Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (10)Реферативна база даних (542)Книжкові видання та компакт-диски (549)Журнали та продовжувані видання (18)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)290-211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 47
Представлено документи з 1 до 20
...
1.Тонєва К.В. Адаптивні моделі вибору рекламної кампанії підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / К.В. Тонєва / Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2004. — 20 с.
2.Степаненко О.А. Діагностика в управлінні маркетинговою діяльностю підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.А. Степаненко / Одес. держ. екон. ун-т. — О., 1999. — 20 с.
3.РА381723 Балабаниць А. В. Інтегроване управління системою маркетингової взаємодії : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / А. В. Балабаниць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк, 2011. — 40 с.: рис.
4.Чернишева С.В. Маркетинг відносин в системі управління підприємством : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / С.В. Чернишева / Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк, 2008. — 19 с.
5.Фурдичко Л.Є. Маркетинг у зовнішньоекономічній діяльності та його ефективність : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Л.Є. Фурдичко / НАН України. Ін-т регіон. дослідж. — Л., 1998. — 16 с.
6.РА310445 Зайчук Т.О. Маркетингова інноваційна діяльність (на базі Асоціації консультаційних фірм України "Укрконсалтінг") : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Т.О. Зайчук / Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2000. — 19 с.
7.РА316070 Болотна О.В. Маркетингова концепція підприємства в умовах ринкових трансформацій : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.В. Болотна / Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2001. — 19 с.
8.Скибінська З.М. Маркетингова концепція розвитку ринку товарів з радіопротекторними властивостями : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / З.М. Скибінська / Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2004. — 18 с.
9.Куденко Н.В. Маркетингове стратегічне планування : Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / Н.В. Куденко / Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2003. — 36 с.: рис.
10.Фоломкіна І.С. Маркетингове управління реалізацією стратегічного набору підприємства : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І.С. Фоломкіна / Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2007. — 19 с.
11.Примак Маркетингові комунікації в системі управління ринковою діяльністю підприємства : Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / Тетяна Олександрівна Примак / Київський національний економічний ун-т. — К., 2004. — 34 с.: рис., табл.
12.Кочкіна Н.Ю. Маркетингові комунікації як інструмент узгодження економічних інтересів виробника та споживача : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Н.Ю. Кочкіна / Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 20 с.
13.Скибінський О.С. Маркетингові способи оптимізації діяльності підприємств (на прикладі звірогосподарств) : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.С. Скибінський / Держ. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 1999. — 18 с.
14.Дацко М.В. Математичне моделювання задач маркетингу у підприємництві : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / М.В. Дацко / Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2004. — 20 с.
15.РА310854 Зозульов О.В. Методичні основи сегментації ринку : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.В. Зозульов / Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 15 с.
16.РА311737 Сілецька О.Е. Методично-організаційні засади використання маркетингових досліджень виробничими підприємствами : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.Е. Сілецька / Укр.акад.зовн.торгівлі. — К., 2000. — 22 с.
17.Буркат Т.Л. Міжнародний маркетинг підприємств України у торговельно-економічних відносинах із США : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Т.Л. Буркат / Укр. акад. зовніш. торгівлі. — К., 2004. — 17 с.: рис., табл.
18.Близнюк В.П. Міжнародний стратегічний маркетинг в системі управління зовнішньоторговельною діяльністю підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / В.П. Близнюк / Укр. акад. зовніш. торгівлі. — К., 1999. — 20 с.
19.Остапенко І.М. Моделі і методи розвитку інноваційних технологій в маркетингу : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.11 / І.М. Остапенко / Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2009. — 20 с.
20.Берсуцька О.А. Моделювання комунікаційно-розподільчих процесів у маркетинговому управлінні : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / О.А. Берсуцька / Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2006. — 20 с.
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського