Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (29)Реферативна база даних (399)Книжкові видання та компакт-диски (763)Журнали та продовжувані видання (147)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.322$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
1.РА316070 Болотна О.В. Маркетингова концепція підприємства в умовах ринкових трансформацій : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.В. Болотна / Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2001. — 19 с.
2.Вачевський М.В. Теоретико-методичні засади формування у майбутніх маркетологів професійних компетенцій : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / М.В. Вачевський / Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2008. — 42 с.
3.Лісовіна О.М. Політекономічні аспекти маркетингу: особливості ефективного використання в Україні : Автореф. дис. канд. екон. наук: 08.01.01 / О.М. Лісовіна / Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2003. — 19 с.
4.РА315131 Литвиненко С.В. Моделювання гнучкої товарної політики в системі управління маркетингом : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / С.В. Литвиненко / Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2001. — 18 с.
5.РА315799 Михайленко О.Г. Маркетингова стратегія розвитку господарських комплексів (на прикладі рекреаційного комплексу) : Автореф. дис...канд. екон. наук: 08.06.02 / О.Г. Михайленко / Одес. держ. екон. ун-т. — О., 2001. — 20 с.
6.Мозгова Г.В. Регулювання інформаційного середовища маркетингу : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Г.В. Мозгова / Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2006. — 20 с.: рис.
7.РА385029 Ребрина А. А. Організаційно-педагогічні умови забезпечення професійної спрямованості фізичного виховання майбутніх фахівців з маркетингу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. А. Ребрина / Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2011. — 20 с.: табл., рис.
8.РА315287 Савченко О.П. Вибір цільового ринку підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.П. Савченко / Східноукр. нац. ун-т. — Луганськ, 2001. — 24 с.: рис.
9.РА371193 Федорченко А. В. Маркетингові дослідження: системний підхід : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / А. В. Федорченко / Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана. — К., 2010. — 34 с.
10.Шапран Д.П. Сучасна українська термінологія маркетингу: семантика та прагматика : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / Д.П. Шапран / Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2005. — 19 с.
11.Шафалюк О.К. Споживач в маркетингу : автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.04 / О.К. Шафалюк / Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2009. — 31 с.
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського