Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (44)Книжкові видання та компакт-диски (29)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=О380.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія: Транспорт   
1.

Сердюк 
Моделі та алгоритмічне забезпечення для раціональної організації і автоматизації управління автомобільними перевезеннями: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Анатолій Анатолійович Сердюк ; Національний транспортний ун-т. — К., 2007. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О380.3
Шифр НБУВ: РА352625

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Гурко О.Г. 
Просторово-часова орієнтація автотранспортних засобів в АСУ рухом: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / О.Г. Гурко ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2001. — 19 с. — укp.

Досліджено питання удосконалення транспортних систем за рахунок підвищення рівня інформативності, технологічності та економічності підсистеми просторово-часової орієнтації транспортних засобів (АТЗ) в автоматизованих системах управління (АСУ) рухом. Описано процес просторово-часової орієнтації АТЗ з використанням теорії операторів та побудовано його математичну модель. Розглянуто місце бортового інформаційно-обчислювального комплексу інтелектуального АТЗ у структурі сучасної АСУ рухом. Даний комплекс є основною ланкою АСУ рухом і відповідає за просторово-часову орієнтацію АТЗ на заданому маршруті та за вибір дії, яку необхідно виконати автомобілю в наступний момент. Визначено критерії реалізації вимірювального комплексу та запропоновано його архітектуру, що дозволяє вирішувати задачі просторово-часової орієнтації АТЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О380.3
Шифр НБУВ: РА316612 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Юртов В.М. 
Розробка і адаптація математичних моделей для оптимізації організаційних і функціональних структур автотранспортних підприємств: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / В.М. Юртов ; Укр. трансп. ун-т. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Розроблено науковий підхід до формування організаційно-функціональних структур систем управління автотранспортних підприємств (АТП), який базується на розробці математичних моделей і алгоритмів аналізу та синтезу систем. На підставі проведених досліджень у галузі складних систем запропоновано системний підхід як методологічну базу вдосконалення організаційних систем управління. Розроблено і запропоновано інструментарій опису структур управління на базі структурних схем, множин, граф і матриць, який надає можливість реалізувати принципи системного підходу. Поставлено і вирішено завдання декомпозиції системи організаційного управління на підсистеми; формування оптимального складу першочергових задач управління під час розробки проекту вдосконалення системи управління АТП. Побудовано моделі прогнозування основних показників роботи АТП на базі статистичних даних, які є науковим обгрунтуванням постановки нових завдань і розробки відповідних управлінських рішень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О380.3я116
Шифр НБУВ: РА310768 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
4.

Топольськов Є.О. 
Удосконалення методів і алгоритмів інформаційного забезпечення диспетчерських центрів управління наземним транспортом: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Є.О. Топольськов ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Проведено аналіз сучасних вимог наземних споживачів до якості інформаційного забезпечення та розглянуто основні експлуатаційно-технічні характеристики сучасних радіонавігаційних систем. За результатами дослідження показано, що для підвищення якості інформаційно-навігаційного забезпечення даних споживачів доцільно використовувати багатопозиційні радіонавігаційні системи, які мають високу інформаційну надлишковість. Запропоновано вдосконалені методи й алгоритми просторово-часової обробки навігаційної інформації з використанням глобальних навігаційних супутникових систем, що дозволяє підвищити якість інформаційного забезпечення диспетчерських центрів управління наземним транспортом за менших витрат на їх реалізацію. Обгрунтовано застосування в автоматизованих системах моніторингу й управління транспортом методу структурної селекції та захисту каналів передачі інформації, що базується на імовірнісному розподілі часових інтервалів взаємопередачі навігаційних повідомлень між апаратурою транспортних засобів і диспетчерських центрів. Розроблено структуру вдосконаленого апаратно-програмного комплексу, який реалізує запропоновані методи й алгоритми просторово-часової обробки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О380.31 +
Шифр НБУВ: РА350953

Рубрики:

      
5.

Левицький І.Ю. 
Удосконалення технології прискореної доставки вантажів на залізницях України в умовах ринку транспортних послуг: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / І.Ю. Левицький ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. — Д., 2004. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання удосконалення технології прискореної доставки вантажу на заданих напрямках. Розроблено методику виявлення варіантів скорочення термінів доставки з визначенням тарифу на її реалізацію. Наведено приклад розрахунку прискореної доставки вантажу для повагонної відправки з станції Кайдацька Придніпровської залізниці до станції призначення Шабо Одеської залізниці. Досліджено вантажну та комерційну діяльність і терміни доставки вантажів на закордонних та українських залізницях, визначено найбільш важливі завдання у сфері удосконалення технології прискореної доставки вантажів. Запропоновано ринково-орієнтовану методику визначення ефективного технологічного варіанта прискореної доставки вантажу з метою розширення ринку послуг для клієнтів і одержання додаткового прибутку залізницею. Розроблено математичну модель прискореного перевезення вантажу з урахуванням додаткових заходів. Обгрунтовано методику побудови залежності додаткових витрат від часу скорочення доставки вантажу для регулювання тарифних відносин залізниці та клієнтів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813 + О380.332.3 +
Шифр НБУВ: РА333148

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського