Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (45)Книжкові видання та компакт-диски (17)
Пошуковий запит: (<.>U=И164.22-53$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія: Гірнича справа   
1.

Демченко Г.В. 
Вентильний реактивний тяговий двигун із живленням від джерела постійного струму: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.01 / Г.В. Демченко ; Донец. держ. техн. ун-т. — Донецьк, 1999. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено розробці та дослідженню вентильного реактивного двигуна (ВРД) для шахтного акумуляторного електровоза. Показано шляхи визначення геометричних і електричних параметрів електромеханічного перетворювача вентильного реактивного тягового двигуна, що забезпечують отримання заданих електромеханічних характеристик у габаритах базової машини. Розроблено моделі електромагнітних досліджень ВРД. Для розрахунку магнітного поля використовується метод скінчених елементів. Результати математичного моделювання дозволили уточнити параметри ВРД і склали основу для визначення електромеханічних характеристик апробованими методами з наступною експериментальною перевіркою на повномаштабних фізичних моделях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И164.22-533-021.1

Рубрики:

      
Категорія: Гірнича справа   
2.

Сінчук І.О. 
Тяговий частотно-регульований асинхронний електропривод рудникових контактних електровозів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / І.О. Сінчук ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Запропоновано вирішення проблеми електроенергоощадження на електрофікованому транспорті рудникових шахт - рудникових контактних електровозах шляхом застосування нових сучасних електроенергоефективних систем тягових електроприводів - асинхронні двигуни - IGBT-інвертори. Узагальнено основні сучасні тенденції розвитку тягових електроприводів, що дозволило констатувати доцільність і необхідність розробки їх електроенергоефективних видів оптимальної архітектури та функціональної захищеності для рудникових контактних електровозів. Узагальнено принципи будови архітектур тягових електроприводів змінного струму з високоефективними структурами перетворення електричної енергії на рудниковому електровозному транспорті. Проаналізовано статичні характеристики сконструйованої структури дводвигунового тягового електричного приводу з жорстким зв'язком валів через рейку та нерівномірності навантаження у разі їх параметричної несиметрії. Запропоновано методику оцінювання можливостей і місць виникнення позаштатних ситуацій, що провокують виникнення анормальних процесів під час функціонування асинхронних тягових електроприводів рудникових контактних електровозів. З використанням наведеної методики розроблено та рекомендовано для застосування способи усунення анормальних ситуацій у функції ситуаційних впливових факторів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И164.22-53-048.2 +
Шифр НБУВ: РА363787

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського