Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (54)Книжкові видання та компакт-диски (50)
Пошуковий запит: (<.>U=Р731.96$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Поручинський А.І. 
Амплітудно-часові і топографічні характеристики викликаних потенціалів кори головного мозку школярів: Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.13 / А.І. Поручинський ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2000. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р731.96
Шифр НБУВ: РА308167 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Маслова Н.М. 
Динаміка функціональних показників зорової системи дітей і підлітків в процесі навчання у школі: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.03.03 / Н.М. Маслова ; Донец. держ. мед. ун-т ім. М.Горького. — Донецьк, 2005. — 20 с. — укp.

На підставі результатів дослідження функціонального стану зорової системи дітей і підлітків різних вікових груп установлено, що практично всі досліджені функціональні показники (госторота зору, позитивні та негативні резерви акомодації, конвергентні та дивергентні фузійні резерви, найближчі точки ясного зору й конвергенції, контрастна чутливість) значно нижчі за вікові норми. Зазначено, що функції зорової системи (акомодація, конвергенція, фузія, контрастна чутливість) відіграють провідну роль у процесі навчання, оскільки забезпечують сприйняття об'єктів на близькій відстані. За результатами дослідження динаміки функціональних показників зорової системи дітей і підлітків показано, що тексти з різними параметрами оформлення, відповідними чи не відповідними віковим нормам, викликають у зоровій системі певні (позитивні чи негативні) функціональні зміни, які розвиваються за трьома основними напрямками: зміни, характерні для посилення рефракції; зміни, спричинені зоровим стомленням, що є нормальною фізіологічною реакцією на навантаження; зміни, що характеризуються сталістю показників та вказують на успішність адаптації зорової системи до певного навантаження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р731.96 +
Шифр НБУВ: РА337081

Рубрики:

      
3.

Ткаченко К.Д. 
Індивідуальна анатомічна мінливість цистерни бічної ямки великого мозку та взаємовідношення з магістральними мозковими судинами: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.03.01 / К.Д. Ткаченко ; Харк. держ. мед. ун-т. — Х., 2004. — 16 с. — укp.

Установлено діапазон індивідуальної мінливості положення, форми та розмірів цистерни бічної ямки великого мозку, її краніотопографічні взаємини з магістральними артеріями та венами великого мозку. Уперше надано морфологічну характеристику полових, вікових та індивідуальних розходжень будівлі цистерни бічної ямки для обгрунтування та виконання оптимальних доступів до неї. Анатомічно обгрунтовано й експериментально апробовано хірургічний доступ до цистерни латеральної ямки, інтраопераційне виявлення павутинної оболонки та спеціальний її розріз. Обгрунтовано та розроблено способи виявлення та розсічення павутинної оболонки головного мозку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р731.96 +
Шифр НБУВ: РА330263

Рубрики:

      
4.

Петренко Ю.О. 
Нейродинамічні та психічні функції у дітей молодшого шкільного віку з різним рівнем фізичного розвитку: Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.13 / Ю.О. Петренко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Проведено дослідження динаміки формування психофізіологічних функцій у дітей віком 7 - 10 років з різним рівнем фізичного розвитку. Виявлено зв'язок між властивостями нейродинамічних, сенсомоторних і психічних функцій та успішністю навчання з фізичним розвитком. Встановлено, що віковий період 7 - 10 років характеризуєтсья зростанням властивостей основних нервових процесів, простих і складних сенсомотрних функцій, а також функцій пам'яті та уваги. З'ясовано, що існує кореляційна залежність фізичного розвитку у дітей віком 7 - 9 років з функціональною рухливістю та силою нервових процесів та статистично достовірні відмінності даних властивостей вищої нервової діяльності між групами осіб з різним рівнем фізичного розвитку. Виявлено, що діти з високим рівнем фізичного розвитку мають кращі показники функціональної рухливості та сили нервових процесів, ніж учні з середнім і низьким рівнями фізичного розвитку. Не виявлено достовірного зв'язку між показниками сенсомоторної реактивності різного ступеня складності, властивостями пам'яті та уваги, успішністю навчання з коефіцієнтом фізичного розвитку. Відзначено наявність тенденції вищих показників сенсомоторної реактивності та психомоторних функцій у дітей з високим рівнем фізичного розвитку у порівнянні з його більш низькими градаціями. Доведено, що дітям віком 7 - 10 років властивий індивідуальний розвиток, який характеризується двома групами змінних ознак: консервативними (нейродинамічні функції та рівень фізичного розвитку) та лабільними (психомоторні функції).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р731.1 + Р731.96 +
Шифр НБУВ: РА342894

Рубрики:

      
5.

Куценко 
Стан властивостей психофізіологічних функцій у дітей молодшого шкільного віку: Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.13 / Т.В. Куценко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Досліджено властивості психофізіологічних функцій і варіативності серцевого ритму та оцінку їх впливу на успішність навчання (УН) учнів молодших класів. Встановлено тісні зв'язки функціональної рухливості нервових процесів (ФРНП), а також показників функціонального рівня системи зі статистичними та спектральними показниками серцевого ритму. Виявлено, що діти зі збалансованими симпатичними та парасимпатичними впливами мають найвищий розвиток психофізіологічних функцій та найвищу УН. Для успішного навчання особливо велике значення мають так звані "швидкісні" психофізіологічні показники. Зокрема, ФРНП найвища у "відмінників" та найнижча у тих, хто навчається "задовільно". Соціально несприятливі умови сповільнюють розвиток властивостей психофізіологічних функцій, що проявляється, переважно, в зниженні функціонального рівня системи і точності рухових координаційних актів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р731.96
Шифр НБУВ: РА311461 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського