Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (793)Книжкові видання та компакт-диски (405)Журнали та продовжувані видання (5392)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.52$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 53
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Єфремова К.В. 
Особливості правового регулювання господарської діяльності на ринку виробів із дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння: автореф. дис... канд. юрид. наук : 12.00.04 / К.В. Єфремова ; Нац. юрид. акад. України ім. Я.Мудрого. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Розглянуто комплексне дослідження господарсько-правового забезпечення стимулювання розвитку виробництва виробів із дороцінних металів і дорогоцінного каміння. Проаналізовано стан і тенденції розвитку двох секторів ринку із дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння: виробництва виробів промислового призначення і виробництва ювелірних виробів як окремих об'єктів правової промислової політики. Виявлено недоліки законодавчого регулювання господарської діяльності підприємств зазначеної галузі промисловості. Розроблено та сформульовано теоретичні і практичні положення, спрямовані на удосконалення засобів і механізмів галузевої політики держави, що мають забезпечити економічне зростання усієї промисловості, де задіяні дорогоцінні метали та дорогоцінне каміння. Запропоновано конкретні рекомендації щодо оптимізації правового регулювання ринку виробів із дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння. Досліджено господарсько-правові засоби правової промисловості політики у сфері виробництва виробів із дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння промислового призначення. Приділено особливу увагу розробці конкретних практичних рекомендацій щодо вдосконалення законодавтва України про видобуток, виробництво і використання дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421.523.8 + Х819(4Укр)120.01 + Х819(4Укр)127.04 +
Шифр НБУВ: РА364932

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Ажаман І.А. 
Організаційно-економічні основи формування і функціонування ринку насіння зернових культур: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.02 / І.А. Ажаман ; Миколаїв. держ. аграр. ун-т. — Миколаїв, 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні засади формування ринку насіння зернових культур, розглянуто сучасний стан, тенденції та напрями його розвитку, визначено тенденції зміни попиту та пропозиції. Показано особливості ціноутворення на насіння зернових культур. З'ясовано ринкові можливості та проблеми формування пропозиції на ринку зернових культур. Розроблено алгоритм оцінки конкурентоспроможності насіння. Обгрунтовано перспективи розвитку ринку насіння зернових культур на підставі використання балансового методу та розробки блочної економіко-математичної моделі оптимізації розміщення та спеціалізації аграрного виробництва Селекційно-генетичного інституту - Національного центру насіннєзнавства та сортовивчення УААН. Визначено напрямки підвищення конкурентоспроможності насіння зернових на вітчизняному та світовому ринках, наведено пропозиції щодо розвитку ринкової інфраструктури та стимулювання збуту насіння. Представлено алгоритм визначення тривалості ринкового життєвого циклу сортів зернових культур. Удосконалено методику визначення ціни насіння зернових культур на основі оптимізації співвідношення його якісних показників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.524.1 + У9(4УКР)843.555 +
Шифр НБУВ: РА344942

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Біленко Д.В. 
Моделювання комплексного розвитку внутрішнього ринку природного газу України: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.11 / Д.В. Біленко ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено моделі та методи управління розвитком внутрішнього ринку природного газу України. Запропоновано концепцію управління комплексним інвестиційним розвитком даного ринку, яка дозволяє досягти оптимального рівня енергозабезпечення регіонів. У рамках концепції розроблено комплекс імітаційних моделей, що дозволяють прогнозувати розвиток газової галузі за різними сценаріями, оцінювати ефективність інвестиційного проекту щодо розвитку внутрішнього ринку природного газу України та визначити оптимальну структуру джерел фінансування. Запропоновано метод побудови інтегрального показника інвестиційної привабливості газової галузі України, а також модель координації взаємодії органів виконавчої влади учасників даного ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.2 в611 +
Шифр НБУВ: РА355615

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Бабічева Г. С. 
Науково-методичні підходи до вирішення маркетингових функцій аптечних мереж: автореф. дис. ... канд. фармац. наук : 15.00.01 / Г. С. Бабічева ; Нац. фармац. ун-т. — Х., 2011. — 23 с. — укp.

Визначено ключові аспекти становлення та розвитку аптечних мережевих структур на фармацевтичному ринку України, досліджено особливості маркетингової діяльності та сформовано комплекс маркетингових завдань і функцій аптечних мереж. Проведено оцінку вагомості та ступеня виконання маркетингових функцій мережевих аптек, визначено фактори впливу на ефективність їх вирішення. Розроблено методику та проведено аналіз витрат робочого часу працівників аптек на маркетинг. Встановлено вплив кадрового потенціалу аптечних мереж на рівень вирішення маркетингових функцій. Обгрунтовано доцільність впровадження посади фахівця з маркетингу до штату аптек та їх мереж. Запропоновано моделі маркетингової діяльності та моделі робочого часу працівників аптек.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.525.1 + Р11(4УКР)26 к
Шифр НБУВ: РА380124 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Безпарточний М.Г. 
Формування споживчого ринку взуття: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / М.Г. Безпарточний ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2006. — 18 с. — укp.

Розглянуто основні напрями процесу формування та становлення споживчого ринку взуття. Запропоновано скорингову оцінку його конкурентоспроможності. Розширено методику визначення ємності споживчого ринку взуття на підставі моніторингу соціально-економічних показників розвитку областей України. Обгрунтовано принципи здійснення комплексної технологічної реструктуризації підприємств взуттєвої галузі з метою підвищення стійкості їх фінансово-господарської діяльності та інноваційного оновлення, запропоновано модель оптимізації витрат виробництва. Застосовано системно-комплексний підхід до управління якістю вуттєвої продукції за урахування організаційно-економічних та соціальних чинників. Запропоновано методичні підходи щодо оцінки якості продукції підприємств взуттєвої продукції. Застосовано кластерний підхід до організації виробничо-господарської діяльності виробників даної продукції та запропоновано програмно-цільовий підхід щодо розробки та запровадження економічної стратегії розвитку суб'єктів споживчого ринку взуття.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.522.4 +
Шифр НБУВ: РА344214

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Богданов Г.Ю. 
Маркетинговий аналіз та прогнозування ринку трубної продукції: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Г.Ю. Богданов ; Укр. акад. зовніш. торгівлі. — К., 2000. — 16 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням комплексного аналізу та прогнозуванню використання одного з провідних видів продукції металургійного комплексу - сталевої трубної продукції. Здійснено аналіз і сегментування внутрішнього та зовнішнього ринків збуту сталевої трубної продукції, структури її фактичного використання. Розроблено методику комплексного аналізу та прогнозування попиту на сталеві труби. На основі розробленої методики одержано прогноз використання трубної продукції до 2005 р.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)305.551.51 + У9(4Укр)421.523.54 + У9(4Укр)843
Шифр НБУВ: РА308396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Богославська О. Ю. 
Моделювання та розробка цінових стратегій теплових електростанцій на оптовому ринку електроенергії України: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.11 / О. Ю. Богославська ; Ін-т економіки та прогнозування НАН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто різні аспекти комплексного розвитку й ефективного функціонування ринку електроенергії на сучасному етапі. Описано чотири варіанти організації ринкових відносин в електроенергетиці та надано економічну характеристику кожного з них. Висвітлено перспективи розвитку ринку електроенергії України. Побудовано комплекс математичних моделей вітчизняного енергоринку, структура яких базується на різних припущеннях щодо взаємодії суб'єктів ОРЕ України. Обгрунтовано необхідність оптимальних економічних стратегій для всіх учасників ОРЕ України. Визначено рівноважний стан системи, досліджено оптимальні стратегії для агентів системи ДП "Енергоринок" - ГК ТЕС за умов невизначеності зовнішніх факторів, розроблено пакет прикладних програм і проведено числову апробацію побудованих математичних моделей, визначено множину ефективних за Парето точок економічної рівноваги агентів даної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.73 + У9(4УКР)421.524.5
Шифр НБУВ: РА376583 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Бойченко М.Г. 
Моделювання процесів управління комерційною діяльністю металоторговельної компанії: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / М.Г. Бойченко ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2006. — 20 с. — укp.

Розроблено концепцію моделювання процесів управління комерційною діяльністю металоторговельної компанії. Згідно з розробленою концепцією запропоновано комплекс економіко-математичних моделей, удосконалено комплексну модель визначення економічно обгрунтованого обсягу закупівель металопродукції у виробників. Створено модель визначення ціни продажу продукції залежно від наповнення портфеля замовлень. Розвинуто механізм управління динамічним портфелем споживчих замовлень металоторговельної компанії. Удосконалено структуру інформаційної системи управління комерційною діяльністю даної компанії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.5-592 + У9(4УКР)421.523.54в611 + У9(4УКР)843.52в611 +
Шифр НБУВ: РА345083

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Боліла М.М. 
Конкурентні стратегії фірм на світовому ринку та особливості їх реалізації в умовах України (на матеріалах ринку побутової техніки): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / М.М. Боліла ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 19 с. — укp.

Розглянуто питання формування та реалізації конкурентних стратегій фірм. Систематизовано сучасні й традиційні науково-теоретичні та практичні підходи щодо оцінки конкурентних відносин. Обгрунтовано необхідність стратегічного планування поведінки фірми, зокрема формування конкурентної стратегії для досягнення довгострокової конкурентоспроможності кампанії на ринку. Узагальнено традиційні класифікації конкурентних стратегій та запропоновано власну класифікацію. Розкрито значення внутрішнього та зовнішньго стратегічного аналізу фірми, обгрунтовано механізм реалізації та особливості адаптації конкурентних стратегій. Виявлено специфіку конкурентних відносин за умов перехідної економіки України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13 + У9(4УКР)421.52 +
Шифр НБУВ: РА331792

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Ванг Бо 
Організація взаємодії авіакомпанії з постачальниками авіаційного палива: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Ванг Бо ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Наведено результати досліджень проблем забезпечення авіакомпаній паливом за умов нестабільності цін на нього, нестійкості попиту на авіаперевезення та жорсткої конкурентної боротьби поміж авіакомпаніями. Досліджено перспективи розвитку ринку авіаперевезень та ринку авіаційного палива. Висвітлено проблеми цих ринків і запропоновано систему напрямків взаємодії авіакомпанії. Показано, що за цих умов успіх авіакомпанії пов'язаний з вірно сформованою системою стратегічних напрямків взаємодії з постачальниками авіапалива та багатьма іншими суб'єктами ринку авіапалива та структурами, що впливають на цей ринок. Розроблено економіко-математичні моделі, які дозволяють планувати та керувати процесом придбання та використання авіапалива з метою мінімізації видатків на паливо та стійкого функціонування авіакомпанії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-554.1 + У9(4УКР)421.524.5 +
Шифр НБУВ: РА362237

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Веремейчик О.Ф. 
Стратегія маркетингової діяльності підприємства на ринку легкових автомобілів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.Ф. Веремейчик ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. — Донецьк, 2007. — 20 с. — укp.

Запропоновано категорію "маркетингова діяльність" як процес впровадження маркетингу - частини загальної концепції управління сучасною фірмою. Установлено суть маркетингової стратегії як комплексної системи заходів з метою встановлення оптимальних параметрів і меж маркетингової діяльності для орієнтації на ефективне впровадження стратегічних зусиль - прийняття рішень, визначення напрямів діяльності, розробки програми, прогнозу функціонування фірми. З урахуванням особливостей діяльності фірми на ринку легкових автомобілів запропоновано доповнити структуру класичного комплексу маркетингу елементом "сервісні послуги" - системою формування сприйняття клієнтурою задоволеності від якісних параметрів одержання користі та вигоди відповідно до особистісних настанов. На підставі поглиблення АВС-аналізу розроблено єдиний графоаналітичний метод, що дозволяє автоторгівельній мережі діагностувати наявність запчастин, що лімітують надійність роботи автомобіля та створити їх перелік. Розроблено загальну маркетингову стратегію розвитку підприємства на ринку легкових автмобілів, яка базується на зіставленні прогнозів її маркетингових можливостей з ринковим попитом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.6 +
Шифр НБУВ: РА352209

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Вороніна О.М. 
Управління збутовою політикою фармацевтичних підприємств- виробників: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.М. Вороніна ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Узагальнено та розвинуто теоретичні положення стосовно процесу управління збутовою політикою сучасних фармацевтичних підприємств-виробників. Розроблено науково обгрунтоване методичне забезпечення щодо його вдосконалення. Узагальнено теоретичні підходи до управління збутовою політикою підприємств-виробників. Наведено визначення поняття "збутова політика". Здійснено оцінювання сучасної системи збуту фармацевтичної продукції в Україні. Проаналізовано напрямки вдосконалення процесу управління даною політикою. Розглянуто фактори розвитку фармацевтичного ринку України, що мають вплив на збутову діяльність виробників ліків, а також системи збуту фармацевтичної продукції вітчизняних і зарубіжних виробників. Обгрунтовано економічну суть етапів управління збутовою політикою фармацевтичного підприємства-виробника та змінено їх послідовність за рахунок включення етапу оцінювання рівня використання збутового потенціалу. Удосконалено технологію такого оцінювання з урахуванням етапу життєвого циклу його діяльності на ринку збуту. Розроблено методичне забезпечення для відбору виробником дистриб'юторів до власної системи збуту лікарських препаратів. Удосконалено методичний підхід до формування системи збуту нових лікарських препаратів виробника за принципом "ексклюзивної дистриб'юції".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.525.1 +
Шифр НБУВ: РА360930

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Гаврилець О.В. 
Стратегія подолання бар'єрів входу на ринок: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.В. Гаврилець ; ДВНЗ "Ужгород. нац. ун-т". — Ужгород, 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено та сформовано стратегічне забезпечення подолання підприємствами бар'єрів входу на цільові ринки за умов сучасного динамічного ринкового середовища. Проаналізовано теоретичні підходи та джерела до визначення ролі та місця концепції бар'єрів входу в системі конкурентних відносин. Розроблено інструменти бар'єрометрії, засади ідентифікації ринкових бар'єрів. Сформовано й обгрунтовано методичний інструментарій вибору стратегії входу, заснованої на конкурентних перевагах підприємств целюлозно-паперового ринку, та яка передбачає розрахунок критеріїв, на яких базується побудова моделі "привабливість ринкових сегментів за рівнем вхідних бар'єрів - ринкова сила та можливості підприємств-преставників сегменту". Запропоновано заходи щодо забезпечення впровадження обраної стратегії подолання бар'єрів входу відповідно до набору галузевих факторів успіху, відображених у пріоритетних конкурентних перевагах ринкового представника.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.165.21 + У9(4УКР)421.52 +
Шифр НБУВ: РА362207

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Гаврилюк О.Г. 
Формування та державне регулювання ринку ветеринарних препаратів в Україні: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / О.Г. Гаврилюк ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2008. — 24 с. — укp.

Досліджено проблеми формування, розвитку та державного регулювання ринку ветеринарних препаратів в Україні. Визначено суть даного ринку та теоретико-методичні засади його формування й регулювання. Розкрито суть понять "галузь ветеринарної фармації" та "ринок ветеринарних препаратів". Визначено місце зазначеного ринку у системі товарних ринків. Виділено основні особливості цього ринку та його маркетингового дослідження, основні критерії сегментації. Обгрунтовано необхідність поєднання механізмів державного регулювання та саморегуювання ринку ветеринарних препаратів. Проаналізовано ситуації на світовому ринку ветеринарних препаратів. Визначено глобалізаційні тенденції його розвитку та регулювання, вивчено особливості формування та розвитку ветеринарної фармації на зазначеному ринку в Україні. На підставі проведеного дослідження визначено його місткість і структуру за сегментами. Сформульовано основні положення державної політики у сфері ветеринарної фармації. Запропоновано основні напрями концепції економічного розвитку даної галузі. Розроблено схему інноваційного циклу у галузі ветеринарної медицини та розраховано середній рівень витрат на розробку нового ветеринарного препарату в Україні. Запропоновано методику визначення місткості ринку таких препаратів з використанням нормативного методу. Виявлено й охарактеризовано чинники, що формують попит на цьому ринку. Запропоновано модель запровадження системи інформаційного забезпечення у сфері державного управління ветеринарної медицини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.525.2-21 +
Шифр НБУВ: РА356522

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Галаган Д. В. 
Статистичний аналіз ринку житлової нерухомості: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.10 / Д. В. Галаган ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність і специфічні риси ринку житлової нерухомості (РЖН) як об'єкта статистичного дослідження. Обгрунтовано комплекс факторів, що впливають на співвідношення попиту та пропозиції на ринку і визначають його цінову динаміку. Досліджено сучасні цінові тенденції на РЖН, що дозволило визначити перспективи його розвитку. Запропоновано методологічний підхід до вимірювання взаємозв'язків цінової динаміки первинного та вторинного РЖН за різної соціально-економічної ситуації на основі крос-кореляційного аналізу, що дозволяє виявити реакцію різних сегментів ринку на дисбаланс попиту та пропозиції і визначити пріоритети регуляторної політики держави щодо збалансованого розвитку ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.327.3 в611.326 + У9(4УКР)421.523.515 в611.326
Шифр НБУВ: РА380115 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Глущенко О.М. 
Науково-методичні підходи до удосконалення системи цін і тарифів на лікарські засоби, що виготовляються аптеками: автореф. дис... канд. фармац. наук: 15.00.01 / О.М. Глущенко ; Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 2009. — 24 с. — укp.

Розроблено науково-методичні підходи до розрахунку тарифів за індивідуальне виготовлення ліків, внутрішноаптечну заготовку та фасувальні роботи відповідно до Національних Положень (стандартів) бухгалтерського обліку. Вивчено та проаналізовано дані фахових джерел з питань виготовлення та сучасних підходів до визначення вартості екстемпоральних ліків. На підставі анкетування фахівців визначено коефіцієнти витратомісткості багатокомпонентних лікарських форм. Доведено залежність виробничих витрат аптек від кількості та складності виготовлених ліків, основних фінансово-господарських показників і розроблено кореляційно-регресійні рівняння.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.525.1-861 +
Шифр НБУВ: РА363872

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Губерник А.О. 
Стратегії маркетингу підприємства на ринку металопластикових віконних систем: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / А.О. Губерник ; Одес. держ. екон. ун-т. — О., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретичні положення та методико-практичні рекомендації щодо формування стратегій маркетингу на ринку металопластикових віконних систем, впровадження яких сприяє підвищенню конкурентоспроможності підприємств. Досліджено передумови формування стратегій маркетингу операторів даного ринку, виявлено закономірності його функціонування. Запропоновано принципи формування стратегій маркетингу. На підставі використання методів і моделей маркетингового та статистичного аналізу удосконалено класифікацію контрагентів ринку металопластикових віконних систем. Типологізовано чинники конкурентоспроможності підприємства та впливу маркетингової системи на результати господарської діяльності. Уточнено критерії вибору маркетингової стратегії малих і середніх підприємств ринку металопластикових віконних систем за рахунок використання матриці "товар - ресурсні можливості", обгрунтовано доцільність створення організаційно-управлінського механізму реалізації маркетингових стратегій великих підприємств даного ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.051.551-211.1 + У9(4УКР)421.523.51 +
Шифр НБУВ: РА354198

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Гура О.В. 
Кон'юнктура ринку льонопродукції в Україні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.02 / О.В. Гура ; Ін-т аграр. економіки УААН. — К., 2001. — 19 с.: рис. — укp.

Розглянуто теоретичні та практичні питання кон'юнктури ринку льонопродукції, проведено її аналіз, розглянуто основні кон'юнктуроформівні фактори та теоретичні питання вибору прогнозної моделі, здійснено прогноз кон'юнктури ринку льонопродукції. Визначено основні шляхи розвитку льонопромислового комплексу України. Вивчено функціонування льонопереробної галузі з метою відпрацювання шляхів виходу цієї галузі з кризового стану. Початковим етапом виробництва льонопродукції є забезпечення його льоносировиною. Висвітлено питання вирощення та первинної переробки льону. Проаналізовано стан та економічні тенденції в льонопереробній промисловості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.52-36 + У9(4УКР)306.451.2
Шифр НБУВ: РА314258 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Данілова Л.Л. 
Маркетингові дослідження ринку товарів для особистих селянських господарств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Л.Л. Данілова ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2004. — 24 с.: рис. — укp.

Розглянуто особливості процесу формування попиту на товари для особистих селянських господарств. Встановлено чинники, які впливають на рішення споживача щодо здійснення покупки даних товарів, проведено їх економічний аналіз та структуризацію. Досліджено можливість задоволення потреб споживачів за допомогою спеціалізованих торговельних підприємств. Запропоновано алгоритм маркетингових досліджень ринку товарів для особистих селянських господарств, застосування якого сприяє ефективному формуванню їх оптимального асортименту. Досліджено вимоги споживачів щодо функціональних, економічних, психофізіологічних, соціальних та естетичних характеристик товарів для особистих селянських господарств. Визначено чинники мотивації праці на земельних ділянках (володіння власністю, самозабезпечення сільськогосподарською продукцією та можливість єднання з природою).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.54 +
Шифр НБУВ: РА329411

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Демків Я.В. 
Стратегії виходу машинобудівних підприємств на ринки високотехнологічних товарів: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Я.В. Демків ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2010. — 24 с. — укp.

Проаналізовано основні тенденції розвитку високотехнологічного сектору вітчизняної економіки та стан високотехнологічного виробництва у вітчизняному машинобудуванні. Розроблено метод ранжування споживчої вартості високотехнологічних товарів (ВТ), завданням якого є спрощення ідентифікації найближчих конкурентів машинобудівного підприємства. Удосконалено метод обгрунтування вибору стратегії виходу на ринок ВТ і вибору цільового ринку виробником ВТ, а також методологічні рекомендації щодо трансформації комплексу маркетингу ВТ, який передбачає зміну пріоритетів у процесі формування інструментів впливу на ринок. Розроблено методичні підходи до дослідження споживчих потреб на ринках ВТ. Систематизовано класифікації видів ВТ і стратегій виходу на ринки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-55 + У9(4УКР)421.52
Шифр НБУВ: РА375120 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського