Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (792)Книжкові видання та компакт-диски (397)Журнали та продовжувані видання (5390)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.52$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 53
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Сиченко В.В. 
Дослідження рівня монополізму та вдосконалення методів регулювання ринків металопродукції: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.01 / В.В. Сиченко ; Нац. металург. акад. України. — Д., 2000. — 18 с. — укp.

Розроблено комплексну методику оцінки рівня монополізму, яка включає встановлення меж та обсягів монопольних ринків, визначення часток підприємств на основі натуральних та вартісних показників, обгрунтування нових нормативних значень індексу Харфіндела - Хіршмана, а також прогнозування рівня монополізму. Обгрунтовано новий механізм антимонопольного регулювання, застосування якого дозволяє визначити та відшкодувати збитки від використання монополістами ринкової влади.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.5-592 + У9(4УКР)421.52
Шифр НБУВ: РА310106 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Богданов Г.Ю. 
Маркетинговий аналіз та прогнозування ринку трубної продукції: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Г.Ю. Богданов ; Укр. акад. зовніш. торгівлі. — К., 2000. — 16 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням комплексного аналізу та прогнозуванню використання одного з провідних видів продукції металургійного комплексу - сталевої трубної продукції. Здійснено аналіз і сегментування внутрішнього та зовнішнього ринків збуту сталевої трубної продукції, структури її фактичного використання. Розроблено методику комплексного аналізу та прогнозування попиту на сталеві труби. На основі розробленої методики одержано прогноз використання трубної продукції до 2005 р.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)305.551.51 + У9(4Укр)421.523.54 + У9(4Укр)843
Шифр НБУВ: РА308396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Гура О.В. 
Кон'юнктура ринку льонопродукції в Україні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.02 / О.В. Гура ; Ін-т аграр. економіки УААН. — К., 2001. — 19 с.: рис. — укp.

Розглянуто теоретичні та практичні питання кон'юнктури ринку льонопродукції, проведено її аналіз, розглянуто основні кон'юнктуроформівні фактори та теоретичні питання вибору прогнозної моделі, здійснено прогноз кон'юнктури ринку льонопродукції. Визначено основні шляхи розвитку льонопромислового комплексу України. Вивчено функціонування льонопереробної галузі з метою відпрацювання шляхів виходу цієї галузі з кризового стану. Початковим етапом виробництва льонопродукції є забезпечення його льоносировиною. Висвітлено питання вирощення та первинної переробки льону. Проаналізовано стан та економічні тенденції в льонопереробній промисловості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.52-36 + У9(4УКР)306.451.2
Шифр НБУВ: РА314258 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Луценко І.С. 
Формування логістичних систем на ринку меблів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / І.С. Луценко ; Київ. нац. торговельно-економічний ун-т. — К., 2001. — 21 с. — укp.

Визначено основні теоретичні засади та практичні рекомендації щодо формування логістичних систем на ринку меблів України. Розглянуто основні фактори, що впливають на формування логістичних систем, принципи їх побудови, критерії та показники оцінки ефективності функціонування логістичних систем, надано методику їх розрахунку. Проаналізовано сучасний стан ринку меблів та його суб'єктів як ланок логістичного ланцюга. Досліджено проблеми транспортування, складування та реалізації меблів. Запропоновано основні шляхи їх розв'язання. Визначено методичні підходи щодо вибору каналів роздрібного продажу меблів, розміщення складського господарства, а також надано рекомендації щодо розвитку каналів роздрібного продажу товарів, зокрема, побудованих на засадахсучасних телекомунікаційних технологіях, удосконалення складської та транспортної інфраструктури як складових логістичної системи. Визначено основні шляхи забезпечення ефективного функціонування логістичних систем на підставі оптимізації товарних запасів, створення комп'ютеризованої інформаційної логістичної системи, удосконалення взаємовідносин між учасниками логістичного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.42
Шифр НБУВ: РА315057 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Дольний С.М. 
Регіональні аспекти стратегії активізації сільського ринку непродовольчих товарів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / С.М. Дольний ; Укр. акад. зовніш. торгівлі. — К., 2003. — 18 с.: рис. — укp.

Визначено основні критерії, які впливають на формування потреб сільського населення у непродовольчих товарах у регіональному та соціально-економічному аспектах, здійснено прогнозні розрахунки найвагоміших з них. Проведено маркетингові дослідження формування та розвитку сільського ринку непродовольчих товарів за такими напрямками: оцінка рівня забезпеченості потреб сільського населення непродовольчими товарами, визначення ємності ринку товарів легкої промисловості, аналіз стану та розвитку товаропровідної мережі на рівні сільського регіону. Розроблено маркетинговий варіант моделі інфраструктури каналів розподілу на регіональному непродовольчому ринку. Проведено оцінку інвестиційних проектів, направлених на підвищення інвестиційної привабливості сільського регіону, запропоновано пропозиції щодо механізму підвищення їх комерційної привабливості та активізації торгових процесів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.52 +
Шифр НБУВ: РА324269

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Боліла М.М. 
Конкурентні стратегії фірм на світовому ринку та особливості їх реалізації в умовах України (на матеріалах ринку побутової техніки): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / М.М. Боліла ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 19 с. — укp.

Розглянуто питання формування та реалізації конкурентних стратегій фірм. Систематизовано сучасні й традиційні науково-теоретичні та практичні підходи щодо оцінки конкурентних відносин. Обгрунтовано необхідність стратегічного планування поведінки фірми, зокрема формування конкурентної стратегії для досягнення довгострокової конкурентоспроможності кампанії на ринку. Узагальнено традиційні класифікації конкурентних стратегій та запропоновано власну класифікацію. Розкрито значення внутрішнього та зовнішньго стратегічного аналізу фірми, обгрунтовано механізм реалізації та особливості адаптації конкурентних стратегій. Виявлено специфіку конкурентних відносин за умов перехідної економіки України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13 + У9(4УКР)421.52 +
Шифр НБУВ: РА331792

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Данілова Л.Л. 
Маркетингові дослідження ринку товарів для особистих селянських господарств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Л.Л. Данілова ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2004. — 24 с.: рис. — укp.

Розглянуто особливості процесу формування попиту на товари для особистих селянських господарств. Встановлено чинники, які впливають на рішення споживача щодо здійснення покупки даних товарів, проведено їх економічний аналіз та структуризацію. Досліджено можливість задоволення потреб споживачів за допомогою спеціалізованих торговельних підприємств. Запропоновано алгоритм маркетингових досліджень ринку товарів для особистих селянських господарств, застосування якого сприяє ефективному формуванню їх оптимального асортименту. Досліджено вимоги споживачів щодо функціональних, економічних, психофізіологічних, соціальних та естетичних характеристик товарів для особистих селянських господарств. Визначено чинники мотивації праці на земельних ділянках (володіння власністю, самозабезпечення сільськогосподарською продукцією та можливість єднання з природою).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.54 +
Шифр НБУВ: РА329411

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Красноруцький О.О. 
Формування ринку обладнання для переробки зерна: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.О. Красноруцький ; Харк. нац. аграр. ун-т ім. В.В.Докучаєва. — Х., 2004. — 18 с. — укp.

З застосуванням існуючих теоретичних і практичних підходів до вивчення товарних ринків проведено класифікацію та обгрунтовано механізм дії факторів утворення попиту на ринку борошноземельного устаткування. Уточнено суть ринку обладнання виробничого призначення, основних характеристик товарного ринку технологічного обладнання для переробки сільськогосподарської продукції. Визначено сучасний стан і перспективи розвитку ринку борошноземельного обладнання, а також основні тенденції його еволюції. Обгрунтовано класифікацію секторів та сегментів ринку. Проаналізовано склад його операторів та факторів, що впливають на формування і реалізацію маркетингової політики кожної групи операторів. Обгрунтовано рекомендації щодо оптимізації їх політики, а також побудови раціональної політики просування обладнання на ринок, подано динаміку споживацьких груп та їх інтересів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.521-592 + У9(4УКР)421.52 +
Шифр НБУВ: РА333145

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Ткаченко Г.А. 
Маркетинг послуг на ринку складно-технічних товарів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Г.А. Ткаченко ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2005. — 17 с. — укp.

Досліджено актуальні проблеми теоретичних, методичних і практчних аспектів щодо формування та впровадження системи маркетингу на ринку складно-технічних товарів. Обгрунтовано роль і значення маркетингу послуг на цьому ринку. Запропоновано класифікацію послуг на базі розширення кількості класифікаційних ознак (інноваційності, циклічності, рівня спеціалізації). У межах певних напрямків систематизовано фактори, що визначають розвиток сфери послуг. Наведено модель маркетингу послуг, яка дозволяє підвищити ефективність діяльності підприємств, що працюють на ринку складно-технічних товарів. Виявлено, що на цьому ринку представлено практично весь спектр послуг, від передпродажних до утилізації. За результатами практичних досліджень визначено причини та проблеми незатребуваності послуг. Установлено, що складовими якості послуг є якість послуг до товару та якість безпосереднього обслуговування. Розроблено методику використання моделі маркетингу послуг, а також систему якісних показників. З'ясовано критерії, які визначають якість взаємодії та безпосереднього обслуговування для здійснення оцінки якості наданих послуг на ринку складно-технічних товарів. Запропоновано багатофункціональний відділ маркетингу послуг, сформульовано його функції та напрямки діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.46 +
Шифр НБУВ: РА341348

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Шимко О.В. 
Організація торгівлі текстильними товарами в умовах ринкової економіки: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / О.В. Шимко ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто теоретичні, методологічні та прикладні питання щодо організації діяльності торговельних підприємств на ринку текстильних товарів на основі концепції маркетингу. Узагальнено основні підходи щодо розуміння сутності, соціально-економічної ролі, особливостей функціонування та тенденцій розвитку торівлі за умов ринкової економіки. Досліджено сучасний стан і перспективи розвитку споживчого ринку текстильних товарів в Україні та у світі. Проаналізовано стан та ефективність організації торгівлі ними в аспекті забезпечення адекватного торговельного обслуговування. Обгрунтовано напрямки формування конкурентного середовища та забезпечення конкурентоспроможності роздрібних торговельних підприємств на ринку текстильних товарів. Розроблено рекомендації щодо формування асортиментної, цінової, комунікаційної політики торговельних підприємств, мерчандайзингу текстильних товарів. Здійснено сегментацію, розроблено профілі споживачів текстильних товарів. Досліджено особливості попиту на текстильні товари, визначено мотиви їх купівлі. Встановлено вимоги до текстильних товарів і рівня торговельного обслуговування різних сегментів споживачів. Розроблено стратегії позиціювання торговельних підприємств, орієнтованих на продаж текстильних товарів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.52-803 +
Шифр НБУВ: РА347880

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Бойченко М.Г. 
Моделювання процесів управління комерційною діяльністю металоторговельної компанії: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / М.Г. Бойченко ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2006. — 20 с. — укp.

Розроблено концепцію моделювання процесів управління комерційною діяльністю металоторговельної компанії. Згідно з розробленою концепцією запропоновано комплекс економіко-математичних моделей, удосконалено комплексну модель визначення економічно обгрунтованого обсягу закупівель металопродукції у виробників. Створено модель визначення ціни продажу продукції залежно від наповнення портфеля замовлень. Розвинуто механізм управління динамічним портфелем споживчих замовлень металоторговельної компанії. Удосконалено структуру інформаційної системи управління комерційною діяльністю даної компанії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.5-592 + У9(4УКР)421.523.54в611 + У9(4УКР)843.52в611 +
Шифр НБУВ: РА345083

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Ажаман І.А. 
Організаційно-економічні основи формування і функціонування ринку насіння зернових культур: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.02 / І.А. Ажаман ; Миколаїв. держ. аграр. ун-т. — Миколаїв, 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні засади формування ринку насіння зернових культур, розглянуто сучасний стан, тенденції та напрями його розвитку, визначено тенденції зміни попиту та пропозиції. Показано особливості ціноутворення на насіння зернових культур. З'ясовано ринкові можливості та проблеми формування пропозиції на ринку зернових культур. Розроблено алгоритм оцінки конкурентоспроможності насіння. Обгрунтовано перспективи розвитку ринку насіння зернових культур на підставі використання балансового методу та розробки блочної економіко-математичної моделі оптимізації розміщення та спеціалізації аграрного виробництва Селекційно-генетичного інституту - Національного центру насіннєзнавства та сортовивчення УААН. Визначено напрямки підвищення конкурентоспроможності насіння зернових на вітчизняному та світовому ринках, наведено пропозиції щодо розвитку ринкової інфраструктури та стимулювання збуту насіння. Представлено алгоритм визначення тривалості ринкового життєвого циклу сортів зернових культур. Удосконалено методику визначення ціни насіння зернових культур на основі оптимізації співвідношення його якісних показників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.524.1 + У9(4УКР)843.555 +
Шифр НБУВ: РА344942

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Безпарточний М.Г. 
Формування споживчого ринку взуття: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / М.Г. Безпарточний ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2006. — 18 с. — укp.

Розглянуто основні напрями процесу формування та становлення споживчого ринку взуття. Запропоновано скорингову оцінку його конкурентоспроможності. Розширено методику визначення ємності споживчого ринку взуття на підставі моніторингу соціально-економічних показників розвитку областей України. Обгрунтовано принципи здійснення комплексної технологічної реструктуризації підприємств взуттєвої галузі з метою підвищення стійкості їх фінансово-господарської діяльності та інноваційного оновлення, запропоновано модель оптимізації витрат виробництва. Застосовано системно-комплексний підхід до управління якістю вуттєвої продукції за урахування організаційно-економічних та соціальних чинників. Запропоновано методичні підходи щодо оцінки якості продукції підприємств взуттєвої продукції. Застосовано кластерний підхід до організації виробничо-господарської діяльності виробників даної продукції та запропоновано програмно-цільовий підхід щодо розробки та запровадження економічної стратегії розвитку суб'єктів споживчого ринку взуття.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.522.4 +
Шифр НБУВ: РА344214

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Ткач Л.В. 
Синтез логістичної системи металоторговельної компанії: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Л.В. Ткач ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2007. — 20 с. — укp.

Розглянуто актуальні проблеми функціонування металургійної галузі України, удосконалення управління логістичною діяльністю підприємств цієї галузі. З використанням сучасних проектних методів управління створено концепцію синтезу логістичної системи металоторговельної компанії, яка дозволяє досягти максимальної реалізації її потенціалу за рахунок оптимізації матеріальних й інформаційних потоків у межах єдиного проекту розвитку. На базі запропонованої концепції синтезовано комплекс механізмів управління, а саме: удосконалено маркетинговий механізм управління потоками металопродукції; розроблено організаційно-проектний механізм управління логістичним ланцюгом металотрейдера; розроблено механізм проектування каналів розподілу збутової логістики металотрейдера. Розвинуто підходи стосовно практичної реалізації механізмів прийняття управлінських рішень на базі проектної системи управління логістичною діяльністю металоторговельної компанії ТОВ "УГМК".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.51-591 + У9(4УКР)421.523.54 +
Шифр НБУВ: РА353953

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Веремейчик О.Ф. 
Стратегія маркетингової діяльності підприємства на ринку легкових автомобілів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.Ф. Веремейчик ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. — Донецьк, 2007. — 20 с. — укp.

Запропоновано категорію "маркетингова діяльність" як процес впровадження маркетингу - частини загальної концепції управління сучасною фірмою. Установлено суть маркетингової стратегії як комплексної системи заходів з метою встановлення оптимальних параметрів і меж маркетингової діяльності для орієнтації на ефективне впровадження стратегічних зусиль - прийняття рішень, визначення напрямів діяльності, розробки програми, прогнозу функціонування фірми. З урахуванням особливостей діяльності фірми на ринку легкових автомобілів запропоновано доповнити структуру класичного комплексу маркетингу елементом "сервісні послуги" - системою формування сприйняття клієнтурою задоволеності від якісних параметрів одержання користі та вигоди відповідно до особистісних настанов. На підставі поглиблення АВС-аналізу розроблено єдиний графоаналітичний метод, що дозволяє автоторгівельній мережі діагностувати наявність запчастин, що лімітують надійність роботи автомобіля та створити їх перелік. Розроблено загальну маркетингову стратегію розвитку підприємства на ринку легкових автмобілів, яка базується на зіставленні прогнозів її маркетингових можливостей з ринковим попитом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.6 +
Шифр НБУВ: РА352209

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Губерник А.О. 
Стратегії маркетингу підприємства на ринку металопластикових віконних систем: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / А.О. Губерник ; Одес. держ. екон. ун-т. — О., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретичні положення та методико-практичні рекомендації щодо формування стратегій маркетингу на ринку металопластикових віконних систем, впровадження яких сприяє підвищенню конкурентоспроможності підприємств. Досліджено передумови формування стратегій маркетингу операторів даного ринку, виявлено закономірності його функціонування. Запропоновано принципи формування стратегій маркетингу. На підставі використання методів і моделей маркетингового та статистичного аналізу удосконалено класифікацію контрагентів ринку металопластикових віконних систем. Типологізовано чинники конкурентоспроможності підприємства та впливу маркетингової системи на результати господарської діяльності. Уточнено критерії вибору маркетингової стратегії малих і середніх підприємств ринку металопластикових віконних систем за рахунок використання матриці "товар - ресурсні можливості", обгрунтовано доцільність створення організаційно-управлінського механізму реалізації маркетингових стратегій великих підприємств даного ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.051.551-211.1 + У9(4УКР)421.523.51 +
Шифр НБУВ: РА354198

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Тіманюк І.В. 
Науково-методичне обгрунтування маркетингової доступності протигрибкових лікарських препаратів: автореф. дис... канд. фармац. наук: 15.00.01 / І.В. Тіманюк ; Нац. фармац. ун-т. — Х., 2008. — 23 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні засади, методичні підходи та практичні рекомендації, спрямовані на підвищення маркетингової доступності протигрибкових лікарських препаратів. Описано існуючу структуру доступності лікарських препаратів, яку доповнено складовими маркетингової та технологічної доступності. Узагальнено чинники та встановлено рівень їх впливу на доступність протигрибкових лікарських препаратів. Запропоновано розподіл забезпечення доступності ліків на основні рівні управління: державний, рівень регіону та рівень фармацевтичної організації. Проведено сегментацію населення регіонів України за демографічними показниками, захворюваністю та рівнем платоспроможності населення. Розроблено й опрацьовано алгоритм проведення сегментації ринку з використанням методу типологічних угруповань. Розроблено методику розрахунку рівня попиту для аптечних закладів за показником кількості звернень за протигрибковими лікарськими препаратами. Зроблено прогноз обсягів продажу лікарських препаратів у регіонах України на основі штучної нейтронної мережі й обгрунтовано доцільність її використання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.81 + Р11(4УКР)26 к + У9(4УКР)421.525.1 +
Шифр НБУВ: РА360135

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Сятиня В.А. 
Наукове обгрунтування форм та методів інформаційно-рекламної діяльності при просуванні ліків на фармацевтичному ринку України: автореф. дис... канд. фармац. наук: 15.00.01 / В.А. Сятиня ; Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Науково обгрунтовано форми та методи інформаційно-рекламної діяльності за умов просування ліків на фармацевтичному ринку України. Установлено, що у теле-, радіорекламі наявні порушення промоційної етики, низький рівень довіри населення та колег (аптечних працівників) до цих джерел. Запропоновано етичні критерії та стандарти поведінки для спеціалістів, зайнятих у сфері створення, виробництва та реалізації лікарських засобів. Запропоновано кваліфікаційні характеристики щодо посади медичного працівника фармацевтичного підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.525.1-803.81 +
Шифр НБУВ: РА361721

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Вороніна О.М. 
Управління збутовою політикою фармацевтичних підприємств- виробників: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.М. Вороніна ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Узагальнено та розвинуто теоретичні положення стосовно процесу управління збутовою політикою сучасних фармацевтичних підприємств-виробників. Розроблено науково обгрунтоване методичне забезпечення щодо його вдосконалення. Узагальнено теоретичні підходи до управління збутовою політикою підприємств-виробників. Наведено визначення поняття "збутова політика". Здійснено оцінювання сучасної системи збуту фармацевтичної продукції в Україні. Проаналізовано напрямки вдосконалення процесу управління даною політикою. Розглянуто фактори розвитку фармацевтичного ринку України, що мають вплив на збутову діяльність виробників ліків, а також системи збуту фармацевтичної продукції вітчизняних і зарубіжних виробників. Обгрунтовано економічну суть етапів управління збутовою політикою фармацевтичного підприємства-виробника та змінено їх послідовність за рахунок включення етапу оцінювання рівня використання збутового потенціалу. Удосконалено технологію такого оцінювання з урахуванням етапу життєвого циклу його діяльності на ринку збуту. Розроблено методичне забезпечення для відбору виробником дистриб'юторів до власної системи збуту лікарських препаратів. Удосконалено методичний підхід до формування системи збуту нових лікарських препаратів виробника за принципом "ексклюзивної дистриб'юції".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.525.1 +
Шифр НБУВ: РА360930

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Біленко Д.В. 
Моделювання комплексного розвитку внутрішнього ринку природного газу України: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.11 / Д.В. Біленко ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено моделі та методи управління розвитком внутрішнього ринку природного газу України. Запропоновано концепцію управління комплексним інвестиційним розвитком даного ринку, яка дозволяє досягти оптимального рівня енергозабезпечення регіонів. У рамках концепції розроблено комплекс імітаційних моделей, що дозволяють прогнозувати розвиток газової галузі за різними сценаріями, оцінювати ефективність інвестиційного проекту щодо розвитку внутрішнього ринку природного газу України та визначити оптимальну структуру джерел фінансування. Запропоновано метод побудови інтегрального показника інвестиційної привабливості газової галузі України, а також модель координації взаємодії органів виконавчої влади учасників даного ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.2 в611 +
Шифр НБУВ: РА355615

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського