Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (35)Тематичний інтернет-навігатор (2)Наукова електронна бібліотека (236)Реферативна база даних (3421)Книжкові видання та компакт-диски (3678)Журнали та продовжувані видання (88)
Пошуковий запит: (<.>K=УРОК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 377
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Скотнікова Л.С. 
Аграрні відносини в українському селі у 20 - 30 роках XX століття: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Л.С. Скотнікова ; НАН України. Ін-т історії України. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Досліджено аграрні відносини в українському селі у 1921 - 1939 рр. На підставі широкого кола архівних джерел, переважну більшість яких введено до наукового обігу вперше, висвітлено комплекс питань щодо аграрних відносин у добу нової економічної політики. Зазначено, що проведення земплевпорядкувальних робіт, державні кредитування і система контрактації, сільськогосподарська кооперація, орендні відносини сприяли розвитку різних форм власності та господарювання в аграрному секторі, формуванню у селянина властивостей господаря. Проаналізовано процеси в українському селі щодо проведення суцільної колективізації, внаслідок якої під виглядом "колгоспно-кооперативної" власності було утверджено насправді державну власність на засоби виробництва в аграрній сфері, селян було позбавлено статусу власника і господаря, звужено їх громадянські права. Наведено рекомендації щодо використання уроків суспільно-політичного та соціально-економічного розвитку українського села в 1921 - 1939 рр. під час проведення аграрної реформи в сучасних умовах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)61-205
Шифр НБУВ: РА307971 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Грицюк В.І. 
Активізація корекційно-виховної роботи в допоміжній школі засобами рухливих ігор: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / В.І. Грицюк ; Ін-т дефектології АПН України. — К., 2000. — 17 с. — укp.

Досліджено вплив рухливих ігор на розвиток дитячого організму розумово відсталих школярів. Доведено, що на відміну від нормально розвинутих, аномальні діти потребують серйозного вдосконалення мотиваційної, інтелектуальної, зокрема, рухової сфер у зв'язку з наявними у їх статусі незворотними хворобливими процесами, що призводить до зниження навчально-корекційних потенцій розвитку. Особливо сприятливими для таких кумулятивних педагогічних впливів є молодший шкільний вік. На підставі результатів даних досліджень розроблено модель уроків фізичного виховання, загальноосвітнього циклу, позакласних та позашкільних заходів з активним використанням ігрової діяльності розумово відсталих школярів як засобу розвитку та соціалізації за умов сучасного суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6
Шифр НБУВ: РА309310 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Корсун І.В. 
Активізація навчально-пізнавальної діяльності старшокласників у процесі вивчення властивостей твердих тіл у курсі фізики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.В. Корсун ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Вперше розроблено методичний підхід до розв'язання проблеми активізації навчально-пізнавальної діяльності старшокласників на уроках фізики, який базується на такій гіпотезі: на всіх етапах внутрішнього процесу засвоєння знань (сприймання - осмислення і розуміння - узагальнення - закріплення - застосування на практиці) в учнів за допомогою активних засобів і методів навчання розвиваються відповідні пізнавальні процеси (сприймання, увага, мислення, уява, пам'ять) і формується пізнавальний інтерес. Обгрунтовано загальні засади методики вивчення властивостей твердих тіл, які грунтуються на атомістичному методі їх пояснення та застосуванні активних засобів навчання (історичних відомостей, життєвих прикладів, а також прикладів практичного використання та наукових досягнень). Удосконалено методику вивчення будови та властивостей твердих тіл у курсі фізики старшої школи шляхом висвітлення внеску українських учених у розвиток фізики твердого тіла.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)2-3,022 +
Шифр НБУВ: РА363109

Географічні рубрики:

      
4.

Краснопольський В.Е. 
Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами комп`ютерної техніки (на матеріалі викладання англійської мови): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.Е. Краснопольський ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2000. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами комп'ютерної техніки на уроках англійської мови. Доведено, що рівень активізації навчально-пізнавальної діяльності значно підвищується за умов використання комп'ютера. Активізація навчально-пізнавальної діяльності засобами комп'ютерної техніки на уроках іноземної мови досягається за рахунок полісенсорного подання навчального матеріалу, динамічного унаочнення, підвищення мотивації, посилення пізнавального інтересу в навчальній діяльності, урахування індивідуальних психофізіологічних характеристик учня, різноманітності інформації та форм роботи, наявності зворотного зв'язку, адаптивності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 + Ш143.21-912.2
Шифр НБУВ: РА310841 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Крутій В.А. 
Активізація навчальної діяльності молодших школярів у процесі використання дидактичних ігор: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / В.А. Крутій ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2001. — 20 с. — укp.

За результатами дослідження визначено поняття "навчальна активність", види та критерії активності, умови та структуру активізації навчальної діяльності молодших школярів. Розглянуто дидактичні ігри як засіб активізації навчальної діяльності. Охарактеризовано види та структуру дидактичних ігор, методику використання їх у навчальному процесі початкової школи. Надано рекомендації вчителям початкових класів щодо керівництва дидактичним іграми на уроках. Розроблено систему дидактичних ігор, які доцільно використовувати на уроках математики та природознавства з метою активізації навчальної діяльності. Визначено основні рівні активності на різних етапах дослідницько-експериментальної роботи. Наведено результати впровадження нових форм і методів навчальної роботи, спрямованої на активізацію навчальної діяльності. Обгрунтовано ефективність використання дидактичних ігор з метою активізації навчальної діяльності молодших школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221
Шифр НБУВ: РА315434 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Форостюк Т.В. 
Активізація пізнавальної діяльності учнів 5 - 6 класів у процесі вивчення лексики й фразеології української мови: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.В. Форостюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Висвітлено наукові основи активізації навчальної діяльності. Проаналізовано нагромаджений досвід вирішення проблеми . Теоретично обгрунтовано перспективні шляхи його використання на уроках мови. Визначено психолого-педагогічні умови, необхідні для розвитку пізнавальної активності учнів. Запропоновано систему роботи, яка сприяла формуванню інтересу до уроків мови. Ефективність її обгрунтовано теоретично та підтверджено практично.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912.33
Шифр НБУВ: РА312831 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Ващук О.В. 
Активізація пізнавальної діяльності учнів 5 - 7 класів у процесі самостійної роботи на уроках трудового навчання засобами нових інформаційних технологій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.В. Ващук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Проаналізовано особливості активізації пізнавальної діяльності учнів 5 - 7 класів загальноосвітньої школи на уроках трудового навчання за допомогою засобів нових інформаційних технологій (НІТ). Визначено й експериментально апробовано педагогічні умови розробки комп'ютерної навчальної програми, етапи її складання, шляхом організації діяльності учнів зазначеного віку у процесі самостійної роботи на уроках трудового навчання з використанням засобів НІТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.1 + Ч421.266.0 + Ч4521.267
Шифр НБУВ: РА319945 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Сільвейстр А.М. 
Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках вивчення нового навчального матеріалу з електродинаміки з застосуванням комп'ютера: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / А.М. Сільвейстр ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Розроблено методичну систему, яка активізує пізнавальну діяльність учнів на уроках вивчення нового навчального матеріалу з електродинаміки з застосуванням комп'ютера. Розглянуто технічний та методичний аспекти застосування ЕОМ для вивчення нового навчального матеріалу в загальноосвітній школі (ЗОШ). Апробовано методичну систему педагогічних програмних засобів і розробок, що реалізуються на базі ЕОМ під час вивчення нового матеріалу з фізики з розділу "Електродинаміка" в ЗОШ. Запропоновані методичні розробки стимулюють підвищення активізації пізнавальної діяльності учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)21-36
Шифр НБУВ: РА311543 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:

      
9.

Боштан О.М. 
Взаємозв'язок порушень функціонального стану нирок, коагуляційного гемостазу, системи протеолізу та фібринолізу при гестозах другої половини вагітності: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.01 / О.М. Боштан ; Вінниц. держ. мед. ун-т ім. М.І.Пирогова. — Вінниця, 2001. — 20 с. — укp.

Наведено результати дослідження стану 163 вагітних з пізніми гестозами з розподілом їх на групи: з прегестозом, з прееклампсією легкого ступеня, з прееклампсією середнього ступеня тяжкості в терміні гестації 31 - 40 акушерських тижнів вагітності, а також 39 практично здорових вагітних. Вивчено стан фетоплацентарного комплексу, перебіг вагітності та пологів, стан новонароджених, зміни екскреторної, іонорегулювальної, кислотовидільної та інкреторної (секреція урокінази) функцій нирок та зміни гемостазу, протизгортальної та фібринолітичної систем крові. Досліджено стан необмеженого протеолізу в плазмі крові. Визначено три основні типи порушень агрегатного стану крові у разі прееклампсій: локальну внутрішньосудинну гемокоагуляцію на рівні нирок, системні порушення хронометричного та структурного згортання крові та переважну активацію тромбоцитів внаслідок синдрому ендогенної інтоксикації, яка розвивається через надмірну активацію систем необмеженого плазмового протеолізу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р716.213-3
Шифр НБУВ: РА316144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Бадер В.І. 
Взаємозв'язок у розвитку усного і писемного мовлення молодших школярів: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / В.І. Бадер ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 36 с. — укp.

Вперше науково обгрунтовано систему навчання усного й писемного стилістично диференційованого зв'язного мовлення молодших школярів, яка відображає зміст і форми педагогічного впливу на процес формування культури усного та писемного мовлення з урахуванням екстралінгвістичних та інтралінгвістичних факторів. Розроблено методику навчання усного та писемного мовлення у функціонально-стилістичному аспекті: зміст, форми, методи та прийоми, систему вправ. Досліджено проблему формування умінь і навичок молодших школярів сприймати, розуміти та продукувати усні й писемні тексти. Запропоновано систему уроків розвитку усного і писемного зв'язного мовлення, доведено, що мовленнєві вміння та навички учнів формуються саме в процесі роботи над текстами усної та писемної форм мовлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-911.322 +
Шифр НБУВ: РА331809

      
11.

Бондаренко Л.Г. 
Вивчення ліричних творів на уроках української літератури у взаємозв'язку із зарубіжною (9 - 11 класи): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.Г. Бондаренко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Розглянуто особливості навчального процесу на уроках української літератури в старших класах загальноосвітньої школи. Науково обгрунтовано й експериментально перевірено методику опрацювання ліричних творів у взаємозв'язку з зарубіжною літературою. Визначено її сутність, яка полягає у використанні методів навчання і ефективних прийомів щодо залучення фактів генетично-контактних зв'язків і типологічних відповідностей під час розгляду вітчизняної ліричної поезії на уроках різних типів. Описано процес методичної підготовки до вивчення вірша, характер роботи з монографічного розгляду ліричного твору, поєднання оглядового й монографічного вивчення ліричної поезії з окремої теми. Наведено методику проведення підсумкового заняття, оглядового вивчення та уроків позакласного читання лірики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)р2-34 + Ш5(0)р-34
Шифр НБУВ: РА315180 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Привалова С. П. 
Вивчення мови художнього твору на уроках української літератури в старших класах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. П. Привалова ; АПН України, Ін-т педагогіки. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Запропоновано теоретично обгрунтовану й експериментально перевірену методику вивчення мови художнього твору на уроках української літератури в старших класах. Визначено психолого-педагогічні та методичні умови розвитку в учнів старших класів вмінь аналізувати мову художніх текстів. Обгрунтовано критерії та рівні сформованості в учнів старших класів відповідних вмінь. Доведено, що розроблена методика передбачає засвоєння старшокласниками мовознавчих і літературознавчих понять про мову художніх творів. Розроблено методику роботи над вивченням мови художнього тексту старшокласниками як твору словесного мистецтва, яка базується на практичному застосуванні ефективних методів і методичних прийомів на уроках української літератури. Дана методика формує вміння аналізувати мову художніх творів, сприяє розвитку самостійності, зв'язного мовлення, творчих літературних здібностей старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш401.171 р20 + Ш5(4УКР) р20
Шифр НБУВ: РА369764 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Савчук Н.І. 
Вивчення оглядових тем української літератури в старших класах середніх загальноосвітніх навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.І. Савчук ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості вивчення оглядових тем української літератури у старших класах середніх загальноосвітніх навчальних закладів. Запропоновано обгрунтовану методику вивчення оглядових тем. Визначено критерії успішного проведення експерименту у процесі оптимальної реалізації чинних програм з української літератури. Увагу приділено особливостям оглядових вступних, власне оглядових і оглядових підсумкових тем. Висвітлено сучасний підхід до вибіркового ознайомлення старшокласників під час вивчення оглядових тем з окремими питаннями літературного процесу, який у шкільному курсі не вивчається, оскільки вважається прерогативою програми української літератури для філологічних факультетів у ВНЗ, але для загальних уявлень старшокласників про розвиток красного письменства має суттєве значення. Запропоновано аргументовану та перевірену у школах різних регіонів України методичну систему уроків з оглядових тем. Запропоновано ефективні форми уроків з оглядових тем у старших класах. Описано специфіку впровадження інтерактивних методів та інноваційних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)р20 +
Шифр НБУВ: РА361438

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Варенко В.М. 
Вивчення творчості українських письменників ХІХ - початку ХХ століття як засіб формування християнських моральних цінностей у старшокласників: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.М. Варенко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Визначено критерії сформованості вмінь і навичок, а також рівні розробки християнських моральних цінностей у старшокласників під час вивчення ними життєпису певного українського письменника, аналізу художнього твору чи образу-персонажа та виконання інших навчальних завдань. Визначено психолого-педагогічні та методичні умови формування й удосконалення в учнів відповідних умінь. Розроблено й експериментально перевірено теоретично обгрунтовану систему експериментальних уроків, спрямованих на формування християнських моральних цінностей на уроках української літератури. Удосконалено відповідні уміння та навички у старшокласників засобами літератури на основі цілеспрямованих форм і методів роботи на уроці традиційного й інноваційного характеру. З'ясовано, що запропонована методика значно підвищує рівень сформованості морально-етичних цінностей у старшокласників, сприяє їх духовному розвитку як особистості. Відзначено, що така система дозволяє створити умови для гармонійного саморозвитку і самовдосконалення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)5 р20 + Ч421.352 +
Шифр НБУВ: РА340862

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Логвіненко 
Вивчення фольклорних джерел творчості українських письменників на уроках української літератури в 10-11 класах: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Наталія Михайлівна Логвіненко ; Інститут педагогіки АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)р20
Шифр НБУВ: РА365944

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Матюшкіна Т.П. 
Використання логічних схем-конспектів як засіб підвищення ефективності вивчення зарубіжної літератури (10 - 11 кл.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.П. Матюшкіна ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано, розроблено й експериментально перевірено методику використання логічних схем-конспектів (ЛСК) на уроках зарубіжної літератури у 10 - 11-х класах загальноосвітньої школи. Розглянуто методологічні засади використання наочності нового типу в навчанні. Розкрито теоретичні основи систематизації, структурування та кодування навчального матеріалу за допомогою знаків-символів. Проаналізовано стан практичного вирішення досліджуваного питання у програмах, підручниках, навчальних посібниках, методичних розробках вчителів-філологів. Обгрунтовано актуальність проблеми застосування схематичної наочності на уроках зарубіжної літератури. Розроблено класифікацію логічних схем-конспектів і систему варіативного використання (ЛСК) на різних етапах вивчення художнього твору. Доведено доцільність використання ЛСК, робота з якими на уроці сприяє підвищенню ефективності вивчення зарубіжної літератури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0) р2
Шифр НБУВ: РА313555 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Гуменюк С.В. 
Виховання гуманних якостей учнів основної школи у процесі занять фізичною культурою: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / С.В. Гуменюк ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2009. — 19 с. — укp.

Вперше обгрунтовано модель формування гуманних якостей учнів у процесі фізичного виховання. Визначено мету, завдання, принципи побудови, психолого-педагогічні механізми, етапи формування гуманних якостей. Запропоновано засоби, методи, форми навчально-виховного впливу й обгрунтовано педагогічні умови реалізації розробленої моделі, якими є формування позитивної мотивації учнів до систематичних занять фізичною культурою на підставі індивідуального підходу, створення сприятливого психологічного клімату у колективі, що забезпечує гуманізацію взаємовідносин між учителями й учнями, залучення батьків до позаурочних форм фізичного виховання школярів, що сприяє покращанню взаємовідносин між батьками та навчальним закладом. Удосконалено засоби (рухливі та спортивні ігри, забави, естафети, теоретичний матеріал, туризм, моральні дилеми, морально-етичні ситуації), методи та форми (ігровий і змагальний, особистий приклад учителя фізичної культури, контроль і самоконтроль, ритуали підтримки та заохочення учнів, групові дискусії й індивідуальні бесіди, покарання та заохочення, стимулювання інтересу й усвідомленої участі учнів у навчальному процесі, уроки фізичної культури, змагання, туристичні походи) фізичного виховання у контексті формування гуманних якостей учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.16 + Ч421.354 + Ч511.0 +
Шифр НБУВ: РА367999

Рубрики:

      
18.

Драченко В.В. 
Виховання морально-ціннісних орієнтацій підлітків засобами творів світової художньої культури: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.В. Драченко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 18 с. — укp.

Досліджено процес виховання морально-ціннісних орієнтацій підлітків. Проаналізовано сучасний стан теорії та практики морально-ціннісного виховання. Розкрито сутність і зміст виховання морально-ціннісних орієнтацій засобами творів світової художньої культури. Визначено компоненти, критерії та рівні вихованості морально-ціннісних орієнтацій підлітків за допомогою запропонованої методики, обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови успішної реалізації даного процесу, якими є: утвердження в школі культуротворчого підходу до процесу виховання; удосконалення структури та змісту виховної роботи на уроках гуманітарно-естетичного циклу; забезпечення механізмів виховання морально-ціннісних орієнтацій учнів; урахування виховних можливостей художніх творів в організації діяльності підлітків. Розроблено модель педагогічної технології виховання морально-ціннісних орієнтацій підлітків засобами творів світової художньої культури на уроках гуманітарно-художнього циклу та в позаурочній виховній діяльності, експериментально підтверджено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч421.355 +
Шифр НБУВ: РА356612

Рубрики:

      
19.

Малихін А.О. 
Виховання моральної свідомості учнів 5 - 7 класів на уроках трудового навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / А.О. Малихін ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання виховання моральної свідомості учнів 5 - 7 класів на уроках трудового навчання. Визначено загальні психолого-педагогічні умови впливу праці на моральний розвиток учнів. Розроблено методику виховання моральної свідомості, яка передбачає формування моральних знань і виховання моральних ставлень до оточуючих під час навчально-трудової діяльності на уроках трудового навчання та застосування активних методів, спеціальних засобів навчально-виховної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч421.266
Шифр НБУВ: РА310837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Ремньова А. Г. 
Виховання толерантності в учнів 5 - 7-х класів у процесі вивчення історії: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / А. Г. Ремньова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 19 с. — укp.

Висвітлено сутність і значення виховання толерантності підлітків у контексті сучасних проблем педагогіки. Охарактеризовано концептуальні основи педагогіки толерантності, визначено структуру толерантності у молодших підлітків. Експериментально вивчено особливості усвідомлення молодшими підлітками змісту поняття толерантності й його значення в особистісному та суспільному житті. Визначено критерії, показники та рівні сформованості толерантності у молодших підлітків. Обгрунтовано й апробовано модель виховання толерантності молодших підлітків, що включає мету, завдання, зміст, принципи, форми, засоби, методи, педагогічні умови. Наведено методичні рекомендації вчителям з виховання толерантності засобами історії як на уроках, так і в позаурочній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.331.2 + Т. р(4УКР)2
Шифр НБУВ: РА383659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського