Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (31)Книжкові видання та компакт-диски (29)Журнали та продовжувані видання (119)
Пошуковий запит: (<.>U=О275.7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія: Транспорт   
1.

Бовчалюк С.Я. 
Моделі, методи та засоби інформаційної технології паралельного логічного керування об'єктами залізничної автоматики: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / С.Я. Бовчалюк ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2008. — 19 с. — укp.

Розроблено та реалізовано моделі, методи та засоби інформаційної технології паралельного логічного керування об'єктами залізничної автоматики. Досліджено сучасні інформаційні технології, які використовуються для логічного керування об'єктами залізничної автоматики, виявлено їх недоліки, зокрема, в питаннях швидкодії та вірогідності реалізації логічних функцій, а також трудомісткості програмування алгоритмів керування. Вперше одержано математичну модель логічного керуючого автомата паралельної дії, який на відміну від існуючих керується потоком станів входів, що дозволяє підвищити швидкодію та вірогідність реалізації функцій логічного керування. Розроблено універсальний алгоритм функціонування та синтезовано структуру логічного керуючого автомата. Запропоновано концепцію створення, розроблено синтаксис і семантику удосконаленої мови програмування паралельного логічного керування ЯПЛК-М. Запропоновано метод програмування алгоритмів паралельного логічного керування, що забезпечує автоматичну трансляцію створеної технологічної мови у мову програмування ПЛІС-контролерів і дозволяє знизити кількість можливих помилок під час розробки керуючих програм. Розроблено HDL-модель логічного керуючого автомата паралельної дії, на базі якого синтезовано структуру ПЛІС-контролера паралельної дії як функціонально завершеного пристрою. Створено експериментальний зразок ПЛІС-контролера паралельної дії. Запропоновано метод оцінювання інформаційних технологій, який дозволяє зробити порівняльне дослідження створеної технології з традиційними та визначити зону раціонального використання інформаційної технології паралельного логічного керування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.77 +
Шифр НБУВ: РА357236

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Кійко А.І. 
Підвищення ефективності протибуксувальних систем електровозів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.09 / А.І. Кійко ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. — Д., 2008. — 21 с. — укp.

Досліджено проблему підвищення ефективності протибуксувальних систем електровозів за рахунок створення та впровадження мікропроцесорних систем виявлення межових сил зчеплення колісних пар з рейками, а також покращання тягово-зчіпних властивостей, зменшення паливно-енергетичних й експлуатаційних витрат електровозів. Запропоновано математичну моедль, методику й алгоритми моделювання на ПЕОМ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О232.1-015.2 + О275.77 +
Шифр НБУВ: РА361944

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Клименко К.С. 
Розробка методу компактного представлення відеоінформації для АСУЗТ: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.12.02 / К.С. Клименко ; Харк. держ. акад. залізнич. трансп. — Х., 2001. — 18 с.: рис. — укp.

Вирішено задачі підвищення пропускної спроможності каналу передачі відеоданих, обробки реалістичних зображень у реальному масштабі часу зі збереженням інформаційної структури повідомлення. Розроблено та досліджено новий спосіб формування серій, заснований на дослідженні функцій за допомогою похідної. Для опису функції параметра візуалізації запропоновано математичний апарат, де використано поліноміальну функцію регресії та метод найменших квадратів для числового находження її параметрів. На базі запропонованого способу формування серій та математичного апарату їх опису розроблено метод представлення відеоінформації, алгоритми та структурну схему технічного засобу стиску відеоданих. Виконано порівняльну оцінку розробленого методу, який дозволяє усувати статистичну та психовізуальну надмірності, виконувати згладжування, зменшувати об'єм відеоданих і підвищувати пропускну спроможність каналів передачі даних.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.788
Шифр НБУВ: РА314243 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Клименко Л.А. 
Розробка способів та засобів зменшення часу обробки і передачі відеоданих в АСУЗТ: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.12.02 / Л.А. Клименко ; Харк. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 1999. — 16 с. — укp.

Дисертація присвячена питанню розробки способів та засобів компактного представлення зображень у автоматизовані системи управління залізничним транспортом (АСУЗТ), які дозволять обробляти і здійснювати передачу зображень у реальному масштабі часу з повним збереженням інформації, забезпечувати високий коефіцієнт стиснення при відсутності будь-яких погрішностей. Розробляються математична і інформаційна моделі, які дозволять здійснювати дослідження імовірних і інформаційних характеристик відеоданих у аналітичній формі при усуненні статистичного надміру відеоданих. Розроблений спосіб кодування "гнучкою" розрядною сіткою, який дозволяє підвищити коефіцієнт стиску і зменшити обсяг відеоданих. Запропонований метод представлення відеоданих із виокремленням серій максимальної довжини, який містить 3 етапи кодування та 2 етапи відновлення. Для підвищення коефіцієнта стиску запропоновані алгоритми адаптації під тип зображень довжин серій. Дослідження містить патентно-здатні технічні рішення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.7

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Ананьєва О.М. 
Удосконалення безперервних колійних перетворювачів автоматизованих систем управління рухомим складом залізниць: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / О.М. Ананьєва ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено питання вдосконалення безперервних колійних перетворювачів автоматизованих систем управління рухомим складом залізниць шляхом формування у реальному часі додаткового інформаційного забезпечення про їх стан і умови експлуатації. Проаналізовано структуру та параметри хвильових сигналів безстикових тональних рейкових кіл, що дозволяє обгрунтувати теоретичні положення про можливість побудови та реалізації хвильових методів контролю їх стану. Розроблено математичну модель для установлення впливу руху поїзда на частоту відбитого сигнального струму, що дозволяє визначати реальну швидкість руху та координати рухомого складу на ділянці залізниці за результатами вимірювання зрушення частоти будь-якої з гармонік напруги відбитої хвилі. Удосконалено математичну модель, яка дозволяє впровадити фазовий метод визначення наявності на ділянці залізниці рухомих одиниць шляхом обробки послідовності оцінок осей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.773 +
Шифр НБУВ: РА360415

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського