Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (16)Книжкові видання та компакт-диски (19)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Р120.111$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Данова К.В. 
Зниження впливу шумовипромінювання лінійного рухомого джерела на робочі місця та сельбищну зону: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.26.01 / К.В. Данова ; Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. — Д., 2005. — 18 с. — укp.

Розглянуто питання зменшення впливу шуму рухомого складу рейкового міського електротранспорту. Висвітлено основні джерела шумовипромінювання, проаналізовано фактори впливу на збільшення шуму та вібрації, створено математичні залежності, на основі яких описано ступінь і характер впливу даних факторів на рівень шуму. Досліджено корпусну складову шуму джерел і шляхів проходження акустичних коливань по балкових конструкціях лінійного рухомого джерела.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р120.111 + Н82-029 +
Шифр НБУВ: РА342491

Рубрики:

      
2.

Шумак О. В. 
Удосконалення критеріїв гігієнічної регламентації та оцінки шуму від внутрішніх джерел високоповерхових житлових будинків: автореф. дис. ... канд. біол. наук : 14.02.01 / О. В. Шумак ; ДУ "Ін-т гігієни та мед. екол. ім. О.М. Марзєєва НАМН України". — К., 2011. — 21 с.: табл., рис. — укp.

Досліджено вплив внутрішніх джерел шуму високоповерхових будинків на виникнення негативних реакцій мешканців. Апробовано метод оцінювання ризику виникнення негативних реакцій населення за дії внутрішнього шуму низьких рівнів. Проведено санітарно-гігієнічне оцінювання внутрішньо-житлового середовища високоповерхових будинків і встановлено особливості їх акустичного режиму. Доведено, що встановлені гранично допустимі рівні для житлового шуму не задовольняють потреби мешканців високоповерхових будинків у акустичному комфорті, оскільки такі будівлі насичені великою кількістю інженерно-технічного обладнання. Обгрунтовано необхідність удосконалення існуючих підходів до оцінювання житлового шуму та впровадження у практику гігієнічного нормування нового критерію, заснованого на оцінюванні суб'єктивних реакцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р120.111 + Н113.21 + Н934
Шифр НБУВ: РА384226 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Малов В.А. 
Удосконалення методів зниження шумового навантаження, що впливає на обслуговуючий персонал і пасажирів дизель- та електропоїздів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.26.01 / В.А. Малов ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2007. — 19 с. — укp.

Обгрунтовано новий принцип організації поетапної схеми зниження шумового навантаження у кабінах машиністів і пасажирських салонах головних вагонів дизель- та електропоїздів на базі використання закономірностей поширення звукових коливань у внутрішньому обмеженому просторі з урахуванням специфіки компонування й акустичних характеристик устаткування та захисних конструкцій, що мінімізує витрати на розробку проектних рішень. Вперше розроблено комплексний математичний апарат дослідження параметрів шуму вагонів дизель- та електропоїздів. Створено математичну модель поширення шуму від джерел з аеродинамічною природою шумостворення, що дозволяє розглядати їх як елементарні крапкові випромінювачі у вигляді пульсуючої сфери. Розроблено модель геометричних параметрів кузова вагона, поданого у вигляді однорідної еквівалентної циліндричної оболонки, радіус кривизни якої залежить від площі його поперечного перерізу. Із використанням запропонованої моделі визначено особливості розподілу величини коливальної швидкості на поверхні кузова вагона. Запропоновано алгоритм пошуку конструктивних параметрів кузова вагона за критерієм його звукоізолювальної здатності, що спрощує методи визначення шумового навантаження у внутрішньому просторі головного вагона дизель-поїзда. Вперше розроблено математичні моделі, які характеризують зміну шумового навантаження на робочих місцях постійного та тимчасового перебування обслуговуючого персоналу під час руху дизель- та електропоїздів з урахуванням непостійних рівнів аеродинамічного шуму від силових механізмів (дизель-генераторів), допоміжних механізмів (мотор-компресорів), корпусних складових вібраційного характеру від цих же механізмів і від ходових частин (візків). Із використанням запропонованих моделей удосконалено методику прогнозування шуму за структурними складовими та за оцінкою шумового навантаження основних джерел існуючих або проектованих моторних вагонів для обгрунтування заходів щодо його зниження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О23-021.5 + Р120.111 +
Шифр НБУВ: РА353123

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського