Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (141)Книжкові видання та компакт-диски (102)Журнали та продовжувані видання (45)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-803.43$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
1.

Велещук С.С. 
Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку підприємств: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / С.С. Велещук ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Розроблено науково-теоретичні положення та практичні рекомендації щодо впровадження бренд-менеджменту на підприємстві, який дає змогу сформувати нову ідеологію його стратегічного розвитку за умов трансформації відносин конкуренції, що має вирішальне значення для забезпечення довготривалого успіху. Розкрито зміст основних понять бренд-менедженту, визначено зміст складових елементів бренда. Побудовано модель управління брендом, до якої включено структурно-логічну схему управлінських дій з визначенням їх циклічності, що дає змогу диференціювати дані процеси. Обгрунтовано концептуальні підходи щодо впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність підприємства, які дають змогу реалізувати дану систему залежно від ступеня розвитку бренда, специфіки виробництва та готовності до її використання в управлінській діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.51-212.1 + У9(4УКР)421.0-803.43 +
Шифр НБУВ: РА357199

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Приходченко Я.В. 
Бренд-менеджмент торговельних підприємств в умовах маркетингової орієнтації: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Я.В. Приходченко ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2009. — 19 с. — укp.

Досліджено проблеми теоретичних, методичних і практичних аспектів бренд-менеджменту торговельних підприємств. Розкрито суть поняття "бренд торговельного підприємства". Обгрунтовано концепцію бренд-менеджменту торговельних підприємств. Визначено складові елементи бренду підприємства (бренд товару й імідж підприємства). Встановлено, що концептуальною основою бренд-менеджменту торговельних підприємств за умов маркетингової орієнтації є система бренд-менеджменту. Проведено діагностування спроможності торговельних підприємств щодо реалізації бренд-менеджменту. Досліджено систему бренд-менеджменту та оцінено ефективність бренд-менеджменту даних підприємств. Розроблено комплексну систему бренд-менеджменту на підставі маркетингу та рекомендації щодо впровадження її складових систем, підсистем і елементів у практичну діяльність. Розроблено стратегічний набір бренд-менеджменту для підприємств, використання яких має сприяти підвищенню ефективності їх діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 +
Шифр НБУВ: РА363405

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Лео М. В. 
Брендинг у системі маркетингу підприємств на ринку комерційної нерухомості: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. В. Лео ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2011. — 19 с. — укp.

Досліджено сутність та місце брендингу у системі маркетингу підприємств, концептуальні підходи до позиціювання брендів, суб'єктно-об'єктний підхід до структуризації ринку комерційної нерухомості. Сформовано методику дослідження кон'юнктури ринку комерційної нерухомості, визначено основні індикатори розвитку. Проведено детермінантний аналіз формування стратегій позиціювання брендів підприємств на ринку комерційної нерухомості та стратегічне оцінювання технологій брендингу об'єктів комерційної нерухомості. Обгрунтовано нові підходи до брендингу підприємств на ринку комерційної нерухомості, розроблено конкретні пропозиції щодо впровадження адміністрування брендингу інтегрованої маркетингової технології й організаційного механізму брендингу підприємств на ринку комерційної нерухомості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 + У9(4УКР)421.21
Шифр НБУВ: РА381353 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Завгородня Т. В. 
Глобальні бренди в сучасних маркетингових технологіях : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Т. В. Завгородня ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Проведено комплексний аналіз маркетингових технологій створення та розвитку глобальних брендів. Обгрунтовано ключові напрями, пріоритетні моделі й інструменти їх побудови на корпоративному та державному рівнях. Розглянуто сутнісну характеристику бренда та визначено його місце в системі міжнародного маркетингу компанії. Проведено маркетингову типізацію брендів у міжнародній економічній діяльності. Досліджено вплив глобального бренда на життєвий цикл товару на світовому ринку. Визначено передумови виникнення, рушійні сили та сучасні тенденції розвитку глобального брендинга. Проведено порівняльний аналіз експлікативних моделей управління брендами та систематизовано методи визначення цінності та вартості брендів у міжнародній економічній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У584.30-803.43 + У9(4УКР)421.0-803.43
Шифр НБУВ: РА370843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Кужилєва О.В. 
Інноваційний потенціал торгової марки підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.В. Кужилєва ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2007. — 18 с. — укp.

Розроблено теоретико-методичні засади формування інноваційного потенціалу торгових марок підприємств ринку кондитерських виробів. Розкрито зміст понять "інновації", "інноваційний процес", "інноваційний потенціал торгової марки". Удосконалено методи сегментації, теорію архетипів та сформовано системний підхід щодо формування інноваційного потенціалу торгової марки підприємства на основі врахування тенденцій розвитку ринку, утворення його структури та ємності, визначення сприйняття та очікувань споживачів продукції. Розроблено методичний підхід щодо побудови консенсусних карт як теоретичної бази формування інноваційного потенціалу торгової марки. Удосконалено методи сегментації ринку інноваційних товарів. Запропоновано технологію побудови інноваційного потенціалу та методичний підхід щодо формування системи його інформаційного забезпечення. Розроблено механізм та показники комплексної оцінки інноваційного потенціалу торгової марки підприємств кондитерської галузі на підставі застосування психологічних прийомів та розрахункового індексного методу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 + У9(4УКР)306.751.71-55 +
Шифр НБУВ: РА353968

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Мельник 
Інтегрований брендинг як стратегія медіа-діяльності: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Інна Валеріївна Мельник ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. — К., 2007. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в 05 + У9(4УКР)421.0-803.43
Шифр НБУВ: РА349585

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Івченко А. В. 
Маркетингові та фармакоекономічні підходи до визначення конкурентного потенціалу торговельних марок противиразкових лікарських препаратів: автореф. дис. ... канд. фармац. наук : 15.00.01 / А. В. Івченко ; Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Обгрунтовано маркетингові та фармакоекономічні підходи щодо визначення конкурентного потенціалу торговельних марок противиразкових лікарських препаратів на підставі результатів аналізу динаміки захворюваності на виразкову хворобу шлунку та дванадцятипалої кишки, моніторингу ринку противиразкових препаратів, особливостей позиціонування торговельних марок та їх виробників у конкурентному середовищі вітчизняного фармацевтичного ринку, відмінностей споживання противиразкових ліків в областях України. Запропоновано підхід щодо визначення стратегічної ринкової позиції торговельних марок лікарських препаратів. Розроблено модель формування конкурентного потенціалу торговельних марок аналізованої групи препаратів з урахуванням існуючого рівня розвитку та факторів впливу на формування перспективного потенціалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26 к4 + У9(4УКР)421.0-803.43
Шифр НБУВ: РА373369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Файвішенко Д. С. 
Оцінка ефективності брендингу на основі функціонального підходу: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Д. С. Файвішенко ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк, 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Визначено сутність і показано роль брендингу у сучасному бізнесі. Розкрито та проаналізовано аксіологію бренду, визначено його атрибути, які впливають на споживчий вибір. Досліджено існуючі методи оцінювання цінності бренду, виявлено їх переваги та недоліки. Узагальнено теоретичний досвід і показано сферу використання методології функціонального підходу. Розкрито функціональну природу бренду й удосконалено класифікацію його функцій. Обгрунтовано доцільність, визначено можливості та специфіку застосування функціонального підходу до оцінювання ефективності брендингу. Розкрито діалектику взаємозв'язку позиціювання та функціональної структури бренду. Проаналізовано та систематизовано фактори, які впливають на ефективність бренду. Розроблено методичні положення щодо оцінювання ефективності брендингу на основі функціонального підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43
Шифр НБУВ: РА384218 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Бук Л.М. 
Оцінювання і розвиток брендингової діяльності підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Л.М. Бук ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2006. — 21 с. — укp.

Вирішено задачу запровадження, оцінювання та розвитку брендингової діяльності підприємств споживчої кооперації. На засадах узагальнення літературних джерел систематизовано види та функції торгової марки. Розроблено складові визначення значущості марки для покупців і підприємств. На підставі аналізу поглядів науковців, дослідження діяльності підприємств споживчої кооперації сформовано комплекс показників для оцінювання товарного знаку даної кооперації та марок її підприємств. Запропоновано методичні положення щодо визначення результату комунікативного впливу марки на місці продажу на підставі коефіцієнтів, що одержують в результаті дослідження, та способи його посилення. Розроблено концептуальну модель запровадження та розвитку брендингової діяльності підприємств споживчої кооперації. Запропоновано методичні підходи до її оцінювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 +
Шифр НБУВ: РА346783

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Решетнікова Г.С. 
Товарна стратегія підприємства на прикладі стратегії марки: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Г.С. Решетнікова ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та розроблено методичні рекомендації щодо формування стратегії марки підприємства-виробника як складової частини його маркетингової товарної стратегії. Удосконалено понятійний апарат теорії управління марками. Визначено місце стратегії марки у маркетинговій стратегії підприємства та досліджено механізм її інтегрування в товарну стратегію. Проаналізовано тенденції розвитку ринку кондитерських виробів України на сучасному етапі й основні стратегічні рішення, які використовують підприємства-виробники щодо просування власних торговельних марок на ринку. Узагальнено існуючі підходи до пояснення процесу сприйняття торговельної марки підприємства-виробника споживачем. Визначено основні складові цього процесу та механізм їх взаємодії. Досліджено поведінку споживачів на вітчизняному ринку кондитерських виробів та визначено основні фактори, що впливають на їх прихильність до певної торговельної марки. Розроблено економіко-математичну модель процесу сприйняття торговельної марки споживачем з метою прогнозування реакції ринку та формування адекватної стратегії підприємства стосовно власної марки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 +
Шифр НБУВ: РА352266

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Штовба О.В. 
Товарний брендинг підприємств та шляхи забезпечення його ефективності: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.В. Штовба ; Хмельниц. нац. ун-т. — Хмельниц., 2006. — 20 с. — укp.

Визначено соціоекономічну природу, закономірності та тенденції брендингу. Запропоновано систему класифікації товарних брендів. Обгрунтовано доцільність застосування нечіткої теорії прийняття рішень та методу парних порівнянь для багатокритеріального аналізу бренд-проектів. Наведено модель узгодження експертних парних порівнянь й економіко-математичну модель конкурентоспроможності марочного товару. Формалізовано постановки менеджерських задач зі збільшення ефективності експлуатації товарного бренда. Результати дослідження є науковою базою для вирішення практичних брендингових задач формування ефективних стратегій розвитку вітчизняних підприємств під час створення, виведення на ринок і експлуатації власних торгових марок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 +
Шифр НБУВ: РА345992

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Яцюк Д.В. 
Управління рекламною діяльністю в системі брендингу на ринку продовольчих товарів: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Д.В. Яцюк ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Визначено сутність та особливості управління рекламною діяльністю. Обгрунтовано концепцію та принципи бренд-орієнтованої рекламної діяльності. Запропоновано модель управління рекламою в системі брендингу. Досліджено рекламну активність брендів мінеральних вод. Розроблено класифікацію рекламних стратегій і проаналізовано стадії життєвого циклу брендів. Наведено пропозиції щодо покращання управління бренд-орієнтованою рекламною діяльністю та формування системи брендингу на ринку продовольчих товарів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 +
Шифр НБУВ: РА357648

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Іскра О. О. 
Управління торговельною маркою роздрібних мереж: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. О. Іскра ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк, 2010. — 19 с. — укp.

Вдосконалено понятійно-категоріальний апарат дослідження. Розроблено класифікацію торговельних марок роздрібних мереж. Надано методичний підхід щодо створення та впровадження торговельної марки ритейлера (ТМР) у діяльність торговельних мереж. Розвинуто систему управління ТМР на підставі теорії менеджменту. Запропоновано інформаційну систему управління торговельною маркою роздрібної мережі. Вдосконалено методичний підхід щодо дослідження розвитку ТМР. Запропоновано методичний підхід щодо визначення пріоритетів розвитку ТМР на базі графоаналітичної моделі управління ТМР. Встановлено методику оцінки ефективності управління ТМР на базі інтегрованого показника для визначення стану змін упровадження ТМР і методів управління маркою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43
Шифр НБУВ: РА371243 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Махнуша С.М. 
Управління торговельною маркою як інтелектуальним активом промислового підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / С.М. Махнуша ; Сум. держ. ун-т. — Суми, 2008. — 21 с. — укp.

Досліджено теоретико-методичні проблеми управління торговельною маркою як інтелектуальним активом промислового підприємства (на прикладі галузі виробництва машин та устаткування). Розроблено концепцію, структуру й основні підсистеми організаційно-економічного управління торговельною маркою як інтелектуальним активом промислового підприємства. Запропононо новий теоретико-методичний підхід щодо оцінювання потенціалу торговельної марки як інтелектуального активу промислового підриємства на підставі визначенння її параметрів, а також внутрішніх і зовнішніх факторів конкурентоспроможності. Результати наукового дослідження впроваджено на ВАТ ВЕК "Сумигазмаш", ТОВ ДВП "Варіант-Гермотехніка", ПП "Променергомаш" і навчальний процес Сумського державного університету.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 + У9(4УКР)301-21 +
Шифр НБУВ: РА355710

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Бихова О. М. 
Управління торговими марками на підприємствах легкої промисловості: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. М. Бихова ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Обгрунтовано та вдосконалено методичні підходи до управління торговими марками (ТМ) підприємств легкої промисловості з урахуванням етапів життєвого циклу. Уточнено зміст понять "торгова марка" й "управління торговою маркою". Узагальнено та проаналізовано літературні джерела, систематизовано та розширено класифікацію ТМ, розширено перелік принципів управління ними. Запропоновано методичний підхід до оцінювання ТМ на основі розрахунку показників стану та сили домінування. Розроблено типові умови та шкалу результатів визначення етапу життєвого циклу ТМ підприємства за виокремленими складовими. Запропоновано методичне забезпечення для діагностування етапу життєвого циклу ТМ підприємств легкої промисловості. Синтезовано підхід до управління ТМ підприємств, який враховує теоретичні положення процесного, системного, ситуаційного та субстратного підходів і заснований на визначенні пріоритетності функцій управління та складових ТМ залежно від етапу життєвого циклу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43
Шифр НБУВ: РА384739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Гевко О.Б. 
Формування стратегії брендингу машинобудівного підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.Б. Гевко ; Терноп. держ. техн. ун-т ім. І.Пулюя. — Т., 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено науково-методичні засади та практичні рекомендації щодо формування стратегії брендингу на прикладі машинобудівних підприємств. Удосконалено теоретичну та методичну базу аналізування брендингу, досліджено стан упровадження концепції брендингу на вітчизняних машинобудівних підприємствах. Систематизовано фактори, які визначають його стратегію. Запропоновано підхід до аналізування портфеля брендів, розроблений на основі моделі GE/cKinsey. За результатами дослідження стратегій успішних вітчизняних і зарубіжних брендів сформульовано принципи формування стратегії брендингу. Розроблено концептуальну модель її формування, вдосконалено модель споживчої корисності бренду. Запропоновано оцінювати стратегію брендингу на основі п'яти груп індикаторів і принципів нечіткої логіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1 + У9(4УКР)421.0-803.43 +
Шифр НБУВ: РА364138

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського