Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (18)Реферативна база даних (38)Книжкові видання та компакт-диски (52)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>K=ФІНСЬКА$<.>+<.>K=САУН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Семененко В.П. 
Загартування в фізкультурно-оздоровчій роботі з молодшими школярами: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / В.П. Семененко ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2005. — 19 с. — укp.

Розглянуто проблему ефективного використання процедур, що загартовують, у процесі фізичного виховання та фізкультурно-оздоровчої роботи з молодшими школярами, які мають різний рівень фізичного стану. Наведено результати досліджень, здійснених з метою оцінки фізичного розвитку, типу статури, функціонального стану основних систем організму, фізичної підготовки та працездатності, а також реакції функціональних систем організму молодших школярів на одноразове застосування процедур, що загартовують. Оцінено терморегуляційні реакції за динамікою діапазонів температури шкіри у п'яти зонах виміру за методикою М.А.Бутова (1984 р.). На підставі педагогічних і функціональних досліджень дітей молодшого шкільного віку за використання процедур, що загартовують, сауни, занять аквааеробікою, комфортної процедури (занять аквааеробікою - сауни) та контрастної процедури (сауни - холодного аквабасейну), виявлено пряму залежність рівня фізичного стану молодших школярів і ступеня загартованості їх організму за показниками термометрії у локальних зонах виміру.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.354 +
Шифр НБУВ: РА341333

Рубрики:

      
2.

Комар Г.Я. 
Німецько-фінські відносини в 1933 - 1939 рр.: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.02 / Г.Я. Комар ; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. — Чернівці, 2005. — 24 с. — укp.

На підставі аналізу архівних документів, мемуарів, матеріалів періодичних видань, зарубіжної та вітчизняної історіографії та висвітлено взаємовідносини Німеччини та Фінляндії у 1933 - 1939 рр. Вивчено склади урядів, парламентів країн, політичних лідерів та їх вплив на зміну зовнішньополітичних орієнтирів країн. У контексті розвитку відносин між Берліном і Гельсінкі досліджено проблему "північного нейтралітету" як доповнення німецько-фінських відносин. Розглянуто питання щодо військових контактів даних країн. Як передумови військового зближення Суоми та Німеччини розглянуто проблеми мілітаризації Німеччини й оборони Фінляндії. Акцентовано увагу на ролі К.Г.Маннергейма у військовому партнерстві. З'ясовано, що менш активними та плідними були контакти в економічній і культурній сферах. Відзначено, що в економічному відношенні Німеччина залишалась для Фінляндії одним з головних торговельних партнерів, а Суоми розглядалась Німеччиною як сировинна база, оскільки мала родовища стратегічно важливих корисних копалин. У культурній сфері основним завданням для Берліна було залучення фінів до нордичної ідеї. З'ясовано, що дана спроба німецького уряду не мала значних наслідків, оскільки була очевидною наявність глибоких фінських самобутніх традицій, однак існувала різнопланова німецько-фінська культурна взаємодія. Здійснено вивчення відносин між Німеччиною та Фінляндією у контексті їх становища на міжнародній арені у 1930-х рр. та загострення міждержавних стосунків. Проаналізовано ставлення різних країн до німецько-фінського зближення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4ГЕР)61-6 + Т3(4ФИН)61-6 +
Шифр НБУВ: РА338492

Рубрики:

      
3.

Саунова Ю.О. 
Формування екологічної свідомості студентів природничих факультетів у процесі навчально-виробничої практики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ю.О. Саунова ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2007. — 20 с. — укp.

Проведено психолого-педагогічний аналіз засад формування екологічної свідомості у студентів природничих факультетів у процесі навчально-виробничої практики. Розкрито суть поняття "екологічна свідомість", розглянуто її структуру, специфіку, зміст і ознаки. Визначено суть і зміст формування екологічної свідомості майбутніх педагогів. Визначено теоретично-методологічні підходи й обгрунтовано модель комплексу педагогічних умов формування екологічної свідомості, визначено основні координати цієї моделі та функціональний склад. Розроблено педагогічну технологію формування екологічної свідомості. Визначено критерії та показники оцінки ефективності процесу її формування засобами навчально-виробничої практики. Виділено рівні сформованості даної свідомості у студентів природничих факультетів. Розв'язання завдання обгрунтування моделі комплексу педагогічних умов даного формування та їх реалізація у процесі навчально-виробничої практики дозволили максимізувати педагогічний вплив на формування кожної складової структури екологічної свідомості і, таким чином, суттєво вплинути на характер екологічної та професійної діяльності майбутніх учителів біології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР)31-3,022 +
Шифр НБУВ: РА353487

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Ковальов Д. В. 
Порівняльний аналіз націєтворчих процесів у Фінляндії та Підросійській Україні (кінець XVIII – початок ХХ століть) / Д. В. Ковальов. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт дослідження: українська та фінська модерні нації у час їх спільного перебування у складі Російської імперії (наприкінці XVIII – на початку ХХ століть). Мета дослідження: комплексно охарактеризувати націєтворчі процеси на території Великого князівства Фінляндського і Підросійської України та з'ясуванні їхньої специфіки. Методи: аналізу й синтезу, класифікації та періодизації, екстраполяції, порівняльний, проблемно-хронологічний, системний, типологічний. Наукова новизна: вперше здійснено порівняльний аналіз становлення й розвитку фінської та української модерних націй з кінця XVIII до початку XX ст.; дано комплексну характеристику фінського і українського національних рухів на основі зіставлення діяльності їхніх визначних представників; з'ясовано, що тривалий націєтворчий процес у Фінляндії та Підросійській Україні в умовах поліетнічного імперського суспільства поступово закріпив виокремлення властивих тільки цим територіям національних ідентичностей всупереч уніфікаційним заходам самодержавства; висвітлено і схарактеризовано творчий доробок фенноманів і свекоманів, який зіставлено з діяльністю українофілів, що формував образ окремішності й унікальності двокультурного фінського народу.Практичне значення: матеріали дисертації стануть у нагоді під час написання наукових праць, підготовці навчальних курсів з історії України, Фінляндії, Росії, всесвітньої історії, історії суспільної думки Європи. Сфера використання: навчальний процес.^UObject of research: Ukrainian and Finnish modern nations during their joint being in the Russian Empire from late 18th to early 20th centuries. The purpose of the study is tocharacterize in complex the nation-building processes in the Grand Duchy of Finland and Sub-Russian Ukraine, and ascertainment of their specifics. The methods used are the following: analysis and synthesis, classification and periodization, extrapolation, comparative, problem-chronological, systemic, typological. The scientific novelty of the research: firstly, it has been performed a comparative analysis of the construct and development of Finnish and Ukrainian modern nations from late 18th to early 20th centuries; there was given a complex description of the Finnish and Ukrainian national movements, that has based on a comparison of the activities of their prominent representatives; it was studied that the long nation-building process in Finland and Sub-Russian Ukraine in a polyethnic imperial society gradually consolidated the separation of national identities peculiar only to these territories, contrary to the unification measures of the Tsarist autocracy; there was highlighted and characterized the creative work of Fennomans and Svecomans, which is compared with the similar activities of Ukrainophiles, and formed the image of the separateness and uniqueness of the bicultural Finnish people. The practical value of the study: the materials of the research will be useful in writing scientific papers, preparing courses on the history of Ukraine, Finland, Russia, world history, history of European public opinion. Field of using: educational process.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського