Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (1460)Книжкові видання та компакт-диски (1058)Журнали та продовжувані видання (6940)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 146
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Яців С.Ф. 
Формування та розвиток регіонального ринку м'яса: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / С.Ф. Яців ; Львів. держ. аграр. ун-т. — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Узагальнено теоретичні положення щодо суті кон'юнктури ринку м'яса як складової частини агропродовольчого ринку. Розглянуто принципи його функціонування, поняття ефективності ринку. Досліджено стан і особливості розвитку ринку м'яса на Львівщині. Виявлено вплив на його розвиток узгодженості діяльності різних категорій сільськогосподарських виробників, а також запиту населення щодо даної продукції. Обгрунтовано напрями вдосконалення оганізаційно-економічного функціонування ринку м'яса. Сформульовано пропозиції щодо застосування окремих інструментів і методів для його регулювання. Визначено перспективні параметри регіонального ринку м'яса за оптимального планування його розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.1 +
Шифр НБУВ: РА353527

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Шпикуляк О.Г. 
Інституції у розвитку та регулюванні аграрного ринку (теорія, методологія і організація): автореф. дис. ... д-ра екон. наук: 08.00.03 / О.Г. Шпикуляк ; Ін-т аграр. економіки Укр. акад. аграр. наук, нац. наук. центр. — К., 2010. — 35 с. — укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні засади та принципи інституціонального забезпечення розвитку та регулювання аграрного ринку в Україні. Уперше у контексті еволюціоністського підходу й інституціональної методології розкрито значення інституцій та інститутів у розвитку та регулюванні аграрного ринку. Розкрито методологічну сутність, роль та особливості формування та функціонування соціального капіталу на селі. Роглянуто сутнісні характеристики ринку, зокрема аграрного, досліджено динамізм і взаємозалежність зв'язків економічних агентів в інституціональному механізмі. Визначено інституціональні особливості функціонування аграрного ринку за умов трансформаційної економіки як системи інституцій та інститутів, що структурують відносини учасників ринкового обміну у процесі ціноутворення, інфраструктурних змін, регуляторних впливів держави, формування соціального капіталу. Обгрунтовано теоретичні засади інституційного забезпечення розвитку та регулювання ринку, цінового й інфраструктурного механізмів, проаналізовано національні особливості економічних відносин. Розкрито методологічні та методичні засади функціонування аграрного ринку, визначено особливості формування політики узгодження інтересів його учасників. Сформульовано концептуальні засади інституціонального забезпечення регулювання аграрного ринку та розвитку інститутів ринкової інфраструктури та цінового механізму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421.51 +
Шифр НБУВ: РА370112  Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Шпак Л.О. 
Регіональні проблеми формування ринку торгівлі споживчими товарами: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.05 / Л.О. Шпак ; НАН України. Рада по вивч. продукт. сил України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Розкрито суть поняття регіонального ринку торгівлі споживчими товарами. Розвинуто теоретико-методологічні засади торговельної діяльності. Визначено характер і особливості торгівлі споживчими товарами, яких розглянуто в регіонально-історичному аспекті як процес розгортання внутрішнього взаємозв'язку суб'єктів торгівлі з регіональним виробництвом, що дозволило об'єктивно оцінити їх значущість у розвитку економіки регіону. Обгрунтовано наукові засади формування та функціонування ринку торгівлі споживчими товарами та його зв'язку з суспільним регіональним виробництвом. Розкрито його зміст, характер і особливості з урахуванням внутрішньої сутнісної структури для забезпечення реалізації прав власності учасників товарного обміну в регіоні. Виявлено новітні тенденції розвитку та розміщення об'єктів торгівлі споживчими товарами у мережах розселення, зумовлені трансформаційними процесами в економіці держави. Удосконалено принципи формування регіонального ринку споживчих товарів за рахунок специфічних для нього принципів, зокрема, збалансованості та пропорційності розміщення елементів регіонального ринку торгівлі споживчими товарами, економічної самостійності, поєднання інтересів усіх структурних підрозділів регіонального торгового ринку. Розвинуто методичні засади оцінювання економічної ефективності торгівлі споживчими товарами, розроблено алгоритм постановки економічних і комунікаційних цілей просування споживчих товарів, який грунтується на ієрархічній моделі поведінки цільової аудиторії. Удосконалено механізм реалізації маркетингової концепції розвитку регіонального ринку торгівлі споживчими товарами. Обгрунтовано основні напрями підвищення ефективності просування споживчих товарів у регіоні шляхом вдосконалення форм і методів торгівлі. Розроблено рекомендації та пропозиції щодо вдосконалення просування споживчих товарів з використанням сучасних економічних важелів на загальнодержавному та регіональному рівнях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51 +
Шифр НБУВ: РА354709

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Шот А.П. 
Логістичне управління використанням потенціалу енергогенеруючих підприємств в умовах оптового ринку електроенергії: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / А.П. Шот ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2009. — 24 c. — укp.

Розроблено теоретичні та методичні положення й обгрунтовано рекомендації щодо удосконалення логістичного управління використанням потенціалу енергогенерувальних підприємств за умов оптового ринку електроенергії (ОРЕ). Наведено результати теоретичних досліджень єдиної енергосистеми України як об'єкта макрологістики, розкрито сутність логістичної концепції побудови та функціонування електроенергетичної галузі. Розкрито значення інтеграції логістичних потоків та процесів у формуванні потенціалу електроенергетичної галузі. Наведено результати ретроспективного аналізу формування ОРЕ в Україні. Проведено операційний аналіз ефективності використання потенціалу енергогенерувальних підприємств. Досліджено світовий досвід і перспективи ринкової трансформації енергетики України. Визначено структуру ланцюгів поставок на ринку електроенергії, розглянуто фактори їх ідентифікації. Розроблено етапи ідентифікації раціональних структур ланцюга поставок електроенергії споживача за умови лібералізації ОРЕ, що предбачає можливість усунення ОРЕ з ланцюга поставок. Запропоновано методику оцінювання ефективності використання потенціалу енергогенерувальних підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.524.5 + У9(4УКР)305.72 +
Шифр НБУВ: РА369278

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Шимко О.В. 
Організація торгівлі текстильними товарами в умовах ринкової економіки: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / О.В. Шимко ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто теоретичні, методологічні та прикладні питання щодо організації діяльності торговельних підприємств на ринку текстильних товарів на основі концепції маркетингу. Узагальнено основні підходи щодо розуміння сутності, соціально-економічної ролі, особливостей функціонування та тенденцій розвитку торівлі за умов ринкової економіки. Досліджено сучасний стан і перспективи розвитку споживчого ринку текстильних товарів в Україні та у світі. Проаналізовано стан та ефективність організації торгівлі ними в аспекті забезпечення адекватного торговельного обслуговування. Обгрунтовано напрямки формування конкурентного середовища та забезпечення конкурентоспроможності роздрібних торговельних підприємств на ринку текстильних товарів. Розроблено рекомендації щодо формування асортиментної, цінової, комунікаційної політики торговельних підприємств, мерчандайзингу текстильних товарів. Здійснено сегментацію, розроблено профілі споживачів текстильних товарів. Досліджено особливості попиту на текстильні товари, визначено мотиви їх купівлі. Встановлено вимоги до текстильних товарів і рівня торговельного обслуговування різних сегментів споживачів. Розроблено стратегії позиціювання торговельних підприємств, орієнтованих на продаж текстильних товарів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.52-803 +
Шифр НБУВ: РА347880

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Шевчук О. В. 
Розвиток споживчого ринку в трансформаційній економіці: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.01 / О. В. Шевчук ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2011. — 19 с.: рис., табл. — укp.

Узагальнено соціально-економічну сутність і значущість споживчого ринку в економічній системі. Визначено функціонально-структурні параметри споживчого ринку з урахуванням особливостей його еволюції. Досліджено ступінь впливу споживчого ринку на формування людського капіталу та динаміку економічного зростання. Виявлено тенденції та суперечності впливу глобалізації на функціонування споживчого ринку. Розкрито особливості та суперечності функціонування споживчого ринку України на сучасному етапі. Обгрунтовано пріоритетні напрями макро- та мікроекономічного регулювання споживчого ринку в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321 + У9(4УКР)421.51
Шифр НБУВ: РА385729 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Шевченко О.М. 
Особливості менеджменту регіонального ринку молока і молокопродукції в умовах інтеграції: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05 / О.М. Шевченко ; Черніг. держ. технол. ун-т. — Чернігів, 2010. — 20 с. — укp.

Наведено теоретичне обгрунтування та запропоновано нове вирішення наукових і практичних проблем формування та функціонування регіонального ринку молока та молокопродукції, визначено його об'єм, структуру та динаміку. Досліджено щільність і напрямки інтеграційних зв'язків між основними його елементами, проаналізовано їх кореляційний вплив на задоволення зростаючих потреб населення у молокопродукції. Розкрито економічну сутність основних понять дослідження, удосконалено теорію та методологію формування та функціонування харчопродовольчих комплексів регіонів України. Запропоновано схему взаємодії основних індикаторів регіонального ринку та відповідних елементів структури, розроблено систему показників оцінювання його ефективності. Проведено комплексне оцінювання стану та територіальної диференціації внутрішнього ринку молока та молокопродукції. З використанням одержаних результатів вперше виконано комбінаційне групування регіонів України за рівнем ринкового розвитку. Виявлено основні тенденції менеджменту регіонального ринку молока та молокопродукції. Обгрунтовано методичні підходи щодо його моделювання, побудовано трьохрівневу модель кластерних утворень. Обгрунтовано напрями удосконалення формування ринку молока та молокопродукції з використанням кластерів місцевого, районного та регіонального рівнів. Визначено цілі та запропоновано стратегічні рішення щодо формування ефективного ринку молока та молокопродукції за умов посилення інтеграційних процесів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.5-212.1
Шифр НБУВ: РА372539 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Шалімов В.Д. 
Регуляторні та мотиваційні механізми розвитку внутрішнього ринку металопродукції України: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05 / В.Д. Шалімов ; Ін-т пробл. ринку та екон.-екол. дослідж. НАН України. — О., 2010. — 21 с. — укp.

Проаналізовано сучасний стан внутрішнього ринку металопродукції України взагалі та в контексті окремих збільшених регіонів і областей, його відповідність потребам економіки та вимогам національної безпеки країни. Визначено й обгрунтовано основні чинники, які впливають на рівень розвитку та забезпечення даного ринку. Визначено концептуальні положення розвитку внутрішнього ринку металопродукції України за змінених умов. Розроблено мотиваційні та регуляторні механізми державної економічної політики в сфері розвитку та забезпечення внутрішнього ринку металопродукції України, які адекватні сучасним умовам його функціонування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.54
Шифр НБУВ: РА374134 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Чибіскова Г.С. 
Стимулювання розвитку ринку біопалива в Україні: автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.03 / Г.С. Чибіскова ; Держ. установа "Ін-т економіки та прогнозування НАН України". — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено й обгрунтовано регуляторні засади формування та функціонування ринку біопалива в Україні. Запропоновано та обгрунтовано систему інструментів стимулювання попиту на рідке біопаливо та його пропозиції. На основі розрахунків обгрунтовано доцільність будівництва заводів з виробництва біодизелю в Україні малої та середньої потужності. Запропоновано й обгрунтовано необхідність домішування біопалива до традиційного палива на наявних НПЗ, а не на АЗС чи на потужностях посередницьких організацій. Оцінено експортний потенціал олії\насіння ріпаку в ЄС. Проаналізовано зв'язок між технологіями виробництва біопалива та традиційного палива, що дозволило виокремити основні методи залучення НПЗ до виробництва біоетанолу та його домішування до традиційного палива.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.524.5 +
Шифр НБУВ: РА366801

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Чернявський М. О. 
Моделювання розвитку оптового ринку електроенергії: автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.11 / М. О. Чернявський ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана. — К., 2011. — 17 с. — укp.

Розроблено теоретичні та науково-методичні засади, інструментарій оцінювання процесу діяльності оптового ринку електроенергії (ОРЕ). Досліджено особливості розвитку ОРЕ та проблеми його функціонування у взаємозв'язку з відсутністю двосторонніх договірних контрактів, а також ефективного механізму ціноутворення на основі взаємодії попиту і пропозиції. Викладено комплекс моделей задач вирішення технічно-економічних та економічних проблем функціонування ОРЕ в області операційної, фінансової та інвестиційної діяльності (ОФІД) конкурентних суб'єктів (КС) ринку у взаємозв'язку з інституціоналізацією ринку електроенергії. Запропоновано модель розвитку асоціативних структур на основі формалізованого опису умов їх утворення з урахуванням асоціативного критерію ефективності, яка допомагає за умов флуктації ринкової кон'юнктури, різних збурень забезпечувати реалізацію, підтримку на певних рівнях власних цільових установок. Розроблено моделі ОФІД КС ринку з використанням інструментарію теорії ігор, реалізація яких допомагає визначити раціональні стратегії поведінки суб'єктів ОРЕ. Описано моделі прогнозування цінових заявок за допомогою механізму перерахунку і включення постійних витрат в ціну з урахуванням добової і тижневої динаміки оптового ринку. Обгрунтовано включення в систему розрахунків змінних параметрів оптимізаційної задачі участі суб'єкта ОРЕ в секторі двосторонніх взаємовідносин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.524.5 в611
Шифр НБУВ: РА381930 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Челахов С.В. 
Механізми регулювання кон'юнктури продукції металургійних підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / С.В. Челахов ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2004. — 19 с.: рис. — укp.

Досліджено проблему удосконалення управління кон'юнктурними перетвореннями у виробництві продукції на металургійних підприємствах, що за сучасних умов сприяє підвищенню ефективності. На підставі аналізу кон'юнктури ринку металопродукції та оцінки стратегічного напрямку запропоновано концептуальну модель регулювання цієї кон'юнктури. Розроблено моделі: формування товарної та цінової політики; витрат на рекламу, що базується на функції комунікаційного відгуку; маркетингового потенціалу кон'юнктурних перетворень. Запропоновано механізми комунікаційного синтезу, інформаційну систему підтримки кон'юнктурних перетворень. Розглянуто питання адаптації ринкової кон'юнктури до особливостей динаміки ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)30575-211.1 + У9(4УКР)421.5-362 +
Шифр НБУВ: РА331498

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Федорчук Н. В. 
Формування та державне регулювання ринку овочів у аграрному секторі економіки: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Н. В. Федорчук ; М-во фінансів України, Львів. держ. фін. акад. — Л., 2011. — 20 с.: табл., рис. — укp.

Визначено найбільш привабливі сегменти ринку, де споживчий попит на овочі буде більш сформованим шляхом проведення анкетного опитування міського населення. Проведено оцінювання природно-економічного потенціалу для вирощування овочевих культур, внаслідок чого виявлено зони спеціалізації для виробництва основних видів овочів. Удосконалено визначення поняття "ринок овочів" та "національний ринок овочів". Обгрунтовано тези про послаблення саморегулювальної функції ринку та послаблення необхідності державного регулювання на національному, регіональному та місцевому рівнях. Визначено сутність ефективності функціонування ринку овочів. Запропоновано комплексний підхід до проведення аналізу розвитку ринку овочів на регіональному рівні через поглиблене дослідження виробництва, реалізації та кон'юнктури ринку овочів. Обгрунтовано систему показників ефективності для всіх учасників ринку. Визначено вплив основних організаційно-економічних і технологічних чинників підвищення ефективності та конкурентоспроможності пропозиції овочів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.512.5
Шифр НБУВ: РА385057 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Ужва А.М. 
Удосконалення економічного механізму функціонування регіонального ринку цукру: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / А.М. Ужва ; Миколаїв. держ. аграр. ун-т. — Миколаїв, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні, методичні та практичні засади економічного механізму функціонування ринку цукру за умов ринкової економіки. Проаналізовано та систематизовано теорії науковців щодо суті економічного механізму функціонування ринку цукру. Визначено показники оцінювання його розвитку та функціонування. Вивчено сучасний стан і економічну ефективність виробництва цукрових буряків у Причорноморському регіоні. Оцінено діяльність цукрових заводів регіону. Охарактеризовано процеси формування ціни, попит та пропозиції на ринку цукрових буряків і цукру. За результатами проведених досліджень розраховано оптимальні виробничі параметри цукробурякового підкомплексу регіону з метою задоволення потреб даного ринку. Визначено систему заходів стосовно вдосконалення напрямків державного регулювання ринку цукру. Обгрунтовано основні напрями покращання економічних взаємовідносин між партнерами даного підкомплексу. Розроблено пропозиції щодо формування інфраструктури регіонального ринку цукру.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.152.52 + У9(4УКР)421.511.7 +
Шифр НБУВ: РА358021

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Тутутченко О.В. 
Науково-практичні підходи до розробки та реалізації сучасної стратегії аптечних підприємств: автореф. дис. ... канд. фармац. наук : 15.00.01 / О.В. Тутутченко ; Нац. фармац. ун-т. — Х., 2010. — 21 с. — укp.

Визначено особливості використання етапів стратегічного планування керівниками аптек, обгрунтовано напрями формування стратегічних цілей і показників ефективності складових збалансованої системи показників (ЗСП) на базі аптечних підприємств. Проаналізовано етапи формування складової ЗСП "Навчання та розвиток", розроблено систему стимулювання праці провізорів. Визначено стратегічні напрями вдосконалення внутрішніх бізнес-процесів і клієнтської складової ЗСП. Обгрунтовано ефективність використання ЗСП як інструменту реалізації стратегічного управління аптечними підприємствами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26 к + У9(4УКР)421.525.1
Шифр НБУВ: РА372063 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Туржанський В.А. 
Функціонування та розвиток маркетингової інфраструктури ринку тваринницької продукції: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / В.А. Туржанський ; Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки" УААН. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні підходи щодо визначення сутності й особливостей формування маркетингової інфраструктури ринку тваринницької продукції. Проаналізовано сучасний стан її функціонування у регіоні, визначено пріоритетні фактори, які впливають на ефективність і перспективи розвитку гуртових продовольчих ринків тваринницької продукції. Розроблено методику оцінювання стану та визначення напрямів розвитку маркетингової інфраструктури ринку тваринницької продукції. Висвітлено перспективи функціонування об'єктів маркетингової інфраструктури регіонального галузевого ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-312.1 + У9(4УКР)421.51 +
Шифр НБУВ: РА363415

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Троян М. Ю. 
Науково-методичні основи управління просуванням на ринку промислових інноваційних продуктів: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. Ю. Троян ; Сум. держ. ун-т. — Суми, 2010. — 21 с. — укp.

Вдосконалено науково-методичні підходи щодо управління рівнем залучення промислового підприємства-споживача, з метою прогнозування поведінкової реакції споживача на комунікаційний вплив, а також для оптимізації розподілу бюджету просування машинобудівного підприємства між інструментами комплексу. Наведено підхід щодо формування комунікаційних ефектів. Доповнено класифікацію типів залучення підприємств-споживачів. Запропоновано систематизацію факторів формування рівня залучення підприємств-споживачів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-82-55 + У9(4УКР)421.52
Шифр НБУВ: РА371801 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Трокоз В.М. 
Функціонування підприємств-виробників морозива на структурованих ринках: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / В.М. Трокоз ; Житомир. нац. агроекол. ун-т. — Житомир, 2008. — 20 с. — укp.

Визначено суть, сфери й ознаки структуризації ринку. Наведено наукову характеристику ринку морозива як самоорганізованої системи з високим рівнем лібералізації взаємозв'язків, структурування яких відбулося на певних етапах еволюції. Виділено групи ринкових операторів за ознакам щодо молокопереробних, охолоджувальних і маркетингових потужностей. Установлено основні напрями стратегій розвитку підприємств кожної групи. Розкрито суть чинників, що визначають високий рівень концентрації ринку морозива. Виявлено причини поглиблення спеціалізації ринкових агентів та стимули щодо їх інтеграції. Установлено найважливіщі обмеження розвитку підприємств-виробників морозива та перешкоди для виходу на зовнішні ринки. Розкрито механізм зниження показників енерго- та фондомісткості, загальних виробничих і маркетингових витрат на одиницю реалізації продукції шляхом мінімізації сезонних коливань обсягів постачання сировини та збуту морозива за рахунок запровадження концентричної диверсифікації. Обгрунтовано необхідність та розкрито організаційні засади створення національної системи моніторингу якості морозива.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353.1 + У9(4УКР)421.511.5 +
Шифр НБУВ: РА360810

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Топіха В.І. 
Стратегія і тактика формування ринку тваринницької продукції в Україні: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.07.02 / В.І. Топіха ; Терноп. держ. екон. ун-т. — Т., 2005. — 36 с. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні засади стратегії та тактики формування та ефективного функціонування ринку тваринницької продукції за сучасних умов. Показано особливості його утворення та економіко-організаційного механізму функціонування, розглянуто методи тарифного та нетарифного регулювання, а також процеси лібералізації та протекціонізму на урівноважених засадах з урахуванням переваг національного продовольчого ринку щодо зовнішнього. Обгрунтовано систему показників-вимірників узгодження складових елементів митно-тарифного механізму, а також тарифних і нетарифних методів, лібералізації та протекціонізму у зовнішньоекономічній діяльності ринку тваринницької продукції. Сформульовано залежність між темпами змін внутрішніх цін на товари курсом національної валюти та прискоренням експорту як важливими чинниками вирішення проблем конкурентоспроможності вітчизняних товарів на світовому ринку тваринницької продукції. Удосконалено методи моделювання збалансованості зовнішньоекономічної діяльності та способів підтримки її стійкості за допомогою таких важелів, як митно-тарифний механізм, методи тарифного та нетарифного регулювання, урівноваженість лібералізації та протекціонізму з метою оперативного коригування ставок ввізного мита на окремі види товарів з урахуванням дестабілізаційних процесів на внутрішньому та зовнішньому ринках. Удосконалено методичні засади регулювання зовнішньоекономічної діяльності продовольчого ринку у несприятливий період кон'юнктури на зовнішньому ринку. Показано особливості функціонування митно-тарифного механізму та встановлення рівноваги модифікаційного режиму процесів лібералізації та протекціонізму, механізму взаємозбалансованого та ефективного функціонування внутрішнього та зовнішнього продовольчих ринків. Встановлено залежність між девальвацією національної валюти та розвитком експорту товарів за умов ефективного використання митно-тарифного механізму, методів тарифного та нетарифного регулювання та активної лібералізації внутрішнього ринку тваринницької продукції України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.20-592 + У9(4УКР)421.51 +
Шифр НБУВ: РА339423

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Ткаченко Г.А. 
Маркетинг послуг на ринку складно-технічних товарів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Г.А. Ткаченко ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2005. — 17 с. — укp.

Досліджено актуальні проблеми теоретичних, методичних і практчних аспектів щодо формування та впровадження системи маркетингу на ринку складно-технічних товарів. Обгрунтовано роль і значення маркетингу послуг на цьому ринку. Запропоновано класифікацію послуг на базі розширення кількості класифікаційних ознак (інноваційності, циклічності, рівня спеціалізації). У межах певних напрямків систематизовано фактори, що визначають розвиток сфери послуг. Наведено модель маркетингу послуг, яка дозволяє підвищити ефективність діяльності підприємств, що працюють на ринку складно-технічних товарів. Виявлено, що на цьому ринку представлено практично весь спектр послуг, від передпродажних до утилізації. За результатами практичних досліджень визначено причини та проблеми незатребуваності послуг. Установлено, що складовими якості послуг є якість послуг до товару та якість безпосереднього обслуговування. Розроблено методику використання моделі маркетингу послуг, а також систему якісних показників. З'ясовано критерії, які визначають якість взаємодії та безпосереднього обслуговування для здійснення оцінки якості наданих послуг на ринку складно-технічних товарів. Запропоновано багатофункціональний відділ маркетингу послуг, сформульовано його функції та напрямки діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.46 +
Шифр НБУВ: РА341348

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Ткач Л.В. 
Синтез логістичної системи металоторговельної компанії: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Л.В. Ткач ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2007. — 20 с. — укp.

Розглянуто актуальні проблеми функціонування металургійної галузі України, удосконалення управління логістичною діяльністю підприємств цієї галузі. З використанням сучасних проектних методів управління створено концепцію синтезу логістичної системи металоторговельної компанії, яка дозволяє досягти максимальної реалізації її потенціалу за рахунок оптимізації матеріальних й інформаційних потоків у межах єдиного проекту розвитку. На базі запропонованої концепції синтезовано комплекс механізмів управління, а саме: удосконалено маркетинговий механізм управління потоками металопродукції; розроблено організаційно-проектний механізм управління логістичним ланцюгом металотрейдера; розроблено механізм проектування каналів розподілу збутової логістики металотрейдера. Розвинуто підходи стосовно практичної реалізації механізмів прийняття управлінських рішень на базі проектної системи управління логістичною діяльністю металоторговельної компанії ТОВ "УГМК".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.51-591 + У9(4УКР)421.523.54 +
Шифр НБУВ: РА353953

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського