Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (68)Книжкові видання та компакт-диски (56)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)373.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Соколова Н.М. 
Антикризовий моніторинг підприємств дорожньої галузі: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Н.М. Соколова ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2006. — 19 с. — укp.

Розроблено теоретичні та методичні засади проведення антикризового моніторингу діяльності підприємств дорожньої галузі України. Обгрунтовано методичні рекомендації, які дають змогу здійснювати антикризовий моніторинг на всіх стадіях розвитку підприємства для своєчасного виявлення кризи, оцінити наявність кризових явищ та проводити діагностику кризового становища, визначати ступінь впливу управлінських рішень на якісну зміну його фінансового стану. Методичні рекомендації щодо проведення антикризового моніторингу апробовано на п'яти шляхово-будівельних управліннях й обгрунтовано можливість їх застосування для підприємств виробничої сфери.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.21-971 +
Шифр НБУВ: РА342199

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Храпаль О.В. 
Еколого-економічна оцінка функціонування дорожньої мережі в аграрній сфері: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.06 / О.В. Храпаль ; Нац. ун-т вод. гос-ва та природокористування. — Рівне, 2010. — 19 с. — укp.

Розглянуто значення автомобільного транспорту та роль автомобільних доріг у національній економіці держави. Досліджено стан економічних, соціальних і правових проблем функціонування дорожньо-транспортного комплексу в аграрній сфері, сформульовано критеріальну базу оцінки рішень будівництва й експлуатації автодоріг. Встановлено, що запропонована методика визначення оптимальної ефективності інфраструктури села за допомогою дорожньо-транспортної системи передбачає кількісну та якісну моделі. Опрацьовано систему впливу дорожньо-транспортного комплексу на соціальний розвиток села з урахуванням транспортної дискримінації сільського населення та визначено збитки національної економіки країни у зв'язку з погіршенням його здоров'я.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320 + У9(4УКР)373.2
Шифр НБУВ: РА371700 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Жулин О.В. 
Тарифікація послуг за проїзд платними дорогами України: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.В. Жулин ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено моделі концесійних угод, які передбачають нові форми розподілу повноважень і співпраці між суб'єктами концесій. Запропоновано новий принцип розрахунку тарифів на проїзд платними дорогами, який базується на витратному методі ціноутворення та методі визначення економічної вигоди споживача послуг. Удосконалено методичні основи розрахунку економічної вигоди споживача від проїзду платною дорогою на підставі збільшення кількості складових сумарної вигоди, а саме: суспільної економії коштів держбюджету на природоохоронні заходи від зменшення викидів в атмосферу й економії паливо-мастильних та інших витратних матеріалів. Запропоновано систему державного регулювання та контролю за ціноутворенням на ринку платних автомобільних доріг. Розроблено систему диференціації тарифів і систему надання пільг для споживачів. Запропоновано модель спільного приватно-державного фінансування дорожніх концесійних проектів на концепцію впровадження платних доріг. Доповнено класифікацію факторів, що впливають на формування тарифу за проїзд платними дорогами факторами економічної вигоди споживачів послуг. Наведено пропозиції щодо вдосконалення нормативно-правового забезпечення концесійної діяльності у дорожній галузі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.20-866 +
Шифр НБУВ: РА364099

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Харченко А. М. 
Удосконалення методів проектування річної програми робіт дорожньо-ремонтних організацій: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.22 / А. М. Харченко ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено програмне забезпечення та методичні рекомендації: впровадження та використання експертної системи проектування річної програми дорожньо-ремонтних робіт. Зазначено, що розроблені методичні рекомендації базуються на побудованій моделі оцінювання експлуатаційного стану елементів доріг, в основу якої покладено п'ять експлуатаційних станів, які визначаються інтервалами рівнів серйозності та розповсюдження їх пошкоджень та на запропонованій математичній моделі обгрунтування річної програми ремонтних робіт на основі максимізації показника експлуатаційного стану мережі доріг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.20
Шифр НБУВ: РА375530 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Халай Т.О. 
Удосконалення управління проектами експлуатації автомобільних доріг: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / Т.О. Халай ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2006. — 18 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи вирішення проблеми планування поточного ремонту та утримання в належному стані автомобільних доріг як одного з інструментів управління проектами їх експлуатації. Удосконалено методи оцінки стану елементів автомобільних доріг, а також визначення планових об'ємів робіт на підставі моніторингу пошкоджень та їх експертної оцінки. Показано роль поточного ремонту та утримання доріг в управлінні проектами їх експлуатації. Запропоновано критерій оцінки стану елементів доріг, визначено принципи та розроблено метод планування поточного ремонту та утримання автомобільних доріг на основі моніторингу їх фактичного стану. Побудовано математичну модель оцінки стану елементів автомобільних доріг та визначення об'ємів робіт на базі обробки даних про пошкодження їх елементів методами теорії нечітких множин та нечіткої логіки. На підставі результатів дослідження сучасного стану доріг встановлено зв'язок між ступенем серйозності та ступенем розповсюдженості пошкоджень і станом елементів доріг, сформульовано відповідні правила виводу. Розроблено автоматизовану експертну систему управління поточним ремонтом та утриманням доріг, яка дозволяє на практиці здійснювати моніторинг пошкоджень їх елементів, визначати стан та об'єм робіт, складати річні плани поточного ремонту та утримання доріг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.2-55-21 + О311-08-6 +
Шифр НБУВ: РА344975

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Бурмака М.М. 
Управління матеріальними ресурсами в організаціях дорожнього господарства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / М.М. Бурмака ; Укр. держ. акад. залізн. трансп.. — Х., 2002. — 17 с.: рис. — укp.

Вперше розроблено систему управління матеріальними ресурсами в організаціях дорожнього господарства (ОДГ) у вигляді проблемно-орієнтованого контуру, головними елементами якого є динамічно взаємодіючі блоки: структурно-функціональний, інформаційно-поведінковий та саморозвитку. Запропоновано методичний підхід щодо визначення аварійного запасу матеріальних ресурсів для ОДГ, який базується на розрахунку можливого обсягу руйнувань автомобільних доріг і штучних споруд унаслідок перевищення розрахункового водотоку. Визначено об'єкт управління матеріальними ресурсами як процес забезпечення та споживання матеріальних ресурсів, представлений у вигляді ієрархічної моделі з урахуванням особливостей ОДГ. Розглянуто методичні основи оцінки функціонування системи управління матеріальними ресурсами, що базуються на визначенні надійності системи шляхом розрахунку рівня надійності керуючої підсистеми та підсистеми, якою керують; ризиків - на підставі визначення та розрахунку у відносних і абсолютних величинах зовнішніх і внутрішніх ризиків керуючої підсистеми та підсистеми, якою керують; стійкості - за допомогою встановлення межі стійкості на площині її можливих станів. Удосконалено методичний підхід щодо визначення постачальників матеріальних ресурсів шляхом використання даної імітаційної моделі та уточнення критерію їх вибору. Обгрунтовано метод розміщення замовлень на поставку матеріальних ресурсів в ОДГ, що базується на поповненні виробничого запасу у кожному інтервалі часу до змінного рівня.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.2-55-21 +
Шифр НБУВ: РА322322

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського