Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (21)Книжкові видання та компакт-диски (26)
Пошуковий запит: (<.>U=О35-014.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія: Транспорт   
1.

Грубель М.Г. 
Багатофакторна оцінка та нормування паливної економічності вантажних автомобілів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / М.Г. Грубель ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено методологію багатофакторного оцінювання залежності паливної економічності (лінійних витрат палива) вантажних автомобілів від основних визначальних факторів, тобто типу та стану дороги, швидкості руху та завантаження автомобіля. Для кількісного оцінювання та побудови регресійних моделей опису використано методи нелінійного трифакторного планування експерименту, комп'ютерне моделювання руху автомобілів, зокрема, повноприводних, на дорогах з поверхнями, що деформуються (грунтових, піщаних). Запропоновано практичні методики спрощеного диференційованого нормування витрат палива у табличній чи графічній формах. Проведено дорожні випробування 4-х моделей автомобілів (ГАЗ-3307, ЗИЛ-4333, КамАЗ-4310, HMMWV M998 A2) на дорогах 4-х типів. Для доріг, що деформуються (грунтових, піщаних), апробовано використання безконтактного доплерівського комплексу вимірювальної апаратури, що дозволяє з високою точністю визначати фактичну швидкість і пройдений шлях, зокрема за умов бездоріжжя (з урахуванням пробуксовування коліс).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-014.1 +
Шифр НБУВ: РА355499

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Войтюк С.Д. 
Підвищення економічних і екологічних показників роботи бензинового двигуна на холостому ході відключенням окремих робочих циклів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / С.Д. Войтюк ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2004. — 18 с.: рис. — укp.

Досліджено економічні, екологічні та динамічні показники роботи двигуна з регулюванням потужності відключенням окремих робочих циклів (ДРЦ) за умови його експлуатації на холостому ходу. Удосконалено математичні моделі робочого процесу і динаміки ДРЦ, що дало змогу скорегувати вимоги до паливної апаратури (системи впорскування). Досліджено процес згорання ДРЦ та визначено основні термодинамічні параметри робочого процесу циклу після одного, двох, трьох та чотирьох підряд пропущених циклів. Запропоновано оригінальний алгоритм переміщення робочих циклів по циліндрах двигуна, встановлено доцільний часовий інтервал виконання даного процесу, визначено економічні та динамічні показники роботи ДРЦ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-014.1 +
Шифр НБУВ: РА329433

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Павленко В.О. 
Підвищення паливної економічності автомобіля оптимізацією параметрів системи "двигун - трансмісія": Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В.О. Павленко ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2004. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Виявлено взаємозв'язок параметрів робочого процесу дизельного двигуна з газотурбінним наддуванням і його навантаження. Розроблено метод ідентифікації експлуатаційних показників автомобільного двигуна, що дозволяє виконувати параметричну оптимізацію системи "двигун - трансмісія" та забезпечувати раціональні за експлуатаційною витратою палива режими роботи автомобіля та двигуна за рахунок зміни передаточних чисел трансмісії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-014.1 +
Шифр НБУВ: РА329337

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Хімченко А.В. 
Покращення паливної економічності і зниження токсичності двотактних бензинових двигунів в часткових режимах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / А.В. Хімченко ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Розроблено комплекс математичних моделей робочих процесів двотактного бензинового двигуна зі змінним ступенем стискання в часткових режимах. Запропоновано методику визначення параметрів продувочного компресора (ПК) - нижньої частини циліндропоршневої групи та кривошипної камери. Створено метод розрахунку дозарядки ПК свіжим зарядом у процесі наповнення, в основу якого покладено диференціальні рівняння енергетичного та масового балансу. Розроблено методику розрахунку робочого циклу у циліндрі двигуна з використанням методу професора І.І.Вібе. Запропоновано замкнуту модель розрахунку двигуна, що дозволяє комплексно виявити вплив змінного ступеня стискання на конструктивні параметри та показники двигуна. Проведено розрахунково-експериментальні дослідження впливу змінного ступеня стискання на показники роботи двигуна у часткових режимах. Одержано значну паливну економічність двигуна, а також зниження токсичності у випадках наявності монооксиду вуглецю СО та емісії вуглеводнів СН за умови регулювання ступеня стискання у часткових режимах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-014.1 + О35-082 н631
Шифр НБУВ: РА330639

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Захарченко О.М. 
Покращення паливної економічності та екологічних показників автомобілів раціональним використанням бензинів з добавками біоетанолу: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / О.М. Захарченко ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему покращання паливної економічності й екологічних показників автомобільного двигуна за умов есплуатації шляхом оптимізації встановлюваного кута випередження запалювання за умов живлення бензинами з домішками біоетанолу. Проведено стендові експериментальні дослідження двигуна МеМЗ-245 щодо визначення впливу встановлюваного кута випередження запалювання на основні показники у разі живлення бензинами з домішками біоетанолу. Уточнено математичну модель руху автомобіля ЗАЗ-1102 "Таврія" за режимами Європейського міського їздового циклу для визначення оптимальних значень установлюваного кута випередження запалювання та дослідження впливу експлуатаційних факторів на показники автомобільного двигуна за умов живлення бензинами з домішками біоетанолу. Перевірено адекватність моделі установлено, що розбіжність даних, одержаних за умов її використання, становить 1,6 %. Визначено оптимальні значення встановлюваного кута випередження запалювання двигуна МеМЗ-245 у разі живлення бензинами з 10 та 20 %-ми домішками біоетанолу. Проведено дорожні випробування автомобіля ЗАЗ-1102 "Таврія", на підставі результатів яких підтверджено вірогідність розрахункового дослідження з застосуванням математичної моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-014.1 +
Шифр НБУВ: РА357397

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Гаркуша Ю. В. 
Поліпшення енергетичних показників і паливної економічності бензинового двигуна в режимах повних навантажень: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.03 / Ю. В. Гаркуша ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Проведено теоретичні дослідження стосовно впливу об'ємної частки закису азоту на склад паливоповітрної суміші та визначено закон її зміни. Обгрунтовано можливість одночасного покращання енергетичних показників і паливної економічності. Проведено розрахункові дослідження та запропоновано методику визначення показників робочого циклу у разі домішки закису азоту до повітряного заряду. Проведено експериментальні дослідження енергетичних, екологічних показників і паливної економічності бензинового двигуна у разі домішки закису азоту до повітряного заряду. Проведено індицирування двигуна за роботи в режимах повного навантаження з домішкою закису азоту до повітряного заряду та без неї. Встановлено можливість одночасного покращання енергетичних показників і паливної економічності домішкою закису азоту до повітряного заряду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-014.1
Шифр НБУВ: РА376573 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Цюман М. П. 
Поліпшення паливної економічності бензинового двигуна з системою нейтралізації відпрацьованих газів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.03 / М. П. Цюман ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено математичну модель системи двигун - нейтралізатор, що є системою диференціальних рівнянь руху газового потоку, об'ємного балансу й адіабати з врахуванням впливу режиму роботи двигуна та ступеня рециркуляції відпрацьованих газів на параметри стану робочого тіла в циліндрі, впускному та випускному колекторах, характер і тривалість згоряння та викиди основних шкідливих речовин. Проведено стендові експериментальні дослідження двигуна VW BBY щодо визначення впливу ступеня рециркуляції відпрацьованих газів і кута випередження запалювання на паливну економічність, екологічні й індикаторні показники. Визначено доцільні значення ступеня рециркуляції відпрацьованих газів і кута випередження запалювання в усьому діапазоні швидкісних і навантажувальних режимів роботи двигуна за критерієм мінімальної питомої ефективної втрати палива. Оцінено покращання паливної економічності автомобіля в їздовому циклі за раціонального регулювання ступеня рециркуляції відпрацьованих газів і кута випередження запалювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-014.1
Шифр НБУВ: РА376306 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського