Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (1460)Книжкові видання та компакт-диски (1058)Журнали та продовжувані видання (6940)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 146
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Орліогло В.І. 
Внутрішньорегіональний ринок товарів народного споживання та особливості його розвитку в сучасних умовах: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / В.І. Орліогло ; Львів. комерц. акад. — Л., 1999. — 17 с. — укp.

Містяться теоретичні узагальнення і нові методичні підходи до визначення і оцінки внутрішньорегіонального ринку товарів народного споживання, виявлені особливості його розвитку. В роботі розроблена сітка даних по товарах, яка є елементом прогнозування цін на них за допомогою клірингової ціни. Запропонована модель механізму взаємозалежності і взаємодії основних факторів розвитку ринку товарів, та їх вплив на якість і рівень життя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.5

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Сидоренко С.В. 
Кон'юнктура ринку продукції м'ясного птахівництва (на матеріалах підприємств та організацій АПК України): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / С.В. Сидоренко ; Нац. аграр. ун-т. — К., 1999. — 18 с. — укp.

Дисертацію присвячено теоретичним і практичним питанням дослідження кон'юнктури ринку продукції м'ясного птахівництва. В результаті дослідження встановлені фактори формування кон'юнктури ринку продукції м'ясного птахівництва, проведено її аналіз, розглянуто теоретичні питання вибору прогнозної моделі та здійснено середньостроковий прогноз кон'юнктури ринку продукції м'ясного птахівництва. Визначено модель оптимізації розвитку підприємництва в умовах поглиблення спеціалізації та концентрації виробництва та проведено оптимізацію на основі СВАТ "Птахокомбінат "Тульчинський"".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.11-36

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Богданов Г.Ю. 
Маркетинговий аналіз та прогнозування ринку трубної продукції: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Г.Ю. Богданов ; Укр. акад. зовніш. торгівлі. — К., 2000. — 16 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням комплексного аналізу та прогнозуванню використання одного з провідних видів продукції металургійного комплексу - сталевої трубної продукції. Здійснено аналіз і сегментування внутрішнього та зовнішнього ринків збуту сталевої трубної продукції, структури її фактичного використання. Розроблено методику комплексного аналізу та прогнозування попиту на сталеві труби. На основі розробленої методики одержано прогноз використання трубної продукції до 2005 р.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)305.551.51 + У9(4Укр)421.523.54 + У9(4Укр)843
Шифр НБУВ: РА308396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Мягких І.М. 
Сільський ринок продовольчих товарів, його ефективність та шляхи стабілізації: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / І.М. Мягких ; Укр. акад. зовніш. торгівлі. — К., 2000. — 22 с. — укp.

Проаналізовано стан ринку та основних його елементів: попиту, пропозиції, споживання, а також дано оцінку господарчим об'єктам ринку. Розглянуто діяльність споживчої кооперації та інших суб'єктів ринку, а також висвітлено питання реформування торговельної сфери на селі за умов інтесифікації ринкових перетворень. Запропоновано пріоритетні напрямки стабілізації сільського ринку продовольчих товарів, реструктуризацію торгової та заготівельної мережі. Обгрунтовано шляхи перебудови виробництва торгівлі та заготівлі відповідно до концепції управління з орієнтацією на маркетинг і активізацію діяльності споживчої кооперації на сільському ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-592 + У9(4УКР)421.51
Шифр НБУВ: РА310111 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Олійник С.С. 
Вдосконалення механізму просування промислових товарів на ринку: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / С.С. Олійник ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2000. — 20 с. — укp.

Розглянуто сутність механізму просування товарів промислового призначення на ринку, проведено аналіз об'єктивних законів і закономірностей, що впливають на нього, встановлено чинники, які зумовлюють дію цих законів і закономірностей. Запропоновано оригінальні формалізовані процедури, методичні розробки та раціональні математично обгрунтовані рішення з науково-орієнтованого планування стратегій просування і подальшого їх контролю під час реалізації, а також нові методичні підходи щодо оцінки і розрахунку економічної ефективності механізму просування. Розроблено ряд критеріїв, що використовуються для кількісного вибору альтернатив у процесі планування стратегії просування. Опрацювання питань дисертації здійснено відносно до товарів промислового призначення, які є особливою групою товарів з відмінними від товарів широкого попиту маркетинговими характеристиками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300-592 + У9(4УКР)421.5
Шифр НБУВ: РА311241 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Сиченко В.В. 
Дослідження рівня монополізму та вдосконалення методів регулювання ринків металопродукції: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.01 / В.В. Сиченко ; Нац. металург. акад. України. — Д., 2000. — 18 с. — укp.

Розроблено комплексну методику оцінки рівня монополізму, яка включає встановлення меж та обсягів монопольних ринків, визначення часток підприємств на основі натуральних та вартісних показників, обгрунтування нових нормативних значень індексу Харфіндела - Хіршмана, а також прогнозування рівня монополізму. Обгрунтовано новий механізм антимонопольного регулювання, застосування якого дозволяє визначити та відшкодувати збитки від використання монополістами ринкової влади.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.5-592 + У9(4УКР)421.52
Шифр НБУВ: РА310106 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Гура О.В. 
Кон'юнктура ринку льонопродукції в Україні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.02 / О.В. Гура ; Ін-т аграр. економіки УААН. — К., 2001. — 19 с.: рис. — укp.

Розглянуто теоретичні та практичні питання кон'юнктури ринку льонопродукції, проведено її аналіз, розглянуто основні кон'юнктуроформівні фактори та теоретичні питання вибору прогнозної моделі, здійснено прогноз кон'юнктури ринку льонопродукції. Визначено основні шляхи розвитку льонопромислового комплексу України. Вивчено функціонування льонопереробної галузі з метою відпрацювання шляхів виходу цієї галузі з кризового стану. Початковим етапом виробництва льонопродукції є забезпечення його льоносировиною. Висвітлено питання вирощення та первинної переробки льону. Проаналізовано стан та економічні тенденції в льонопереробній промисловості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.52-36 + У9(4УКР)306.451.2
Шифр НБУВ: РА314258 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Прокопенко О.В. 
Економічні основи формування ринку екологічних товарів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.08.01 / О.В. Прокопенко ; Сум. держ. ун-т. — Суми, 2001. — 20 с.: рис. — укp.

Поглиблено теоретико-методичні засади економічного управління формуванням ринку екологічних товарів з метою екологізації економіки та підвищення рівня екологічної безпеки країни. Набули подальшого розвитку теоретичні основи економічного регулювання ринку екологічних товарів шляхом перерозподілу коштів між виробниками товарів різного ступеня екологічності. Удосконалено та обгрунтовано підходи до економічної оцінки й оптимізації витрат на регулювальні заходи, зокрема, субсидування екологічних товарів на етапах їх просування на ринку. Розроблено методичні засади з метою урахування еколого-економічних інтересів суб'єктів ринку екологічних товарів, оцінки надійності та ризику взаємодії з ними виробника екологічних товарів, що дозволяє оптимізувати вибір варіантів формування ринку екологічних товарів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)28 + У9(4УКР)421.5-28
Шифр НБУВ: РА314396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Задворний А.С. 
Організаційно-економічний механізм управління ринком цукру України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / А.С. Задворний ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено стан і тенденції розвитку бурякоцукрового підкомплексу України, формування в його внутрішній структурі сукупності товарних ринків, зокрема, внутрішнього та зовнішнього ринків цукру, у взаємодії яких відсутній ефективний маркетинговий механізм, що стимулює розвиток негативних тенденцій внутрішнього середовища підкомплексу. Виділено групи факторів ефективного розвитку підкомплексу на перспективу, досліджено специфіку функціонування внутрішнього та зовнішнього ринків цукру України в контексті їх внутрішньої сегментації, визначено ряд заходів, спрямованих на забезпечення економічної безпеки країни під час здійснення зовнішньоекономічних операцій з цукром та цукросировиною. Запропоновано алгоритм управління та оптимізації структури пріоритетів розвитку ринку цукру України, створений на базі запровадження системи інформаційного маркетингу та розробленої економіко-математичної моделі прогнозування розвитку основних показників регіонального бурякоцукрового виробництва. Обгрунтовано сукупність форм взаємодії внутрішнього та зовнішнього ринків цукру за окремими напрямками господарських операцій та сегментами ринків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421.511.7 + У9(4Укр)843.584
Шифр НБУВ: РА316828 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Неборачко О.В. 
Удосконалення територіальної організації торгівлі продовольчими товарами в Україні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.10.01 / О.В. Неборачко ; НАН України. Рада по вивченню продукт. сил України. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні засади територіальної організації торгівлі продовольчими товарами, розроблено методичні підходи щодо виміру її рівня й ефективності. На підставі сучасних методів дослідження здійснено всебічний аналіз та надано оцінку розвитку і розміщення торгівлі продовольчими товарами. Виявлено особливості територіальної організації торгівлі продовольчими товарами в системі споживчої кооперації, розподілено регіони України за рівнем обслуговування населення торгівлею продовольчими товарами, визначено взаємозв'язок між грошовими доходами населення регіонів і середньодушовим роздрібним товарообігом продовольчих товарів. Обгрунтовано основні напрями і шляхи вдосконалення територіальної організації торгівлі продовольчими товарами в Україні в цілому та в її регіонах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421.51-451
Шифр НБУВ: РА316024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Луценко І.С. 
Формування логістичних систем на ринку меблів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / І.С. Луценко ; Київ. нац. торговельно-економічний ун-т. — К., 2001. — 21 с. — укp.

Визначено основні теоретичні засади та практичні рекомендації щодо формування логістичних систем на ринку меблів України. Розглянуто основні фактори, що впливають на формування логістичних систем, принципи їх побудови, критерії та показники оцінки ефективності функціонування логістичних систем, надано методику їх розрахунку. Проаналізовано сучасний стан ринку меблів та його суб'єктів як ланок логістичного ланцюга. Досліджено проблеми транспортування, складування та реалізації меблів. Запропоновано основні шляхи їх розв'язання. Визначено методичні підходи щодо вибору каналів роздрібного продажу меблів, розміщення складського господарства, а також надано рекомендації щодо розвитку каналів роздрібного продажу товарів, зокрема, побудованих на засадахсучасних телекомунікаційних технологіях, удосконалення складської та транспортної інфраструктури як складових логістичної системи. Визначено основні шляхи забезпечення ефективного функціонування логістичних систем на підставі оптимізації товарних запасів, створення комп'ютеризованої інформаційної логістичної системи, удосконалення взаємовідносин між учасниками логістичного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.42
Шифр НБУВ: РА315057 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Запотоцький С.П. 
Територіальна організація продовольчого ринку Черкаської області: Автореф. дис... канд. геогр. наук: 11.00.02 / С.П. Запотоцький ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2002. — 23 с. — укp.

Досліджено теоретичні аспекти становлення та розвитку обласного продовольчого ринку (сутність, склад, принципи формування, основні завдання діяльності). Систематизовано методичні підходи щодо оцінки територіальної організації продовольчого ринку області та розроблено узагальнені методичні основи з урахуванням ринкових важелів господарювання. Оцінено систему умов і чинників та механізм їх впливу на процеси становлення продовольчого ринку області, з'ясовано основні аспекти його функціональної структури. Визначено й обгрунтовано основні напрямки вдосконалення територіальної організації ринку продовольства Черкащини. З застосуванням новітніх методів моделювання розроблено прогноз його розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421.51
Шифр НБУВ: РА319059 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Комарніцька О.П. 
Формування і функціонування ринку великої рогатої худоби: Автореф. дис. канд. екон. наук: 08.07.02 / О.П. Комарніцька ; Ін-т аграр. економіки УААН. — К., 2003. — 18 с. — укp.

Досліджено особливості формування ринку великої рогатої худоби за сучасних умов. Розглянуто теоретичні та методичні основи і практичні аспекти формування ринку великої рогатої худоби, визначено сучасний стан, тенденції розвитку цього ринку, систему ціноутворення та державної підтримки товаровиробників. Проведено аналіз законодавчої бази і її впливу на розвиток тваринницької галузі та торговельного механізму продукції тваринництва. Узагальнено та оцінено існуючі форми торгівлі великою рогатою худобою в Україні та економічні відносини між агентами цього ринку. Наведено регламент і взірцеве положення щодо організації та проведення перших обласних аукціонів товарної худоби, котрі взяті за основу під час розробки Положення "Про організацію та проведення аукціону живої худоби та птиці". Надано рекомендації щодо удосконалення системи підтримки товаровиробників м'яса великої рогатої худоби з урахуванням державної підтримки в розрахунку на голову. Запропоновано нову систему заготівлі худоби (аукціони) та нові підходи до формування цін на м'ясо великої рогатої худоби через надання ціни підтримки, вдосконалення взаємовідносин між товаровиробниками і переробними підприємствами та систему державної підтримки закупівельних цін і доходів товаровиробників. Зважаючи на перспективи щодо вступу України до світової організації торгівлі визначено проблеми, які можуть виникнути під час функціонування ринку великої рогатої худоби та запропоновано заходи щодо їх усунення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.250-592 + У9(4УКР)421.511.1 +
Шифр НБУВ: РА327899

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Макаринська О.В. 
Формування і розвиток ринку молока і молокопродукції на регіональному рівні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.02 / О.В. Макаринська ; Харк. нац. аграр. ун-т ім. В.В.Докучаєва. — Х., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Узагальнено підходи різних учених щодо розуміння суті ринку, його складових, конкуренції, інфраструктури. На підставі аналізу попиту, пропозицій, конкуренції, цінової ситуації на ринку молока та молокопродукції на регіональному рівні обгрунтовано необхідність його державного регулювання. Розроблено рекомендації для створення власної сировинної зони для кожного молокопереробного підприємства. Запропоновано напрямки щодо удосконалення інфраструктури ринку молока та молокопродукції та перспективи його розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353-592 + У9(4УКР)325.250.0-451.51-592 + У9(4УКР)421.511.5 +
Шифр НБУВ: РА324846

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Дольний С.М. 
Регіональні аспекти стратегії активізації сільського ринку непродовольчих товарів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / С.М. Дольний ; Укр. акад. зовніш. торгівлі. — К., 2003. — 18 с.: рис. — укp.

Визначено основні критерії, які впливають на формування потреб сільського населення у непродовольчих товарах у регіональному та соціально-економічному аспектах, здійснено прогнозні розрахунки найвагоміших з них. Проведено маркетингові дослідження формування та розвитку сільського ринку непродовольчих товарів за такими напрямками: оцінка рівня забезпеченості потреб сільського населення непродовольчими товарами, визначення ємності ринку товарів легкої промисловості, аналіз стану та розвитку товаропровідної мережі на рівні сільського регіону. Розроблено маркетинговий варіант моделі інфраструктури каналів розподілу на регіональному непродовольчому ринку. Проведено оцінку інвестиційних проектів, направлених на підвищення інвестиційної привабливості сільського регіону, запропоновано пропозиції щодо механізму підвищення їх комерційної привабливості та активізації торгових процесів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.52 +
Шифр НБУВ: РА324269

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Ігнатова Є.М. 
Продовольчий ринок у перехідній економіці: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / Є.М. Ігнатова ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2003. — 16 с. — укp.

Проведено комплексний аналіз економічної суті принципів та умов формування, а також функціонування продовольчого ринку у трансформаційній економіці. Обгрунтовано доцільність дворівневого підходу у дослідженні продовольчого ринку, що розглядається як невід'ємна складова соціально-економічної системи суспільства, яка функціонує за загальними ринковими законами та як самостійний економічний організм, що має специфічні особливості розвитку. На підставі теоретичного аналізу доведено, що основою формування продовольчого ринку виступає агропромисловий комплекс. У науковий обіг уведено поняття "стійкий розвиток продовольчого ринку". Доведено, що Україна має значний виробничо-економічний потенціал для стійкого розвитку продовольчого ринку. Виявлено, що одним з основних стримуючих чинників є недосконалість інституційної бази ринкових реформ. Визначено основні напрямки гармонізації продовольчого ринку за умов трансформаційного процесу як комплексу взаємопов'язаних заходів. Основні положення та результати можуть бути використані під час розробки програм соціально-економічного розвитку України, підготовки проектів законодавчих і нормативних актів з питань регулювання агропродовольчих відношень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51 +
Шифр НБУВ: РА324248

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Левадна Л.Й. 
Соціально-економічні аспекти формування регіонального продовольчого ринку: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.02 / Л.Й. Левадна ; Крим. держ. агротехнол. ун-т. — Сімф., 2004. — 20 с.: табл. — укp.

Виявлено особливості та запропоновано систему критеріїв функціонування регіонального продовольчого ринку. Розвинуто методичні підходи щодо дослідження процесу функціонування даного ринку, виявлено тенденцію динаміки, а також оцінено ефективність виробництва продовольства в Запорізькій області за умов трансформації АПК. Розроблено механізми адаптації регіонального продовольчого ринку до нових умов господарювання. Надано прогноз розвитку продовольчого ринку Запоріжжя та його впливу на рівень життя населення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51 + У9(4УКР-4ЗАП)421.51 +
Шифр НБУВ: РА330164

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Данілова Л.Л. 
Маркетингові дослідження ринку товарів для особистих селянських господарств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Л.Л. Данілова ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2004. — 24 с.: рис. — укp.

Розглянуто особливості процесу формування попиту на товари для особистих селянських господарств. Встановлено чинники, які впливають на рішення споживача щодо здійснення покупки даних товарів, проведено їх економічний аналіз та структуризацію. Досліджено можливість задоволення потреб споживачів за допомогою спеціалізованих торговельних підприємств. Запропоновано алгоритм маркетингових досліджень ринку товарів для особистих селянських господарств, застосування якого сприяє ефективному формуванню їх оптимального асортименту. Досліджено вимоги споживачів щодо функціональних, економічних, психофізіологічних, соціальних та естетичних характеристик товарів для особистих селянських господарств. Визначено чинники мотивації праці на земельних ділянках (володіння власністю, самозабезпечення сільськогосподарською продукцією та можливість єднання з природою).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.54 +
Шифр НБУВ: РА329411

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Красноруцький О.О. 
Формування ринку обладнання для переробки зерна: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.О. Красноруцький ; Харк. нац. аграр. ун-т ім. В.В.Докучаєва. — Х., 2004. — 18 с. — укp.

З застосуванням існуючих теоретичних і практичних підходів до вивчення товарних ринків проведено класифікацію та обгрунтовано механізм дії факторів утворення попиту на ринку борошноземельного устаткування. Уточнено суть ринку обладнання виробничого призначення, основних характеристик товарного ринку технологічного обладнання для переробки сільськогосподарської продукції. Визначено сучасний стан і перспективи розвитку ринку борошноземельного обладнання, а також основні тенденції його еволюції. Обгрунтовано класифікацію секторів та сегментів ринку. Проаналізовано склад його операторів та факторів, що впливають на формування і реалізацію маркетингової політики кожної групи операторів. Обгрунтовано рекомендації щодо оптимізації їх політики, а також побудови раціональної політики просування обладнання на ринок, подано динаміку споживацьких груп та їх інтересів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.521-592 + У9(4УКР)421.52 +
Шифр НБУВ: РА333145

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Боліла М.М. 
Конкурентні стратегії фірм на світовому ринку та особливості їх реалізації в умовах України (на матеріалах ринку побутової техніки): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / М.М. Боліла ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 19 с. — укp.

Розглянуто питання формування та реалізації конкурентних стратегій фірм. Систематизовано сучасні й традиційні науково-теоретичні та практичні підходи щодо оцінки конкурентних відносин. Обгрунтовано необхідність стратегічного планування поведінки фірми, зокрема формування конкурентної стратегії для досягнення довгострокової конкурентоспроможності кампанії на ринку. Узагальнено традиційні класифікації конкурентних стратегій та запропоновано власну класифікацію. Розкрито значення внутрішнього та зовнішньго стратегічного аналізу фірми, обгрунтовано механізм реалізації та особливості адаптації конкурентних стратегій. Виявлено специфіку конкурентних відносин за умов перехідної економіки України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13 + У9(4УКР)421.52 +
Шифр НБУВ: РА331792

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського