Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (14)Тематичний інтернет-навігатор (7)Наукова електронна бібліотека (319)Реферативна база даних (7666)Книжкові видання та компакт-диски (3662)Журнали та продовжувані видання (2962)
Пошуковий запит: (<.>U=О5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 325
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Транспорт   
1.

Кавасмі 
Підвищення ефективності мобільних телекомунікаційних систем цивільної авіації на основі покращення якості демодуляторів широкосмугових сигналів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.13 / Абдель- Рахман Камел Кавасмі ; Київський міжнародний ун-т цивільної авіації. — К., 1999. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О578
Шифр НБУВ: РА305182

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Чмовж В.В. 
Біляекранна аеродинаміка крила: Автореф. дис... канд. техн. наук: 01.02.05 / В.В. Чмовж ; Держ. аерокосм. ун-т ім. Н.Є.Жуковського, "ХАІ". — Х., 1999. — 17 с. — укp.

Дисертація присвячена питанням дослідження біляекранної аеродинаміки несучих поверхонь. Сформульовано крайову задачу потенційного обтікання крила і профілю потоком нев'язкої нестисливої рідини, що рухаються на гранично малій відстані від твердого плоского екрана. Крайова задача вирішується з використанням наближеного методу, заснованого на граничному виродженні рівняння Лапласа у вузькій області течії між межею і нижньою поверхнею тіла в рівняння Пуассона. На основі чисельного розв'язання рівняння Пуассона з граничними умовами Діріхле отримані нові результати для аеродинамічних характеристик несучих поверхонь різних форм у плані. Розраховано параметри течії і аеродинамічні характеристики крила на основі теорії тонкого тіла і методу малого параметра. Досліджено розв'язання зворотних задач біляекранної аеродинаміки. Записано основні співвідношення для визначення форм поверхні крил і середньої лінії профілю за заданими параметрами течії. Розглянуто варіаційну задачу по визначенню оптимальної форми дужки профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-042-011

      
Категорія: Транспорт   
3.

Мужинга 
Вдосконалення методичного забезпечення технічної експлуатації наземного радіоелектронного обладнання цивільної авіації Анголи: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.14 / Арманду Мужинга ; Київський міжнародний ун-т цивільної авіації. — К., 1999. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О561.5-082
Шифр НБУВ: РА303480

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Нарожний В.В. 
Забезпечення активної відмовостійкості модифікованих бортових вимірювальних пристроїв: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.03 / В.В. Нарожний ; Держ. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 1999. — 20 с. — укp.

Запропоновано структуру та спосіб використання, які дозволяють забезпечити задану глибину діагностування і гнучкість відновлення вимірювань щодо забезпечення активної відмовостійкості модифікованого бортового вимірювального пристрою (МБВП). Розроблено діагностичне забезпечення стосовно інерційного та безінерційного МБВП у вигляді продукційної моделі бази знань, що використовує дихотомічні дерева із предикатними рівняннями у вузлах, які формуються на підставі ієрархії діагностичних моделей шляхом аналітичного розв'язання зворотної задачі. Значну увагу приділено забезпеченню гнучкого відновлення вимірювань з метою інерційного та безінерційного МБВП як продукційної моделі бази знань, що використовує дихотомічне дерево із предикатними рівняннями у вузлах, які формуються із ієрархії засобів відновлення вимірювань, а також дозволяє реалізувати сценарії багаторазового відбивання відмов послідовного виникнення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-047
Шифр НБУВ: РА308634 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Чирок О.П. 
Методи оцінки технологічної спадковості та їх використання при термоімпульсній обробці деталей авіаційного виробництва: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.04 / О.П. Чирок ; Держ. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 1999. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено розробці методів врахування технологічної спадковості при обробці деталей авіаційного виробництва. Запропоновані математичні моделі щодо аналізу процесів виникнення, розповсюдження, розвитку та взаємодії властивостей, що набуваються деталлю нецільовим шляхом під час обробки. Розглянуто процеси, що супроводжують вплив високотемпературного газового середовища на поверхню та ребра деталей при термоімпульсній обробці. Отримані аналітичні та чисельні залежності, які дозволяють аналізувати та враховувати фактори технологічної спадковості. Наведено інженерні методики та технологічні рекомендації щодо врахування впливу нецільових відхилень на експлуатаційні показники виробів, а також вибору оптимальних маршрутів обробки, виходячи з мінімуму негативної спадковості. Запропоновано нові технології, що базуються на використанні енергії газового вибуху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-060.14

      
Категорія: Транспорт   
6.

Васильков П.М. 
Дослідження та розробка комбінованої лазерно-плазмово-іонної технології обробки деталей авіаційної техніки: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.04 / П.М. Васильков ; Харк. авіац. ін-т ім. М.Є.Жуковського. — Х., 1999. — 26 с. — укp.

Розроблено методику розрахунку продуктивності комбінованої лазерно-плазмово-іонної технології. Проведено експериментальну перевірку можливості реалізації комбінованої лазерно-плазмово-іонної обробки. Одержано експериментально-теоретичні залежності мікротвердості, шорсткості, адгезійної міцності та міцності обробленої поверхні, стійкості різального інструменту від технологічних параметрів для цієї технології. Розроблено алгоритм вибору технологічних параметрів установки для комбінованої плазмово-іонної обробки деталей авіаційної техніки і наведено його реалізацію для чотирьох типів деталей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-060.16

      
Категорія: Транспорт   
7.

Качан О.Я. 
Наукові основи фінішної обробки аеродинамічних поверхонь лопаток газотурбінних двигунів літальних апаратів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.07.04 / О.Я. Качан ; Український НДІ авіаційної технології. — К., 1999. — 44 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О551.41-061/069

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Андрєєв С.М. 
Оцінка рівня професійної підготовки льотного складу при початковому навчанні: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.04 / С.М. Андрєєв ; Харківський держ. технічний ун-т будівництва та архітектури. — Х., 1999. — 17 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О5р(4УКР)3

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Ханан Ясер 
Оптимізація процесів технічного обслуговування повітряних суден: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.14 / Ханан Ясер ; Київський міжнародний ун-т цивільної авіації. — К., 1999. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-082
Шифр НБУВ: РА304868

      
Категорія: Транспорт   
10.

Ратинський В.В. 
Оцінка запасу газодинамічної стійкості компресорів авіаційних ГТД в експлуатації: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.14 / В.В. Ратинський ; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. — К., 1999. — 18 с. — укp.

Дисертація присвячена питанням оцінки газодинамічної стійкості компресорів авіаційних газотурбінних двигунів (ГТД) за параметрами, що реєструються бортовими системами контролю. Розроблено методику оцінки запасу газодинамічної стійкості компресорів, що базується на математичній моделі робочого процесу ГТД. Запропоновано методики перебудови характеристик компресорів і турбін при зміні їх технічного стану, а також методику визначення витрати повітря, що проходить через ГТД. Проведені експериментальні дослідження спрямовані на перевірку дієздатності розробленої математичної моделі і оцінку впливу пошкоджень проточної частини компресорів і турбін на запас газодинамічної стійкості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О551.41-082

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Зуєв О.В. 
Підвищення ефективності контролю технічного стану наземних радіоелектронних засобів забезпечення польотів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.14 / О.В. Зуєв ; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. — К., 1999. — 17 с. — укp.

Дисертацію присвячено розробці науково-обгрунтованих методик та рекомендацій, що спрямовані на підвищення якості процесів контролю технічного стану (ТС) наземних радіоелектронних засобів (НРЕЗ) забезпечення польотів. Проаналізовано фактори, що визначають помилки класифікації ТС та вирішують проблеми зменшення цих помилок. На підставі запропонованого критерію проводиться оцінка ефективності операцій контролю та регулювання з урахуванням реальних характеристик НРЕЗ та умов їх використання. Розроблені методики оцінки ефективності та достовірності контролю НРЕЗ дозволяють виробити практичні рекомендації щодо вдосконалення технологічних процесів контролю конкретних типів НРЕЗ, що експлуатуються.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О562.5-082-7

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Абу Хайдар Салім Ханна 
Визначення основних функціональних параметрів авіаційних ГТД в експлуатаційних умовах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.14 / Абу Хайдар Салім Ханна ; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. — К., 1999. — 16 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням оцінки основних функціональних параметрів авіаційних газотурбінних двигунів (ГТД) за параметрами, що реєструються в умовах експлуатації з використанням математичної моделі робочого процесу двоконтурних двовальних двигунів, які експлуатуються в авіакомпанії МЕА (Ливан, Бейрут). Розроблено методики оцінки та прогнозування функціональних параметрів в умовах зміни теплофізичних властивостей робочого тіла в залежності від регіонів експлуатації двигунів. Доопрацьовано методику приведення параметрів робочого процесу до стандартних умов з урахуванням індивідуальних особливостей конкретного типу ГТД, необхідну для практичної реалізації розробленого методичного забезпечення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О551.41-082

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Годованюк Г.В. 
Визначення параметрів руху літального апарату під час розслідування авіаційних подій: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.09 / Г.В. Годованюк ; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Розроблено методику та алгоритми достовірної оцінки кінематичних параметрів у просторовому русі повітряних суден. Задача оцінки параметрів зведена до розв'язання задачі послідовної умовної параметричної оптимізації. На прикладі аналізу авіаційної пригоди, що відбулась при посадці літака, була підтверджена працездатність і ефективність розробленого алгоритму. Запропоновано модифікацію нелінійного фільтра Калмана, що дозволяє визначити оцінки як вхідних, так і вихідних перемінних при наявності у вимірах аддитивних похибок у вигляді нормальних випадкових процесів. Розроблено метод і алгоритм оцінки посадочної маси і центрування літака при посадці на основі даних засобів об'єктивного контролю і використання процедур математичного моделювання. Працездатність підтверджується на прикладі аналізу конкретної авіаційної події.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-015

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Аль Лавама Айман 
Методи і моделі обгрунтування відмовостійких структур авіаційного обладнання і авіоніки: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.14 / Аль Лавама Айман ; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. — К., 1999. — 24 с. — укp.

Робота направлена на підвищення системної ефективності та відмовостійких структур авіаційного обладнання і авіоніки на перехідному етапі впровадження інтегральних модульних конструкцій на типи повітряних судів (ПС). На основі системного підходу сформована сукупність методів, моделей, методик, алгоритмів забезпечення високої відмовостійкості функціональних систем ПС в умовах програмованої експлуатації на базі ІАСУ авіапідприємств на життєвому циклі. У прикладних задачах обгрунтування відмовостійких структур досліджувалися лінійні та суттєво-нелінійні системи керування рулями, закрилками ПС електромеханічного та електрогідравлічного типів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О561.5-021.1

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

Кириченко О.І. 
Розробка і удосконалення технологічного процесу виробництва ГТД шляхом стохастичного аналізу головних параметрів виробів за результатами контрольних випробувань: Автореф. дис... канд. техн.наук: 05.07.04 / О.І. Кириченко ; Держ. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 1999. — 18 с. — укp.

Містяться теоретичні і експериментальні дослідження щодо забезпечення якості технології виготовлення серійних газотурбінних двигунів (ГТД), підвищення їх надійності на основі статистичного аналізу даних серійних випробувань. Розроблено математичну модель оцінки та прогнозування якості технологічного процесу виготовлення ГТД за результатами контрольних випробувань. Наведено методику оцінки впливу регламентних робіт стендового технологічного обладнання на вихідні параметри серійних ГТД. Розроблено методику еталонування випробувальних стендів без використання еталонного двигуна. Впроваджено методи, спрямовані на зміну терміну проведення регламентних робіт стендового технологічного обладнання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О551.41-06

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Орловський М.М. 
Методика розрахунку та дослідження нелінійних нестаціонарних аеродинамічних характеристик тілесних профілів у взаємодії з турбулентними струминами: Автореф. дис... канд. техн. наук: 01.02.05 / М.М. Орловський ; Держ. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 1999. — 16 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням розробки методики та дослідження щодо оцінки впливу струмини від силової установки на аеродинамічні характеристики механізованих тілесних профілів. Використано модифікований метод дискретних вихорів як чисельний метод нелінійної аеродинаміки. Розроблена методика дозволяє моделювати і розраховувати в нестаціонарній постановці обтікання довільних двовимірних тілесних компоновок з урахуванням інтерференції окремих елементів та працюючої силової установки в області нелінійної зміни аеродинамічних характеристик. Отримав подальший розвиток спосіб розрахунку обтікання двовимірних компоновок з урахуванням тілесності. Визначено спосіб апроксимації циркуляції на поверхні тіла, що дозволяє "редискретизувати" чисельний розв'язок та отримати безперервний розподіл параметрів за несучими поверхнями. Запропоновано новий спосіб побудови траєкторій рідких частинок, що рухаються у просторі. Розроблено рекомендації з питань дискретизації розрахункової поверхні профілів. Визначено оптимальні геометричні параметри, які характеризують положення гондол силової установки перерізу крила.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-011
Шифр НБУВ: РА307549 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Івщенко Л.Й. 
Процеси контактної взаємодії в трибоз'єднаннях і зносостійкість жароміцних сплавів в екстремальних умовах: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.02.04 / Л.Й. Івщенко ; Хмельниц. технол. ун-т Поділля. — Хмельницький, 1999. — 36 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням підвищення зносостійкості деталей гарячої частини газотурбінних установок. Досліджено особливості конструкції трибоз'єднань і кінематики їх контактної взаємодії. Показано специфіку умов їхньої роботи, що полягає у високих циклічно мінливих температурах, динамічному характері навантажень (при наявності удару з просковзуванням), ерозійно-корозійної дії газового потоку. Розроблено комплекс методик і експериментального устаткування, за допомогою яких встановлені загальні закономірності тертя і зношування. Досліджено структуру і властивості поверхневого прошарку ряду жароміцних сплавів. Сформульовано основні принципи моделювання еквівалентних станів трибоз'єднань, що експлуатуються в екстремальних умовах. Досліджено зносостійкість матеріалів при програмованій зміні режимів навантаження. Отримано математичну залежність інтенсивності зношування від навантажувальних параметрів. Розроблено метод прискорених випробувань. Винайдено зносостійкі матеріали. Удосконалено технологічні процеси відновлення зношених деталей та їх складання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О551.41-082.04

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
18.

Якушенко О.С. 
Автоматизований моніторинг залишкового ресурсу авіаційних ГТД в експлуатації за критерієм пошкодження робочих лопаток турбіни: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.14 / О.С. Якушенко ; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. — К., 1999. — 17 с. — укp.

Сформована методологія контролю залишкового ресурсу газотурбінних двигунів (ГТД) за критерієм тривалої міцності робочих лопаток турбіни, що враховує стохастичну природу пошкодження. Створена методика оцінки впливу технічного стану (ТС) ГТД та особливостей його експлуатації на накопичення пошкоджень у його деталях. Розроблена методика прогнозування залишкового ресурсу авіаційного ГТД з урахуванням його ТС та особливостей наступного періоду експлуатації. Розроблена математична модель робочого процесу ГТД ПС-90А та алгоритм її узгодження з параметрами функціонування двигуна. Розроблено методику одержання регресійних залежностей параметрів навантаження деталей ГТД від параметрів його робочого процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О551.41-082.1/9

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Муравицький О.С. 
Розробка методик раціонального проектування агрегатів літальних апаратів із композиційних матеріалів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.02 / О.С. Муравицький ; Держ. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "ХАІ". — Х., 1999. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-02

      
Категорія: Транспорт   
20.

Мамчук В.І. 
Математичне моделювання турбулентних примежових шарів та пристінних струменів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.01 / В.І. Мамчук ; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. — К., 1999. — 19 с. — укp.

Розроблено математичну модель і чисельний скінченно-різницевий метод розрахунку стаціонарних нестисливих турбулентних пристінних струменів з урахуванням шорсткості та поперечної кривизни обтічної поверхні, наявності чи відсутності супутнього потоку, чи відсутності в супутньому потоці додатного або від'ємного градієнта тиску. Проведено обчислювальний експеримент з моделювання примежових шарів і пристінних струменів, в результаті чого уточнено методику задання граничних умов шляхом використання покращених кубічних сплайнів, з'ясовано значення модельних коефіцієнтів для дослідження видів течій, обгрунтовано переваги побудови неявного скінченно-різницевого методу 2-го порядку точності з сильними стабілізаційними властивостями, визначено діапазон використання розроблених математичної моделі і розрахункового методу. Численними порівняннями результатів тестових розрахунків з експериментальними даними продемонстровано спроможність розрахункового методу коректно відтворювати особливості розвитку досліджених турбулентних пристінних течій і враховувати вплив зазначених вище факторів адекватно до їх фізичної природи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-011.1с31
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського