Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (13)Книжкові видання та компакт-диски (14)
Пошуковий запит: (<.>U=О23-082.1/9$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія: Транспорт   
1.

Воронько О. М. 
Збільшення міжремонтних пробігів колісних пар локомотивів за рахунок раціонального вибору допускових параметрів зносу коліс: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 / О. М. Воронько ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено методи збільшення пробігів колісних пар між обточуваннями бандажів за рахунок раціонального вибору допускових параметрів зносу коліс. Встановлено, що однією з істотних причин зниження ресурсу бандажів локомотивів є необгрунтований вибір допускових параметрів зносу гребенів, що створює передумови для передчасних обточувань бандажів і, як наслідок, штучно зменшує міжремонтні пробіги колісних пар. Удосконалено систему моніторингу зносу коліс локомотивів на основі індивідуалізації збору й обробки даних про знос гребенів по колісних парах у загальній базі даних України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О23-082.1/9
Шифр НБУВ: РА377242 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Маслієв В.Г. 
Наукові основи вибору конструкторсько-технологічних параметрів пристроїв для зменшення зносу бандажів коліс локомотивів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.07 / В.Г. Маслієв ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2002. — 35 с. — укp.

Розглянуто питання вибору конструкторсько-технологічних параметрів пристроїв для зменшення зносу бандажів коліс локомотивів. Досліджено динаміку локомотивів з даними пристроями, запропоновано критерій для оцінки зносу і його аналітичний вираз з урхауванням зміни площі контакту гребня з рейкою і "шляху тертя" точок на бандажі відносно рейки. Критерій прогнозує знос бандажів на стадії проектування та у процесі експлуатації локомотивів. Встановлено та ранжовано чинники, що впливають на знос бандажів. Доведено, що пристрої для радіальної установки колісних пар у кривих ефективно знижують знос гребнів, а ресорне підвішування на базі пневматичних ресор знижує прокат бандажів коліс локомотива.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О23-082.1/9
Шифр НБУВ: РА318718 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського