Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (29)Книжкові видання та компакт-диски (94)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>M=Херсонська державна морська академія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
1.

Таланюк В. В. 
«Закономірності формування та біорозкладу зварних з'єднань біодеградабельних полімерів» / В. В. Таланюк. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертаційна робота присвячена формуванню та дослідженню біорозкладу зварних з'єднань біодеградабельних полімерів ПГБ (полігідроксибутират), ПЛА (полілактид), їх суміші ПГБ/ПЛА та їх найбільш розповсюдженого модифікатора – синтетичного термопластичного еластомеру (ТПЕ) блок-кополімеру СЕБС (стирол-етилен-бутилен-стирольний каучук).У даній роботі досліджували особливості зварювання та біодеструкції зварних з'єднань двох найбільш досліджених біополімерів – полілактиду та полігідроксибутирату, а також їх найбільш розповсюдженого модифікатора – синтетичного термопластичного еластомеру (ТПЕ) блок-кополімеру СЕБС (стирол-етилен-бутилен-стирольний каучук). Експерименти з деградації зварних з'єднань біополімерів показали, що усі зварні шви з різною швидкістю, але розкладаються, що однак менше, особливо це суттєво для біополімеру ПГБ, швидкості деструкції вихідних біополімерів. Отримані результати дали можливість розробити технологічні рекомендації зі зварювання досліджуваних біополімерів ПГБ та ПЛА, які на сьогодні є найбільш розповсюдженими серед біополімерів та використовуються у промисловості, метою яких є формування структури їх зварних швів наближеної до вихідних біополімерів та, відповідно, аналогічними властивостями, зокрема здатністю до біодеструкції. Результати механічних випробувань та досліджень морфології зварних швів ТПЕ СЕБС дозволяють стверджувати, що ТПЕ СЕБС має достатню здатність до зварювання для використання як модифікатор ПГБ та ПЛА з точки зору формування їх якісних зварних з'єднань.^UThe thesis is devoted to the formation and research of biodegradation of the welded joints of biodegradable polymers PHB (polyhydroxybutyrate), PLA (polylactide), their mixtures PHB / PLA and their modifier, mainly synthetic thermoplastic elastomer (TPE) block copolymer SEBS (styrene-ethylene-butylene-styrene).In this work, the peculiarities of welding and biodegradation of the welds of two most studied biopolymers – PLA and PHB, as well as their modifier, mainly synthetic thermoplastic elastomer (TPE) block copolymer SEBS (styrene-ethylene-butylene-styrene rubber) have been investigated.Experiments on degradation of the biopolymer welds have shown that all welds decompose, but at different rates, especially significant less for the PHB biopolymer comparing to the basic materials. The reason of that is structurization of biopolymers (similar to synthetic polymers) with formation of a higher crystallininty inside the welded joints and longer decomposition process of their crystalline phase. The obtained results made it possible to develop technological recommendations for welding of the studied biopolymers PHB and PLA, which are currently the most common among biopolymers and used in industry, the purpose of which is to form the structure of the welds similar to the structure of the basic biopolymers and, accordingly, similar properties, such as ability to biodegradation.The results of mechanical tests and studies of the morphology of TPE SEBS welds suggest that TPE SEBS has sufficient welding ability to be used as a modifier of PHB and PLA in terms of the formation of their quality welds.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Макруха Т. О. 
Підвищення фізико-механічних властивостей сталей формуванням полігонізаційних наномасштабних субзерен / Т. О. Макруха. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук заспеціальністю 05.02.01 – матеріалознавство. – Херсонська державна морськаакадемія, Херсон, 2020 р.Дисертаційна робота присвячена вирішенню науково-технічної задачі –дослідженні та керуванні процесами впливу комбінованого деформування тапередрекристалізаційної термічної обробки на зміну субструктури та фізикомеханічних властивостей сталей.Розроблено спосіб підвищення фізико-механічних і експлуатаційнихвластивостей сталевих виробів, який полягає у тому, що сталевий виріб, післяпопередньої динамічної деформації на 30 %, піддають статичній деформації на30 %, далі нагрівають до температури початку первинної рекристалізації,витримують до 60 хв та охолоджують до температури навколишньогосередовища зі швидкістю, яка унеможливлює ріст субзерен. Виконаніекспериментальні та теоретичні дослідження дозволили обрати та обґрунтувативибір виду та швидкості деформації сталей та розробити фізико-технологічнізасади формування наномасштабної полігонізаційної субструктури.Експериментально встановлено вплив виду та швидкості деформації натвердість технічно чистого заліза.Вперше експериментально встановлено закономірності збільшеннятвердості комбінованого деформованих (динамічна деформація 30% + статичнадеформація 30%) технічно чистого заліза та сталей шляхом фіксації здрібненоїполігонізаційної субструктури за допомогою передрекристалізаційної термічноїобробки.Встановлено, що в результаті передрекристалізаційної термічної обробкикомбіновано деформованих технічно чистого заліза та нікелю протягом 60 хввідбувається стабілізація субструктури незалежно від типу кристалічної ґраткиматеріалу.^UThe thesis is devoted to the solution of scientific and technical task of increasingthe level of physico-mechanical and performance characteristics of steel products bythe formation of polygonization nanosized subgrains due to the combination of colddynamic deformation and static deformation with subsequent pre-recrystallization heattreatment.The method of increasing physico-mechanical and performance characteristics ofsteel products is developed. It consists in that steel products after preliminary dynamicdeformation by 30 % are subjected to static deformation by 30 % and then are heatedup to the temperature of primary recrystallization initiation, then held during time up to60 minutes and cooled down to the temperature of surrounding with cooling rate thatmakes subgrain growth impossible. Conducted experimental and theoretical studiesallowed selection and justification of the type and rate of steel deformation as well asthe development of physical and technological bases of the formation of nanosizedpolygonization substructure.The impact of the type and rate of deformation on the hardness of technicallyclear iron is experimentally determined.The regularities of the increase of hardness of technically clear iron and steelsafter combined deformation (dynamic deformation by 30 % and static deformation by30 %) using fixation of grinded polygonization substructure using pre-recrystallizationheat treatment are experimentally determined for the first time.It is found out, that stabilization of the substructure of technically clear iron andnickel after their combined deformation and pre-recrystallization heat treatment during60 minutes takes place independently on materials crystal lattice.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Якущенко С. В. 
Закономірності формування модифікованих епокси-поліефірних композитів для підвищення зносостійкості деталей транспортних засобів / С. В. Якущенко. — Б.м., 2020 — укp.

Науковий інтерес розроблення і дослідження епокси-поліефірних композитів модифікованих ультрафіолетом з введенням дрібнодисперсних та дисперсних добавок різної фізико-хімічної природи обумовлений актуальністю їх застосування. Зокрема, для підвищення ресурсу роботи деталей та механізмів засобів транспорту, що дозволяє знизити затрати на їх виготовлення та ремонт. Додатково дозволяє, зменшити витрати на подолання сил тертя і, як наслідок, підвищення надійності та технічних характеристик. При цьому, поглиблене вивчення особливостей структури композитних матеріалів, із використанням сучасних методів дослідження, дозволить виявити процеси у області механічної взаємодії тіл пари тертя, що у свою чергу дозволить прогнозовано керувати властивостями при розробленні полімерних КМ з підвищеними експлуатаційними характеристиками. Метою дисертаційної роботи є встановлення основних закономірностей формування модифікованих епокси-поліефірних композитів для підвищення зносостійкості деталей транспортних засобів та видати рекомендації щодо створення на їх основі матеріалів з підвищеними трибологічними властивостями, які працюють в умовах впливу агресивних середовищ.^UThe scientific interest in the development and research of epoxy-polyester composites modified by ultraviolet light with the introduction of finely and dispersed additives of different physicochemical nature is due to the relevance of their implementation. In particular, for increasing of the service life of parts and mechanisms of vehicles, which allows to reduce the cost of their manufacture and repair. Additionally, it allows you to reduce the cost of overcoming friction forces and, as a consequence, to increase reliability and technical characteristics. At the same time, in-depth study of the composite materials structure using modern research methods will reveal processes in the area of mechanical interaction of surfaces, which in turn will allow to control the properties during the development of polymeric CMs with high operational characteristic.The purpose of the dissertation is to establish the basic regularities of formation of modified epoxy-polyester composites to increase the wear resistance of vehicle parts and to issue recommendations for their creation of materials with high tribological properties that work under aggressive environments.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Колосов І. В. 
Методи створення автоматизованих систем керування процесом підготовки морських фахівців на основі компетентнісного підходу / І. В. Колосов. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота присвячена вирішенню проблеми підвищення ефективності процесу підготовки морських фахівців на основі компетентнісного підходу за рахунок застосування адаптивних методів планування процесу навчання з урахуванням стану людини, що навчається, з метою прискорення набуття певних професійних компетенцій: як універсальних, так й професійних.В роботі виконано аналіз методів та засобів керування процесом підготовки морських фахівців. Розглянуто специфіку професії суднового електромеханіка, наведено основні характеристики роботи оператора: показники роботи, особливості праці, основні режими роботи, основні ознаки трудового процесу. Судновий електромеханік це людина, що взаємодіє зі складною технікою через інформаційні процеси, працює в екстремальних умовах праці, і несе величезну відповідальність за своєчасне, швидке, безпомилкове виконання своїх посадових обов'язків, невиконання яких може призвести до аварії на судні.Розглянуто особливості функціонування людини-оператора в організаційно-технічних системах, наведено класифікацію та аналіз причин виникнення помилок людини-оператора, характеристику керуючих дій та його психофізіологічних і функціональних станів. Розглянуто основні характерні риси професійного досвіду та його вплив на показники надійності та ефективності системи «людина-машина». Наведено математичний опис оцінювання роботи людини – оператора.Наведено характеристики існуючих систем професійної підготовки морських фахівців для оновлення теоретичних і практичних знань у зв'язку з підвищенням вимог до рівня кваліфікації і необхідністю освоєння сучасних методів вирішення професійних завдань. Проаналізовано психологічні принципи та прийоми професійної підготовки операторів.^UThe dissertation is devoted to solving the problem of improving the efficiency of the training of marine specialists on the basis of the competence approach through the use of adaptive methods of planning the learning process taking into account the state of the learner, in order to accelerate the acquisition of certain professional competencies: both universal and professional.The analysis of methods and means of management of the process of training marine specialists is performed in the work. The specifics of the ship's electromechanic profession are considered, the main characteristics of the operator's work are given: work indicators, peculiarities of work, basic modes of work, main signs of labor process. A ship's electrician is a person who interacts with complex equipment through information processes, works in extreme working conditions, and has a huge responsibility for the timely, rapid, error-free performance of their duties, failure to perform which could lead to a shipwreck.Peculiarities of human operator operation in organizational and technical systems are considered, classification and analysis of causes of human operator errors, characteristics of control actions and his psychophysiological and functional states are given. The main characteristics of professional experience and its impact on the reliability and efficiency of the system "man-machine" are considered. A mathematical description of the evaluation of human - operator work is given.The characteristics of the existing systems of professional training of marine specialists for updating theoretical and practical knowledge in connection with the increase of requirements to the level of qualification and the need to master modern methods of solving professional problems are given. Psychological principles and methods of professional training of operators are analyzed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Кондрашов К. В. 
Підвищення ефективності експлуатації аварійно-попереджувальної системи судна / К. В. Кондрашов. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота присвячена вирішенню проблеми підвищення ефективності експлуатації аварійно-попереджувальної системи (АПС) судна за рахунок впровадження системи підтримки прийняття рішень зі спостерігачем. Спостерігач дозволяє отримувати інформацію про стан суднових систем у режимі реального часу, а також прогнозувати їх майбутній стан. Система підтримки прийняття рішень (СППР) створює альтернативи рішень для відновлення працездатного стану системи при її відказі і формує карту пошуку виниклої несправності з точністю до несправного датчика або елемента схеми.^UThe dissertation work is devoted to the decision of a problem of increase of efficiency of operation of alarm monitoring system of the vessel at the expense of introduction of system of support of decision-making with the observer. The observer allows to receive information about the state of ship systems in real time, as well as to predict their future state. DSS generates alternative solutions (algorithms) to restore the serviceability of the system in case of failure. The program can independently offer a map to find the fault with the accuracy of a faulty sensor or circuit element.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Кулініч А. Г. 
Розробка модифікованих полімерних композитів для ремонту транспортних засобів / А. Г. Кулініч. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота присвячена вирішенню науково-технічної задачі, яка полягає у підвищенні ресурсу роботи устаткування транспортних засобів за рахунок використання розроблених модифікованих полімерних композитів. Вирішення наукової задачі полягає в удосконаленні методу спрямованого і наперед заданого підвищення характеристик композитів за рахунок обґрунтованого керування процесами структуроутворення, що дозволяє збільшити міжремонтний період експлуатації захисних покриттів, призначених для ремонту засобів водного транспорту.Актуальність даного напрямку досліджень зумовлена тим, що на сьогодні приділяють значну увагу напрямку створення нових технологій щодо розробки полімерних композитів, які можна широко застосовувати у виробництві і ремонті деталей та об'єктів у різних галузях промисловості, у тому числі й у водному транспорті. Інтенсивність обсягів перевезення вантажів, збільшення умов навантаження транспортних засобів, повсякчасна робота в умовах впливу агресивних середовищ висувають вимоги до покращення показників ресурсозбереження агрегатів транспортних засобів та скорочення термінів ремонтних робіт. У цьому контексті одними з перспективних, які б відповідали вимогам сучасної транспортної промисловості, є епоксидні композитні матеріали, які за своїми експлуатаційними характеристиками у більшості випадків є кращими порівняно з традиційними металами та сплавами. При цьому фізична модифікація епоксидних матеріалів дає змогу створювати композити із заданим комплексом властивостей. Тому з метою створення нових епоксидних матеріалів з комплексом необхідних експлуатаційних характеристик, зниження вартості композитів, поліпшення технологічних властивостей, вирішення екологічних проблем у зв'язувач додатково вводять активні до міжфазової взаємодії модифікатори та наповнювачі різної природи за гомеопатичної кількості. Виходячи з цього, проведення досліджень у напрямку розробки нових епоксидних матеріалів для ремонту засобів транспорту є актуальною задачею сьогодення.Метою роботи є збільшення ресурсу деталей транспортних засобів шляхом підвищення їх стійкості до спрацювання в умовах впливу гідроабразиву внаслідок використання захисних епоксидних покриттів із наперед заданими властивостями.Для досягнення мети необхідно було вирішити такі наукові і практичні завдання:1. Здійснити аналіз проблем сьогодення стосовно підвищення ресурсу роботи засобів транспорту і напрямків їх вирішення за рахунок застосування полімерних композитів та захисних покриттів на їх основі з підвищеною стійкістю до гідроабразивного спрацювання.2. Підвищити ресурс деталей транспортних засобів внаслідок використання захисних покриттів, при формуванні яких встановлено закономірності впливу модифікатора 4-амінобензойної кислоти, мікродисперсних наповнювачів та дискретних волокон на властивості та структуру матеріалів.3. Розробити математичну модель, яка враховує оптимізацію вмісту інгредієнтів при формуванні захисних покриттів функціонального призначення.4. Встановити закономірності взаємозв'язку структури захисних покриттів з їх адгезійними, фізико-механічними, теплофізичними властивостями і стійкістю до гідроабразивного спрацювання за наявності модифікатора, мікродисперсних добавок та дискретних волокон.5. Розробити рекомендації щодо технології формування і складу модифікованих полімерних композитів з підвищеною гідроабразивною зносостійкістю для ремонту транспортних засобів.При вирішенні завдань здобувачем вибрано об'єкт і предмет дослідження, застосовано новітні методики випробувань, а також теоретично обґрунтовано, узагальнено і описано отримані результати, сформульовано практичні рекомендації для впровадження розроблених матеріалів у виробництво.Об'єктом дослідження є процеси збільшення ресурсу деталей транспортних засобів у результаті використання захисних покриттів з підвищеною гідроабразивною зносостійкістю. Предметом дослідження є показники властивостей захисного покриття, що містить модифікатор, мікродисперсні добавки і дискретні волокна^UThe thesis is dedicated to the decision of a scientific and technical objective, which involves increasing of a resource of work of the equipment of vehicles use the developed modified polymeric composites. The solution of scientific objective is to improve the method of directed and pre-determined improving of the properties of composites due to sound management of structural processes, which allows to increase the service life of protective coatings intended for repair of water transport.The relevance of this research area is specified by the fact that as for today significant attention is paid to the development of new technologies regarding polymeric composites which can be widely used in the manufacturing and repairing of details and its component in different branches of industry including water transport. Intensity of cargo transportation goods, increase of loading conditions of vehicles, constant work in the conditions of influence of aggressive environments put forward requirements to improvement of values of resource saving of units of vehicles and reduction of terms of repair work.In this context, one of the most promising, which would meet the requirements of the modern transport industry, are epoxy composite materials, which in their performance characteristics in most cases are better than traditional metals and alloys. Thus, physical modification of epoxy materials allows to create composites with the set up properties. Therefore, in order to create new epoxy materials with set up performance characteristics, the composite cost reduction, technological properties improvement, and to solve environmental problems, modifiers and fillers of different nature in a homeopathic amount are added to the binder in addition to the interphase interaction. Based on this, conducting research in the direction of new epoxy materials development for repairs of vehicles is an urgent task today.The aim of the thesis is to increase the operational life of the vehicles component by increasing their resistance to wear under the influence of hydroabrasive due to the use of protective epoxy coatings with predetermined properties.To achieve this aim it was necessary to solve the following scientific and practical tasks:1. To analyze the problems of today in terms of increasing the service life of vehicles and ways for their solution due to use of polymer composites and protective coatings based on them with increased resistance to hydroabrasive wearing.2. To increase the service life of vehicle parts due to the use of protective coatings, in the formation of which the patterns of influence of the modifier of 4-aminobenzoic acid, microdisperse fillers and discrete fibers on the properties and structure of materials were established.3. To develop a mathematical model that takes into account the optimization of ingredient content in the formation of protective coatings for functional purposes.4. To determine the regularities of interrelation of protective coating structure with their adhesion, physical and thermophysical properties and resistance to the hydroabrasive wearing in the presence of modifier, microdisperse additives and discrete fibers.5. To develop recommendations on the technology of formation and composition of modified polymer composites with high water-abrasive wear resistance for vehicle repair.In solving these tasks the object and the subject of research were selected by postgraduate student, the newest methods of examining were applied and obtained results were theoretically sound, generalized and described, practical recommendations for the developed material implementation into manufacturing process were formulated.The object of the research are processes of increasing of the service life of details of vehicles as a result of usage of protective coatings with improved hydroabrasive wearing. The subject of the research is the indicators of the properties of the protective coating which contain the modifier, microdisperse additives and discrete fibers.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Житник Д. В. 
Підвищення ресурсу роботи деталей засобів водного транспорту за рахунок використання модифікованих зносостійких покриттів / Д. В. Житник. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота присвячена вирішенню науково-технічної задачі, яка полягає у підвищенні ресурсу роботи деталей засобів водного транспорту за умови застосування модифікованих зносостійких покриттів. Вирішення науково-технічної задачі полягає у встановленні закономірностей взаємозв'язку процесів структуроутворення, які регулюють введенням активних до взаємодії інгредієнтів за оптимального вмісту, з показниками експлуатаційних характеристик матеріалів, що дозволило збільшити ресурсу роботи деталей засобів водного транспорту.Мета роботи – підвищити ресурс роботи деталей засобів водного транспорту за рахунок збільшення їх гідроабразивної зносостійкості у ре-зультаті застосування гетерогенних полімеркомпозитних покриттів зі встановленими закономірностями структуроутворення і прогнозованими властивостями.^UThe dissertation work is devoted to the decision of a scientific and technical problem which consists in river and sea transport equipment's service life's increasing through the usage of modified protective anti-corrosion coatings. The solution of the scientific and technical problem is to establish patterns of interconnection of structural processes, which regulate the introduction of active ingredients for interaction with optimal content, with performance indicators of materials, which increased the service life of water transport parts.The purpose of the work is to increase the service life of parts of water transport vehicles by increasing their hydroabrasive wear resistance as a result of the use of heterogeneous polymer composite coatings with established patterns of structure formation and predicted properties.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Кулініч В. Г. 
Розробка модифікованих полімерних композитних матеріалів для ремонту і підвищення надійності деталей засобу транспорту / В. Г. Кулініч. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота призначена для вирішення науково-технічної задачі, яка полягає у підвищенні надійності деталей засобів транспорту за рахунок поліпшення антикорозійних властивостей розроблених полімеркомпозитних покриттів.Актуальність роботи полягає у перспективі використання полімерних антикорозійних покриттів для відновлення і ремонту засобів транспорту. Полімерні покриття на епоксидній основі виокремлюються рядом переваг, зумовлених наявністю поліпшених фізико-механічних та теплофізичних властивостей. В цьому плані перспективною є їхня фізична і хімічна модифікація та наповнення дисперсними частками, що зумовлює формування матеріалу із поліпшеними властивостями. Відповідно, важливим є дослідження впливу інгредієнтів у комплексі для забезпечення корозійної стійкості захисних покриттів.Мета роботи - підвищити надійність і ресурс роботи засобів річкового та морського транспорту шляхом підвищення корозійної стійкості захисних покриттів внаслідок встановлення закономірностей формування їх структури і властивостей.^UThe dissertation is designed for solving a scientific and technical problem, regarding creation of new modified and filled with dispersed particles of protective coatings with improved anti-corrosion properties for repairing and increasing the reliability of vehicles, as well as establishing patterns of physical mechanical and thermophysical properties with materials governing the predicted introduction into the binder of additives at the optimal content.The work's relevance lies in the widespread usage of polymer coatings in various industries, including transport to increase the durability of metal parts through improved corrosion protection. Epoxy-based polymer coatings are distinguished by a number of advantages due to the presence of improved physical, mechanical and thermophysical properties. According to this background, their physical and chemical modification and filling with dispersed particles is promising, due to arranging the formation of a material with improved properties. Accordingly, it is important to study the complex effect of the ingredients in the complex for ensuring of the corrosion resistance's presence for protective coatings.The purpose of the work is to establish the critical content of modifiers and filler on the properties of the formed composite materials and to issue recommendations for the creation on their basis of coatings with improved anticorrosion properties to increase the reliability of vehicle parts.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Сметанкін С. О. 
Розробка багатофункціональних епоксидних нанокомпозитів з поліпшеними діелектричними властивостями для підвищення експлуатаційних характеристик транспортних засобів / С. О. Сметанкін. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації вирішена науково-технічна задача, яка полягає у збільшенні ресурсу роботи технологічного устаткування за рахунок використання розроблених багатофункціональних епоксидних нанокомпозитів з поліпшеними діелектричними властивостями, а також у встановленні закономірностей взаємозв'язку фізико-механічних та теплофізичних властивостей зі структурою матеріалів, яку регулюють прогнозованим введенням у зв'язувач модифікатора 4,4 – сульфонілбіс (4,1 – фенілен) біс (N, N – диетилдитіокарбамату) та нанодисперсної сажі CARBON BLACK марки PowCarbon 2419G за оптимального вмісту. Актуальність даного напрямку досліджень зумовлена тим, що на сьогодні особливу увагу приділяють вивченню наноструктурних полімерних матеріалів, як найбільш перспективних багатофункціональних композитів. Причиною цьому слугує те, що при переході від мікро- до нанорозмірних часток композитні матеріали набувають нових характеристик, які не досяжні при використанні мікрочасток. Тому, введення нанодисперсних наповнювачів разом із модифікаторами дозволяє ефективно та спрямовано формувати функціональні полімерні композити з наперед заданими фізико-механічними, теплофізичними й діелектричними властивостями. Виходячи з цього, розроблення модифікованих епоксидних композитів шляхом введення нанодисперсного наповнювача обраної фізико-хімічної природи обумовлене актуальністю їх застосування. При цьому, використання таких матеріалів передбачає збільшення ресурсу роботи деталей та механізмів засобів транспорту, що дозволяє знизити затрати на їх виготовлення та ремонт. Мета дисертаційної роботи – встановити основні закономірності формування модифікованих і наповнених нанодисперсним технічним вуглецем (сажею) епоксидних багатофункціональних композитів з підвищеними експлуатаційними та діелектричними властивостями та видати рекомендації щодо створення на їх основі покриттів для захисту деталей транспортних засобів.^UThe dissertation solves the scientific and technical problem, which consist in increasing of the technological equipment's durability through usage of developed multifunctional epoxy nanocomposites with improved dielectric properties, as well as in establishing patterns of physical mechanical and thermophysical properties' relationship with the structure of materials, which is regulated by the predicted adding into the binder of the modifier 4,4-sulfonylbis (4,1-phenylene) bis (N, N-diethyldithiocarbamate) and nanodispersed soot CARBON BLACK PowCarbon's 2419G brand at the optimal content. The relevance of current researched area is derived to the fact that nowadays special attention is paid to the research of nanostructured polymeric materials as the most prospective multifunctional composites. The reason regarding mentioned relevance consists in the following: during transition from micro to nanosized particles, composite materials acquire new characteristics that are not achievable when usage of microparticles. Therefore, the introduction of nanodisperse fillers together with modifiers allows efficient and targeted formation of functional polymer composites with predetermined physical-mechanical, thermophysical and dielectric properties. Based on this, the development of modified epoxy composites by introduction of a nanodisperse filler with the selected physical chemical nature is derived to the relevance of their usage. In such case, the usage of these materials involves increasing the service life of the vehicles' parts and mechanisms, which reduces the cost of their manufacture and repair. The purpose of the dissertation is an establishment of the main regularities for formation of modified and filled with nanodispersed carbon black (soot) epoxy multifunctional composites with high operational and dielectric properties and to issue recommendations for creating coatings based on them for protection of the transportation vehicle's parts.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
10.

Сапронова А. В. 
Закономірності впливу неорганічних хімічних компонентів на властивості епоксидних захисних покриттів / А. В. Сапронова. — Б.м., 2021 — укp.

Науковий інтерес по розробленню і дослідженню, епоксидних композитів пов'язаний з вагомою проблемою багатьох галузей промисловості – захист технологічного устаткування і металоконструкцій, які експлуатують в умовах впливу агресивних середовищ, змінних температур, статичних і динамічних навантажень. Тому, для забезпечення суттєвого підвищення довговічності устаткування і металоконструкцій необхідно створювати нові захисні покриття, які повинні забезпечувати комплекс властивостей. Вирішення цієї проблеми можливо шляхом фізико-хімічного модифікування зв'язувача, що забезпечить спрямоване керування процесом структуроутворення і дозволить забезпечити необхідний комплекс адгезійних, фізико-механічних властивостей, корозійну тривкість, що у свою чергу дозволить розширити область використання нових полімерних матеріалів.Мета роботи – встановити основні закономірності впливу інгредієнтів на активацію процесів структуроутворення при формуванні епоксикомпозитних захисних покриттів з підвищеними антикорозійними характеристиками.^UScientific interest in the development and research of epoxy composites is associated with a significant problem in many industries – the protection of technological equipment and metal structures that operate under the influence of aggressive environments, variable temperatures, static and dynamic loads. Therefore, to ensure a significant increase in the durability of equipment and metal structures, it is necessary to create new protective coatings that should provide a set of properties. The solution to this problem is possible by physical and chemical modification of the binder, which will provide targeted control of the structure formation process and will provide the necessary set of adhesive, physical and mechanical properties, corrosion resistance, which in return will expand the use of new polymeric materials.The purpose of the thesis is to establish the basic regularities of the ingredients influence on the activation of the processes of the structure formation in the creation of the epoxy composite protective coatings with increased corrosion resistance.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського