Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (108)Книжкові видання та компакт-диски (98)
Пошуковий запит: (<.>U=О311-08$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія: Транспорт   
1.

Столярова Н.О. 
Литі органомінеральні суміші для ремонту покриттів нежорстких дорожніх одягів автомобільних доріг: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / Н.О. Столярова ; Донбас. нац. акад. буд-ва і архіт. — Макіївка, 2008. — 22 с. — укp.

Теоретично й експериментально обгрунтовано процес одержання складів ресурсно- й енергетичних литих органомінеральних сумішей для ремонту покриттів нежорстких одягів автомобільних доріг на базі встановлених закономірностей формування структури та заданих адгезійно-когезійних і деформаційно-міцнісних характеристик литих органомінеральних бетонів у системі ремонтоване покриття - контактний шар - новий матеріал. Розроблено склади литих дьогтешлакових і асфальтополімерсіркобетонних сумішей для ямкового ремонту покриттів нежорстких дорожніх одягів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-083-3 +
Шифр НБУВ: РА357806

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Степанчук О.В. 
Методи створення і ведення транспортно-екологічного моніторингу в крупних і найкрупніших містах (на прикладі м.Києва): Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.20 / О.В. Степанчук ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2004. — 16 с. — укp.

Запропоновано методи проведення транспортного моніторингу на основі вибіркових обстежень величин інтенсивності дорожнього руху за допомогою аерокосмічної зйомки й експрес-методів визначення основних показників руху автотранспорту. Встановлено зв'язок транспортного та екологічного моніторингу. Наведено шляхи нового вирішення задачі моніторингу стану транспортної системи міста за величинами вхідних потоків автотранспортних засобів у окремі транспортні підрайони. Створено методику визначення та коригування оцінки екологічного стану в підрайоні за допомогою моделювання та обчислення показників за умови відсутності або недостатньої інформації про них.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-08-641 + О35-082 н631 +
Шифр НБУВ: РА331709

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Догадайло О.О. 
Обгрунтування об'ємів снігоприносу до автомобільних доріг з урахуванням регіональних особливостей сніжно-хуртовинного режиму: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.11 / О.О. Догадайло ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2002. — 18 с. — укp.

Розглянуто проблему підвищення ефективності надійності захисту автомобільних доріг від снігових заметів, зважаючи на особливості сніжно-хуртовинного режиму регіонів з м'якими зимами. Висвітлено вплив вологості снігу на інтенсивність його переносу. Удосконалено метод визначення об'єму снігоприносу до автомобільних доріг на підставі аналізу та уточнення закономірностей переносу снігу та формування снігових відкладень біля засобів снігозахисту з урахуванням регіональних особливостей сніжно-хуртовинного режиму автомобільних доріг. Визначено коефіцієнти коригування розрахункового об'єму снігоприносу до автомобільних доріг для різних регіонів України. Розкрито закономірності формування снігових відкладень біля снігозахисних споруд. Запропоновано коригування схем снігозахисту доріг залежно від регіональних особливостей їх сніжно-хуртовинного режиму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-082.092.1
Шифр НБУВ: РА320092 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Шилін І.В. 
Особливості впливу підземних гірничих робіт на геометричні параметри автомобільних доріг: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.11 / І.В. Шилін ; Укр. трансп. ун-т. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Визначено основні фактори, які впливають на процес деформації автомобільної дороги під впливом підземних гірничих робіт, а також розглянуті розрахункові схеми осідання характерних елементів поздовжнього профілю від підземних гірничих робіт. Розглянуто характер розподілу локальних значень параметрів деформації по довжині деформованої поверхні. Визначено залежності розподілу величини параметрів деформації (локальних та середньозважених) від умов залягання пласта і геометричних характеристик ділянок поздовжнього профілю. Отримано регресійні залежності похилів від умов залягання вугільного пласта. Запропоновано методику по практичному використанню результатів моделювання зміни геометричних параметрів поздовжнього профілю автомобільної дороги під впливом підземних розробок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-082.09

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Дурга Б.Ш. 
Удосконалення дорожнього районування за умовами експлуатації автомобільних доріг (на прикладі Непалу): Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.11 / Б.Ш. Дурга ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2002. — 18 с. — укp.

Розроблено методику дорожнього районування територій за умовами експлуатації автомобільних доріг. Висвітлено закономірності впливу окремих факторів територіальних природних комплексів на транспортно-експлуатаційний стан автомобільних доріг. Запропоновано критерій визначення таксонометричних одиниць дорожнього районування за умовами експлуатації автомобільних доріг - ступінь зменшення безпечної швидкості руху транспортних засобів під впливом природних умов. Удосконалено модель оцінки товщини водяної плівки на поверхні проїзної частини, розроблено алгоритм та програму для ЕОМ. За розробленою методикою проведено дорожнє районування території Непалу за умовами експлуатації автомобільних доріг. Це дозволить заощадити до 15 % експлуатаційних ресурсів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-082
Шифр НБУВ: РА320079 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Беспалий Є.А. 
Удосконалення технології регенерації асфальтобетону на основі феназолу для ремонту і реконструкції автомобільних доріг: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.11 / Є.А. Беспалий ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Розроблено технологію регенерації асфальтобетону, яка дає змогу шляхом комплексного модифікуючого впливу на асфальтобетонний брухт отримувати якісні регенеровані асфальтобетони для ремонту та реконструкції автомобільних доріг з високими експлуатаційними характеристиками та довговічністю. Вперше застосовано та теоретично обгрунтовано ефективність використання регенеруючого складу, який об'єднує чотири різних за призначенням компоненти, що спрямовано діють на певні властивості регенерованого асфальтобетону, забезпечують високу технологічність і комплексне відновлення його властивостей. Проведено комплексне дослідження фізико-хімічних, реологічних, фізико-механічних властивостей в'яжучих і регенерованих асфальтобетонів до та після модифікації феназолом і вивчення їх довговічності за умов експлуатації. Розв'язано задачу визначення оптимальних концентрацій комплексного модифікатора феназолу, необхідних для відновлення всіх якісних показників регенерованого асфальтобетону. Здійснено промислове впровадження результатів дослідження у практику ремонтів і реконструкцій дорожніх одягів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-083-3
Шифр НБУВ: РА318881 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Халай Т.О. 
Удосконалення управління проектами експлуатації автомобільних доріг: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / Т.О. Халай ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2006. — 18 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи вирішення проблеми планування поточного ремонту та утримання в належному стані автомобільних доріг як одного з інструментів управління проектами їх експлуатації. Удосконалено методи оцінки стану елементів автомобільних доріг, а також визначення планових об'ємів робіт на підставі моніторингу пошкоджень та їх експертної оцінки. Показано роль поточного ремонту та утримання доріг в управлінні проектами їх експлуатації. Запропоновано критерій оцінки стану елементів доріг, визначено принципи та розроблено метод планування поточного ремонту та утримання автомобільних доріг на основі моніторингу їх фактичного стану. Побудовано математичну модель оцінки стану елементів автомобільних доріг та визначення об'ємів робіт на базі обробки даних про пошкодження їх елементів методами теорії нечітких множин та нечіткої логіки. На підставі результатів дослідження сучасного стану доріг встановлено зв'язок між ступенем серйозності та ступенем розповсюдженості пошкоджень і станом елементів доріг, сформульовано відповідні правила виводу. Розроблено автоматизовану експертну систему управління поточним ремонтом та утриманням доріг, яка дозволяє на практиці здійснювати моніторинг пошкоджень їх елементів, визначати стан та об'єм робіт, складати річні плани поточного ремонту та утримання доріг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.2-55-21 + О311-08-6 +
Шифр НБУВ: РА344975

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
8.

Демішкан В.Ф. 
Удосконалення управління станом автомобільних доріг за умов обмежених ресурсів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.11 / В.Ф. Демішкан ; Харк. держ. автомоб.-дорож. техн. ун-т. — Х., 2000. — 17 с. — укp.

Розроблено систему управління транспортно-експлуатаційним станом автомобільних доріг (ТЕС АД) за умов обмежених ресурсів на дорожні роботи. Основу системи складають модель прогнозування ТЕС АД та економіко-математична модель оптимізації розподілу ресурсів. Прогнозування ТЕС АД базується на запропонованих математичних моделях деградації міцності дорожніх одягів нежорсткого типу та рівності покриттів, які адекватні результатам експериментальних досліджень. Теоретичну основу оптимізації розподілу ресурсів становить теорія дослідження операцій. Для спрощення розв'язання задачі з оптимізації розподілу ресурсів розроблено методику, яка базується на експертних оцінках впливу основних показників ТЕС АД на окремі види витрат при функціонуванні дорожньо-транспортної системи. Впровадження системи управління ТЕС АД, результатом якого є оптимізація визначення ділянок доріг, що підлягають ремонту, а також виду ремонтних робіт, довело її роботоздатність та високу ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-082
Шифр НБУВ: РА308774 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського