Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (46)Книжкові видання та компакт-диски (42)
Пошуковий запит: (<.>U=О311.18$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія: Транспорт   
1.

Ботвіновська С.І. 
Дискретне моделювання обрисів магістральних перехрещень за керуючими чинниками параметрів натуральних рівнянь: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.01 / С.І. Ботвіновська ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2003. — 22 с. — укp.

Розроблено методи, алгоритми, програмне забезпечення та методики дискретного моделювання ліній магістральних перехрещень. Запропоновано методи моделювання ліній, що використовують їх натуральні рівняння як управляючі криві. Лінії з'їздів повинні задовольняти крайови умови, що складаються з кінцевих точок, дотичних та значень кривини в них. Конструювання цих ліній у просторі виконується за допомогою поздовжнього профілю, побудова плану та профілю виконується на спільних теоретичних засадах. На базі цих методів розроблено інтерактивну програму, яка у подальшому може бути використана у загальних системах комп'ютерного моделювання перехрещень доріг різних рівнів. Виконано узагальнення: розроблено суцільну інтерполяцію, яка задовольняє не тільки вихідні крайові умови, а й умови у внутрішніх точках: дотичні та кривини в них, а також розв'язано задачу побудови просторової рівноланкової кривої за заданими крайовими умовами, що складаються із вихідних точок та заданих в них дотичних прямих, стичних площин, значень кривин та скрутів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.18-022.6 +
Шифр НБУВ: РА327329

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Приймаченко О.В. 
Містобудівні принципи і методи утримання вулично-дорожньої мережі міста: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.20 / О.В. Приймаченко ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2007. — 16 с. — укp.

Досліджено проблему санітарного очищення як важливого засобу утримання вулично-дорожньої мережі міста та підвищення ефективності її експлуатаційних якостей. Розроблено метод оптимізації маршрутів, що є компонентою технічного процесу очищення вулично-дорожньої мережі міста за його поєднання з організацією дорожнього руху. Запропоновано містобудівні методи розрахунку параметрів розміщення технологічних пунктів. Удосконалено математичні методи планування режимів очищення покриття та об'ємів прибиральних робіт, розрахунків потреби у засобах механізації, затрат ручної праці та транспортних витрат на ділянках очищення дорожнього покриття. Удосконалено методи проектування елементів вулично-дорожньої мережі та прибудинкових територій залежно від вимог механізованого прибирання їх дорожнього покриття.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.18-082 +
Шифр НБУВ: РА351663

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Фурманенко О.С. 
Принципи та методи удосконалення технологічного процесу очищення дорожніх покриттів міських територій: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.20 / О.С. Фурманенко ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 1999. — 19 с. — укp.

Комплекс технологічного процесу очищення дорожніх покриттів розглядається як функціонування структурно-логічної системи "дорожнє покриття - прибиральна техніка - вуличний рух - кліматичні умови". Викладені теоретичні основи обгрунтування оптимального технологічного процесу, розроблено комплексне математичне забезпечення планування режимів очищення дорожніх покриттів та обсягів прибиральних робіт, розрахунків потреби в засобах механізації та затрат ручної праці, транспортних збитків на ділянках робіт. Визначені кореляційні рівняння, що відображають залежності між параметрами технологічного процесу та параметрами кліматичних, містобудівних та експлуатаційних умов, удосконалено стратегію проектування дорожніх покриттів з урахуванням вимог механізованого прибирання та організацію роботи прибиральних машин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.18-082

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Роман С.В. 
Удосконалення методів обгрунтування ремонтно-експлуатаційних робіт на вулично-дорожніх мережах міських населених пунктів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.11 / С.В. Роман ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено новий науковий підхід до планування дорожніх ремонтно-експлуатаційних робіт у міських умовах. Розроблено моделі прогнозування дорожньо-транспортної собівартості на міських вулицях і дорогах різних груп у залежності від транспортно-експлуатаційного стану їх проїзної частини, властивостей дорожніх конструкцій та умов їх роботи. Удосконалено математичну модель розподілу руху по ширині міських автомагістралей із шестисмуговою проїзною частиною як випадкового процесу. Скориговано базову модель прогнозування зміни рівності проїзної частини міських вулиць і доріг у часі з врахуванням впливу щільності розташування люків, колодязів, інженерних мереж їх проїзної частини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.18-08
Шифр НБУВ: РА369329 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Башкатов О.М. 
Управління екологічною безпекою міських автотранспортних мереж (на прикладі м. Тираспіль): автореф. дис... канд. техн. наук: 21.06.01 / О.М. Башкатов ; Ін-т пробл. моделювання в енергетиці ім. Г.Є.Пухова НАН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано причини екологічних порушень і розроблено наукові рішення для управління екологічною безпекою повітряного середовища на автотрасах Тирасполя. Розкрито кореляційний зв'язок між небезпечними внесками та індексом загазованості атмосфери. Досліджено, що за порогу 0,5 серед 6-ти контрольованих складових викидів найбільша частка - 2 компоненти - діоксид азоту та формальдегід (R = 0,645 та 0,761 відповідно). Визначено залежність змін кількості реєстрованих засобів від сезонної дії зовнішніх умов для оцінки та прогнозування динаміки переміщень рухомих джерел (РД) викидів на трасах, чинники впливу на кількість РД, зокрема, видимість на трасі та температура повітря під час руху. Зроблено ранжування шкідливих факторів, критичних для довкілля міста, а саме: пил, хімічні викиди, видимість, температура повітря, напрямок та швидкість вітру. Розроблено критерій екологічної небезпеки - показник для комплексного обстеження екологічності повітряного середовища міських автотрас, що об'єднує співдію різноманітних фізичних і хімічних складових у цільову функцію. Результат його розрахунку та порівняння з критичними, згідно з пороговою шкалою Харінгтона, визначає термінологічний рівень екології середовища для людини. Запропоновано алгоритми програмного розрахунку середньодобової концентрації викидів на ділянці траси та визначення локального критерію екологічної небезпеки для підвищення ефективності моніторингу; пристрій для оцінки профілю траси, схему пристрою для локальної аеродинамічної очистки повітряного середовища. Подано оптимізаційну схему формування плану транспортної мережі, що враховує міські особливості та доцільність уникнення екологічних ризиків на трасах; проведено екологічну типізацію міст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.18н63 +
Шифр НБУВ: РА368017
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського