Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (14)Тематичний інтернет-навігатор (7)Наукова електронна бібліотека (319)Реферативна база даних (7666)Книжкові видання та компакт-диски (3662)Журнали та продовжувані видання (2962)
Пошуковий запит: (<.>U=О5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 325
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Транспорт   
1.

Єпіхіна Н.О. 
Методика тренажерної підготовки пілотів у періоди перерв льотної діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.О. Єпіхіна ; Укр. інженер.-пед. акад. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему відновлення у пілотів професійно важливих якостей у періоди перерву польотах засобами тренажерної підготовки. Проаналізовано авіаційні випадки та катастрофи, спричинені перервами у польотах. Установлено доцільність використання тренажерних систем як засобів ефективного формування професійної готовності пілотів до реальної діяльності. Розроблено методику тренажерної підготовки пілотів у періоди перерв у польотах (мету, завдання, принципи, зміст, методи, організаційні форми, технічні засоби, критерії та методи оцінювання). Визначено етапи та розділи програми тренування. Методологічною та теоретичною базою методики є системний і суб'єктно-діяльнісний підходи, оптимізації цього процесу сприяє творче використання основних ідей і положень теорій професійної надійності особливо складних систем управління, поетапного формування розумови дій, проблемного та модульного навчання. Ефективність методики перевірено шляхом проведення експериментальних досліджень. Доведено, що її застосування дозволяє підвищити якість професійної підготовки пілотів у періоди перерв у польотах. Обгрунтовано специфічні методи, що дозволяюь оцінювати професійну готовність пілотів за екстремальних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О5р-48 +
Шифр НБУВ: РА364009

      
Категорія: Транспорт   
2.

Єфремов С.Г. 
Методи розщеплення в задачах ідентифікації лінеаризованих моделей польоту: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.07 / С.Г. Єфремов ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

З метою більш ефективного використання експериментальної інформації у процесі розв'язання задач ідентифікації лінеаризованих моделей польоту літального апарата (ЛА) запропоновано проводити декомпозицію математичної моделі на часткові моделі та виконувати ідентифікацію параметрів підмоделей. Реалізовано відповідні алгоритмічні засоби. З урахуванням неоднозначності декомпозиційних процедур запропоновано здійснювати вибір єдиного перетворення змінних вихідних математичної моделі на підставі аналізу статистичних характеристик перерахованих даних льотних випробувань. Реалізовано відповідні алгоритмічні засоби. Запропоновано виконувати оптимальне планування льотних випробувань на підставі оцінок параметрів часткових моделей, одержаних у результаті декомпозиції. Запропоновано спрощений критерій оптимального планування тестового управління літаком, що підвищує інформативність експерименту. Реалізовано відповідні алгоритмічні засоби. Запропоновано ітераційну процедуру одержання оцінок параметрів за наявності відомих апріорних величин шуканих параметрів. Показано, що ця процедура є збіжною.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-01-07с31 +
Шифр НБУВ: РА325312

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Іванов П.І. 
Методи літних випробувань та досліджень парашутних систем і парапланерних літальних апаратів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.07.07 / П.І. Іванов ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2003. — 36 с.: рис. — укp.

Сформульовано та завдяки проведенню льотних випробувань (ЛВ) парашутних систем (ПС) і планетарних літальних апаратів розв'язано задачі, а також викладено основні концепції, які є базою для випробувань та підвищують їх ефективність. Показано, що всі побудови загальної методології ЛВ повинні бути спрямовані на реалізацію схеми компромісу, що зумовлює вихід в оптимальне місце функції мети в просторі ЛКЕ випробувань. Запропоновано інтегральний критерій, що дає змогу виконувати кількісну оцінку та порівняння між собою різних програм та методик ЛВ ПС і планерних парашутних систем (ППС). Виконано класифікацію ПС і ППС, видів випробувань. Викладено оптимальні структури методик випробувань і досліджень та розглянуто питання атестації методик випробувань. Детально розглянуто особливості функціонування також льотних випробувань ПС різного призначення. Сформульовано оптимальну стратегію проведення ЛВ ПС та ППС. Розроблено та апробовано повний комплекс методів та методик, який охоплює сферу ЛВ та утворює у сукупності загальну методологію ЛВ ПС і ППС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-082.022.6-52-07 + О563.53-07 +
Шифр НБУВ: РА326170

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Івановська О.В. 
Методи проектування металокомпозитних балонів високого тиску для систем літальних апаратів і конверсійного призначення: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.02 / О.В. Івановська ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2002. — 18 с. — укp.

Розроблено методи оптимального проектування металокомпозитних балонів високого тиску (БВТ) за різних умов їх експлуатації в системах апаратів конверсійного призначення. Запропоновано й обгрунтовано нову концепцію проектування БВТ, яка враховує спеціфічні умови їх експлуатації та можливості сучасних технологій формоутворення металевих і композитних конструкцій. Розроблено метод проектування металокомпозитних БВТ одноразового короткочасного використання в системах літальних апаратів та модифікованих БВТ для тривалого збереження під робочим тиском. Запропоновано метод і реалізуючий його алгоритм проектування металокомпозитних БВТ багаторазового використання у разі циклічного навантаження та його модифікацію, що враховує особливості гібридних композиційних матеріалів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О563.2-02
Шифр НБУВ: РА318642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Івщенко Л.Й. 
Процеси контактної взаємодії в трибоз'єднаннях і зносостійкість жароміцних сплавів в екстремальних умовах: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.02.04 / Л.Й. Івщенко ; Хмельниц. технол. ун-т Поділля. — Хмельницький, 1999. — 36 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням підвищення зносостійкості деталей гарячої частини газотурбінних установок. Досліджено особливості конструкції трибоз'єднань і кінематики їх контактної взаємодії. Показано специфіку умов їхньої роботи, що полягає у високих циклічно мінливих температурах, динамічному характері навантажень (при наявності удару з просковзуванням), ерозійно-корозійної дії газового потоку. Розроблено комплекс методик і експериментального устаткування, за допомогою яких встановлені загальні закономірності тертя і зношування. Досліджено структуру і властивості поверхневого прошарку ряду жароміцних сплавів. Сформульовано основні принципи моделювання еквівалентних станів трибоз'єднань, що експлуатуються в екстремальних умовах. Досліджено зносостійкість матеріалів при програмованій зміні режимів навантаження. Отримано математичну залежність інтенсивності зношування від навантажувальних параметрів. Розроблено метод прискорених випробувань. Винайдено зносостійкі матеріали. Удосконалено технологічні процеси відновлення зношених деталей та їх складання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О551.41-082.04

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Ільїна І.В. 
Метод забезпечення своєчасності передачі інформації в комп'ютерних мережах систем критичного застосування: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.05 / І.В. Ільїна ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2010. — 20 с. — укp.

З'ясовано, що основними шляхами забезпечення своєчасності передачі інформації у комп'ютерних мережах (КМ) систем критичного застосування (СКЗ) за заданого жорстко регламентованого циклу безпосереднього управління повітряним рухом є застосування "швидкісних" каналів зв'язку та високопродуктивних обчислювальних засобів, методів адаптивного стиснення та кодування інформації, а також динамічного розподілу мережевого ресурсу. На підставі комбінування графової та потокової моделей КМ розроблено метод забезпечення своєчасності передачі інформації у КМ СКЗ. Запропоновано методи визначння множини шляхів передачі інформації у КМ СКЗ, знаходження оптимальної множини маршрутів у КМ СКЗ. Розроблено процедури розподілу інформаційних пакетів за знайденою множиною маршрутів КМ СКЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О580.3
Шифр НБУВ: РА371741 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Іщук В.П. 
Формування тягових характеристик турбогвинтовентиляторних двигунів на режимах посадки літака: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / В.П. Іщук ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2008. — 20 с. — укp.

На основі одержаних наукових результатів розроблено методики визначення динамічних характеристик дворядних гвинтовентиляторів та їх використання для синтезу програм керування. Запропоновано структуру взаємодії підсистем керування літака, газогенератора та повітряного гвинта для режиму посадки. Доведено доцільність використання результатів дослідження для їх практичної реалізації під час проектування, випробувань і експлуатації силової установки літака Ан-70 з двигунами Д-27 і дворядним гвинтовентилятором СВ-27, що дозволяє формувати технічні вимоги до тягових характеристик двигунів на етапі технічного завдання, базуючись на потрібних посадочних характеристиках літака; організувати раціональну взаємодію систем літака та силової установки, які використовуються для керування посадкою; синтезувати динамічні характеристики силової установки та на їх основі - програми керування за режиму реверсу; модифікувати програму керування тягою шляхом внесення поправки на поздовжнє перевантаження для поліпшення якості керування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О551.415-01 +
Шифр НБУВ: РА360518

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Аббас Фаділь Махмуд 
Методика експериментального визначення впливу генераторів вихорів на аеродинамічні характеристики крила при різних кутах атаки: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.01 / Аббас Фаділь Махмуд ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2008. — 16 с. — укp.

Досліджено проблему покращання обтікання поверхні крила літака за експлуатаційних кутів атаки, а також оптимізації аеродинамічних характеристик літака за великих кутів атаки, режимів зльоту та набору висоти. Визначено особливості формування примежового шару. Проаналізовано явище відриву потоку. Висвітлено можливості керування течією за великих кутів атаки. Розглянуто методи покращання несучих властивостей крила, ефективність органів керування літального апарата (ЛА). Досліджено питання керування відривом потоку. Проаналізовано можливості існуючого науково-методичного апарату для розв'зання дослідженої задачі. Наведено опис застосованого експериментального обладнання. Проаналізовано вплив похибок вихідної інформації на оцінювання характеристик примежового шару. Для визначення впливу генераторів вихрів на інтегральні аеродинамічні характеристики проведено експериментальні дослідження керування цим шаром на криволінійній поверхні моделей секції крила літака загального призначення. Установлено вплив відносного розшарування пари генераторів вихрів за хордою крила моделі літака. За результатами аналізу оцінено вплив генераторів вихрів на аеродинамічні характеристики ЛА.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-042-011 +
Шифр НБУВ: РА360864

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Абдулкадеер А.Я. 
Метод розрахунку довговічності ресори шасі легкого літака з урахуванням нерівностей аеродрому: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.03 / А.Я. Абдулкадеер ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Запропоновано метод розрахунку довговічності ресори шасі легкого літака, що враховує нерівності аеродрому. Метод базується на моделюванні руху літака у часі у випадку посадки, зльоту, руління, схематизації процесу навантаження, у разі застосування математичної моделі розрахунку довговічності ресори за умов циклічного згину. Розвинуто енергетичний підхід до аналізу процесів втоми, розроблено математичну модель і методику розрахунку довговічності за умов нерегулярного циклічного згину на підставі втомних і циклічних деформаційних характеристик матеріалу, одержаних за умов розтягування - стиску. Методика базується на енергетичному критерії втомного руйнування та моделі циклічного деформування матеріалу у разі нерегулярного навантаження. Запропоновано й експериментально підтверджено залежність щодо розрахунку залишкової деформації за умов згину, що числово дорівнює половині ширини петлі гістерезиса. На відміну від відомих, запропонована методика не вимагає застосування додаткової гіпотези підсумування втомних пошкоджень, дає змогу врахувати вплив розмірів і форми перерізу деталі на довговічність. Установлено, що основне пошкодження ресора шасі одержує під час пробігу та руління, при цьому визначальною є амплітуда мікронерівностей. Установлено, що мезонерівності злітно-посадочної смуги значною мірою впливають на максимальні напруги в ресорі та повинні враховуватися у процесі аналізування статичної міцності та розрахунку пошкодження під час пробігу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-046-021.1 +
Шифр НБУВ: РА325304

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Абу Хайдар Салім Ханна 
Визначення основних функціональних параметрів авіаційних ГТД в експлуатаційних умовах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.14 / Абу Хайдар Салім Ханна ; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. — К., 1999. — 16 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням оцінки основних функціональних параметрів авіаційних газотурбінних двигунів (ГТД) за параметрами, що реєструються в умовах експлуатації з використанням математичної моделі робочого процесу двоконтурних двовальних двигунів, які експлуатуються в авіакомпанії МЕА (Ливан, Бейрут). Розроблено методики оцінки та прогнозування функціональних параметрів в умовах зміни теплофізичних властивостей робочого тіла в залежності від регіонів експлуатації двигунів. Доопрацьовано методику приведення параметрів робочого процесу до стандартних умов з урахуванням індивідуальних особливостей конкретного типу ГТД, необхідну для практичної реалізації розробленого методичного забезпечення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О551.41-082

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Авер'янова Ю.А. 
Допплерівсько-поляриметрична оцінка характеристик вітру для безпечної навігації повітряних суден: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.13 / Ю.А. Авер'янова ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2004. — 19 с.: рис. — укp.

Уперше запропоновано використання доплерівсько-поляриметричного (Д-П) підходу щодо одержання інформації з метою метеорологічного забезпечення повітряного руху. Створено математичні та комп'ютерні моделі зв'язку характеристик вітру з Д-П параметрами. Виконано верифікацію моделей за даними експериментів та підтверджено працездатність запропонованого підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571.7-5 +
Шифр НБУВ: РА334466

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Аль Лавама Айман 
Методи і моделі обгрунтування відмовостійких структур авіаційного обладнання і авіоніки: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.14 / Аль Лавама Айман ; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. — К., 1999. — 24 с. — укp.

Робота направлена на підвищення системної ефективності та відмовостійких структур авіаційного обладнання і авіоніки на перехідному етапі впровадження інтегральних модульних конструкцій на типи повітряних судів (ПС). На основі системного підходу сформована сукупність методів, моделей, методик, алгоритмів забезпечення високої відмовостійкості функціональних систем ПС в умовах програмованої експлуатації на базі ІАСУ авіапідприємств на життєвому циклі. У прикладних задачах обгрунтування відмовостійких структур досліджувалися лінійні та суттєво-нелінійні системи керування рулями, закрилками ПС електромеханічного та електрогідравлічного типів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О561.5-021.1

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Аль-Амморі Алі 
Методи та засоби забезпечення ефективності інформаційно-управляючих систем повітряних суден: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.13.06 / Алі Аль-Амморі ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2010. — 39 с. — укp.

Одержано результати зі створення принципово нових підходів до інформаційно-факторного аналізу як процесного етапу узагальнення факторного аналізу та теорії інформації. Досліджено факторну структуру нерегулярних польотів та мінімізацію їх аварійності методами антистресової підготовки. Обгрунтовано центральну модель взаємозв'язку показників приросту ефективності польоту з діапазоном поліфакторності. Проведено інформаційно-факторний аналіз діяльності екіпажу в процесі експлуатації літаків нового покоління у складних та аварійних ситуаціях. Запропоновано методику інформаційного прогнозу помилок льотного складу за новими інформаційними технологіями, технологіями процесного аналізу польоту для забезпечення зняття електронних катастроф. Проаналізовано за технологіями процесного аналізу польоту навантаження членів екіпажу в складних та аварійних умовах польоту, визначено основні розрахункові формули для їх мінімізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-082.022
Шифр НБУВ: РА375059 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
14.

Альгабрі Табіт Махді Ях'я 
Автоматизована система управління виробництвом в збійних ситуаціях в аеропорті Сана: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Альгабрі Табіт Махді Ях'я ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Визначено, що для розробки ефективної автоматизованої системи управління (АСУ) необхідне формування оптимізаційної моделі, яка має враховувати фактори, що впливають на прийняття рішення за умов аеропорту Сана. Обгрунтовано методику процесу управління виробництвом у аеропорту Сана у випадку критичних ситуацій, подано їх класифікацію, сформульовано задачі АСУ. Висвітлено фактори, що впливають на процес оптимізації. Розроблено оптимізаційну модель АСУ. Особливістю моделі є облік динаміки факторів, які впливають на оптимізацію та застосування принципу Белмана. Запропоновано АСУ виробництвом в аеропорту Сана за умов критичних ситуацій, яка враховує специфіку даного аеропорту та дозволяє працювати в реальному масштабі часу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О580.3
Шифр НБУВ: РА315372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

Андрєєв С.М. 
Оцінка рівня професійної підготовки льотного складу при початковому навчанні: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.04 / С.М. Андрєєв ; Харківський держ. технічний ун-т будівництва та архітектури. — Х., 1999. — 17 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О5р(4УКР)3

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Антоненко О.А. 
Дослідження і розробка технології формування та калібрування великогабаритних листових деталей літаків на електрогідравлічних установках з багатоелектродними розрядними блоками: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.04 / О.А. Антоненко ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Розроблено математичні моделі технологічних процесів електрогідравлічного формування та калібрування великогабаритних листових деталей складної форми на багатоелектродних установках, що дають змогу керувати місцем та енергією розряду вздовж поверхні поля навантаження. За результатами експериментальних досліджень установлено, що за умов, характерних для такого штампування, ступінь сприйняття плоскою перешкодою імпульсного навантаження залежить від механічних властивостей та геометричних параметрів заготовки та змінюється не монотонно. Запропоновано показник, який визначається частотою власних коливань ділянки заготовки, що формується. Цей показник дає змогу умовно розділити процеси формоутворення на малоінерційні та інерційні. Зроблено висновок, що в діапазоні відносної ширини ділянки, яка формується, від 10 до 100, що відповідає умовам формування, технологічні параметри слід визначати на підставі робіт формозмінювання, які є необхідними. Для операцій калібрування зі значенням цього параметру не більше 10-ти технологічні параметри розраховують на підставі значення потрібного тиску. З урахуванням можливості керування місцем і кількістю енергії, що виділяється, одержано аналітичні залежності, які дають змогу визначити технологічні параметри за картами потрібних тисків та режимами робіт деформування. Розроблено технологічні процеси формозмінювання панелей жорсткості літаків та листових панелей інших апаратів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-060.122 +
Шифр НБУВ: РА328237

      
Категорія: Транспорт   
17.

Антонов В.К. 
Аналітичне конструювання якісних систем стабілізації літальних апаратів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.07.09 / В.К. Антонов ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2004. — 29 с. — укp.

Запропоновано умови зв'язку показників якості перехідних процесів з другим методом Ляпунова, модифікацію принципу оптимальності Белмана, що зв'язує оптимальність і якість руху динамічного об'єкта. Розроблено методи аналітичного конструювання регуляторів, що дозволяють обмежувати час перехідних процесів, коливальність і враховувати обмеження відхилень рулів, зокрема для жорстких систем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-082.022-05 +
Шифр НБУВ: РА329025

Рубрики:

      
18.

Антонюк С.Л. 
Розробка і впровадження високоміцного титанового сплаву для зварних конструкцій авіаційного призначення: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.16.01 / С.Л. Антонюк ; НАН України. Ін-т металофізики ім. Г.В.Курдюмова. — К., 2006. — 24 с. — укp.

Створено високоміцний технологічний сплав високої зварюваності, технологічні та експлуатаційні властивості якого не нижчі, ніж у промислового сплаву ВТ22. Визначено вплив легуючих елементів та ступеню легування на зварюваність сплаву. Показано, що легування комплексом Nb+Fe забезпечує високу зварюваність, рівноміцність електронно-променевого зварювання (ЕПЗ) з'єднань основному металу за високих значень ударної в'язкості металу шву і зони термічного впливу (ЗТВ). Для подальших досліджень запропоновано багатокомпонентний сплав системи Ti - Al - Mo - V - Nb - Fe - Zr. Встановлено, що сплав володіє вискою зварюваність під час виконання зварних з'єднань ЕПЗ та аргоно-дуговим зварюванням (АДЗ) вольфрамовим електродом як наскрізним проплавленням, так і по шару флюсу. Виявлено залежність температури поліморфного перетворення від системи легування, вивчено вплив параметрів деформування куванням та прокаткою на структуру та механічні властивості сплаву, досліджено вплив режимів термічної обробки на фазовий склад, структуру та властивості напівфабрикатів. На підставі ресурсних випробувань доведено, що втомна довговічність сплаву T110 по основному металу на типових зразках перевищує показники сплаву ВТ22. Проведено втомні випробування зварних з'єднань і встановлено, що їх довговічність відповідає встановленому ресурсу випробувань. З'ясовано, що найбільш стійкими щодо втомних навантажень виявлися ЕПЗ з'єднання. Показано високу стійкість сплаву Т110 щодо утворення втомних тріщин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К235.160.43 + О52-034 +
Шифр НБУВ: РА343496

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Артеменко О.В. 
Моделювання автоматизованої системи підготовки передпольотної інформації: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / О.В. Артеменко ; Київ. ін-т автоматики. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Розроблено автоматизовану систему підготовки передпольотної інформації (АСППІ) з метою підвищення ефективості передпольотного забезпечення екіпажу повітряного судна. Визначено достатній об'єм інформації, необхідної пілоту залежно від виду польоту та формалізовано розподіл інформаційних потоків в АСППІ. Виділено та закодовано фактори, що впливають на прийняття рішення щодо можливості виконання польоту, формалізовано процес прийняття рішення на виліт, побудовано структурну та математичну моделі задачі прийняття рішення. Розроблено структуру АСППІ, визначено достатній мінімум інформації для ефективного функціонування системи. Запропоновано моделі й алгоритми, що забезпечують ефективне та надійне функціонування кожної з підсистем АСППІ. Розроблено інформаційну модель та програмне забезпечення АСППІ з використанням сучасних технологічних методів і засобів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-082.058
Шифр НБУВ: РА375622 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
20.

Артьомова А. В. 
Інформаційна технологія обробки результатів попередніх випробувань для оцінки витрат виробництва продукції в авіаційному приладобудуванні: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / А. В. Артьомова ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є. Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2011. — 17 с.: рис. — укp.

Вперше розроблено метод визначення обсягу та послідовності проведення приймально-здавальних випробувань продукції, який на відміну від існуючих використовує статистичну обробку результатів попередніх випробувань наукоємної продукції, що дозволило знизити витрати виробництва авіаційної приладобудівної продукції. Удосконалено метод оцінювання витрат під час проведення випробувань приладобудівної продукції шляхом побудови розширеної математичної моделі опису виробничої системи, що дозволило скоротити терміни проведення випробувань. Удосконалено математичну модель опису виробничої системи шляхом введення критерію, який враховує ступінь достовірності попередніх випробувань, що дозволило підвищити повноту опису системи, а отже, обгрунтувати процедури проведення випробувань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О567-07 + У9(4УКР)305.851.515
Шифр НБУВ: РА381049 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського