Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (1460)Книжкові видання та компакт-диски (1058)Журнали та продовжувані видання (6940)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 146
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Єгорова Н.Ю. 
Формування та розвиток регіонального ринку насіння озимої пшениці та ярового ячменю: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / Н.Ю. Єгорова ; Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки" УААН. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості регіонального ринку насіння зернових колосових культур, його вплив на стабілізацію зернового ринку, основні принципи його формування та розвитку. Обгрунтовано оптимальні обсяги виробництва та реалізації насіння озимої пшениці та ярого ячменю на регіональному ринку. Визначено невідповідність реалізаційної ціни на насіння вищих репродукцій відповідно до витрат на його виробництво, сортування та реалізацію. Наведено методичні рекомендації щодо визначення доцільних договірних реалізаційних цін на насіння з урахуванням нижньої та верхньої межі, що забезпечує одержання прибутку для розширеного відтворення виробництва насіннєвого та товарного зерна. Обгрунтовано раціональну структуру витрат за умов виробництва елітного та репродуктивного насіння озимої пшениці та ярого ячменю, перспективи розвитку регіонального ринку насіння. Висвітлено проблеми підвищення конкурентоспроможності сортів озимої пшениці та ярого ячменю, основні напрями маркетингової діяльності. Обгрунтовано інноваційний напрям технологій, який сприяє повному використанню генетичного потенціалу сортів і підвищує рентабельність виробництва насіння.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51 +
Шифр НБУВ: РА361383

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Єфремова К.В. 
Особливості правового регулювання господарської діяльності на ринку виробів із дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння: автореф. дис... канд. юрид. наук : 12.00.04 / К.В. Єфремова ; Нац. юрид. акад. України ім. Я.Мудрого. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Розглянуто комплексне дослідження господарсько-правового забезпечення стимулювання розвитку виробництва виробів із дороцінних металів і дорогоцінного каміння. Проаналізовано стан і тенденції розвитку двох секторів ринку із дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння: виробництва виробів промислового призначення і виробництва ювелірних виробів як окремих об'єктів правової промислової політики. Виявлено недоліки законодавчого регулювання господарської діяльності підприємств зазначеної галузі промисловості. Розроблено та сформульовано теоретичні і практичні положення, спрямовані на удосконалення засобів і механізмів галузевої політики держави, що мають забезпечити економічне зростання усієї промисловості, де задіяні дорогоцінні метали та дорогоцінне каміння. Запропоновано конкретні рекомендації щодо оптимізації правового регулювання ринку виробів із дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння. Досліджено господарсько-правові засоби правової промисловості політики у сфері виробництва виробів із дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння промислового призначення. Приділено особливу увагу розробці конкретних практичних рекомендацій щодо вдосконалення законодавтва України про видобуток, виробництво і використання дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421.523.8 + Х819(4Укр)120.01 + Х819(4Укр)127.04 +
Шифр НБУВ: РА364932

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Іващенко О. В. 
Управління маркетингом сільськогосподарських підприємств на ринку товарного зерна: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. В. Іващенко ; Харк. нац. аграр. ун-т ім. В.В. Докучаєва. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Наведено теоретико-методичні положення та практичні рекомендації щодо вдосконалення управління маркетингом сільськогосподарських підприємств на ринку товарного зерна. Розглянуто економічну сутність управління маркетингом, здійснено аналіз і виявлено основні проблеми їх мікро- та макросередовища, визначено місце товаровиробників у структурі каналів розподілу зерна на ринку. Запропоновано методичний підхід до оцінки маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств зернового напряму. Обгрунтовано шляхи вдосконалення управління маркетингом сільськогосподарських підприємств-виробників на ринку товарного зерна та необхідність зміни їх ринкової позиції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.151.0-211.1 + У9(4УКР)421.51
Шифр НБУВ: РА380101 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Ігнатова Є.М. 
Продовольчий ринок у перехідній економіці: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / Є.М. Ігнатова ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2003. — 16 с. — укp.

Проведено комплексний аналіз економічної суті принципів та умов формування, а також функціонування продовольчого ринку у трансформаційній економіці. Обгрунтовано доцільність дворівневого підходу у дослідженні продовольчого ринку, що розглядається як невід'ємна складова соціально-економічної системи суспільства, яка функціонує за загальними ринковими законами та як самостійний економічний організм, що має специфічні особливості розвитку. На підставі теоретичного аналізу доведено, що основою формування продовольчого ринку виступає агропромисловий комплекс. У науковий обіг уведено поняття "стійкий розвиток продовольчого ринку". Доведено, що Україна має значний виробничо-економічний потенціал для стійкого розвитку продовольчого ринку. Виявлено, що одним з основних стримуючих чинників є недосконалість інституційної бази ринкових реформ. Визначено основні напрямки гармонізації продовольчого ринку за умов трансформаційного процесу як комплексу взаємопов'язаних заходів. Основні положення та результати можуть бути використані під час розробки програм соціально-економічного розвитку України, підготовки проектів законодавчих і нормативних актів з питань регулювання агропродовольчих відношень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51 +
Шифр НБУВ: РА324248

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Ажаман І.А. 
Організаційно-економічні основи формування і функціонування ринку насіння зернових культур: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.02 / І.А. Ажаман ; Миколаїв. держ. аграр. ун-т. — Миколаїв, 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні засади формування ринку насіння зернових культур, розглянуто сучасний стан, тенденції та напрями його розвитку, визначено тенденції зміни попиту та пропозиції. Показано особливості ціноутворення на насіння зернових культур. З'ясовано ринкові можливості та проблеми формування пропозиції на ринку зернових культур. Розроблено алгоритм оцінки конкурентоспроможності насіння. Обгрунтовано перспективи розвитку ринку насіння зернових культур на підставі використання балансового методу та розробки блочної економіко-математичної моделі оптимізації розміщення та спеціалізації аграрного виробництва Селекційно-генетичного інституту - Національного центру насіннєзнавства та сортовивчення УААН. Визначено напрямки підвищення конкурентоспроможності насіння зернових на вітчизняному та світовому ринках, наведено пропозиції щодо розвитку ринкової інфраструктури та стимулювання збуту насіння. Представлено алгоритм визначення тривалості ринкового життєвого циклу сортів зернових культур. Удосконалено методику визначення ціни насіння зернових культур на основі оптимізації співвідношення його якісних показників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.524.1 + У9(4УКР)843.555 +
Шифр НБУВ: РА344942

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Біленко Д.В. 
Моделювання комплексного розвитку внутрішнього ринку природного газу України: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.11 / Д.В. Біленко ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено моделі та методи управління розвитком внутрішнього ринку природного газу України. Запропоновано концепцію управління комплексним інвестиційним розвитком даного ринку, яка дозволяє досягти оптимального рівня енергозабезпечення регіонів. У рамках концепції розроблено комплекс імітаційних моделей, що дозволяють прогнозувати розвиток газової галузі за різними сценаріями, оцінювати ефективність інвестиційного проекту щодо розвитку внутрішнього ринку природного газу України та визначити оптимальну структуру джерел фінансування. Запропоновано метод побудови інтегрального показника інвестиційної привабливості газової галузі України, а також модель координації взаємодії органів виконавчої влади учасників даного ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.2 в611 +
Шифр НБУВ: РА355615

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Бабічева Г. С. 
Науково-методичні підходи до вирішення маркетингових функцій аптечних мереж: автореф. дис. ... канд. фармац. наук : 15.00.01 / Г. С. Бабічева ; Нац. фармац. ун-т. — Х., 2011. — 23 с. — укp.

Визначено ключові аспекти становлення та розвитку аптечних мережевих структур на фармацевтичному ринку України, досліджено особливості маркетингової діяльності та сформовано комплекс маркетингових завдань і функцій аптечних мереж. Проведено оцінку вагомості та ступеня виконання маркетингових функцій мережевих аптек, визначено фактори впливу на ефективність їх вирішення. Розроблено методику та проведено аналіз витрат робочого часу працівників аптек на маркетинг. Встановлено вплив кадрового потенціалу аптечних мереж на рівень вирішення маркетингових функцій. Обгрунтовано доцільність впровадження посади фахівця з маркетингу до штату аптек та їх мереж. Запропоновано моделі маркетингової діяльності та моделі робочого часу працівників аптек.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.525.1 + Р11(4УКР)26 к
Шифр НБУВ: РА380124 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Безпарточний М.Г. 
Формування споживчого ринку взуття: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / М.Г. Безпарточний ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2006. — 18 с. — укp.

Розглянуто основні напрями процесу формування та становлення споживчого ринку взуття. Запропоновано скорингову оцінку його конкурентоспроможності. Розширено методику визначення ємності споживчого ринку взуття на підставі моніторингу соціально-економічних показників розвитку областей України. Обгрунтовано принципи здійснення комплексної технологічної реструктуризації підприємств взуттєвої галузі з метою підвищення стійкості їх фінансово-господарської діяльності та інноваційного оновлення, запропоновано модель оптимізації витрат виробництва. Застосовано системно-комплексний підхід до управління якістю вуттєвої продукції за урахування організаційно-економічних та соціальних чинників. Запропоновано методичні підходи щодо оцінки якості продукції підприємств взуттєвої продукції. Застосовано кластерний підхід до організації виробничо-господарської діяльності виробників даної продукції та запропоновано програмно-цільовий підхід щодо розробки та запровадження економічної стратегії розвитку суб'єктів споживчого ринку взуття.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.522.4 +
Шифр НБУВ: РА344214

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Бербенець О.В. 
Стратегія розвитку підприємств з виробництва курячого м'яса і яєць: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.В. Бербенець ; Дніпропетр. держ. агр. ун-т. — Д., 2009. — 20 с. — укp.

Наведено результати теоретичних і практичних досліджень стратегій розвитку підприємств з виробництва курячого м'яса та яєць. Розкрито конкурентоспроможніть як універсальну вимогу ринкового функціонування підприємств. Визначено роль маркетингу і його служб у діяльності підприємств на ринку продукції птахівництва. Окреслено політику держави щодо розвитку виробництва та захисту національних виробників у галузі птахівництва. Висвітлено досвід країн у сфері виробництва та продажу продукції птахівництва. Проаналізовано динаміку виробництва і реалізації яєць птиці національними сільгосптоваровиробниками, оцінено конкурентоспроможність м'ясної і яєчної продукції птахогосподарств. Розроблено пропозиції щодо удосконалення організаційно-технологічних та якісних параметрів виробництва продукції. Обгрунтовано напрями корпоратизації виробництва і формування системи просування продукції на ринку та мінімізації виробничих і ринкових ризиків як базового інструменту сталого розвитку підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.253.52 + У9(4УКР)421.511.11 +
Шифр НБУВ: РА365970

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Березін О.В. 
Організаційно-економічний механізм формування і розвитку продовольчого ринку України: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.07.02 / О.В. Березін ; Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки" УААН. — К., 2006. — 34 с. — укp.

Визначено специфіку аграрної сфери виробництва та руху продовольства, а також досліджено принципи формування його ринку, висвітлено інфраструктуру аграрних ринків світу. Проведено аналіз аграрної сфери виробництва як базового чинника формування продовольчого ринку. Досліджено економіко-організаційний механізм насичення даного ринку, оцінено його сучасний стан, визначено умови та чинники формування. Розглянуто найвагоміші аспекти щодо опрацювання концепції формування та розвитку продовольчого ринку України. Запропоновано програмно-цільовий підхід для визначення стратегічних цілей розвитку регіону, обгрунтованих параметрів виробництва та реалізації продовольства. Узагальнено принципи формування економічних відносин на даному ринку. Виявлено інноваційні проблеми його суб'єктів. Запропоновано шляхи удосконалення асортименту та підвищення якості продовольства та зміцнення матеріально-технічної бази виробництва та впровадження прогресивних технологій. Визначено напрямки удосконалення економічних відносин і організації ефективності реалізації продукції на продовольчому ринку України. Розглянуто інвестиційні аспекти його стабільності на базі застосування економічно обгрунтованих орендних відносин і комерційного розрахунку у процесі виробництва продукції тваринництва та рослинництва. Висвітлено проблеми впровадження маркетингу, удосконалення ціноутворення та державного регулювання ринку продовольства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-592 + У9(4УКР)421.51 +
Шифр НБУВ: РА341988

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Беспята М. М. 
Маркетингова діяльність торговельних підприємств на ринку будівельної продукції: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. М. Беспята ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено соціально-економічну сутність будівельної продукції. Розглянуто принципи та направлення маркетингової діяльності, які є фундаментом, на якому базується ефективна діяльність торговельного підприємства будівельного профілю за умов ринкової економіки. Досліджено організаційно-економічні основи та визначено проблеми управління маркетинговою діяльністю торговельних підприємств на ринку будівельних товарів. Проаналізовано стан ринку будівельних товарів України та виявлено основні фактори, які впливають на його формування. Виявлено, що за умов жорсткої конкурентної боротьби висока якість обслуговування дозволяє фірмі одержати конкурентні переваги та перейти на новий рівень обслуговування. Проведено економіко-математичне моделювання процесу прийняття маркетингових рішень на ринку будівельних товарів. Розроблено модель оптимальної маркетингової стратегії будівельного універмагу "Вільнюс".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51
Шифр НБУВ: РА377556 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Бистрова І.О. 
Організаційно-економічні засади розвитку ринку зерна: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І.О. Бистрова ; Білоцерків. держ. аграр. ун-т. — Біла Церква, 2007. — 21 с. — укp.

Узагальнено основні теоретичні підходи щодо суті зернового ринку та розглянуто засади оптимального поєднання державного та ринкового регулювання у аспекті стабільності його розвитку та забезпечення економічної та продовольчої безпеки держави. Досліджено особливості прояву організаційно-економічних засад розвитку зернового ринку на регіональному рівні. На підставі результатів комплексного дослідження стану даного ринку, факторів зовнішнього впливу, враховуючи агротехнічні умови вирощування зернових, визначено перспективи розвитку ринку зерна Київщини. Обгрунтовано напрями мінімізації ризиків для вітчизняних товаровиробників у контексті майбутнього приєднання України до Світової Організації Торгівлі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.5 + У9(4УКР)843.570 +
Шифр НБУВ: РА351995

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Богданов Г.Ю. 
Маркетинговий аналіз та прогнозування ринку трубної продукції: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Г.Ю. Богданов ; Укр. акад. зовніш. торгівлі. — К., 2000. — 16 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням комплексного аналізу та прогнозуванню використання одного з провідних видів продукції металургійного комплексу - сталевої трубної продукції. Здійснено аналіз і сегментування внутрішнього та зовнішнього ринків збуту сталевої трубної продукції, структури її фактичного використання. Розроблено методику комплексного аналізу та прогнозування попиту на сталеві труби. На основі розробленої методики одержано прогноз використання трубної продукції до 2005 р.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)305.551.51 + У9(4Укр)421.523.54 + У9(4Укр)843
Шифр НБУВ: РА308396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Богославська О. Ю. 
Моделювання та розробка цінових стратегій теплових електростанцій на оптовому ринку електроенергії України: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.11 / О. Ю. Богославська ; Ін-т економіки та прогнозування НАН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто різні аспекти комплексного розвитку й ефективного функціонування ринку електроенергії на сучасному етапі. Описано чотири варіанти організації ринкових відносин в електроенергетиці та надано економічну характеристику кожного з них. Висвітлено перспективи розвитку ринку електроенергії України. Побудовано комплекс математичних моделей вітчизняного енергоринку, структура яких базується на різних припущеннях щодо взаємодії суб'єктів ОРЕ України. Обгрунтовано необхідність оптимальних економічних стратегій для всіх учасників ОРЕ України. Визначено рівноважний стан системи, досліджено оптимальні стратегії для агентів системи ДП "Енергоринок" - ГК ТЕС за умов невизначеності зовнішніх факторів, розроблено пакет прикладних програм і проведено числову апробацію побудованих математичних моделей, визначено множину ефективних за Парето точок економічної рівноваги агентів даної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.73 + У9(4УКР)421.524.5
Шифр НБУВ: РА376583 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Бойченко М.Г. 
Моделювання процесів управління комерційною діяльністю металоторговельної компанії: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / М.Г. Бойченко ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2006. — 20 с. — укp.

Розроблено концепцію моделювання процесів управління комерційною діяльністю металоторговельної компанії. Згідно з розробленою концепцією запропоновано комплекс економіко-математичних моделей, удосконалено комплексну модель визначення економічно обгрунтованого обсягу закупівель металопродукції у виробників. Створено модель визначення ціни продажу продукції залежно від наповнення портфеля замовлень. Розвинуто механізм управління динамічним портфелем споживчих замовлень металоторговельної компанії. Удосконалено структуру інформаційної системи управління комерційною діяльністю даної компанії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.5-592 + У9(4УКР)421.523.54в611 + У9(4УКР)843.52в611 +
Шифр НБУВ: РА345083

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Боліла М.М. 
Конкурентні стратегії фірм на світовому ринку та особливості їх реалізації в умовах України (на матеріалах ринку побутової техніки): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / М.М. Боліла ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 19 с. — укp.

Розглянуто питання формування та реалізації конкурентних стратегій фірм. Систематизовано сучасні й традиційні науково-теоретичні та практичні підходи щодо оцінки конкурентних відносин. Обгрунтовано необхідність стратегічного планування поведінки фірми, зокрема формування конкурентної стратегії для досягнення довгострокової конкурентоспроможності кампанії на ринку. Узагальнено традиційні класифікації конкурентних стратегій та запропоновано власну класифікацію. Розкрито значення внутрішнього та зовнішньго стратегічного аналізу фірми, обгрунтовано механізм реалізації та особливості адаптації конкурентних стратегій. Виявлено специфіку конкурентних відносин за умов перехідної економіки України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13 + У9(4УКР)421.52 +
Шифр НБУВ: РА331792

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Болтянська Л.О. 
Формування і розвиток регіонального ринку плодів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.02 / Л.О. Болтянська ; Дніпропетр. держ. аграр. ун-т. — Д., 2005. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Проаналізовано тенденції розвитку та сучасний стан ринку плодів на Запоріжжі, виявлено організаційно-економічні чинники впливу на рівень економічної ефективності виробництва плодів. Обгрунтовано пропозиції щодо механізму ціноутворення на плодову продукцію та запропоновано методику визначення ціни пропозиції з урахуванням коефіцієнта розширеного відтворення приведених витрат на закладку та догляд саду. Здійснено розрахунки щодо встановлення ціни пропозиції плодової продукції з урахуванням орендної плати та без неї. Обгрунтовано та визначено основні форми кооперації сільськогосподарських підприємств різних форм власності, особистих селянських та високоспеціалізованих господарств і форм інтеграції як асоціації дрібних господарств. Запропоновано оптимальну структуру виробництва спеціалізованого підприємства з урахуванням регіональних особливостей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.154.11-592 + У9(4УКР)421.512.6 + У9(4УКР-4ЗАП)325.154.11-592 + У9(4УКР-4ЗАП)421.512.6 +
Шифр НБУВ: РА334803

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Боровик Т.В. 
Розвиток маркетингової діяльності плодоовочевих господарств на ринку органічної продукції: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Т.В. Боровик ; Дніпропетр. аграр. ун-т. — Д., 2009. — 20 с. — укp.

Висвітлено теоретичні й економічні засади формування та функціонування плодоовочевого ринку, обгрунтовано організаційно-економічні основи товарного плодоовочівництва за ринкових умов, виділено особливості маркетингу органічної плодоовочевої продукції. Обгрунтовано підходи з удосконалення організаційно-економічної діяльності підприємств з виробництва органічної плодоовочевої продукції через оптимізацію плану управління запасами з максимізацією прибутку та плану ефективної регіональної реалізації з одночасним забезпеченням мінімальної вартості перевезень плодоовочевої продукції для регіональних ринків. Наведено основні методи оцінки ефективності роботи служби маркетингу (методику ціноутворення на органічну плодоовочеву продукцію, оцінку ефективності й оплати праці робітників маркетингових служб, застосування кластерного аналізу для вивчення психофізичної та соціальної складової попиту та методику встановлення гіпотез).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.154.1-211.1 + У9(4УКР)421.51 +
Шифр НБУВ: РА368865

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Бралатан В.П. 
Формування регіональної інфраструктури аграрного ринку: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / В.П. Бралатан ; Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки" УААН. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні засади формування та функціонування інфраструктури аграрного ринку. Детально проаналізовано інфраструктурне забезпеченя даного ринку за сучасних умов. Установлено наявність і необхідну кількість його елементів у досліженому регіоні. Висвітлено процес формування інфраструктури аграрного ринку, зокрема, біржового ринку, агроторгових домів, обслуговуючих кооперативів, заготівельних пунктів. Виявлено вплив ринкової інфраструктури на економічне зростання та конкурентоспроможність продукції АПК. Визначено роль елементів регіональної інфраструктури у розвитку АПК, що полягає у формуванні стабільних каналів реалізації продукції, збільшенні доходів усіх учасників аграрного ринку, забезпеченні прозорих схем руху сільгосппродукції та продовольчої безпеки дослідженого регіону та країни у цілому. Обгрунтовано доцільність участі сільськогосподарських підприємств у виставково-ярмаркових заходах, що їм дозволить визначити місце на ринку та конкурентоспроможність підприємств, виявити нові канали збуту, здійснити аналіз цін на визначеному сегменті ринку, оцінити нові комунікаційні програми, залучити інвесторів, сформувати привабливий діловий імідж піприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51 +
Шифр НБУВ: РА358820

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Ванг Бо 
Організація взаємодії авіакомпанії з постачальниками авіаційного палива: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Ванг Бо ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Наведено результати досліджень проблем забезпечення авіакомпаній паливом за умов нестабільності цін на нього, нестійкості попиту на авіаперевезення та жорсткої конкурентної боротьби поміж авіакомпаніями. Досліджено перспективи розвитку ринку авіаперевезень та ринку авіаційного палива. Висвітлено проблеми цих ринків і запропоновано систему напрямків взаємодії авіакомпанії. Показано, що за цих умов успіх авіакомпанії пов'язаний з вірно сформованою системою стратегічних напрямків взаємодії з постачальниками авіапалива та багатьма іншими суб'єктами ринку авіапалива та структурами, що впливають на цей ринок. Розроблено економіко-математичні моделі, які дозволяють планувати та керувати процесом придбання та використання авіапалива з метою мінімізації видатків на паливо та стійкого функціонування авіакомпанії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-554.1 + У9(4УКР)421.524.5 +
Шифр НБУВ: РА362237

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського