Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (83)Книжкові видання та компакт-диски (45)
Пошуковий запит: (<.>U=И168.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія: Гірнича справа   
1.

Костянський О.М. 
Визначення параметрів розміщення перевантажувальних пунктів автомобільно-конвейєрного транспорту при відробці глибоких горизонтів кар'єрів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.15.03 / О.М. Костянський ; Криворіз. техн. ун-т. — Кривий Ріг, 2001. — 17 с. — укp.

Розроблено методику визначення місця розміщення перевантажувальних пунктів конвейєрних підйомників у кар'єрі з урахуванням зміщення центру грузообігу транспортованої гірничої маси та режиму гірничих робіт. Встановлено взаємозв'язок коефіцієнта подовження траси з висотою підйому гірничої маси. Запропоновано раціональну кільцеву схему транспортування у разі зустрічних вантажопотоків гірничої маси, що дозволяє підвищити продуктивність автосамоскидів. Визначено область раціонального використання даної схеми. Висвітлено ефективний напрям поглиблення залізорудних кар'єрів, що застосовують автомобільно-конвейєрний комплекс. Досліджено динаміку витрат на автомобільно-конвейєрний комплекс залежно від висоти зони, що обслуговується.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.3 + И168.4
Шифр НБУВ: РА314333 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Гірнича справа   
2.

Веснін А.В. 
Зниження шкідливого впливу відпрацьованих газів автотранспортних потоків на склад атмосфери кар'єрів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.26.01 / А.В. Веснін ; Криворіз. техн. ун-т. — Кривий Ріг, 2008. — 20 с. — укp.

З метою зменшення впливу викидів автотранспортного комплексу кар'єру на склад атмосфери оптимізовано режими його екплуатації за умов використання засобів зниження концентрацій шкідливих компонентів у відпрацьованих газах. На підставі теоретичних досліджень й експериментальних вимірів визначено коефіцієнти нестаціонарності роботи автотранспортного обладнання кар'єрів та удосконалено метод розрахунку витрат палива автотранспортним потоком. Встановлено закономірності розподілу та зміни концентрацій шкідливих домішок відпрацьованих газів у газовому шлейфі транспортних засобів залежно від типу автомобіля, складу атмосфери та зміни інтенсивності потоку за умов кар'єрів. Із використанням результатів лабораторних досліджень створено й апробовано установку для очистки відпрацьованих газів під час перевезення сипких матеріалів допоміжним автотранспортом. Розроблено рекомендації щодо скорочення шкідливих газовиділень автотранспортним комплексом кар'єру, який знаходиться у безпосередній експлуатації, шляхом оптимізації параметрів і режимів руху потоку із застосуванням пристроїв, що забезпечують зниження концентрацій відпрацьованих газів. Розраховано річний економічний ефект за рахунок збільшення продуктивності праці водіїв та обслуговуючого персоналу в результаті покращання санітарно-гігієнічних умов на Першотравневому кар'єрі ПівнГЗК, який складає 411,08 тис. грн.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.3 н631 +
Шифр НБУВ: РА356154

Рубрики:

      
Категорія: Гірнича справа   
3.

Шевченко І.В. 
Моделі та інструментальні засоби оперативно-диспетчерського управління кар'єрним автотранспортом: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / І.В. Шевченко ; Харк. нац. ун-т радіоелектрон. — Х., 2007. — 19 с. — укp.

Розроблено моделі й інструментальні засоби оперативно-диспетчерського управління транспортно-технологічними комплексами кар'єрів (ТК) великих гірничодобувних підприємств. На підставі системного аналізу структури та функціонування ТТК розроблено комплекс математичних та імітаційних моделей розв'язання функціональних задач оперативно-диспетчерського управління, що забезпечує швидке планування та динамічну маршрутизацію транспортних засобів кар'єру, а також швидку й адекватну реакцію на зміну режиму роботи транспортного комплексу та виникнення позаштатних ситуацій з метою збереження гомеостазу системи. Створені моделі, алгоритми й інструментальні засоби дозволяють підвищити ефективність оперативно-диспетчерського управління та стабільність функціонування ТТК у разі раптових зупинок обладнання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.3-615 +
Шифр НБУВ: РА348891

Рубрики:

      
Категорія: Гірнича справа   
4.

Філатов С.В. 
Оптимізація параметрів автотранспортних комунікацій на кар'єрах з урахуванням гірничотехнічних факторів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.15.03 / С.В. Філатов ; Криворіз. техн. ун-т. — Кривий Ріг, 2002. — 21 с. — укp.

Наведено результати досліджень впливу поперечного профілю проїзної частини транспортних комунікацій кар'єрів на ширину берм, а також кута відкосу борта кар'єру й енергетичних показників транспортування гірських порід. Вивчено параметри кочення колеса за поперечно профільованою поверхнею та розроблено програму розрахунку напружень у ньому, а також вплив динамічних навантажень від самоскидів на стійкість відкосів берм і запропоновано методику розрахунку їх надійності з урахуванням віброреологічних факторів. Розроблено техніко-економічні критерії оптимізації параметрів авторанспортних комунікацій на кар'єрах і обгрунтування складу комплексу технологічного устаткування для формування профільних берм. Запропоновано пристрій для автоматичного вимірювання маси вантажу на кар'єрних самоскидах, що дозволяє оптимізувати завантаження та підвищити ефективність їх експлуатації. Сконструйовано автодорогу з увігнутим поперчним профілем, подано компонування елементів транспортних берм, а також технологію його формування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.3
Шифр НБУВ: РА321112

Рубрики:

      
Категорія: Гірнича справа   
5.

Шевченко О.І. 
Підвищення енергетичної ефективності тягового електропривода кар'єрних самоскидів великої вантажопідйомності: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / О.І. Шевченко ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2004. — 19 с.: рис. — укp.

Розглянуто питання підвищення енергетичної ефективності тягового електропривода (ТЕП) великовантажних автосамоскидів з автономною електроенергетичною установкою шляхом використання енергії гальмування за умов глибоких кар'єрів на прикладі автосамоскидів типу БелАЗ-7509. Проаналізовано роботу електромеханічного устаткування великовантажних кар'єрних самоскидів (ВКС), встановлено, що його низька ефективність обумовлена нераціональним використанням енергії, яку виробляють тягові електричні двигуни (ТЕД) у генераторному режимі роботи. Доведено, що підвищення ефективності роботи ТЕП досягається шляхом застосування рекуперативного гальмування (РГ) як основного способу електричного гальмування (ЕГ) - в результаті зменшення використання дизельного палива і збільшення продуктивності системи охолодження ТЕД. Виявлено, що потужність рекуперації повинна бути обмеженою з урахуванням забезпечення технічних умов експлуатації дизельного двигуна (ДД). Встановлено аналітичну залежність між зменшенням витрат палива в технологічному циклі та технологічними параметрами експлуатації ВКС за умови рекуперації енергії гальмування. Визначено умови максимальної економії палива в технологічному циклі ВКС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.3-048.2 +
Шифр НБУВ: РА328774

Рубрики:

      
Категорія: Гірнича справа   
6.

Нестеренко О.В. 
Підвищення ефективності знепилювання автомобільних доріг у кар'єрах: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.26.01 / О.В. Нестеренко ; Криворіз. техн. ун-т. — Кривий Ріг, 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи підвищення ефективності знепилювання технологічних автомобільних доріг кар'єрів. Запропоновано способи зменшення виділення пилу в атмосферу з поверхні автомобільних доріг з нежорстким покриттям до нормативних величин шляхом зв'язування пилу, який знаходиться у щебеневому покритті автодороги, розчином природного бішофіту. Показано можливість використання сил аутогезії, утворених розчином природного бішофіту на поверхні пиловидних частинок, для їх зв'язування у щебеневому покритті автодороги. Запропоновано метод розрахунку виділення вологи зі щебеневої суміші, змоченої розчином природного бішофіту, який дозволяє прогнозувати термін її перебування у вологому стані. Обгрунтовано можливість використання методу зміни температури протягом доби з метою підвищення ефективності зв'язування пилу розчином природного бішофіту. Розроблено технологію знепилювання технологічних автодоріг у кар'єрах, застосування якої дозволяє знижувати запиленість повітря до санітарних норм протягом 10 - 15-ти діб.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.3 н631 +
Шифр НБУВ: РА355387

Рубрики:

      
Категорія: Гірнича справа   
7.

Степанов О.В. 
Підвищення надійності автосамоскидів, що працюють на породних відвалах: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / О.В. Степанов ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2008. — 21 с. — укp.

Визначено закономірності виникнення систематичних відмов автосамоскидів, зумовлених станом властивостей мастил, сезонним розсіюванням запиленості під час роботи на породних відвалах вугільних шахт. Для діагностування вузлів трансмісії визначено місця знімання інформації та встановлено залежності зростання кількості відмов від перевантаження автосамоскида та запиленості породного відвалу. Розвинуто діагностичну модель автосамоскида, яка у разі оцінювання сукупності діагностичних параметрів передбачає врахування перевантажень автосамоскида та запиленості породного відвалу. Обгрунтовано критерій оптимізації періодів запобігальних замін груп елементів на підставі мінімуму сумарних втрат у разі планових і аварійних ремонтів на одиницю напрацювання автомобіля шляхом підбору варінтів замін елементів за різних сполучень. Розвинуто моніторинг і дистанційне діагностування автосамоскида, які передбачають одержання інформації та планування ремонтних впливів технічною службою на підставі фактичного технічного стану автосамоскида.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.3 +
Шифр НБУВ: РА361709

Рубрики:

      
Категорія: Гірнича справа   
8.

Лучко М.І. 
Удосконалення роботи промислового автотранспорту в умовах кар'єру на підставі системного планування транспортного процесу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.12 / М.І. Лучко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2005. — 20 с. — укp.

На підставі результатів теоретичних досліджень удосконалено структуру транспортно-технологічної системи кар'єру та встановлено залежності для прогнозування показників ефективності роботи автопарку з урахуванням гірничотехнічних умов експлуатації автосамоскидів у глибокому кар'єрі. Розроблено математичну модель планування роботи парку автосамоскидів, застосування якої дозволяє більш точно враховувати відсотковий вміст корисного компонента в руді, а також гірничотехнічні умови експлуатації у кар'єрі за рахунок застосування дорожнього еквівалента під час розрахунку кількості рейсів за зміну. На підставі використання даної математичної моделі розроблено систему планування роботи технологічного автотранспорту за умов кар'єру. Здійснено виробничу апробацію запропонованої методики планування за умов гірничо-транспортного цеху Першотравневого кар'єру ВАТ "ПівнГЗК". Встановлено позитивний вплив використання нової системи планування на стабілізацію складу шихти, зниження коливання вмісту заліза магнітного на 1 - 3 %, скорочення середньої дальності транспортування гірничої маси на 2,8 % та зменшення собівартості перевезення 1 тонни руди на 2,14 %.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.3 +
Шифр НБУВ: РА337206

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського