Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (32)Реферативна база даних (184)Книжкові видання та компакт-диски (185)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>U=О335.4$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Транспорт   
1.

Дячук М.В. 
Вдосконалення розрахункових методів оцінки параметрів вібронавантаженності несучих систем автомобіля: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / М.В. Дячук ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2005. — 20 с.: рис. — укp.

Розроблено методи, алгоритми, динамічні моделі автомобіля для елементів системи дорога - шина - несуча система. Створено аналітичну методику прогнозування випадкових напружень у лонжеронах кінцевої жорсткості рами вантажного довгобазного автомобіля з використанням методів спектральної теорії підресорювання транспортних засобів і методів будівельної механіки. Удосконалено методику числового моделювання стохастичних дорожніх збурювань (дорожнього мікропрофілю) на базі швидкого перетворювання Фур'є з необхідним ступенем точності за інтервалами та коінтервалами Найквіста. Підвищено точність розрахунків ланцюгових моделей підвісок автомобільних транспортних засобів шляхом розробки нелінійної математичної моделі шини на підставі її гістерезисної характеристики. Проаналізовано роботу несучої системи на підставі даних статистичного оцінювання показників вібронавантаженості моделей автомобіля КрАЗ-6510. Виконано порівняння результатів розрахунків показників вібраційної навантаженості плоских і просторових моделей. Доведено вплив кінцевої жорсткості рами довгобазного вантажного автомобіля на розрахункові показники плавності ходу в діапазоні, що перевищує інженерну точність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-028.4 +
Шифр НБУВ: РА339463

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Глінчук В.М. 
Вибір та обгрунтування типу та складу причіпних ланок триланкових автопоїздів: автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.02 / В.М. Глінчук ; Нац. транспорт. ун-т. — Рівне, 2010. — 20 с. — укp.

Розв'язано задачу з вибору та обгрунтування типу та складу причіпних ланок щодо забезпечення показників маневреності та стійкості руху триланкових автопоїздів (ТЛА) різних компонувальних схем. Розроблено узагальнену математичну модель динаміки керованого руху ТЛА. Зазначено, що за показниками маневреності ТЛА типу "B-Double" поступається триланковому сідельно-причіпному автопоїзду; за показниками стійкості у різних режимах руху - кращий у порівнянні з автопоїздами других компонувальних схем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.47-014 +
Шифр НБУВ: РА370316 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Енглезі О.А. 
Вибір та обгрунтування системи управління причіпними ланками триланкового сідельно-причіпного автопоїзда: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.02 / О.А. Енглезі ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано вибір системи управління причіпними ланками триланкового сідельно-причіпного автопоїзда (ТСПА) для забезпечення необхідних показників маневреності та стійкості руху - зміщення траєкторії ведених ланок щодо траєкторії тягача, зовнішній і внутрішній габаритності радіусу повороту, габаритної смуги руху, критичної швидкісті прямо- та криволінійного руху, швидкостї появи коливальної нестійкості автопоїзда. Розроблено математичну модель ТСПА з подвійним приводом керування на передню вісь напівпричепа (з системою керування кутами складання ланок автопоїзда), за допомогою якої розглянуті дві принципово можливі схеми ТСПА - з керованим причепом і некерованим напівпричепом. Визначено сфери застосування даних поїздів. Наведені результати експериментальних досліджень триланкового автопоїзда підтвердили адекватність даної кінематичної та динамічної моделі автопоїзда.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.47-014
Шифр НБУВ: РА372321 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Іванчук Я.В. 
Гідроімпульсний привод віброударного пристрою для розвантаження кузовів-самоскидів транспортних засобів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.02 / Я.В. Іванчук ; Вінниц. нац. техн. ун-т. — Вінниця, 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено та досліджено гідроімпульсний привід нового віброударного пристрою для підвищення ефективності процесів розвантаження кузовів-самоскидів транспортних засобів. Розроблено основні положення резонансно-структурної теорії щодо поведінки навалочних вантажів під дією вібрацій і ударів. Одержано рішення для розробки принципових і конструктивних схем віброударних пристроїв з гідроімпульсним приводом. З використанням цих рішень розроблено новий гідроімпульсний привод віброударного пристрою для підвищення ефективності розвантаження кузовів-самоскидів транспортних засобів. Розроблено динамічні та математичні моделі даного приводу, проведено дослідження математичних моделей на ПЕОМ та визначено режими його роботи. Експериментально та теоретично визначено основні параметри робочих режимів роботи гідроімпульсного приводу віброударного пристрою. Розроблено науково-обгрунтовану методику його розрахунку та проектування з метою підвищення ефективності процесів розвантаження кузовів-самоскидів транспортних засобів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.42-042.25 +
Шифр НБУВ: РА364084

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Черевко Ю. М. 
Зниження динамічних навантажень в основних елементах колісних транспортних машин і вантажах шляхом їх пружного зчленування: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.02.09 / Ю. М. Черевко ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано доцільність заміни поздовжнього жорсткого зчленування основних елементів колісних транспортних машин (КТМ) і вантажів на пружно-демпферне з'єднання. Узагальнено математичну модель руху елементів КТМ і вантажів, яка на відміну від відомих одночасно враховує: інерційні характеристики основних елементів КТМ і вантажів, їх взаємне розташування та габарити, пружно-демпферні характеристики кріплень між собою, механічну характеристику силового агрегата, характеристики доріг складного профілю з пошкодженим покриттям і бездоріжжям. Наведено результати досліджень динамічних навантажень на основні елементи та вантажі модернізованого автомобіля ЗИЛ-131 під час руху дорогами складного профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-04-01 + О384.04
Шифр НБУВ: РА384743 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Крестьянполь О.А. 
Маневреність та стійкість руху автопоїзда із самовстановлювальною віссю напівпричепа: Автореф. дис... канд. техн.наук: 05.22.02 / О.А. Крестьянполь ; Укр. трансп. ун-т. — К., 1999. — 18 с. — укp.

Рассмотрены вопросы маневренности и устойчивости движения автопоезда с самоустанавливающейся осью полуприцепа. Показатели маневренности определены на основе анализа статической и динамической поворотливости автопоезда. Показатели устойчивости определены на основе решения системы дифференциальных уравнений движения автопоезда. Многовариантными расчетами, выполненными на ПЭВМ с использованием программного обеспечения Mathcad-7,8, установлено влияние массово-геометрических, конструктивных и эксплуатационных параметров на устойчивость движения автопоезда. Предложена методика выбора и обоснования массово-геометрических и конструктивных параметров автопоезда с самоустанавливающейся осью полуприцепа по критериям маневренности и устойчивости прямолинейного движения.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.47-014

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Балан С.О. 
Моделювання життєвого циклу регенеровуваних автомобільних напівпричепів на етапі проектування: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.02 / С.О. Балан ; Державний ун-т "Львівська політехніка". — Л., 1999. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.474-02

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Титаренко В.Є. 
Напружено-деформований стан і довговічність рам напівпричепів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 01.02.04 / В.Є. Титаренко ; Терноп. держ. техн. ун-т ім. І.Пулюя. — Т., 2006. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи вирішення науково-технічної проблеми підвищення надійності та зменшення матеріалоємності причіпних транспортних засобів шляхом раціоналізації напружено-деформованого стану (НДС) несучих систем для критичних схем навантажень. Проаналізовано існуючі розрахункові методи рам автотранспортних засобів (АТЗ) та особливості їх НДС. Експериментально досліджено згин і згин з крученням рам сідельних напівпричепів. Проведено натурний експеримент для визначення живучості вузлового з'єдання та комп'ютерне моделювання небезпечних локальних ділянок рами. Розроблено методику визначення впливу параметрів лонжеронів на жорсткість кручення поперечин. Розроблено методологічний комплекс технічних заходів, а також методики інженерних розрахунків проектування рам напівпричепів і визначення їх ресурсу. Запропоновано й апробовано безстендову методику експериментальних досліджень НДС великорозмірних рам на базі спареного навантаження двох натурних зразків. Удосконалено методи досліджень НДС на базі натурного експерименту та комп'ютерного моделювання локальних ділянок рам для статичних і циклічних навантажень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.474-042.61 +
Шифр НБУВ: РА348791

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Кравченко О.П. 
Наукові основи управління ефективністю експлуатації автомобільних поїздів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.20 / О.П. Кравченко ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2007. — 36 с. — укp.

З використанням системного підходу визначено значущість методів контролю та діагностики в керуванні працездатністю автопоїздів на послідовних етапах життєвого циклу. Вивлено, систематизовано, узагальнено та формалізовано основні несправності та відмови, що впливають на ефективність експлуатації автопоїздів. Установлено закономірності погіршення технічного стану автомобілів-тягачів та причіпних ланок у гарантійний період експлуаації, що дозволяє прогнозувати їх працездатність. Виявлено вплив похибок конструювання та технології виготовлення деталей, вузлів, агрегатів на ресур автопоїздів та їх працездатність за умов експлуатації, що забезпечує зворотній зв'язок системи виробник - автосервіс. Установлено закономірності впливу дефектів і несправностей автомобілів-тягачів і причіпних ланок на динамічне поводження автопоїздів. Удосконалено методи та моделі системи профілактики та ремонту транспортних засобів за умов переходу до єдиної (базової) системи обслуговування. Розвинуто закономірності для оцінки технічного стану окремих ланок автопоїздів вітчизняного та європейського виробництва, методи аналізу сталого руху автопоїздів щодо типових маневрів системи тягач - напівпричіп, стратегії та тактики проведення профілактичних робіт автопоїздів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.47-082 +
Шифр НБУВ: РА350433

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Вербицький В.Г. 
Нелінійна стійкість багатоланкових систем з коченням, дивергентні біфуркації та катастрофи стаціонарних станів: Автореф. дис... д-ра фіз.-мат. наук: 01.02.01 / В.Г. Вербицький ; НАН України. Ін-т механіки ім. С.П.Тимошенка. — К., 1998. — 31 с. — укp.

Розроблено методи аналізу k-параметричних сімей стаціонарних станів багатоланкових систем з коченням. Подаються нелінійні постановки задач динаміки систем з коченням, які дозволяють врахувати вплив конструктивної схеми, існуючих дефектів її симетрії та зовнішніх силових збурень на одну з найбільш суттєвих в експлуатаційній практиці характеристик - множину стаціонарних станів та умови їх стійкості. Простежено розвиток аналітичних та чисельних алгоритмів побудови межі статичної стійкості в просторі двох та трьох параметрів, визначається характер безпеки межі та механізм його зміни на основі аналізу перебудови особливостей поверхонь стаціонарних станів (катастроф).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.47-01

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Гончарова О.Є. 
Нечутливий до асиметрії метод проектування рівнонапружених деталей машин: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.02 / О.Є. Гончарова ; Держ. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2000. — 19 с. — укp.

Розроблено принципи, алгоритми та програми для ефективного застосування методу віртуального об'єкта у проектуванні вузлів та деталей машин. Вперше встановлено протиріччя між сучасними методами розрахунків напружено-деформованого стану деталей, які користуються властивостями симетрії для значного зменшення об'єму підготовчих робіт та оптимальним проектуванням, результатом якого найчастіше є деталі складної, далекої від симетрії форми. Запропоновано віртуальну модель об'єкта, яка зберігає симетрію на більшій частині терміну проектування за рахунок адекватної та оборотної заміни асиметрії конфігурації на асиметрію зовнішнього навантаження або асиметрію механічних властивостей. Розроблено конструкцію моста автомобільного напівпричепа, а також конструкцію підвіски, які дозволяють автоматично здійснювати оптимальне навантаження моста відповідно до умов руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.474-04-02
Шифр НБУВ: РА308677 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Абдель-Багі Валід 
Підвищення ефективності роботи автомобілів ЗАЗ-110550 на промислових підприємствах Йорданії шляхом удосконалення системи охолодження: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.10 / Абдель-Багі Валід ; Харк. держ. автомоб.-дор. техн. ун-т. — Х., 1999. — 20 с. — укp.

Проведено аналіз ефективності експлуатації автомобілів ЗАЗ в умовах Йорданії, установлена недостатня ефективність роботи системи охолодження (с. о.) в період високих температур навколишнього середовища ( 313 К) і виявлені причини її зниження у процесі експлуатації. Виконані теоретичні дослідження теплопередачі у радіаторі з механічним ущільненням контакту пластин з трубками. Розроблена математична модель с. о. з радіатором, поверхня теплообміну якого обдувається вентилятором частково. Наведені експериментальні дослідження енергетичних характеристик радіаторів, вентиляторної установки і блока "радіатор-вентилятор" з урахуванням впливу основних параметрів конструкції і режимів роботи з метою уточнення математичної моделі с. о. і вибору її раціонального варіанту. Виконано аналіз з вибору раціональних параметрів, елементів конструкцій і режимів роботи с. о. Розроблено рекомендації з удосконалення с. о. двигуна, що забезпечує надійну роботу автомобілів ЗАЗ в умовах Йорданії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.41

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Кузнєцов Р.М. 
Покращання показників стійкості триланкових автопоїздів у граничних режимах руху: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / Р.М. Кузнєцов ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено багатомасову просторову математичну модель керованого руху автопоїзда, що дозволяє розраховувати оціночні показники стійкості у гірничих режимах руху триланкових сідельно-причіпних автопоїздів перспективних схем на стадії проектування та під час оцінювання існуючих зразків. Виконано інтегрування рівнянь руху автопоїзда у поздовжньо-поперечній площині та проаналізовано вплив конструктивних і компонувальних параметрів автопоїзда на показники стійкості його руху. Визначено величини кута крену, бічного прискорення центрів мас окремих ланок триланкового сідельно-причіпного автопоїзда, навантаження на підвіску та вертикальне навантаження його осей. Установлено, що найбільший крен і навантаження осей автопоїзда притаманні останньому причепу, який є обмежувальним фактором за величиною критичної швидкості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.47-014 +
Шифр НБУВ: РА353326

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Назаренко М.Б. 
Покращення екологічних показників КТЗ переобладнанням дизелів в газодизелі в умовах експлуатації: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / М.Б. Назаренко ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено вплив переобладання дизеля для роботи за газодизельним циклом на паливну економічність та екологічні показники вантажних автомобілів з дизелями. Розроблено методику визначення доцільності переобладнання двигуна вантажного автомобіля для роботи за газодизельним циклом за умов експлуатації з урахуванням зміни екологічних показників, витрат на дизельне паливо та стиснений природний газ і соціально-економічного збитку. Розроблено математичну модель руху автомобіля за режимами міського їздового циклу для вантажних автомобілів повною масою більше 3,5 т, показано можливість її використання для дослідження екологічних і паливно-економічних показників вантажного автомобіля з дизелем, переобладнаним для роботи за дизельним і газодизельним циклами. Проведено стендові експериментальні дослідження автомобіля ГАЗ-3309 з дизелем Д-245.7 з заміром показників паливної економічності й екологічних показників під час роботи двигуна за дизельним і газодизельним циклами для одержання необхідних даних до математичної моделі. Виявлено, що величина СО незначна, у ролі вуглеводнів виступає метан, токсичність відпрацьованих газів у разі переходу на газодизельний цикл зменшується. На підставі проведених розрахунків за допомогою запропонованої математичної моделі встановлено, що в експлуатації можна зменшити витрату дизельного палива до 73 %, сумарні питомі викиди шкідливих речовин перераховані до оксиду вуглецю під час роботи за газодизельним циклом зменшуються у порівнянні з роботою за дизельним циклом на 12 - 21 %, термін окупності складає 15 - 20 місяців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-09 + О355-014.1 +
Шифр НБУВ: РА367483

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

Бондаренко А.Є. 
Покращення маневреності та стійкості руху триланкових причіпних автопоїздів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.02 / А.Є. Бондаренко ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розв'язано задачу покращання показників маневреності та стійкості руху триланкових причіпних автопоїздів шляхом вибору й обгрунтовано тип і склад причіпних ланок, за яких забезпечуються можливості їх експлуатації без зниження середньо-технічної швидкості усього транспортного потоку, підвищеної витрати палива, погіршення безпеки руху. Розроблено узагальнену математичну модель триланкового причіпного автопоїзда, що дозволяє досліджувати вплив компонувальної схеми та параметрів ланок автопоїзда на показники маневреності та стійкості його руху. Проведено експериментальні дослідження макета поїзда та підтверджено адекватність розробленої математичної моделі автопоїзда.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.47-014
Шифр НБУВ: РА375653 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Добровольський О.С. 
Покращення паливної економічності і екологічних показників вантажних автомобілів з дизелями: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / О.С. Добровольський ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено значущість типу регулятора стосовно паливної економічності й екологічних показників вантажних автомобілів з тракторними дизелями. Розроблено зразок однорежимного регулятора частоти обертання дизеля паливного насоса 4УТНМ на базі серійного всережимного регулятора. Уточнено математичну модель руху автомобіля з режимами міського їздового циклу для вантажних автомобілів повною масою більше 3,5 т., з використанням якої є можливе дослідження екологічних і паливно-економічних показників даного автомобіля, обладнаного тракторним дизелем, з різними типами регуляторів. Проведено безмоторні дослідження паливного насоса високого тиску 4УТНМ, моторні дослідження тракторного дизеля Д-241 з регуляторами різних типів, дослідження перехідних процесів дизеля Д-241 з різними типами регуляторів, дорожні випробування вантажного автомобіля ГАЗ-52-12, обладнаного тракторним дизелем Д-241 з різними системами регулювання. Проведено розрахункові дослідження з використанням математичної моделі впливу методу регулювання на показники тракторного дизеля й автомобіля за режимами міського їздового циклу. Адекватність математичної моделі перевірена за результатами дорожніх випробувань вантажного автомобіля ГАЗ-53-12.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-018 + О354-014.1 +
Шифр НБУВ: РА364590

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Павленко О.В. 
Покращення швидкісних властивостей автомобілів КрАЗ за рахунок оптимізації передаточних чисел трансмісії: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / О.В. Павленко ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2002. — 20 с.: рис. — укp.

Підвищено точність розрахунку часу та шляху розгону автомобіля за рахунок використання функції четвертої степені для апроксимації кривої крутного моменту за зовнішньою швидкісною характеристикою двигуна, а також завдяки урахуванню в диференціальному рівнянні руху автомобіля таких споживачів потужності двигуна як генератор, компресор та насос гідравлічного підсилювача рульового управління. З використанням розробленої математичної моделі, адекватність якої підтверджено експериментальним шляхом, визначено кількісний вплив ряду передаточних чисел трансмісії на швидкісні властивості та витрату палива за цикли поїздок, які визначаються згідно з відповідними стандартами. Розроблено методику визначення оптимального ряду передаточних чисел трансмісії вантажних автомобілів КрАЗ на підставі варіаційного числення в додатку до інтегралів. Оптимізований ряд передаточних чисел трансмісії дозволяє досягти компромісу між швидкісними властивостями та паливною економічністю. Наведено рекомендації щодо використання різних критеріїв оптимальності під час проектування трансмісії автомобілів різного призначення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.42-011.3
Шифр НБУВ: РА321028

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
18.

Байцур М.В. 
Поліпшення гальмівних властивостей автомобілів категорії N3 при їх конверсії: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / М.В. Байцур ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2007. — 23 с. — укp.

Розглянуто питання покращання гальмівних властивостей вантажних автомобілів на основі раціонального вибору гальмівних сил та типу гальмівного привода. Викладено методику оптимізації розподілу гальмівних сил дво- і тривісного вантажних автомобілів. Розроблено математичну модель тривісного автомобіля під час гальмування та проведено порівняльний аналіз курсової стійкості в період гальмування три- та двовісного вантажних автомобілів. Висвітлено методику оцінки стійкості автомобіля проти заносу в процесі гальмування. Проаналізовано ефективність гальмівного привода за втратами енергії на деформацію в трубопроводах та за ступенем використання гальмівних сил під час гальмування запасною гальмівною системою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-042.73 +
Шифр НБУВ: РА350715

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Стельмащук В.В. 
Поліпшення показників керованості та стійкості триланкових автопоїздів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / В.В. Стельмащук ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2005. — 18 с. — укp.

Розроблено математичну модель триланкового автопоїзда з модульними веденими ланками, що складаються з платформи і тривісного візка, з використанням яких здійснено теоретичні дослідження з метою оцінки керованості та стійкості руху автотранспортних засобів АТЗ з різним ступенем ідеалізації моделі та властивостей коліс (урахування нелінійної гіпотези відведення). Вивчено та здійснено порівняльну оцінку рівня керованості та стійкості руху триланкових автопоїздів різного складу та конструкції за діючими і запропонованими характеристиками і показниками. Кількісно оцінено вплив різних експулатаційних і конструктивних параметрів на керованість і стійкість руху триланкового автопоїзда, визначено оптимальні значення цих параметрів і раціональний склад триланкових автопоїздів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.47-014 +
Шифр НБУВ: РА338213

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
20.

Тімков О.М. 
Поліпшення показників маневреності та стійкості автопоїздів з наближеними осями причепа: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / О.М. Тімков ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2005. — 20 с.: рис. — укp.

Розроблено математичні моделі руху автопоїздів, які дають змогу за заданими конструктивними параметрами причепа з наближеними некерованими осями прогнозувати показники маневреності та стійкості автопоїзда на етапі проектування, скоротити час і витрати на створення нових і модернізацію існуючих автопоїздів. Створено методику визначення критичної швидкості втрати стійкості та порогової швидкості початку коливальної нестійкості автомобільного поїзда з наближеними осями причепа, що передбачає врахування власних значень характеристичного визначника системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.47-014 +
Шифр НБУВ: РА337055

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського