Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (11)Реферативна база даних (113)Книжкові видання та компакт-диски (37)
Пошуковий запит: (<.>U=О53-082.022$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія: Транспорт   
1.

Краснопольський А.О. 
Аналіз та синтез систем автоматичного керування заходом на посадку літаків цивільної авіації на основі сучасної нестаціонарної теорії керування: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.09 / А.О. Краснопольський ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2003. — 16 с. — укp.

З застосуванням параметричного критерію стійкості, а також критерію за показниками якості перехідного процесу нестаціонарної системи одержано області допустимих значень параметрів системи траєкторного керування, вибір яких гарантовано забезпечить якість автоматичного керування траєкторним рухом повітряного судна в режимі заходу на посадку в бічній та поздовжній площині. Узагальнено метод синтезу структур стаціонарних систем автоматичного керування з великим коефіцієнтом підсилення, запропонований М.В.Меєровим за методами стаціонарної теорії. Розроблено метод синтезу структур нестаціонарних систем автоматичного керування за методами нестаціонарної течії. Завдяки цьому одержано структурні схеми нестаціонарної системи автоматичного керування заходом літака на посадку, що дають змогу виконати якісне автоматичне керування посадкою, не змінюючи коефіцієнти підсилення в блоках формування заданих величин системи траєкторного керування та зберігаючи їх оптимальними.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-082.022-05 +
Шифр НБУВ: РА327607

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Антонов В.К. 
Аналітичне конструювання якісних систем стабілізації літальних апаратів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.07.09 / В.К. Антонов ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2004. — 29 с. — укp.

Запропоновано умови зв'язку показників якості перехідних процесів з другим методом Ляпунова, модифікацію принципу оптимальності Белмана, що зв'язує оптимальність і якість руху динамічного об'єкта. Розроблено методи аналітичного конструювання регуляторів, що дозволяють обмежувати час перехідних процесів, коливальність і враховувати обмеження відхилень рулів, зокрема для жорстких систем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-082.022-05 +
Шифр НБУВ: РА329025

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Іванов П.І. 
Методи літних випробувань та досліджень парашутних систем і парапланерних літальних апаратів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.07.07 / П.І. Іванов ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2003. — 36 с.: рис. — укp.

Сформульовано та завдяки проведенню льотних випробувань (ЛВ) парашутних систем (ПС) і планетарних літальних апаратів розв'язано задачі, а також викладено основні концепції, які є базою для випробувань та підвищують їх ефективність. Показано, що всі побудови загальної методології ЛВ повинні бути спрямовані на реалізацію схеми компромісу, що зумовлює вихід в оптимальне місце функції мети в просторі ЛКЕ випробувань. Запропоновано інтегральний критерій, що дає змогу виконувати кількісну оцінку та порівняння між собою різних програм та методик ЛВ ПС і планерних парашутних систем (ППС). Виконано класифікацію ПС і ППС, видів випробувань. Викладено оптимальні структури методик випробувань і досліджень та розглянуто питання атестації методик випробувань. Детально розглянуто особливості функціонування також льотних випробувань ПС різного призначення. Сформульовано оптимальну стратегію проведення ЛВ ПС та ППС. Розроблено та апробовано повний комплекс методів та методик, який охоплює сферу ЛВ та утворює у сукупності загальну методологію ЛВ ПС і ППС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-082.022.6-52-07 + О563.53-07 +
Шифр НБУВ: РА326170

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Шевчук Д.О. 
Методика відновлення керованості літака в умовах виникнення особливої ситуації у польоті з використанням нечіткого регулятора: Автореф. дис... канд. техн. наук: 15.13.03 / Д.О. Шевчук ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Удосконалено теорію та принципи автоматичного керування польотом повітряних кораблів (ПК) за умов виникнення особливої ситуації (ОС) у польоті. Проаналізовано причини виникнення та характер розвитку ОС у польоті. Розроблено математичну модель системи "літак - регулятор - середовище - ОС" з урахуванням аеродинамічних властивостей певного типу літака, особливостей функціонування пропонованого нечіткого регулятора (НР), змін стану навколишнього середовища, а також характеру розвитку ОС. Розроблено методику подання експертної інформації, яка формує базу даних НР. Сформульовано закони керування та синтезовано автоматизовану систему керування (АСК) з НР для відновлення керованості системи "літак - регулятор - середовище" за умов виникнення ОС у польоті. Запропоновано методику параметричного синтезу НР шляхом оптимізації діапазонів функцій належності. На підставі результатів дослідження розвитку типової ОС методом математичного моделювання показано переваги НР у порівнянні з традиційними методами керування (ПД-, ПІД-регуляторами), що застосовуються для відновлення керованості цієї системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-082.022.8 +
Шифр НБУВ: РА345692

Рубрики:

      
5.

Тачиніна О.М. 
Методика збереження живучості системи "літак - екіпаж - середовище" у польоті: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.03 / О.М. Тачиніна ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблеми збереження живучості ситем "літак - екіпаж - середовище" за умов розвитку особливої ситуації (ОС) у польоті за рахунок скорочення часу, потрібного екіпажу для усунення подальшого розвитку ОС, або недопущення переростання її в катастрофічну. Проаналізовано особливості виникнення ОС, розроблено математичну модель, що враховує аеродинамічні властивості літака, динамічні характеристики та психофізіологічні особливості екіпажу та навколишнього середовища. На підставі моделі послідовності вироблення рішення екіпажем і його реалізації досліджено реакцію системи "літак - екіпаж - середовище" за умов розвитку типової ситуації на дії пілота з різними динамічними характеристиками. Досліджено можливість використання нечіткого регулятора у трьох режимах його роботи (спостерігач, коректор і формувач підказки) для скорочення часу, необхідного екіпажу для прийняття рішення. Наведено структурну схему штурвального режиму керування для поздовжнього каналу з нечітким регулятором. Запропоновано алгоритм формування та видачі рекомендацій щодо дій екіпажу у разі виникнення ОС у польоті, а також алгоритм створення бази знань з застосуванням когнітивного моделювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.3-69 + О53-082.022.9 +
Шифр НБУВ: РА351575

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Завгородній С.О. 
Синтез комплексованої системи автоматичного керування літаком малої авіації в умовах невизначеності: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.03 / С.О. Завгородній ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Удосконалено системи автоматичного керування польотом літака малої авіації за умов стабілізації на траєкторії. Синтезовано структуру комплексованої системи автоматичного керування з нейро-нечітким регулятором для ефективного керування польотом за умов невизначеності. Розроблено структуру, моделі й алгоритм роботи комплексованої системи, що складається з безплатформної інерційної навігаційної системи, приймача супутникової навігаційної системи та нейро-нечіткого регулятора. Показано, що алгоритм роботи комплексованої системи дозволяє оцінити похибки безплатформної інерційної навігаційної системи, які коректуються за рахунок інформації, яка надходить від СНС. Розроблено нейро-нечіткий регулятор для стабілізації заданої траєкторії літаком малої авіації за умов невизначеності шляхом компенсації наростаючих відхилень від траєкторії руху у разі зникнення сигналу від СНС. На підставі результатів дослідження за допомогою математичного моделювання показано переваги нейро-нечіткого регулятора у порівнянні з нечітким регулятором і традиційними методами керування (ПІД-регуляторами) у точності утримання літака малої авіації на траєкторії за умов невизначеності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-082.022-05 +
Шифр НБУВ: РА355337

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського