Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (1469)Книжкові видання та компакт-диски (1058)Журнали та продовжувані видання (6940)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 146
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Іващенко О. В. 
Управління маркетингом сільськогосподарських підприємств на ринку товарного зерна: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. В. Іващенко ; Харк. нац. аграр. ун-т ім. В.В. Докучаєва. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Наведено теоретико-методичні положення та практичні рекомендації щодо вдосконалення управління маркетингом сільськогосподарських підприємств на ринку товарного зерна. Розглянуто економічну сутність управління маркетингом, здійснено аналіз і виявлено основні проблеми їх мікро- та макросередовища, визначено місце товаровиробників у структурі каналів розподілу зерна на ринку. Запропоновано методичний підхід до оцінки маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств зернового напряму. Обгрунтовано шляхи вдосконалення управління маркетингом сільськогосподарських підприємств-виробників на ринку товарного зерна та необхідність зміни їх ринкової позиції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.151.0-211.1 + У9(4УКР)421.51
Шифр НБУВ: РА380101 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Довгань А. С. 
Удосконалення механізму державного управління спеціальними монополіями (алкогольно-тютюновий сектор економіки): автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / А. С. Довгань ; Донец. держ. ун-т упр. — Донецьк, 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Розглянуто функціонування алкогольно-тютюнового сектору економіки на основі ринкового механізму саморегулювання, виявлено його значні недоліки. Обгрунтовано доцільність впровадження спеціальних монополій у загальноекономічній державній системі. Досліджено нормативно-правову базу функціонування сфери алкогольно-тютюнової продукції, виявлено прогалини в законодавстві, що не дозволяють економіці ефективно працювати. Розроблено законодавчі акти, що дозволяють встановити монопольний контроль держави у даному секторі. Запропоновано заходи з націоналізації всього алкогольно-тютюнового сектору. Обгрунтовано шляхи з удосконалення державної монопольної політики у сфері виробництва, обігу та споживання алкогольно-тютюнової продукції та проаналізовано їх ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.512.7 + У9(4УКР)421.522.8
Шифр НБУВ: РА382416 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Корженко К. А. 
Формування маркетингової конкурентної стратегії підприємств роздрібної торгівлі (на матеріалах ринку канцелярських товарів): автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / К. А. Корженко ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність понять "маркетингова конкурентна стратегія", "канцелярські товари", уточнено класифікацію канцелярських товарів. Запропоновано структурно-логічну схему формування маркетингової конкурентної стратегії. Досліджено й узагальнено сучасні особливості ринку канцелярських товарів в Україні. Запропоновано структуру розподілу підприємств на групи залежно від локалізації у місті. Визначено основний споживчий сегмент за кожною групою підприємств. Проведено оцінку внутрішніх економічних факторів розвитку підприємств роздрібної торгівлі. Проведено моделювання обсягів реалізації канцелярських товарів. Розкрито особливості формування основних елементів комплексу маркетингу підприємств роздрібної торгівлі. Обгрунтовано процес розробки маркетингової конкурентної стратегії підприємств роздрібної торгівлі. Визначено основні стратегічні підходи до реалізації обраної стратегії з урахуванням впливу внутрішніх і зовнішніх факторів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.398
Шифр НБУВ: РА378993 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Федорчук Н. В. 
Формування та державне регулювання ринку овочів у аграрному секторі економіки: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Н. В. Федорчук ; М-во фінансів України, Львів. держ. фін. акад. — Л., 2011. — 20 с.: табл., рис. — укp.

Визначено найбільш привабливі сегменти ринку, де споживчий попит на овочі буде більш сформованим шляхом проведення анкетного опитування міського населення. Проведено оцінювання природно-економічного потенціалу для вирощування овочевих культур, внаслідок чого виявлено зони спеціалізації для виробництва основних видів овочів. Удосконалено визначення поняття "ринок овочів" та "національний ринок овочів". Обгрунтовано тези про послаблення саморегулювальної функції ринку та послаблення необхідності державного регулювання на національному, регіональному та місцевому рівнях. Визначено сутність ефективності функціонування ринку овочів. Запропоновано комплексний підхід до проведення аналізу розвитку ринку овочів на регіональному рівні через поглиблене дослідження виробництва, реалізації та кон'юнктури ринку овочів. Обгрунтовано систему показників ефективності для всіх учасників ринку. Визначено вплив основних організаційно-економічних і технологічних чинників підвищення ефективності та конкурентоспроможності пропозиції овочів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.512.5
Шифр НБУВ: РА385057 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Дрогомирецька М. І. 
Формування стратегії розвитку підприємств агропродовольчого ринку: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. І. Дрогомирецька ; Дніпропетр. держ. аграр. ун-т. — Д., 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито економічну сутність агропродовольчого ринку, досліджено його значення у вирішенні проблеми зміцнення національної продовольчої безпеки. Розглянуто основні складові інфраструктурного забезпечення та характерні особливості формування кон'юнктури даного ринку. Уточнено методичні підходи щодо оцінювання стану й умов функціонування підприємств агропродовольчого ринку. Проведено оцінювання насиченості товарними запасами ринку агропродовольчої продукції у Полтавщині, досліджено стан його інфраструктурного забезпечення. Визначено основні умови формування кон'юнктури даного ринку, обгрунтовано необхідність їх врахування у господарській діяльності підприємств, які функціонують у сфері виробництва, заготівлі та переробки сільськогосподарської сировини та продовольства. Запропоновано шляхи удосконалення товарного забезпечення агропродовольчого ринку Полтавщини, визначено пріоритетні напрями формування ефективної його інфраструктури. Сформовано модель стратегії розвитку підприємств даного ринку на основі прогнозування змін його кон'юнктури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.52 + У9(4УКР)321
Шифр НБУВ: РА382633 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Шевчук О. В. 
Розвиток споживчого ринку в трансформаційній економіці: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.01 / О. В. Шевчук ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2011. — 19 с.: рис., табл. — укp.

Узагальнено соціально-економічну сутність і значущість споживчого ринку в економічній системі. Визначено функціонально-структурні параметри споживчого ринку з урахуванням особливостей його еволюції. Досліджено ступінь впливу споживчого ринку на формування людського капіталу та динаміку економічного зростання. Виявлено тенденції та суперечності впливу глобалізації на функціонування споживчого ринку. Розкрито особливості та суперечності функціонування споживчого ринку України на сучасному етапі. Обгрунтовано пріоритетні напрями макро- та мікроекономічного регулювання споживчого ринку в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321 + У9(4УКР)421.51
Шифр НБУВ: РА385729 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Бабічева Г. С. 
Науково-методичні підходи до вирішення маркетингових функцій аптечних мереж: автореф. дис. ... канд. фармац. наук : 15.00.01 / Г. С. Бабічева ; Нац. фармац. ун-т. — Х., 2011. — 23 с. — укp.

Визначено ключові аспекти становлення та розвитку аптечних мережевих структур на фармацевтичному ринку України, досліджено особливості маркетингової діяльності та сформовано комплекс маркетингових завдань і функцій аптечних мереж. Проведено оцінку вагомості та ступеня виконання маркетингових функцій мережевих аптек, визначено фактори впливу на ефективність їх вирішення. Розроблено методику та проведено аналіз витрат робочого часу працівників аптек на маркетинг. Встановлено вплив кадрового потенціалу аптечних мереж на рівень вирішення маркетингових функцій. Обгрунтовано доцільність впровадження посади фахівця з маркетингу до штату аптек та їх мереж. Запропоновано моделі маркетингової діяльності та моделі робочого часу працівників аптек.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.525.1 + Р11(4УКР)26 к
Шифр НБУВ: РА380124 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Чернявський М. О. 
Моделювання розвитку оптового ринку електроенергії: автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.11 / М. О. Чернявський ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана. — К., 2011. — 17 с. — укp.

Розроблено теоретичні та науково-методичні засади, інструментарій оцінювання процесу діяльності оптового ринку електроенергії (ОРЕ). Досліджено особливості розвитку ОРЕ та проблеми його функціонування у взаємозв'язку з відсутністю двосторонніх договірних контрактів, а також ефективного механізму ціноутворення на основі взаємодії попиту і пропозиції. Викладено комплекс моделей задач вирішення технічно-економічних та економічних проблем функціонування ОРЕ в області операційної, фінансової та інвестиційної діяльності (ОФІД) конкурентних суб'єктів (КС) ринку у взаємозв'язку з інституціоналізацією ринку електроенергії. Запропоновано модель розвитку асоціативних структур на основі формалізованого опису умов їх утворення з урахуванням асоціативного критерію ефективності, яка допомагає за умов флуктації ринкової кон'юнктури, різних збурень забезпечувати реалізацію, підтримку на певних рівнях власних цільових установок. Розроблено моделі ОФІД КС ринку з використанням інструментарію теорії ігор, реалізація яких допомагає визначити раціональні стратегії поведінки суб'єктів ОРЕ. Описано моделі прогнозування цінових заявок за допомогою механізму перерахунку і включення постійних витрат в ціну з урахуванням добової і тижневої динаміки оптового ринку. Обгрунтовано включення в систему розрахунків змінних параметрів оптимізаційної задачі участі суб'єкта ОРЕ в секторі двосторонніх взаємовідносин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.524.5 в611
Шифр НБУВ: РА381930 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Породіна Л. В. 
Стратегія формування ринку безпечного продовольства: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Л. В. Породіна ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк, 2011. — 21 с.: рис., табл. — укp.

Проаналізовано генезис теорії ринку та формування стратегії розвитку безпечного продовольства в Україні за сучасних умов. Удосконалено понятійний апарат і запропоновано визначення "екстерналій ринку", "безпечного продукту", "ринку екофільних продуктів" і "ринку екофобних продуктів", а також "буферного товару". Встановлено типологію сучасного ринку продовольства й особливості стратегії його розвитку. Визначено методичні основи споживання й особливості формування ринку продовольства в Україні, тенденції та закономірності діяльності підприємств, основні напрями та пріоритети розвитку на перспективу, що дало підстави для розробки стратегії розвитку ринку безпечного продовольства. Розроблено сучасні наукові підходи до виділення сегментів продовольчого ринку, спрогнозовано розвиток національного ринку та розроблено стратегію формування ринку безпечного продовольства в Україні. Удосконалено механізм інформаційного забезпечення розробки та реалізації стратегії формування ринку безпечного продовольства. Розроблено науково-методичний підхід до оцінювання ступеня ефективності діяльності підприємств харчової галузі екофільного й екофобного спрямування. Запропоновано стратегію розвитку підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51
Шифр НБУВ: РА382016 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Галаган Д. В. 
Статистичний аналіз ринку житлової нерухомості: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.10 / Д. В. Галаган ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність і специфічні риси ринку житлової нерухомості (РЖН) як об'єкта статистичного дослідження. Обгрунтовано комплекс факторів, що впливають на співвідношення попиту та пропозиції на ринку і визначають його цінову динаміку. Досліджено сучасні цінові тенденції на РЖН, що дозволило визначити перспективи його розвитку. Запропоновано методологічний підхід до вимірювання взаємозв'язків цінової динаміки первинного та вторинного РЖН за різної соціально-економічної ситуації на основі крос-кореляційного аналізу, що дозволяє виявити реакцію різних сегментів ринку на дисбаланс попиту та пропозиції і визначити пріоритети регуляторної політики держави щодо збалансованого розвитку ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.327.3 в611.326 + У9(4УКР)421.523.515 в611.326
Шифр НБУВ: РА380115 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Мірко Н. В. 
Державне регулювання розвитку внутрішнього ринку продукції легкої промисловості: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / Н. В. Мірко ; Акад. муніцип. упр. — К., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Теоретично обгрунтовано вдосконалення системи державного регулювання розвитку внутрішнього ринку (ВР) продукції легкої промисловості (ЛП) в Україні, розроблено відповідні практичні рекомендації. Досліджено еволюцію та генезис теорії формування ВР, узагальнено та систематизовано її понятійно-категоріальний апарат. Розкрито концептуальні основи державного регулювання розвитку ВР продукції ЛП України, проаналізовано світовий досвід державного регулювання його розвитку та можливості використання в Україні. Визначено економічні проблеми такого розвитку та резерви підвищення його ефективності. Проаналізовано сучасний стан державного регулювання розвитку ВР продукції ЛП України й оцінювання його інституціонального забезпечення. Запропоновано науково-методичні підходи до мобілізації резервів промислового зростання та методи державного регулювання розвитку ВР продукції ЛП країни. Обгрунтовано заходи щодо формування і розвитку ВР товарів ЛП, розроблено механізми державної підтримки його інноваційного забезпечення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.52
Шифр НБУВ: РА382534 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Денисов О. Є. 
Державна стратегія розвитку олігопольного ринку в Україні: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / О. Є. Денисов ; Ін-т законодавства ВР України. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Запропоновано концепцію визначення напрямів розвитку ринків, яка базується на стратегічному аналізі та побудові сценарію розвитку ринку. Побудовано модель і сценарій об'єктивного розвитку ринку. Одержано результати, які дозволяють будувати сценарії розвитку як на основі об'єктивних чинників, так і з урахуванням суб'єктивних дій інших учасників ринку. Учасники ринку в режимі реального часу одержують змогу оцінювати дії конкурентів з точки зору їх доцільності й ефективності, а також прогнозувати реакцію останніх на власні дії з точки зору як прогнозування їх поведінки, так і на основі факторів економічної доцільності, які впливають на вибір стратегії. Надано практичні рекомендації щодо стратегії ціноутворення та визначення обсягів виробництва продукції для галузі з виробництва каустичної соди та хлору в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.52
Шифр НБУВ: РА 379749 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Сурай А. С. 
Формування та функціонування ринку житлової нерухомості: регіональний аспект: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05 / А. С. Сурай ; Луц. нац. техн. ун-т. — Луцьк, 2011. — 19 с. — укp.

Розкрито сутність регіонального ринку житлової нерухомості, регіональної житлової нерухомості як товару, розроблено підходи до її класифікації. Обгрунтовано можливості удосконалення фінансово-економічних інструментів регулювання цього ринку. Удосконалено підходи до аналізу й оцінювання формування та функціонування регіональних ринків житлової нерухомості. Досліджено сучасний стан ринку житлової нерухомості регіонів України. Визначено перспективи формування регіонального ринку житлової нерухомості та розроблено заходи щодо підвищення ефективності його функціонування. Розроблено модель оцінювання вартості регіональної житлової нерухомості, елементи якої спрямовані на мінімізацію ризиків всіх учасників ринку та проведено її апробацію на прикладі ринку житлової нерухомості Черкащини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.515
Шифр НБУВ: РА383250 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Олійник Н. І. 
Державне регулювання ринку житла в Україні: автореф. дис. ... д-ра наук з держ. упр. : 25.00.02 / Н. І. Олійник ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2011. — 36 с.: рис., табл. — укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні засади дослідження ринку житла. Визначено соціально-економічні й історичні особливості формування та розвитку вітчизняного житлового ринку, з'ясовано причини та цілі втручання держави в його роботу. Встановлено пріоритетні цілі та завдання державної житлової політики, охарактеризовано механізми її розробки та реалізації. Проаналізовано нормативно-правові акти у сфері регулювання житлових відносин, розглянуто інституційну інфраструктуру сучасних ринків житла та визначено напрями її вдосконалення в Україні. Досліджено динаміку житлового будівництва в державі, висвітлено проблеми, що перешкоджають розширенню будівництва нового житла. Систематизовано державні програми забезпечення житлом окремих категорій громадян, визначено напрями вдосконалення державного програмування в житловій сфері. Узагальнено підходи до визначення категорій "відновлення житлового фонду", "капітальний ремонт", "реконструкція", "реновація", "регенерація", "модернізація". Охарактеризовано сучасні способи управління житловим фондом, обгрунтовано пріоритетні способи фінансування придбання житла громадянами за підтримки держави.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.515
Шифр НБУВ: РА382488 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Морозова Н. І. 
Адаптивний розвиток підприємств аптечної торгівлі: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. І. Морозова ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк, 2011. — 19 с. — укp.

Запропоновано імітаційну модель прогнозування інтенсивності потоку клієнтів на основі методів системної динаміки, яка, на відміну від існуючих, дозволяє покращити адаптивні характеристики аптечної мережі. Удосконалено методичні підходи щодо оцінювання результатів формування системи взаємодії суб'єктів фармацевтичного ринку шляхом виділення часового та порівняльного напрямків дослідження. Розроблено діагностичний інструментарій оцінювання політики розвитку аптечної мережі на основі оцінювання кількісних індикаторів функціонування фармацевтичного ринку. Розвинуто структурно-ієрархічний метод прогнозування конкурентоспроможності аптечної мережі шляхом використовування методу аналізу ієрархій, який передбачає ієрархію сфер взаємодії суб'єктів фармацевтичного ринку (акторів). Розглянуто категорію "суб'єкт ринкової взаємодії" як специфічний елемент ринкової системи, що у своїй діяльності постійно впливає на стратегію розвитку інших суб'єктів. Запропоновано методологію адаптивного маркетингу як системи стратегічних заходів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.525.1
Шифр НБУВ: РА381822 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Лопащук І. А. 
Формування торговел ьної інфраструктури агропродовольчого ринку України: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / І. А. Лопащук ; Центр. спілка спожив. т-в України ; Львів. комерц. акад. — Л., 2011. — 20 с. — укp.

Виявлено особливості агропродовольчого ринку як складової загальнонаціонального. Проаналізовано суть і структуру моделі сучасної торговельної інфраструктури, визначено рушійні сили та чинники впливу на розвиток інфраструктури ринку агропродовольчих ресурсів. Досліджено стан інфраструктурного забезпечення оптового та роздрібного сегменту цього ринку, виявлено тенденції розвитку торговельної інфраструктури, які характеризуються наявністю ряду диспропорцій і дисформацій. Розглянуто основні теоретико-методичні підходи до аналізу ефективності та визначено ефективність функціонування об'єктів торговельної інфраструктури. Доведено, що забезпечення належного рівня ефективності функціонування торговельної інфраструктури агропродовольчого ринку потребує обгрунтованих стратегій і механізмів розвитку. Визначено приорітетні напрями розвитку об'єктів інфраструктури з метою створення нових масштабних форм організації обміну агропродовольчих ресурсів, до яких відносяться оптові ринки сільгосппродукції, агрохолдинги й агропромислово-торгові кластери. Висвітлено перспективні підходи до територіальної оптимізації інфраструктурного забезпечення агропродовольчого ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51
Шифр НБУВ: РА382813 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Мязіна Н. Б. 
Глобальний маркетинг агропромислової продукції: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Н. Б. Мязіна ; Терноп. нац. екон. ун-т. — Т., 2011. — 20 с. — укp.

Узагальнено теоретичні основи формування системи глобального маркетингу. Досліджено вплив процесів глобалізації на аграрний сектор. Виділено структурні особливості функціонування світового аграрного ринку. Визначено місце вітчизняного аграрного ринку в системі глобальних зв'язків і маркетингову позицію вітчизняних підприємств на глобальному ринку сільськогосподарської продукції Запропоновано корекції маркетингових методик аналізу ринку агропродукції. Розроблено систему сегментування ринків аграрної сировини та запропоновано варіанти маркетинг-мікс для конкретних сегментів глобального ринку агропромислової продукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.151 + У9(4УКР)421.51
Шифр НБУВ: РА382931 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Кощій О. В. 
Прогнозування кон'юнктури ринку молочних продуктів з врахуванням циклічності розвитку економіки України: автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.03 / О. В. Кощій ; Полтав. нац. техн. ун-т ім. Ю. Кондратюка. — Полтава, 2010. — 35 с. — укp.

Розроблено нові концептуальні засади теорії економічної кон'юнктури з урахуванням багатоциклічності її формування за процесу глобалізації. Запропоновано нові методологічні засади прогнозування кон'юнктури вітчизняного ринку молочних продуктів на базі циклічності розвитку світового ринку й економіки України. Уточнено трактування кон'юнктури ринку. Вдосконалено класифікацію видів кон'юнктури та чинників її формування. Розроблено систему випереджаючих індексів-композитів для короткострокового прогнозування змін загальногосподарської кон'юнктури України. Встановлено механізм моніторингу кон'юнктури вітчизняного ринку молочних продуктів і державне антициклічне його регулювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.5
Шифр НБУВ: РА371223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Павленко О. М. 
Регулювання імпорту м'яса та м'ясопродуктів в умовах формування євроінтеграційних процесів України: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / О. М. Павленко ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито суть та основні принципи державного регулювання імпорту сільськогосподарської продукції з урахуванням потреб ринку та вітчизняного виробничого потенціалу галузі. Узагальнено підходи щодо формування внутрішнього ринку м'яса та м'ясопродуктів із використанням імпорту окремих його видів як "стимуляторів" внутрішнього виробництва та "стабілізаторів" попиту. Вдосконалено інструментарій регулювання ринку окремих видів агропродовольчої продукції через використання досвіду європейських країн, які активно застосовують практику товарних інтервенцій з використанням імпортованої продукції як інструмента врівноваження ринку. Наведено сучасний підхід щодо визначення складових попиту на імпортовану продукцію на внутрішньому ринку залежно від сегмента, ціни імпорту та країни походження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.11 + У9(4УКР)843-803.4
Шифр НБУВ: РА371838 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Шалімов В.Д. 
Регуляторні та мотиваційні механізми розвитку внутрішнього ринку металопродукції України: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05 / В.Д. Шалімов ; Ін-т пробл. ринку та екон.-екол. дослідж. НАН України. — О., 2010. — 21 с. — укp.

Проаналізовано сучасний стан внутрішнього ринку металопродукції України взагалі та в контексті окремих збільшених регіонів і областей, його відповідність потребам економіки та вимогам національної безпеки країни. Визначено й обгрунтовано основні чинники, які впливають на рівень розвитку та забезпечення даного ринку. Визначено концептуальні положення розвитку внутрішнього ринку металопродукції України за змінених умов. Розроблено мотиваційні та регуляторні механізми державної економічної політики в сфері розвитку та забезпечення внутрішнього ринку металопродукції України, які адекватні сучасним умовам його функціонування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.54
Шифр НБУВ: РА374134 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського