Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (240)Реферативна база даних (2359)Книжкові видання та компакт-диски (2344)Журнали та продовжувані видання (3753)
Пошуковий запит: (<.>U=О33$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 132
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Транспорт   
1.

Іванчук Я.В. 
Гідроімпульсний привод віброударного пристрою для розвантаження кузовів-самоскидів транспортних засобів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.02 / Я.В. Іванчук ; Вінниц. нац. техн. ун-т. — Вінниця, 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено та досліджено гідроімпульсний привід нового віброударного пристрою для підвищення ефективності процесів розвантаження кузовів-самоскидів транспортних засобів. Розроблено основні положення резонансно-структурної теорії щодо поведінки навалочних вантажів під дією вібрацій і ударів. Одержано рішення для розробки принципових і конструктивних схем віброударних пристроїв з гідроімпульсним приводом. З використанням цих рішень розроблено новий гідроімпульсний привод віброударного пристрою для підвищення ефективності розвантаження кузовів-самоскидів транспортних засобів. Розроблено динамічні та математичні моделі даного приводу, проведено дослідження математичних моделей на ПЕОМ та визначено режими його роботи. Експериментально та теоретично визначено основні параметри робочих режимів роботи гідроімпульсного приводу віброударного пристрою. Розроблено науково-обгрунтовану методику його розрахунку та проектування з метою підвищення ефективності процесів розвантаження кузовів-самоскидів транспортних засобів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.42-042.25 +
Шифр НБУВ: РА364084

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Ільченко А.В. 
Підвищення ефективності експлуатації автомобілів використанням моторних палив з високооктановими кисневмісними добавками: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / А.В. Ільченко ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Одержано коефіцієнт пропорційності між витратами палива автомобіля, що працює на бензині та палива на бензині з різним вмістом високооктанової кисневмісної домішки. Це дає змогу встановлювати норми витрат палива автомобіля за умов використання бензинів з даними домішками. Створено програмно-апаратний комплекс для дослідження кінетики витрати палива, в якому похибка виміру корегується під час роботи цього комплексу, що забезпечується попереднім визначенням коефіцієнтів корегування під час тарування. Запропоновано спосіб та створено програмно-апаратний комплекс контролю однорідності палив з високооктановими кисневмісними домішками. Однорідність визначається виміром електричних струмів у різних точках об'єму вказаних палив, міри розсіювання струмів і порівнянням одержаної міри розсіювання з попередньо прийнятою. Розроблено поплавкові камери карбюратора підвищеної надійності та зменшеної трудомісткості регулювання рівня палива, а також спосіб його контролю в поплавковій камері карбюратора, що є менш трудомістким у порівнянні з усіма відомими.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082-325 + О35-044.2 +
Шифр НБУВ: РА325981

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Абдель-Багі Валід 
Підвищення ефективності роботи автомобілів ЗАЗ-110550 на промислових підприємствах Йорданії шляхом удосконалення системи охолодження: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.10 / Абдель-Багі Валід ; Харк. держ. автомоб.-дор. техн. ун-т. — Х., 1999. — 20 с. — укp.

Проведено аналіз ефективності експлуатації автомобілів ЗАЗ в умовах Йорданії, установлена недостатня ефективність роботи системи охолодження (с. о.) в період високих температур навколишнього середовища ( 313 К) і виявлені причини її зниження у процесі експлуатації. Виконані теоретичні дослідження теплопередачі у радіаторі з механічним ущільненням контакту пластин з трубками. Розроблена математична модель с. о. з радіатором, поверхня теплообміну якого обдувається вентилятором частково. Наведені експериментальні дослідження енергетичних характеристик радіаторів, вентиляторної установки і блока "радіатор-вентилятор" з урахуванням впливу основних параметрів конструкції і режимів роботи з метою уточнення математичної моделі с. о. і вибору її раціонального варіанту. Виконано аналіз з вибору раціональних параметрів, елементів конструкцій і режимів роботи с. о. Розроблено рекомендації з удосконалення с. о. двигуна, що забезпечує надійну роботу автомобілів ЗАЗ в умовах Йорданії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.41

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Абдулгазіс А. У. 
Вплив нестабільності характеристик шин на нерівномірність їхнього навантажування і стійкість руху автомобілів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / А. У. Абдулгазіс ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Одержано аналітичні вирази, які дозволяють оцінити вплив технологічних і динамічних факторів на зміну динамічного радіуса одиночного колеса. Визначено, що різниця динамічних радіусів лівого та правого коліс ведучого моста призводить до рискання автомобіля, що створює небезпеку втрати стійкості. Розроблено стенд, який може використовуватися в експлуатації автомобілів з метою перевірки та регулювання розподілу вертикального навантаження між шинами здвоєних коліс. Запропоновані конструкції стендів контролю шин пройшли апробацію у навчальному процесі кафедри експлуатації та ремонту автомобілів Республіканського ВНЗ "Кримський інженерно-педагогічний університет".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-01
Шифр НБУВ: РА379658 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Білецький В.О. 
Вдосконалення методики і технічних засобів діагностування гальмівних систем автомобілів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В.О. Білецький ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Зазначено, що результати діагностування гальмівної системи, одержані з застосуванням різних методик або для різних станів завантаження транспортного засобу, можуть відрізнятися для одного та того ж транспортного засобу. Запропоновано методику діагностування гальмівної системи, яка базується на прогнозуванні показників ефективності гальмування для умов стендових і дорожніх випробувань автомобіля повної маси, виходячи з результатів його випробувань на стенді у спорядженому стані. Для прогнозування параметрів ефективності гальмування, характерних для умов дорожніх випробувань, застосовано математичну модель процесу гальмування двовісного транспортного засобу з гідравлічним приводом гальм. Як вхідні рівняння для цієї моделі застосовано характеристики гальмівної системи, визначені у процесі випробувань автомобіля на стенді. Для цього розроблено методику автоматичного визначення характеристик з урахуванням їх нелінійності, обумовленої конструктивними та експлуатаційними чинниками та програмне забезпечення, яке реалізує цю методику. Розроблено гальмівний стенд та пристрій вимірювання приводного зусилля на педалі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.73 + О33-082.051 +
Шифр НБУВ: РА325933

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Бабічева О.Ф. 
Підвищення ресурсу пневматичних шин транспортних засобів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / О.Ф. Бабічева ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Розвинуто метод оцінки ресурсу шин за критерієм втомних руйнувань, який базується на моделі встановлення пробігу шин, що вперше дає змогу визначити його з урахуванням впливу якісної характеристики армувального елементу. Виявлено взаємозв'язок між експлуатаційними факторами та якісною характеристикою металокорда, а також вплив на ресурс шин. Одержано нелінійну багатофакторну залежність зміни залишкової крутильності гнучкого армувального елементу типу 9Л15/27 від певних факторів з урахуванням настроювання параметрів механізму несправжнього скручування, якісних показників готового виробу та вихідного матеріалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.266 + Л728.2 +
Шифр НБУВ: РА337567

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Байцур М.В. 
Поліпшення гальмівних властивостей автомобілів категорії N3 при їх конверсії: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / М.В. Байцур ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2007. — 23 с. — укp.

Розглянуто питання покращання гальмівних властивостей вантажних автомобілів на основі раціонального вибору гальмівних сил та типу гальмівного привода. Викладено методику оптимізації розподілу гальмівних сил дво- і тривісного вантажних автомобілів. Розроблено математичну модель тривісного автомобіля під час гальмування та проведено порівняльний аналіз курсової стійкості в період гальмування три- та двовісного вантажних автомобілів. Висвітлено методику оцінки стійкості автомобіля проти заносу в процесі гальмування. Проаналізовано ефективність гальмівного привода за втратами енергії на деформацію в трубопроводах та за ступенем використання гальмівних сил під час гальмування запасною гальмівною системою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-042.73 +
Шифр НБУВ: РА350715

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Балан С.О. 
Моделювання життєвого циклу регенеровуваних автомобільних напівпричепів на етапі проектування: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.02 / С.О. Балан ; Державний ун-т "Львівська політехніка". — Л., 1999. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.474-02

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Березовський О.М. 
Покращення паливних і екологічних показників спеціальних автомобілів системою стабілізації їх швидкісного режиму: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / О.М. Березовський ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2002. — 18 с.: рис. — укp.

Досліджено питання стабілізації швидкісного режиму руху спеціального автомобіля з додатковим відбором потужності для виконання технологічних робіт за умов зміни навантаження, що дозволяє покращити його паливні та екологічні показники. Розраховано тягово-динамічні властивості спеціального автомобіля. Одержано математичну модель рушання спеціального автомобіля за умови включеного технологічного обладнання з постійною швидкістю обертання колінчастого вала двигуна. Проведено стендові випробування двигуна за спеціально розробленою методикою за умов безперервно змінного навантаження з застосуванням двох способів регулювання швидкісного режиму для визначення впливу амплітуди частоти обертання на економічні та екологічні показники. Розроблено та виготовлено універсальну систему регулювання швидкісного режиму автомобіля, на яку отримано патент України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.9-01 + О35-016.3
Шифр НБУВ: РА321034

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Биков О. М. 
Оцінка залишкового ресурсу кузова легкового автомобіля у експлуатаційних умовах: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / О. М. Биков ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено чинники, які впливають на зміну геометричних параметрів кузова легкового автомобіля. Розроблено нові методи оцінки ресурсу кузова легкового автомобіля залежно від узагальнювальних параметрів оцінки ресурсу транспортних машин за різних умов експлуатації. Надано методику прогнозування терміну служби кузова, яка враховує його індивідуальні особливості та програму для автоматизованого розрахунку та прогнозування залишкового ресурсу кузова легкового автомобіля. Проведено експериментальну перевірку теоретичних положень з визначення та прогнозування залишкового ресурсу кузова легкового автомобіля.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-082.1/9
Шифр НБУВ: РА372371 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Богомолов В.О. 
Створення і дослідження систем керування гальмуванням автотранспортних засобів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.02 / В.О. Богомолов ; Харк. держ. автомоб.-дорож. техн. ун-т. — Х., 2001. — 33 с.: рис. — укp.

Удосконалено конструкцію та методику проектування гальмівних систем автотранспортних засобів. Наведено методику проектування, засновану на принципі системного аналізу. Розроблено конструкції та математичні моделі нових регуляторів гальмівних сил, гальмівних кранів, комплексу апаратів керування пневмопідвіскою. Експериментально доведено ефективність розроблених моделей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.73-02
Шифр НБУВ: РА313880 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Бондаренко А.Є. 
Покращення маневреності та стійкості руху триланкових причіпних автопоїздів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.02 / А.Є. Бондаренко ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розв'язано задачу покращання показників маневреності та стійкості руху триланкових причіпних автопоїздів шляхом вибору й обгрунтовано тип і склад причіпних ланок, за яких забезпечуються можливості їх експлуатації без зниження середньо-технічної швидкості усього транспортного потоку, підвищеної витрати палива, погіршення безпеки руху. Розроблено узагальнену математичну модель триланкового причіпного автопоїзда, що дозволяє досліджувати вплив компонувальної схеми та параметрів ланок автопоїзда на показники маневреності та стійкості його руху. Проведено експериментальні дослідження макета поїзда та підтверджено адекватність розробленої математичної моделі автопоїзда.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.47-014
Шифр НБУВ: РА375653 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Бондаренко А.І. 
Удосконалення процесів модуляції тиску в пневматичному гальмівному приводі автомобілів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / А.І. Бондаренко ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2010. — 22 с. — укp.

Обгрунтовано можливість зменшення витрати робочого тіла за рахунок удосконалення процесів модуляції тиску в пневматичному гальмівному приводі автомобілів. Проаналізовано існуючі способи модуляції тиску в пневматичному гальмівному приводі та конструкції модуляторів тиску, які реалізують ці засоби. З урахуванням одержаних результатів визначено напрями удосконалення процесів модуляції тиску в пневматичному гальмівному приводі автотранспортних засобів. Теоретично досліджено вплив схеми розташування та конструкції модулятора тиску на час спрацювання пневатичного гальмівного приводу та витрату запасів стислого повітря за умов широтно-імпульсної модуляції. Проведено теоретичне й експериментальне дослідження впливу прохідних перетинів і частоти спрацювання модулятора на витрату запасів стислого повітря та працездатність модулятора тиску зі змінними прохідними перетинами на базі клапана прискореної дії у разі широтно-імпульсної модуляції. Обгрунтовано шляхи оптимізації прохідних перетинів модулятора тиску зі змінними прохідними перетинами та коефіцієнтів пробної дії та чутливості за узагальненим критерієм, який враховує мінімізацію витрат робочого тіла, гальмівного шляху (для випадку прямолінійного руху) та відхилення від заданої траєкторії (за умов криволінійного руху). Оцінено вплив основних параметрів антиблокувальної системи з модулятором тиску зі змінними прохідними перетинами на базі клапана прискореної дії за умов широтно-імпульсної модуляції на процес гальмування автомобіля, розроблено рекомендації щодо їх вибору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.730.6 +
Шифр НБУВ: РА370800 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Бугайчук О. С. 
Поліпшення діяльності підприємств автосервісу на основі оптимізації виробничих процесів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / О. С. Бугайчук ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено комплексну модель, яка включає математичну модель виробничої системи (ВС) підприємства автосервісу (ПАС), яка визначає оптимальну потужність підприємства для конкретних умов роботи на ринку й оптимальне співвідношення вартостей продажу послуг і запчастин, за яких прибуток є максимальним. Встановлено для реалізації процесного підходу в управлінні ПАС структуру рахункової карти збалансованих показників діяльності ПАС у вигляді тривимірної матриці. Наведено приклад рахункової карти для верхнього рівня управління. Досліджено вплив параметрів ВС ПАС на ефективність її роботи. Розроблено методику оптимізації, яка зменшує середній час виконання замовлень, підвищує прибуток і рентабельність ПАС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.854,55 + О33-08-6
Шифр НБУВ: РА373428 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
15.

Букатенко Н.О. 
Удосконалення процесів миття автомобілів із забезпеченням екологічної безпеки та раціонального використання водних ресурсів: автореф. дис. ... канд. техн. наук: 21.06.01 / Н.О. Букатенко ; Держ. екол. акад. післядиплом. освіти та упр. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання створення раціональних, екологічно безпечних процесів стаціонарної та мобільної мийок автомобілів з використанням оборотного водопостачання. Проведено моніторинг кількості автомобілів, автомийок та миючих розчинів (МР) після миття автомобілів (ПМА) в Україні, токсикологічну оцінку відпрацьованих МР. Визначено основні закономірності очищення відпрацьованих МР ПМА, склад 5-ти різновидів вітчизняних синтетичних поверхнево-активних речовин, методами відстоювання, фільтрування та пінної флотації відповідно до норм оборотного водовикористання. Зазначено, що доочищення всіх вивчених розчинів, що відповідає рівню вимог, які ставляться до стічних вод, що скидаються у міську каналізацію після відстоювання та фільтрування, забезпечується методом електрокоагуляції. Розроблено екологічно безпечні технологічні схеми стаціонарної та пересувної мийки, з раціональним розподілом потоків і удосконаленою конструкцією електрокоагулятора.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.053 + Н761.12
Шифр НБУВ: РА371288 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Бумага О.Д. 
Покращання показників техніко-експлуатаційних властивостей міських газобалонних автобусів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / О.Д. Бумага ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено вплив передаточних відношень трансмісії та параметрів компонування газобалонних автобусів на показники їх тягово-швидкісних властивостей, паливної економічності та стійкості руху. Запропоновано методику визначення передаточних відношень трансмісії даних автобусів. Установлено показники поперечної стійкості газобалонного атобуса ЛАЗ. Складено диференційні рівняння руху автобуса за умов загального випадку та встановлено, що показники маневреності цього автобуса відповідають показникам базової бензинової моделі, а приведена жорсткість керувального колісного модуля суттєво вливає на стійкість його руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-01 + О353-014.1 +
Шифр НБУВ: РА334935

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Вікович І.А. 
Моделі і методи розрахунку коливальних процесів у мобільних машинах з начіпними функціональними елементами: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.02.09 / І.А. Вікович ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2004. — 36 с.: рис. — укp.

Вперше на основі комплексного підходу з використанням загальних принципів механіки і сучасних обчислювальних методів розроблено ефективний аналітично-числовий метод розрахунку коливальних процесів у мобільних машинах з начіпними функціональними елементами, встановленими на маятникових підвісках, з урахуванням руху рідини в ємностях, деформування грунту, нелінійних згинних коливань начіпних елементів з прикріпленими до них дірчастими трубопроводами. Розроблено уточнений метод розрахунку вільних і вимушених згинно-крутильних коливань стрижнів з урахуваням диспланації поперечних перерізів. Проведено розрахунок на міцність та здійснено оптимізацію основних елементів конструкцій мобільних машин для хімічного захисту. Обгрунтовано рекомендації щодо оптимального вибору геометричних, кінематичних і жорсткісних параметрів мобільних машин з начіпними функціональними елементами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-016 +
Шифр НБУВ: РА329604

Рубрики:

      
18.

Васильченко Г. Ю. 
Формування знань і умінь з будови та експлуатації автомобіля у майбутніх вчителів трудового навчання в процесі вивчення спеціальних дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Г. Ю. Васильченко ; Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Чернігів, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано методичні підходи щодо процесу формування знань та умінь, умови проектування педагогічних технологій з використанням наочності та різноманітних засобів навчання. Розглянуто можливість використання за проведення лабораторних і практичних занять обладнання, що застосовується для перевірки складальних одиниць автомобілів. Визначено залежність якості формування знань й умінь від активності всіх учасників освітянського процесу, яка базується на теорії розвитку особистості. З'ясовано й обгрунтовано педагогічні умови, які забезпечують послідовність формування у студентів цілісної системи знань та умінь з будови й експлуатації автомобілів за використання сучасних педагогічних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + О33 р (4УКР)3
Шифр НБУВ: РА371005 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Ващенко Ю. М. 
Науково-технічні основи розробки еластомерних композиційних матеріалів для ресурсозберігаючих технологій: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.17.06 / Ю. М. Ващенко ; ДВНЗ "Укр. держ. хім.-технолог. ун-т". — Д., 2011. — 40 с. — укp.

Проаналізвано науково-технічну та патентно-ліцензійну літератури з питань ресурсозбереження в гумовій промисловості та показано, що актуальними є вдосконалення технологій відновлення зношених шин і процесів використання продуктів перероблення амортизованих гумових виробів із застосуванням еластомерних композиційних матеріалів з активними добавками. Досліджено особливості структурно-хімічних перетворень еластомерної матриці у присутності аліфатичних амінів, кремнієорганічних сполук і модифікуючих систем на їх основі. Винайдено критерії підбору компонентів модифікуючих систем, які забезпечують перерозподіл компонентів у еластомерній матриці та їх вихід на міжфазні поверхні, підвищують термодинамічну сумісність компонентів і забезпечують високий рівень взаємодії на межах розділу фаз. Розроблено основи створення еластомерних матеріалів, які забезпечують високоефективний відновлювальний ремонт зношених шин, а також принципи створення модифікуюче-регенеруючих композитів для оброблення поверхні подрібненого вулканізату, які дозволяють значно підвищити ефективність використання останнього у складі еластомерних матеріалів різного призначення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л728-3 + О33-083.266
Шифр НБУВ: РА382461 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
20.

Вербицький В.Г. 
Нелінійна стійкість багатоланкових систем з коченням, дивергентні біфуркації та катастрофи стаціонарних станів: Автореф. дис... д-ра фіз.-мат. наук: 01.02.01 / В.Г. Вербицький ; НАН України. Ін-т механіки ім. С.П.Тимошенка. — К., 1998. — 31 с. — укp.

Розроблено методи аналізу k-параметричних сімей стаціонарних станів багатоланкових систем з коченням. Подаються нелінійні постановки задач динаміки систем з коченням, які дозволяють врахувати вплив конструктивної схеми, існуючих дефектів її симетрії та зовнішніх силових збурень на одну з найбільш суттєвих в експлуатаційній практиці характеристик - множину стаціонарних станів та умови їх стійкості. Простежено розвиток аналітичних та чисельних алгоритмів побудови межі статичної стійкості в просторі двох та трьох параметрів, визначається характер безпеки межі та механізм його зміни на основі аналізу перебудови особливостей поверхонь стаціонарних станів (катастроф).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.47-01

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського