Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (5)Наукова електронна бібліотека (16)Реферативна база даних (909)Книжкові видання та компакт-диски (17)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>K=УСПІШНІСТЬ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 151
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Іванюра І.О. 
Адаптаційні можливості функціональних систем організму учнів середнього шкільного віку при тривалих фізичних навантаженнях: Автореф. дис... д-ра біол. наук: 03.00.13 / І.О. Іванюра ; Київ. нац ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2001. — 36 с. — укp.

Досліджено фізіологічні механізми адаптації організму до тривалих фізичних навантажень в онтогенезі. Одержано показники кількісних динамічних характеристик рівня економічності зовнішнього дихання і серцево-судинної системи учнів середнього шкільного віку за різної тривалості фізичних навантажень. Показано, що у процесі фізичних навантажень підвищуються адаптаційні можливості кардіореспіраторної системи, але до певної фізіологічної межі, вище якої можуть виникнути патологічні зміни. Виділено нормативні зони показників, які відображають динаміку адаптації для різних вікових груп. Розроблено кількісні критерії для прогнозування функціонального стану серцево-судинної та дихальної систем за умов тривалих фізичних навантажень. На підставі аналізу вікової динаміки властивостей основних нервових процесів і деяких психофізіологічних функцій встановлено, що адаптація до тривалих фізичних навантажень супроводжується у дітей і підлітків удосконаленням функціонального стану нервової системи. Доведено, що в обстежених дітей з різним рівнем властивостей функціональної рухливості та сили основних нервових процесів за умов тривалих фізичних навантажень характер і спрямованість онтогенетичних змін вегетативних і психофізіологічних функцій однакові, але ступінь їх різний. Визначено динаміку зв'язків властивостей основних нервових процесів з вегетативними, сенсомоторними та психічними функціями. Адаптація до м'язових навантажень за умов тривалих тренувань забезпечує розвиток властивостей ВНД, які визначають успішність спортивної діяльності учнів середнього шкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-34 + Ч510.41 + Ч511.52-1
Шифр НБУВ: РА313309 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Донськой Б.В. 
Антифосфоліпідні антитіла та їхня регуляція системою ідіотип - антиідіотип: автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.09 / Б.В. Донськой ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Відзначено, що антифосфоліпідні тіла (АФА) спричиняють невиношування вагітності, а також знижують ефективність in vitro фертилізації (ІВФ). Анти-ідиотипові антитіла проти АФА (АіАФА) є важливою ланкою регуляції АФА. Одним з варіантів терапії АФА є інфузія інтравенозного імуноглобуліну (ІвІг), хоча механізми впливу ІвІг на імунну систему вивчені недостатньо. Досліджено вплив низькодозової терапії ІвІг на систему АФА - АіАФА у ІВФ пацієнток. Досліджено зразки сироваток крові у АФА позитивних пацієнтів ІВФ клініки, взяті безпосередньо до інфузії ІвІг і через п'ять днів після. З сироватками, взятими до інфузії ІвІг, проведено тест щодо інгібіції АФА внаслідок інкубації у препаратом ІвІг. На підставі результатів проведених досліджень виявлено вірогідне зниження АіАФ у АФА позитивних пацієнток ІВФ групи. За результатами дослідження встановлено, що інфузія низьких доз ІвІг не має системного впливу на Th1-систему та незначною мірою пригнічує Th2. Основним імунологічним механізмом за умов низькодозової терапії ІвІг пацієнтів з АФА є антиідіотипова інгібіція. Успішність пригнічення АФА внаслідок інфузії ІвІг можливо прогнозувати за інгібіцією АФА у разі інкубації ІвІг. Це може мати прогностичне значення під час вибору терапії та для коригування дози. Результати дослідження уможливлюють визначення стратетії одержання більш специфічних імуноглобулінових препаратів для супресування автоантитільних патологій за механізмом антиідиотипової інгібіції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р712.54-5 + Р716.2-5 +
Шифр НБУВ: РА361853

Рубрики:

      
3.

Матішак М.В. 
Варіативність організаційних форм навчальної діяльності учнів 6 - 7-річного віку: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / М.В. Матішак ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано модель варіативності організаційних форм навчальної діяльності учнів 6 - 7-річного віку. Визначено вплив варіативності організаційних форм навчальної діяльності учнів на успішність їх навчання та міжособистісні відносини у класі. Уточнено сутність поняття "варіативність організаційних форм навчальної діяльності учнів". Доведено ефективність поєднання у навчальному процесі різних організаційних форм діяльності в навчанні учнів 6 - 7-річного віку.

  Скачати повний текст


Шифр НБУВ: РА359347

      
4.

Кліндухова В.М. 
Вивчення наближених обчислень в основній школі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.М. Кліндухова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено методичну систему вивчення наближених обчислень у курсі математики основної школи. Проведено ретроспективний аналіз і досліджено сучасний стан методики вивчення наближених обчислень у школах України. Проаналізовано програми з математики різних років, підручники та навчальні посібники. Виділено психолого-педагогічні передумови, цілі та зміст вивчення наближених обчислень в основній школі. Обгрунтовано необхідність організації навчально-дослідницької діяльності учнів у процесі вивчення наближених обчислень. Основним методом наближених обчислень обрано метод меж. Навчальний матеріал у підручнику рекомендовано компонувати з урахуванням принципів концентризму, фузіонізму, навчання в активному та фоновому режимах. Розоблено структурну модель вивчення наближених обчислень в основній школі, описано її етапи, для кожного з яких виділено провідну ідею, цілі, зміст і вимоги до рівня математичної підготовки учнів. Наведено методичні рекомендації щодо організації вивчення наближених обчислень, систему задач, лабораторні та практичні роботи, а також конкретні методичні розробки. Експериментально доведено дієвість та ефективність запропонованої методики, зокрема, показано її позитивний вплив на якість та успішність навчання, формування уміння розв'язувати прикладні задачі та розвиток пізнавальних інтересів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В192 р21-3 +
Шифр НБУВ: РА362640

Рубрики:

      
5.

Якубовська Л.П. 
Використання навчально-рольових ігор професійної спрямованості у процесі навчання іноземної мови майбутніх офіцерів-прикордонників: Автореф. дис... канд. психол. наук: 20.02.02 / Л.П. Якубовська ; Нац. акад. прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 2002. — 18 с. — укp.

Досліджено педагогічні умови ефективного використання навчально-рольових ігор у підготовці майбутніх офіцерів-прикордонників до іншомовного спілкування в професійній діяльності. На основі теоретичного та дослідно-експериментального вивчення проблеми визначено структуру організації навчально-ігрової діяльності курсантів у процесі навчання їх іноземної мови. Розроблено типологію навчально-рольових ігор професійної спрямованості (тренувальні, ситуативні, професійно-діяльнісні, змагально-інструментальні). Обгрунтовано педагогічні умови їх ефективного використання в процесі вивчення курсантами іноземної мови. Розкрито специфічні особливості процесу навчання, в якому реалізується імітаційно-ігровий підхід. Визначено основні етапи підготовки та проведення навчально-рольових ігор, розглянуто їх багатофункціональний характер, вплив на мотивацію навчальної діяльності курсантів, їх пізнавальну активність та успішність засвоєння іноземної мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 + Ц4,8(4Укр)397-33 + Ц4,8(4Укр)301
Шифр НБУВ: РА318003 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Біологічні науки   
6.

Махін С.А. 
Відмірювання часових інтервалів: аналіз ЕЕГ і викликаних потенціалів: Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.13 / С.А. Махін ; Тавр. нац. ун-т ім. В.І.Вернадського. — Сімф., 2003. — 16 с. — укp.

На основі аналізу пластичності нервових процесів досліджено розходження в сприйнятті часу здоровими і психічно хворими різної нозології. Вперше аналіз і реєстрацію ЕЕГ і пов'язаних з подією потенціалів (ППП) проведено і співвіднесено в експериментальних парадигмах відмірювання тривалостей з наявним і відсутнім інформативним зворотним зв'язком про успішність виконання задачі. Виявлено відмінність електрофізіологічних корелятів зі швидкістю ходу внутрішнього годинника людини, що мають місце за умов наявності зовнішнього достовірного часового орієнтира і за умови використання винятково ендогенних орієнтирів, на які покладався випробуваний під час вимірювання заданих тривалостей. Продемонстровано роль ритмічної активності в діапазонах альфа- і бета-частот у процесах часової продукції. Показано динаміку компонентів ППП (потенціалу готовності (ПГ), умовно негативної хвилі (УНХ), передстимульної негативності (ПСН) і потенціалу Р300) у ході багаторазового відмірювання 20-секундного інтервалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е70*739.177.52*715.3 в73 + Ю935.113.921 + Р645.093.3-3 +
Шифр НБУВ: РА328458

Рубрики:

      
7.

Андріяшина Н.В. 
Властивості уваги як фактори засвоєння української мови учнями четвертих-п'ятих класів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.В. Андріяшина ; Нац. пед. ун-т ім. М.Драгоманова. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Дисертація присвячена дослідженню різних властивостей уваги та їх впливу на засвоєння української мови учнями четвертих-п'ятих класів. Виявлені рівні розвитку властивостей уваги та досліджено вплив визначених властивостей на шкільну успішність взагалі і на вивчення української мови учнями четвертих-п'ятих класів. Розкрито внутрішньофункціональні структури уваги як фактору, що впливає на навчальну успішність учнів четвертих-п'ятих класів з української мови. Висвітлені теоретичні підходи до проблеми встигаючих і невстигаючих учнів у навчанні з різних навчальних предметів, що є основою здійснення поділу учнів четвертих-п'ятих класів на дві групи (встигаючі і невстигаючі) і вісім підгруп. На базі здійсненого поділу дисертація містить ряд психологічних характеристик учнів для кожної з підгруп. Описані дані експериментального дослідження щодо впровадження елементів диференційованого навчання, яке здійснюється з урахуванням рівнів розвитку властивостей уваги учнів четвертих-п'ятих класів, наведені приклади роботи учнів в умовах диференціації, зроблене порівняння результатів успішності учнів з української мови до впровадження елементів диференційованого навчання і після його організації. Сформульовано методичні рекомендації щодо врахування властивостей уваги у навчально-виховному процесі школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912.0

      
8.

Пруднікова О.І. 
Вплив педагогічного спілкування на професійну підготовку студентів музичних училищ: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.І. Пруднікова ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2001. — 20 с.: рис. — укp.

Висвітлено проблеми впровадження до системи підготовки майбутніх викладачів з класу фортепіано системи заходів щодо розвитку вмінь педагогічного спілкування. З'ясовано, що успішність роботи за вказаним фахом прямо пропорційно залежить від якості розвитку вмінь педагогічного спілкування. Дидактично обгрунтувано можливості та шляхи впровадження до системи підготовки студентів музичних училищ теоретико-експериментальної програми підготовки, яка грунтується на глибокому вивченні педагогічної діяльності видатних музикантів-педагогів та класичних педагогічних технологіях. Показано взаємозв'язок між рівнем сформованості у педагога здатності до емпатії та особливостями розгортання ним комунікативної взаємодії, а також між розвитком у нього саморефлексії та особливостями педагогічного спілкування. Розроблено й апробовано методику, спрямовану на розвиток вмінь педагогічного спілкування, що відповідає принципам суб'єкт-суб'єктної організації даного процесу. Визначено основні принципи та підходи до організації професійної підготовки студентів музичних училищ, спрямованої на актуалізацію та формування їх професійної готовності до оволодіння мистецтвом виконання через провідну роль слова.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.203 + Щ31р21(4УКР)
Шифр НБУВ: РА315223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Маслова Н.М. 
Динаміка функціональних показників зорової системи дітей і підлітків в процесі навчання у школі: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.03.03 / Н.М. Маслова ; Донец. держ. мед. ун-т ім. М.Горького. — Донецьк, 2005. — 20 с. — укp.

На підставі результатів дослідження функціонального стану зорової системи дітей і підлітків різних вікових груп установлено, що практично всі досліджені функціональні показники (госторота зору, позитивні та негативні резерви акомодації, конвергентні та дивергентні фузійні резерви, найближчі точки ясного зору й конвергенції, контрастна чутливість) значно нижчі за вікові норми. Зазначено, що функції зорової системи (акомодація, конвергенція, фузія, контрастна чутливість) відіграють провідну роль у процесі навчання, оскільки забезпечують сприйняття об'єктів на близькій відстані. За результатами дослідження динаміки функціональних показників зорової системи дітей і підлітків показано, що тексти з різними параметрами оформлення, відповідними чи не відповідними віковим нормам, викликають у зоровій системі певні (позитивні чи негативні) функціональні зміни, які розвиваються за трьома основними напрямками: зміни, характерні для посилення рефракції; зміни, спричинені зоровим стомленням, що є нормальною фізіологічною реакцією на навантаження; зміни, що характеризуються сталістю показників та вказують на успішність адаптації зорової системи до певного навантаження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р731.96 +
Шифр НБУВ: РА337081

Рубрики:

      
10.

Філатова І.В. 
Діагностика та прогнозування професійної придатності до діяльності поїзних диспетчерів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.10 / І.В. Філатова ; Ун-т економіки та права "КРОК". — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено методи визначення інформативних професійно важливих психологічних якостей поїзних диспетчерів, які полягають у виявленні серед показників виконання психологічних тестів таких, що мають найбільш високу та достовірну кореляцію з інтегральним показником професійної придатності - групою професійної придатності. Введено кількісну міру оцінювання виразності психологічного типу (за методикою Майєрс-Брігс). Доведено існування загальних професійно важливих психотипологічних якостей, необхідних для виконання операторської роботи когнітивного та сенсомоторного виду, як у добровольців, так і у професійних поїзних диспечерів, що свідчить про загальний механізм цих видів діяльності. Виявлено структури інформативних психологічних і психофізіологічних показників, що визначають успішність професійної діяльності поїзних диспетчерів, які можуть бути використані для побудови прогнозтичних моделей у процессі проведення професійного відбору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.2 С + Ю941.19: О
Шифр НБУВ: РА375195 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Яновська О.Є. 
Ділове спілкування як чинник результативності діяльності педагогічного колективу: автореф. дис... канд. психол. наук.: 19.00.05 / О.Є. Яновська ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Визначено, що результативність діяльності педагогічного колективу пов'язана із комунікативною успішністю, яка складається з контактності, комунікативної сумісності, адаптованості й емоційного задоволення спільною діяльністю членів спільноти. Доведено, що ділове спілкування є передумовою результативності діяльності педагогічного колективу та може негативно впливати на саоорганізаційні процеси у ході міжособистісних взаємин членів педагогічної спільноти. Розкрито сутність ділового спілкування як чинника, що сприяє розвитку таких складових результативності діяльності педагогічного колективу як ефективність та успішність, а також окремих якостей його розвитку - підготовленості до діяльнсоті, спрямованості, організованості, активності, згуртованості, інтегративності, референтності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.41 + Ч314 + Ч311.42 +
Шифр НБУВ: РА362622

Рубрики:

      
12.

Бойчун С. О. 
Електронна демократія як тенденція глобального політичного розвитку: автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.04 / С. О. Бойчун ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ін-т міжнар. відносин. — К., 2010. — 16 с. — укp.

На наукових засадах проаналізовано еволюцію, особливості та тенденції становлення міжнародної системи електронної демократії. Закладено підвалини ефективної трансформації моделі інформаційного обміну в Україні між державою та громадянами за умов глобалізації та можливості подальшого проектування національної системи у повній відповідності до принципів провідних світових урядів. Визначено історичні передумови переходу до нової системи управління з урахуванням філософських підходів до глобального розвитку технологій, які знаходяться в основі феномену виникнення нових форм реалізації владних повноважень провідних світових демократій країн ЄС та США. Обгрунтовано, що електронна демократія перетворилась на основну платформу для становлення політичних систем нового покоління, успішність якої доводить досвід провідних світових держав.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф029
Шифр НБУВ: РА369529 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Ємельяненко О.М. 
Електронний уряд: інноваційні підходи до політики і управління в інформаційному суспільстві: автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / О.М. Ємельяненко ; Одес. нац. юрид. акад. — О., 2008. — 17 с. — укp.

Показано, що ступінь розвитку електронного уряду та виконуваних ним функцій не є показником демократичності політичної системи суспільства. Обгрунтовано, що ідея електронного уряду уможливлює політичну участь громадян у новому аспекті, а саме - здійснення впливу на політичне життя країни, на державну владу за допомогою Інтернету через політично орієнтовані сайти та портали. Доведено, що у різних країнах проблеми побудови електронного уряду ідентичні, а наявні розбіжності зумовлені рівнями політичного та соціально-економічного розвитку держав. Обгрунтовано, що успішність впровадження такого уряду залежить від зацікавленості елітних груп у реалізації якісно нової, постіндустріальної філософії державного управління, інформаційній прозорості та гласності в діяльності уряду та державної влади в цілому. Розвинуто поняття "електронна держава", за яким передбачаються три галузі державної влади - законодавча, виконавча та судова. Така держава є системою державного управління на основі електронних засобів обробки, передачі та поширення інформації, застосованої з метою зміни взаємин між державними органами та суспільством. За цього поняття "електронна прозорість", яке за умов електронного уряду набуває особливого значення, а також "мобільна демократія", "мобільна держава", "мобільний уряд" є елементами поняття "електронна держава".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф022.1 +
Шифр НБУВ: РА359996

Рубрики:

      
14.

Васильченко О.М. 
Етносоціальні уявлення в структурі "Я"-концепції університетської молоді: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / О.М. Васильченко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2003. — 19 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та емпірично досліджено зв'язок між етносоціальними уявленнями (головним змістом етнічної ідентичності) та рівнем сформованості "Я"-концепції. Визначено вплив етносоціальних уявлень на успішність соціальної адаптації молоді за трансформаційних умов суспільства. Доведено, що етнічну ідентичність, утворену етносоціальними уявленнями, треба розглядати як складовий компонент соціальної ідентичності, а не як незалежне психологічне утворення. Показано, що найважливішим критерієм соціальної дезадаптації є внутрішня дисгармонійність - неузгодженість ідентичностей в ідентифікаційній матриці, занижена самооцінка та негативне самоставлення, екстернальність, конформізм. Доведено, що транформації етнічної ідентичності у вигляді гіпо- та гіперідентичності можна розглядати як гіперкомпенсаторні утворення, що виникають у дисгармонійних особистостей з проблемами адаптації та самореалізації, заниженою самооцінкою та очікуваною оцінкою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю958(4УКР) + Ю952.1 + Т597.5 +
Шифр НБУВ: РА322777

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
15.

Злацька А.В. 
Значення специфічності генетичного матеріалу для успішної інтрогресії у геном м'якої пшениці (на прикладі інтрогресивних ліній ITriticum aestivum/i L./T. Imiguschovae/i Zhirov): Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.15 / А.В. Злацька ; НАН України. Ін-т клітин. біології та генет. інженерії. — К., 2001. — 19 с.: рис. — укp.

Досліджено лінії пшениці, які за цитологічною стабільністю не відрізнялись від рекурентних сортів м'якої пшениці Кавказ і Безоста 1. Інтрогресію чужинного генетичного матеріалу до геному цих ліній представлено невеликими ділянками хромосом (транслокації та рекомбінації). Для з'ясування того, які хромосоми T. miguschovae передавали свій генетичний матеріал до геному досліджених ліній було залучено ідентифіковані біохімічні та морфологічні маркери хромосом T. miguschovae. Показано, що успішність інтрогресії чужинного матеріалу залежить від способу його включення до геному м'якої пшениці та належності його до певної гомеологічної групи. Виявлено лінії-носії господарсько-важливих ознак - стійкість до борошнистої роси та підвищений вміст білка в зерні (ВБЗ). Стійкість до борошнистої роси контролюється кількома генами з різним типом міжалельних взаємодій. Генетичний аналіз геномно-доданих форм з різними субгеномами D і однаковою частиною субгеному AABB показав участь у контролі ознаки ВБЗ двох генів, що взаємодіють за типом дублікатного епістазу за умов домінування низького ВБЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П212.1-317 + Е522.912.25*440.23
Шифр НБУВ: РА313843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Пятисоцька С.С. 
Індивідуалізація підготовки юних каратистів на початковому етапі з використанням інформаційних технологій: автореф. дис. ... канд. наук з фіз. вих. і спорту : 24.00.01 / С.С. Пятисоцька ; Харк. держ. акад. фіз. культури. — Х., 2010. — 21 с. — укp.

Визначено індивідуальні особливості, які впливають на успішність тренувальної та змагальної діяльності спортсменів на етапі початкової підготовки у східних єдиноборствах (на прикладі Шотокан карате-до). Створено спеціальну комп'ютерну програму для обліку індивідуальних особливостей юних каратистів і планування навантажень у спортивній підготовці. Визначено факторну структуру загальної та спеціальної фізичної підготовленості юних каратистів на початковому етапі. Удосконалено методику планування учбово-тренувального процесу юних каратистів з використанням засобів інформаційних технологій. Уточнено кількісні характеристики рівня фізичного розвитку та фізичної підготовленості юних каратистів 7 - 10-ти років на етапі початкової підготовки з можливістю здійснення відбору найбільш обдарованих дітей для подальших занять карате. Уточнено дані щодо рухових якостей, які визначають успішність у Шотокан карате. Розроблено тести оцінювання спеціальної фізичної підготовленості у карате у юних спортсменів-каратистів. Визначено психологічні особливості юних спортсменів-єдиноборців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.158
Шифр НБУВ: РА370399 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Дибкова Л.М. 
Індивідуальний підхід у формуванні професійної компетентності майбутніх економістів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.М. Дибкова ; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Вперше теоретично й експериментально визначено психолого-педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх економістів, які полягають у врахуванні у навчальній діяльності індивідуальних особливостей студентів і впливають на успішність навчання та їх особистісний розвиток. Доведено наявність залежності між розвитком особистісних якостей студентів (рівня мотивації, самооцінки та суб'єктивного локусу контролю) та успішністю їх у навчальній діяльності. Розроблено й експериментально обгрунтовано технологію реалізації форм і методів індивідуального підходу, яка сприяє підвищенню ефективності формування професійної компетентності майбутніх економістів. Доповнено теорію та методику професійної освіти положенням про доцільність урахування у навчальному процесі таких особистісних якостей студентів, як мотивація, самооцінка, суб'єктивний локус контролю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА343974

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Напрасна О.Б. 
Індивідуально-психологічні особливості когнітивно-стильових характеристик навчальної діяльності студентів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / О.Б. Напрасна ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Удосконалено уявлення про когнітивні стилі та їх місце у пізнавальній діяльності особистості як фактора, що зумовлює специфіку впливу на успішність навчальної діяльності студентів. Вперше розглянуто поєднання їх індивідуально-психологічних особливостей і когнітивно-стильових характеристик. Визначено вплив даного зв'язку на успішнішність навчальної діяльності студентів. Виділено когнітивно-типові профілі особистості, охарактеризовано їх структуру та складові (когнітивно-типологічний і ціннісно-орієнтаційний комплекси). Доведено, що когнітивно-стильова організація особистості тісно пов'язана з індивідуально-психологічними характеристиками і зумовлює кінцевий результат навчальної діяльності студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.10 + Ю937.2 + Ч481.22 +
Шифр НБУВ: РА334136

Рубрики:

      
19.

Тишкун Ю.Я. 
Інституціоналізація громадянського суспільства в Україні як чинник раціоналізації державної бюрократії: автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Ю.Я. Тишкун ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2009. — 19 с. — укp.

Комплексно досліджено проблему впливу інституціоналізації громадянського суспільства на успішність раціоналізації державної бюрократії. Наведено систему впливу інститутів (організацій) та інституцій (норм) громадянського суспільства на раціоналізацію бюрократії, складовими якої є політичні, правові, соціокультурні впливи громадянського суспільства на апарат держави. У процесі аналізу підходів до розуміння інституціоналізації громадянського суспільства уточнено її значення для покращання функціонування державної бюрократії. Розглянуто проблему взаємодії державної бюрократії та громадянського суспільства в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф036 +
Шифр НБУВ: РА362259

Рубрики:

      
20.

Сліпчишин Л.В. 
Інтегративний підхід до вивчення матеріалознавства та гуманітарних дисциплін у вищих професійних училищах машинобудівного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Сліпчишин ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2006. — 21 с. — укp.

Досліджено проблеми вивчення машинобудівного матеріалознавства та гумнітарних дисциплін у вищих професійних училищах на основі інтегративного підходу. Визначено методологічні, психологічні та педагогічні передумови формування інтегрованих знань і уявлень учнів з різноциклових дисциплін. Розроблено модель інтегративного підходу щодо вивчення матеріалознавства та гуманітаринх дисциплін. На підставі визначених передумов обгрунтовано дидактичні принципи відбору змісту навчальної інформації (мотиваційного забезпечення, асоціативності, особистісного підходу, індивідуалізації та рефлективності), які відповідають певній сфері структури особистості учня, розроблено критерії добору гуманітарних знань. Удосконалено зміст матеріалознавства, визначено ефективні форми та методи навчання. Розроблено методику вивчення матеріалознавста, яка дозволяє сформувати в учнів уявлення щодо професійного, естетичного, економічного аспектів навчальної дисципліни. Розкрито інтеграційний потенціал взаємодіючих дисциплін за допомогою субмеханізмів інтеграції. Доведено вплив нової методики вивчення машинобудівного матеріалознавства та відповідної моделі інтегративного підходу щодо вивчення даного навчального предмету та гуманітарних дисциплін на успішність і творчий розвиток учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж3р(4УКР)2-3 + С.я72 +
Шифр НБУВ: РА345634

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського