Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (22)Реферативна база даних (268)Книжкові видання та компакт-диски (635)Журнали та продовжувані видання (75)
Пошуковий запит: (<.>U=Ж11$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Козяр М.М. 
Методичне забезпечення графічної підготовки спеціаліста у вищому закладі освіти (на прикладі немашинобудівних спеціальностей): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / М.М. Козяр ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні підходи щодо методичного забезпечення викладання інженерної графіки. Розроблено дидактичні основи спецкурсу "Проекції з числовими позначками" для студентів гідромеліоративних спеціальностей, як одного з елементів методичного забезпечення графічної підготовки спеціалістів. Розглянуто систему ефективних форм, методів, засобів та індивідуальних завдань графічної підготовки студентів машинобудівних спеціальностей. Перевірено доступність розробленого змісту спецкурсу та ефективність методичного забезпечення вивчення інженерної графіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА310058 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Нікітенко О.А. 
Геометричне моделювання спряжених поверхонь стосовно до зубчастих передач: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.01 / О.А. Нікітенко ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2001. — 17 с. — укp.

Розроблено методики конструювання геометричних моделей криволінійних спряжених поверхонь з просторовим криволінійним контактом. Зарпопоновано спосіб, алгоритм і програму для дослідження та конструювання криволінійної гвинтової поверхні, спряженої з поверхнею обертання. Наведено аналітичний опис криволінійної гвинтової поверхні, створеної сім'єю гвинтових ліній, спряжених із сім'єю кіл, що утворюють задану поверхнею обертання. Апробовано автоматизований метод для побудови криволінійної гвинтової поверхні, спряженої з різноманітними поверхнями обертання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж111.1 + К445.5-02
Шифр НБУВ: РА319585 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Щетина Н.П. 
Графічна діяльність як засіб розумового розвитку учнів VIII - IX класів на уроках креслення (методичний аспект): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.П. Щетина ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 22 с. — укp.

Обгрунтовано дидактичні умови для розумового розвитку школярів на уроках креслення. Розроблено показники та визначено рівні розумового розвитку школярів у процесі графічної діяльності. Створено систему графічних задач, які сприяють підвищенню рівня продуктивності діяльності школярів на уроках креслення. Розроблено узагальнений алгоритм процесу розв'язання графічної задачі, який сприяє активізації розумової діяльності учнів на всіх її етапах. Теоретично обгрунтовано функції робочого зошита з креслення та вимоги до нього як цілісного засобу організації продуктивної діяльності учнів на уроках креслення. Запрпоновано навчальну програму з методики викладання креслення, призначену для підготовки студентів до здійснення розумового розвитку учнів у процесі їх графічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)2
Шифр НБУВ: РА316988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Васенко В.В. 
Дидактичні основи навчання графічної грамоти учнів початкової школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.В. Васенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено педагогічні закономірності вивчення елементів графічної грамоти молодшими школярами на уроках трудового навчання, математики та образотворчого мистецтва. Визначено показники та рівні засвоєння цього виду навчального матеріалу означеною віковою групою учнів. Запропоновано різні види завдань до даних предметів, які сприяють розвитку абстрактного мислення, уяви та здатності до самостійного вирішення навчальних завдань. Розроблено показники рівнів засвоєння графічної грамоти учнями початкової школи, що дозволяє діагностично працювати з ними вчителям для забезпечення наступності у навчанні з основною школою. Теоретично обгрунтовано та визначено поняття "графічна грамота", яке визначає діяльність молодших школярів, а також проаналізовано розвиваючі можливості навчання графічної грамоти молодших учнів. За результатами дослідження створено робочий зошит з елементів графічної грамоти для молодших школярів, який дозволяє вчителю забезпечити диференційований підхід щодо організації їх графічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ж11р(4УКР)2
Шифр НБУВ: РА320891 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Дорошенко Ю.О. 
Комп'ютерні методи деформативного конструювання геометричних об'єктів на основі політканинних перетворень: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.01.01 / Ю.О. Дорошенко ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архітектури. — К., 2002. — 38 с. — укp.

Розроблено новий напрямок прикладної геометрії щодо керованого синтезу та варіації форми геометричних об'єктів (ГО) певного функціонального призначення, який грунтується на методі деформативного конструювання (моделювання) ГО та геометричних політканинних перетвореннях простору. Розроблено теоретичні засади деформативного конструювання геометричних об'єктів як керованої цілеспрямованої варіації форми обраного ГО-прототипу або системи формоутворювальних геометричних елементів внаслідок деформації простору, що охоплює ГО або його складові. Розроблено математичний апарат політканинних перетворень у дво- та тривимірному просторах як функціональних відповідностей двох точкових полів (хмар). Досліджено властивості політканинних перетворень. Експериментально обгрунтовано деформативне конструювання геометричних об'єктів на базі політканинних перетворень. Запропоновано спосіб інтерактивного комп'ютерного синтезу каркасно-кінематичних поверхонь з політканинно-подібними плоскими твірними. Досліджено можливість застосування математичного апарату політканинних перетворень у прогностичних моделях розвитку природних екологічно небезпечних динамічних процесів і стильової деформації статистичних і динамічних зображень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11с116
Шифр НБУВ: РА317666 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Юсупова М.Ф. 
Застосування нових інформаційних технологій в графічній підготовці студентів вищих навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / М.Ф. Юсупова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Розкрито сучасні тенденції та перспективи застосування інформаційних технологій у графічній підготовці студентів. Визначено психолого-педагогічні закономірності навчально-пізнавальної діяльності студентів за умов комп'ютерного навчання та розкрито механізми управління цією діяльністю студентів у триланковій дидактичній системі викладач - комп'ютер - студент. Визначено теоретичні підходи щодо створення автоматизованого навчального курсу з використанням універсального середовища автоматизації інженерно-графічних робіт AutoCAD. Розроблено критерії оцінки знань студентів з графічних дисциплін за умов комп'ютерного навчання. Експериментально перевірено методику графічної підготовки студентів з використанням інформаційних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)3-366
Шифр НБУВ: РА320427 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Щербина В.М. 
Геометричне моделювання спіралеподібних дискретно представлених кривих ліній: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.01 / В.М. Щербина ; Тавр. держ. агротехн. акад. — Мелітополь, 2002. — 19 с.: рис. — укp.

Досліджено дискретну інтерполяцію спіралеподібних і замкнених дискретно представлених кривих (ДПК) на підставі аналізу характеру змін кутів суміжності ланок супровідної ламаної лінії ДПК з наступним формуванням множини даних кутів для згущеної ДПК. Запропоновано метод, що базується на доведеній тотожності згущення, що пов'язує значення кутів суміжності до та після згущення. Шляхом введення додаткових умов на співвідношення між зазначеними кутами одержано різноманітні різницеві схеми, що гарантують високу точність розрахунків та відсутність осциляції згущеної ДПК. Запропоновано та теоретично обгрунтовано спосіб згущення з використанням геометричних співвідношень між кутами суміжності. Цей спосіб однаково ефективний на опуклих і перехідних ділянках, що відслідковує точки перетину. Наведено спеціальну тригонометричну функцію для неперервного, а також дискретного локального моделювання ДПК, проаналізовано її форму залежно від зміни параметрів, встановлено співвідношення їх значень для запобігання осциляції або для формування перехідної ділянки. Зазначені задачі розв'язано для локального та глобального згущення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.3 + В192.141 + Ж111.3 +
Шифр НБУВ: РА322183

Рубрики:

      
8.

Манойленко О.С. 
Геометричне моделювання у методах дискретних елементів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.01 / О.С. Манойленко ; Тавр. держ. агротехн. акад. — Мелітополь, 2002. — 18 с.: рис. — укp.

Встановлено, що традиційний підхід до побудови базисних функцій у методі скінченних елементів призводить до розв'язання системи лінійних алгебричних рівнянь стосовно параметрів, що визначають інтерполяційний поліном. Даний підхід пов'язаний з певними обчислювальними труднощами та вимагає великих витрат машинного часу. Розроблено новий геометричний підхід до побудови базисних функцій, який дає можливість отримання нових альтернативних моделей. Для порівняння обчислювальних властивостей побудованих моделей проведено тестування отриманих базисів. Наведено методику геометричного моделювання тривимірних скінченних елементів сирендипової сім'ї. Розглянуто питання, пов'язані з випадковими блуканнями. Доведено, що удосконалення правил випадкових блукань дає можливість виконати конкретний підхід від блукань по вузлах цілочисленої гратки до блукань по області скінченного елемента. У ролі перехідних імовірностей виступають базисні функції, а скінченно-елементна апроксимація приймає форми середнього винагородження за вихід блукаючої частки у вузол.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11
Шифр НБУВ: РА319268 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Мацулевич О.Є. 
Апроксимація дискретно представлених кривих у полярній системі координат за критерієм найменших граничних відхилень: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.01 / О.Є. Мацулевич ; Тавр. держ. агротехн. акад. — Мелітополь, 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Досліджено апроксимацію спіралеподібних дискретно представлених кривих (ДПК) у полярній системі координат за критерієм найменших граничних відхилень (НГВ). Розглянуто неперервну НГВ-апроксимацію на підставі перенесення в простір параметрів та вивчено властивості цього перенесення. Запропоновано методи лінійної та багатовимірної НГВ-апроксимації, складено алгоритми визначення параметрів функції-апроксиманта. Запропоновано спосіб апроксимації на базі дискретних представлень спіралеподібних ДПК, який не потребує визначення параметрів НГВ-спіралі. Досліджено дискретну НГВ-апроксимацію спіралеподібних ДПК у полярній системі координат без урахування вигляду модулювальної функції на базі побудови опуклих опорних ДПК. Запропоновано способи дискретного НГВ-моделювання складених спіралеподібних ДПК, корекції прямолінійних ділянок апроксимуючої кривої, а також ітераційний спосіб побудови НГВ-розв'язку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.3 + Ж111.3 +
Шифр НБУВ: РА324887

Рубрики:

      
10.

Райковська Г.О. 
Розвиток технічного мислення студентів у процесі вивчення креслення: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Г.О. Райковська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Визначено та теоретично обгрунтовано дидактичні умови, які сприяють розвитку технічного мислення студентів на заняттях креслення. Розроблено засоби для розвитку технічного мислення: комплекс конструктивно-технічних задач, який сприяє актуалізації знань та їх переусвідомленню, збагаченню раніше опанованих знань новим змістом; матричний аналіз зображень - узагальнення навчального матеріалу, яке передбачає активізацію мислительної діяльності студентів під час вирішення певної проблеми. Розроблено показники та рівні сформованості технічного мислення студентів у процесі графічної діяльності, до основи яких покладено результативність розв'язування конструктивно-технічних задач та здатність до здійснення мислительних операцій у процесі графічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА323884

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Гриценко Л.О. 
Формування графічних понять в учнів 8 - 9 класів на уроках креслення (методичний аспект): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.О. Гриценко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Проаналізовано психолого-педагогічні засади формування графічних понять в учнів XIII - IX класів на уроках креслення. Визначено основні методологічні принципи теорії поетапного формування розумових дій і понять. Визначено та обгрунтовано психолого-дидактичні особливості формування в учнів даних понять. Проведено структурно-логічний аналіз змісту та послідовності їх вивчення. Обгрунтовано, що методична система формування понять учнів має враховувати реалізацію принципу диференціації навчання. Вивчено та обгрунтовано критерії, показники та рівні сформованості графічних понять у процесі графічної діяльності. Запропоновано чотири сукупності методичних прийомів викладання та учіння, які дають змогу формувати відповідну групу графічних понять. Відзначено, що створена система вправ і контрольних робіт сприяє підвищенню рівня їх сформованості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)2-3 +
Шифр НБУВ: РА328592

Рубрики:
  

Географічні рубрики:

      
12.

Голіяд І.С. 
Активізація навчальної діяльності студентів на заняттях з креслення засобами графічних завдань: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.С. Голіяд ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано методичні засади підвищення ефективності навчальної діяльності на заняттях з креслення у вищій школі на змістовно-процесуальному та особистісному (з урахуванням індивідуальних можливостей у процесі самостійної роботи) рівнях. Виконано дидактичний аналіз навчально-методичного забезпечення навчального курсу та визначено підходи щодо удосконалення методики його викладання. Теоретично обгрунтовано й апробовано концентрично-ланцюжковий метод, що забезпечує активне систематичне та послідовне залучення студентів до навчальної діяльності на заняттях з креслення. Розроблено комплекс графічних завдань, що сприяють реалізації основних дидактичних принципів навчання, активізації навчальної діяльності студентів на заняттях та враховують специфіку фахової підготовки. Визначено критерії оцінювання рівнів сформованості графічних знань та практичних умінь, просторової уяви та просторового мислення. На підставі проведеного дослідження встановлено вплив сформованих у студентів графічних знань і вмінь на професійну підготовку майбутніх учителів трудового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА336792

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Кільдеров Д.Е. 
Навчання учнів VIII - IX класів просторовим перетворенням у графічній діяльності на уроках креслення: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Д.Е. Кільдеров ; Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику розвитку просторового мислення школярів VIII - IX класів загальноосвітніх навчальних закладів у процесі вивчення курсу креслення. Проаналізовано закономірності, наявні у мисленнєвих процесах під час здійснення уявних просторових перетворень під час розв'язання графічних задач. Розкрито особливості впливу даних задач на розвиток просторового мислення у процесі навчання уявлення просторових перетворень. Розроблено методичні прийоми навчання учнів уявних просторових перетворень на підставі алгоритмізації мислительних процесів. Впроваджено комплекс графічних задач стосовно просторових перетворень. Наведено методичні рекомендації з метою вдосконалення графічної підготовки учнів VIII - IX класів шляхом запровадження комплексу задач на уявні просторові перетворення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)2-3 +
Шифр НБУВ: РА354066

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Джеджула О.М. 
Теорія і методика графічної підготовки студентів інженерних спеціальностей вищих навчальних закладів: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / О.М. Джеджула ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2007. — 42 с. — укp.

Наведено результати досліджень теоретичних і методичних засад графічної підготовки студентів інженерних спеціальностей ВНЗ. Розроблено концепцію даної підготовки, за якою у системному, інформаційно-семіотичному, функціональному, особистісно-діяльнісному аспекті, розкрито суть змістового та процесуального блоків формування графічних знань і вмінь студентів. Розроблено модель графічної діяльності майбутнього інженера, яка виявляє перебіг психологічних процесів під час оперування графічними зображеннями. Розроблено й експериментально перевірено систему графічної підготовки студентів інженерних спеціальностей ВНЗ, а також педагогічні умови її реалізації, зокрема, урахування у змісті та процесі даної підготовки перспективних напрямів діяльності інженера, концентрично-інтегрального розвитку графічного знання, особливостей оперування графічними формами інформації, формування мотивації навчання шляхом використання комплексних професійно-орієнтованих завдань з елементами комп'ютерного інжинірингу, дизайну, ергономіки та методів імітації майбутньої інженерної діяльності з використанням сучасних видів графічної діяльності. Запропоновано методику графічної підготовки, спрямованої на формування професійно важливих видів графічної діяльності на базі інтерактивних технологій і передбачає використання професійно-орієнтованих завдань з елементами комп'ютерного інжинірингу, дизайну, ергономіки, методів імітації майбутньої виробничої діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА353929

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Чернишова Е.О. 
Використання функцій комплексного змінного для побудови поверхонь технічних форм: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.01 / Е.О. Чернишова ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено методи та способи геометричного моделювання кривих і поверхонь на базі наукових положень теорії функції комплексного змінного. Показано можливість використання функції комплексного змінного для задання конформних відображень. Розглянуто конформні відображення кривих, заданих різними способами на комплексній площині Z, з однієї ізотропної сітки в іншу. Розглянуто конформне відображення кола, еліпсу, равлика Паскаля з точками дотику до базового кола відображення, що знаходяться на дійсній осі та в довільному місці комплексної площини функціями Жуковського, на базі яких одержано поверхні обертання. Запропоновано спосіб утворення ізотропних кривих. Значну увагу приділено використанню функцій комплексного змінного для побудови приєднаних мінімальних поверхонь шляхом розширення вже відомих способів їх формування та на базі ізотропних кривих.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 с + В161.515,0 + В181.31 +
Шифр НБУВ: РА350577

Рубрики:

      
16.

Чепок Р.В. 
Реалізація конструкторсько-технологічного підходу у процесі навчання креслення майбутніх вчителів трудового навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Р.В. Чепок ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

В істричному аспекті розглянуто викладання креслення та виявлено певні підходи, а саме: образотворчий, геометричний і конструкторсько-технологічний. Розкрито значущість міжпредметних зв'язків "Креслення" з "Практикумом в навчалних майстернях" та "Технічної механіки" ("Деталей машин та основ конструювння"). Сформульовано основу складову дидактичних умов успішної реалізації конструкторсько-технологічного підходу у навчанні кресленню у процесі підготовки майбутніх вчителів трудового навчання. Наведено геометричні, конструкторські та техніко-технологічні задачі з курсу креслення й інших загально-інженерних дисциплін, вивчення яких грунтується на графіку та методі розв'язання цих задач. Методика розв'язання цих задач базується на використанні різноманітних методів навчання кресленню, на наочності, новітніх психологічних знаннях щодо структури та змісту просторового мислення та педагогічних шляхів його формування. Розкрито показники сформованості знань і вмінь з конструкторсько-технологічного підходу та критерії готовності виконувати робочі та складальні креслення. Визначено рівні сформованості цих знань, вмінь і навичок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА366341

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Селезень В.Д. 
Дидактичні засади структури і змісту навчально-методичного комплексу з креслення в основній школі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.Д. Селезень ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано стан дослідженості проблеми в педагогіці та методиці навчання креслення, з 1920-х рр. і до сьогодення. Експериментально доведено доцільність ієрархічного розташування різнорівневого дидактичного матеріалу для виявлення навченості учня, поетапного формування вмінь і навичок роботи з навчальною інформацією, а відтак формування основних компетентностей учня. Для інтенсифікації навчального процесу, його індивідуалізації, навчально-методичний комплект розроблено в двох підсистемах, а саме: дидактичний комплект учня та методичний комплект учителя, за участю яких реалізується особистісно орієнтований підхід до навчання, де перша підсистема інтерпретується як засіб навчання, а друга - як засіб викладання. Доведено, що використання навчально-методичного комплекту дає позитивні якісні та кількісні зміни, зокрема, в експериментальних класах простежується тенденція домінування репродуктивно-продуктивної та продуктивної навченості та зменшення кількості тих учнів, які навчаються репродуктивно. Встановлено, що використання навчально-методичного комплекту на практиці створює умови для індивідуалізації навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)2 +
Шифр НБУВ: РА368714

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Нищак І.Д. 
Розвиток технічного мислення майбутніх учителів трудового навчання у процесі графічної підготовки засобами інформаційних технологій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.Д. Нищак ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2009. — 22 с. — укp.

Розкрито вплив інформаційних технологій (ІТ) на розвиток технічного мислення студентів у процесі графічної підготовки. Проведено аналіз комп'ютерних програмних засобів і встановлено, що найбільш ефективним є використання програм навчально-розвивального (частково моделювального) типу. Теоретично обгрунтовано й експериментально підтверджено педагогічні умови розвитку технічного мислення студентів на заняттях із креслення засобами інформаційних технологій, зокрема, системне застосування ІТ і узгодженість з традиційною методикою навчання кресленню, використання програмних засобів навчально-розвивального спрямування (частково моделювальних), що відповідають основним психолого-педагогічним і дидактичним вимогам, комплексне та послідовне застосування ІТ на усіх етапах графічної підготовки, психолого-педагогічна готовність викладача до використання ІТ, його високий рівень володіння комп'ютерною технікою та відповідним програмним забезпеченням.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА366383

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Слободянюк О. В. 
Формування вмінь з інженерної і комп'ютерної графіки студентів в умовах дистанційного навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Слободянюк ; Ін-т педагогіки НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Запропоновано науково обгрунтовану методику формування вмінь з інженерної та комп'ютерної графіки (ІКГ), адаптовану до різних форм організації навчального процесу в технічному ВНЗ. Удосконалено структуру організації навчальних матеріалів дистанційних курсів з ІКТ. Запропоновано методику дистанційного проведення ділової гри з набуттям студентами знань і вмінь фахового спрямування, що дозволяє поєднувати теоретичні знання з практичною діяльністю, аналізувати та швидко приймати обгрунтовані правильні рішення за умов застосування технологій дистанційного навчання. Розроблено інформаційно-методичний матеріал, що містить методичні вимоги для організації дистанційного навчання ІКГ. Підтверджено ефективність використання дистанційної технології під час формування графічних знань і вмінь студентів технічних ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-8 + З970.631 р(4УКР)3-8
Шифр НБУВ: РА377871 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Лихачова В.В. 
Формоутворення триортогональних систем поверхонь і відповідних координатних систем: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.01.01 / В.В. Лихачова ; Донец. нац. техн. ун-т. — Донецьк, 2010. — 19 с. — укp.

Систематизовано конструктивні схеми формоутворення триортогональних систем поверхонь і введення на їх основі спеціальних ортогональних координацій простору. Перетворено у ортогональні відомі косокутні спеціальні системи, що знайшли широке застосування у прикладній геометрії поверхонь. Досліджено нові триортогональні системи поверхонь, до складу яких входять сім'я площин або сім'я сфер, і на їх основі складені функції введення ортогональних координацій простору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11
Шифр НБУВ: РА373414 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського