фінансування інноваційної діяльності підприємств хімічної промисловості на підставі використання фінансового лізингу та кредитів без надання державних гарантій. Оцінено вплив економічних ризиків на ефективність інноваційного проекту з метою зменшення або усунення їх негативного впливу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.0-55-93 + У9(4УКР-4СУМ)306.0-55-93
Шифр НБУВ: РА320793 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Вотченікова О.В. 
Формування маркетингової системи взаємодії на ринку лакофарбових товарів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.В. Вотченікова ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання формування маркетингових систем взаємодії на ринку лакофарбових товарів. Обгрунтовано концептуальний підхід щодо визначення сутності маркетингу відносин. Розкрито зміст маркетингової системи взаємодії, досліджено особливості її формування. Проаналізовано вітчизняний досвід утворення маркетингових систем взаємодії на ринку лакофарбових товарів, зокрема, здійснено їх ідентифікацію та визначено структуру. Проведено діагностику процесу формування маркетингових систем взаємодії відповідно до встановлених критеріїв партнерських відносин (взаємної зацікавленості у співробітництві та взаємної підтримки ринкових суб'єктів). Виконано стратегічний моніторинг факторів формування маркетингових систем взаємодії на ринку лакофарбових товарів. Розроблено науково-методичний підхід щодо вибору стратегій маркетингу відносин виробників лакофарбових товарів. Обгрунтовано організаційну структуру маркетингової системи взаємодії. Розроблено комплекс показників визначення рівня взаємовідносин у процесі формування маркетингової системи взаємодії. Сформульовано методичні рекомендації щодо організації маркетингових систем взаємодії на ринку лакофарбових товарів, які впроваджено на підприємствах ГФ ТОВ "Поліфарб" та ТОВ "Стиролхімпобут".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.051.9-211.1 +
Шифр НБУВ: РА344448

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського