Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (36)Книжкові видання та компакт-диски (33)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)301-23$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Мельник Є.В. 
Моделювання процесів адаптивного планування на промислових підприємствах: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Є.В. Мельник ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2006. — 20 с. — укp.

Розроблено концепцію моделювання процесів адаптивного планування на промислових підприємствах за сучасних умов. Обгрунтовано формальний підхід щодо синтезу адаптивного плану виробництва. Запропоновано комплекс економіко-математичних моделей об'ємно-календарного планування промислового виробництва. Розроблено структуру системи адаптивного планування діяльності промислового підприємства. Здійснено апробацію основних результатів наукового дослідження на базі ВАТ "ММК "Азовсталь". Показано, що впровадження удосконаленої системи планування, створеної на базі нової концепції та розроблених моделей, сприяє зменшенню втрат, а також виробничих та адміністративних витрат.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-23 в611 +
Шифр НБУВ: РА346527

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Яхкінд В. П. 
Планування маркетингового потенціалу підприємства: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / В. П. Яхкінд ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Уточнено зміст категорії "маркетинговий потенціал", визначено економічну сутність, особливості й умови проведення маркетингової діяльності підприємства. Обгрунтовано склад і наведено характеристику дії факторів формування маркетингового потенціалу підприємства, які зумовлюють стан і спрямованість розвитку конкурентних переваг. Запропоновано підхід до систематизації факторів формування маркетингового потенціалу підприємства на основі побудови мереживної структурної моделі. Виявлено особливості формування маркетингового потенціалу підприємств машинобудівної галузі за умов структурно-інноваційної трансформації економіки. Обгрунтовано підхід до оцінювання ефективності заходів з формування та розвитку маркетингового потенціалу підприємства. Розроблено методичний підхід до маркетингового обгрунтування заходів з вибору каналів збуту та ціноутворення на підприємстві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-23-211.1
Шифр НБУВ: РА375960 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Воляник Г.М. 
Прогнозування та регулювання розвитку промислових підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Г.М. Воляник ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Львів, 2001. — 20 с.: рис. — укp.

Розглянуто питання прогнозування та регулювання розвитку промислових підприємств. Здійснено класифікацію прогнозів та видів прогнозування, систематизовано на підставі даних аналізу фактори, що стримують розвиток вітчизняного меблевого прогнозування. Обгрунтовано доцільність використання в управлінні методів прогнозування. Визначено характер впливу прогнозування на процес прийняття управлінських рішень, запропоновано конструктивні заходи щодо стимулювання та регулювання розвитку меблевого виробництва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-23 + У9(4УКР)306.165.155-23
Шифр НБУВ: РА313683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Гура О.Л. 
Прогнозування у системі планування розвитку промислового підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.Л. Гура ; Одес. держ. екон. ун-т. — О., 2007. — 20 с. — укp.

Наведено результати теоретичного дослідження змісту, суті й особливостей планування за умов ринкового господарювання. Визначено місце та роль прогнозування у системі планування. Розроблено класифікацію прогнозів. Проаналізовано придатність методів прогнозування для системи планування розвитку промислового підприємства. Розглянуто особливості та склад, зокрема моделі життєвого циклу товару. Запропоновано нові методологічні підходи до моделювання кривої життєвого циклу товару, які базуються на п'ятьох S-подібних функціях, а також щодо їх застосування у разі прогнозування основних точок (максимуму, перегину) та коефіцієнтів еластичності. З використанням розробленої теоретичної моделі стратегічного аналізу здійснено практичне прогнозування виробництва ковбасних виробів, рекомендовано коригувальні зміни стратегічного плану на підприємстві м'ясопереробної галузі. Обгрунтовано основні об'єкти прогнозування, що є елементами тактичного планування. Наведено результати прогнозування обсягів збуту варених кобас і найважливіших показників маркетингової програми та фінансового плану м'ясопереробних підприємств з використанням межового аналізу. Побудовано трьохфакторне рівняння регресії з метою прогнозування збуту ковбасних виробів. Визначено точки беззбитковості, максимального прибутку, оптимальної ціни товару, з'ясовано його цінову еластичність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-230.3 +
Шифр НБУВ: РА354783

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Висоцький Г.Г. 
Стратегічне планування розвитку промислового підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Г.Г. Висоцький ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2004. — 21 с. — укp.

Розглянуто основні аспекти стратегічного планування розвитку підприємства на підставі врахування впливу чинників зовнішнього та внутрішнього середовища. Обгрунтовано, що інноваційний шлях розвитку за сучасних умов є найбільш вигідним для вітчизняних підприємств у стратегічному аспекті. Розглянуто існуючі напрямки інноваційного розвитку для різних типів підприємств. Розроблено класифікацію базових стратегій для вибору адекватної з урахуванням стану зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства. Запропоновано підхід щодо визначення впливу чинників зовнішнього середовища з метою здійснення стратегічного планування. Створено методику оцінки ефективності інноваційних напрямів розвитку окремих підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-23 +
Шифр НБУВ: РА333729

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського