Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (15)Наукова електронна бібліотека (40)Реферативна база даних (3368)Книжкові видання та компакт-диски (1266)Журнали та продовжувані видання (131)
Пошуковий запит: (<.>K=СТУДЕНТСЬК$<.>+<.>K=МОБІЛЬНІСТЬ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 355
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Педченко Г.П. 
Адаптація аграрних ВНЗ до підготовки спеціалістів сільського господарства у ринкових умовах: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Г.П. Педченко ; Ін-т аграр. економіки УААН. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Визначено поняття та розкрито сутність адаптації як пошук способів рішення визначених цілей та задач розвитку, особливостей та принципів адаптації вищих навчальних закладів (ВНЗ) до ринкових умов, включаючи заповзятливість, мобільність, економічну самостійність, конкурентоспроможність, економічну, юридичну та моральну відповідальність. Вперше запропоновано методику визначення рівня адаптації ВНЗ до ринкового середовища за допомогою комплексної порівняльної рейтингової оцінки, критеріями якої є матеріально-технічний та науково-педагогічний потенціал ВНЗ, затребуваність підготовлюваних їм спеціалістів, джерела надходження фінансових коштів, диверсифікованість освітніх послуг ВНЗ. Наведено методику розрахунку цін на освітні послуги, нижня межа яких формується на основі визначення вартості підготовки студента відповідно до спеціальністі, форми навчання, курсу, навчального плану, а верхня - установлюється виходячи зі стратегії "асортиментного ціноутворення". Розроблено методику визначення ризику кадрового бізнесу за допомогою імітаційного моделювання, що враховує джерела фінансових надходжень, обсяги реалізації та ціни на освітні послуги. Удосконалено методичні підходи щодо оцінки ефективності інвестицій у людський капітал, а саме у підготовку спеціалістів з різним рівнем освіти та визначення окупності даних вкладень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-640-963 + П.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА325137

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
2.

Драчук С.П. 
Аеробна та анаеробна продуктивність організму юнаків 17 - 19 років при застосуванні різних режимів фізичних навантажень: Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.13 / С.П. Драчук ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2006. — 20 с. — укp.

На підставі вивчення фізичної працездатності, аеробної та анаеробної (лактатної) продуктивності організму, а також якісних параметрів рухової діяльності студентів встановлено, що заняття за існуючою "Базовою навчальною програмою для вищих навчальних закладів освіти України з фізичного виховання" є неефективними щодо підвищення рівня фізичного здоров'я молоді чоловічої статі віком 17 - 19 років. Шляхом вивчення ефективності впливу фізичних тренувань різного спрямування на аеробну й анаеробну (лактатну) продуктивність організму розроблено тренувальні програми з фізичного виховання, які підвищують рівень фізичного стану студентської молоді чоловічої статі. Досліджено кореляційний взаємозв'язок між рівнем аеробної та анаеробної (лактатної) продуктивності та проявом якісних параметрів рухової діяльності у представників чоловічої статі віком 17 - 19 років. Встановлено, що відносні показники максимального споживання кисню та максимальної кількості зовнішньої механічної роботи за 1 хв є більш об'єктивними для характеристики ефективності впливу занять з фізичного виховання на функціональний стан організму, ніж показники якісних параметрів рухової діяльності, які використовуються у вищих навчальних закладах для моніторингу соматичного здоров'я. Вперше обгрунтовано доцільність використання відносного показника максимальної кількості зовнішньої механічної роботи за 1 хв для оцінки ефективності впливу фізичних тренувань на рівень фізичного здоров'я.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е70*738.7 + Ч510.43 +
Шифр НБУВ: РА344001

Рубрики:

      
3.

Глухова Г.Г. 
Аксіологічні засади формування екологічної культури студентів вищих технічних навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Г.Г. Глухова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування екологічної культури студентів вищих технічних навчальних закладів. Розкрито сутність базових понять та концептуальних положень формування екологічної культури студентської молоді на засадах аксіології. Наведено характеристику структури екологічної культури випускників вищої технічної школи як іманентного складника їх підготовки до майбутньої професійної діяльності. Розроблено механізм діагностики сформованості даної особистісної якості, зокрема, встановлено критерії, показники, ситуації прояву, коефіцієнт вагомості, методи кваліметричного оцінювання, рівні. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено технологію формування екологічної культури студентів техніко-технологічних спеціальностей, виявлено організаційно-педагогічні умови її ефективного функціонування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА355806

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Московець В.І. 
Взаємодія населення з міліцією: стан та шляхи удосконалення: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.03 / В.І. Московець ; Нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2001. — 19 с. — укp.

Вивчено процес взаємодії між населенням і міліцією у зв'язку зі соціальними змінами, які відбуваються в Україні. Розглянуто існуючі теоретичні підходи до визначення змісту соціальної взаємодії, можливості їх застосування під час конструювання програм щодо взаємозв'язків і співпраці між населенням і міліцією. Визначено поняття "взаємодія між міліцією і населенням". Розглянуто найважливіші взаємозв'язки між населенням і міліцією на різних рівнях. Узагальнено основні форми співпраці між населенням і міліцією (ДНД, пунктів охорони громадського порядку, робітничих і студентських загонів щодо сприяння діяльності міліції, консультативних пунктів тощо), обгрунтовано необхідність створення відповідної нормативно-правової бази для співпраці, удосконалення матеріально-технічних умов, інформаційного забезпечення, системи морального та матеріального стимулювання тощо. Запропоновано та впроваджено оригінальну програму "Взаємопорозуміння та співпраця між населенням і міліцією по охороні громадської безпеки" у с. Солоніцевці Дергачівського району на Харківщині.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.2 + С5*667.211
Шифр НБУВ: РА314305 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Артюшина М.В. 
Взаємозв'язок соціально-психологічних та дидактичних умов групової навчальної діяльності студентів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.В. Артюшина ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням організації групової навчальної діяльності студентів з метою підвищення ефективності процесу навчання у вищій школі. Розкрито сутність поняття "групова навчальна діяльність", обгрунтовано та експериментально перевірено показники і критерії результативності індивідуальної та групової навчальної діяльності студентів. Виявлено тенденції соціально-психологічного структурування академічних студентських груп. Доведено, що індивідуально-психологічні особливості та позиції студентів у структурі групи впливають на результати навчальної діяльності. Визначено взаємозв'язок між соціально-психологічними і дидактичними умовами групової навчальної діяльності, обгрунтовано та еспериментально підтверджено шляхи використання даного взаємозв'язку з метою підвищення результативності навчальної діяльності студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.26
Шифр НБУВ: РА310457 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Василенко І.В. 
Виховання громадянськості студентів засобами самоврядування у вищих навчальних закладах Канади: автореф. дис ... канд. пед. наук: 13.00.07 / І.В. Василенко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено місце та роль студентського самоврядування у ВНЗ Канади. Відзначено, що основна мета виховання громадянських якостей засобами самоврядування полягає у формуванні та розвитку громадянськості як соціальної цінності, інтегративної якості особистості, переконаної у непорушності конституційних прав і свобод. Проведено ретроспективний аналіз генезису поняття "громадянськість", здійснено систематизацію теорій щодо виховної потенціальності студентського самоврядування як невід'ємної складової демократизації вищої школи Канади. Висвітлено історичний аспект феномену громадянськості у зарубіжних і вітчизняних дослідженнях. Досліджено генезу виховання громадянськості студентів ВНЗ Канади. Виявлено особливості сучасного стану даного виховання засобами самоврядування за умов глобалізації та мультикультуралізму. Розкрито основні етапи становлення системи виховання громадянськості студентів ВНЗ Канади зазначеними засобами. У порівняльному аспекті проаналізовано зміст, форми те методи виховання громадянськості студентів ВНЗ Канади й України засобами самоврядування. Узагальнено позитивні здобутки канадського науково-практичного досвіду та можливості їх творчого застосування в системі ВНЗ України з виховання громадянськості студентів даними засобами. Доведено, що така система у ВНЗ Канади є оригінальним утворенням з притаманними їй змістом, формами та методами. Вона базується на певних цінностях, якими є права людини, власна гідність, базові людські свободи, демократична законність, мирне співіснування, ненасильницькі способи вирішення конфліктів, неупереджений, національний світогляд, рівність шансів, індивідуальна відповідальність, бережливе ставлення до природи. За результатами проведеного дослідження доведено доцільність впровадження канадського досвіду у виховну практику ВНЗ України з метою посилення ефективності громадянського виховання студентів засобами самоврядування з одночасним урахуванням національних і світових здобутків у цій галузі педагогічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7КАН) + Ч481.352.13 + Ч481.431 +
Шифр НБУВ: РА366567

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
7.

Долженко В.О. 
Виховання духовних цінностей у студентської молоді в полікультурному просторі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.О. Долженко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто теоретико-методологічні аспекти виховання духовних цінностей у студентів вищих педагогічних навчальних закладів у полікультурному просторі. Розкрито сутність та наведено якісну характеристику категорій "цінність", "духовні цінності", "загальнолюдські та національні цінності", "взаємодія загальнолюдських і національних цінностей як відбиття взаємодії культур". Охарактеризовано культурологічні засади педагогічного знання. Визначено зміст та технології виховання духовних цінностей у процесі вивчення педагогічних дисциплін. Розроблено спецкурс "Загальнолюдські й національні цінності в підготовці майбутнього вчителя", а також науково-методичне забезпечення процесу виховання духовних цінностей у майбутніх учителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352 +
Шифр НБУВ: РА345344

Рубрики:

      
8.

Ушаков А.С. 
Виховання культури вчинку у студентської молоді у позааудиторній роботі вищого навчального закладу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / А.С. Ушаков ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Розглянуто теоретико-методологічні аспекти виховання культури вчинку у студентської молоді за умов позааудиторної роботи вищого навчального закладу. Розкрито суть і якісну характеристику понять "культура вчинку" та "образ гуманної людини". Розглянуто загальні засади педагогічного процесу, що здійснюється з метою виховання культури вчинку та формування образу гуманної людини. Розроблено програму та комплексну методику виховання культури вчинку, здійснено її практичне впровадження до позааудиторної роботи. Розроблено рекомендації викладачам-кураторам академічних груп щодо виховання культури вчинку у студентської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.25 + Ч481.38 +
Шифр НБУВ: РА335226

Рубрики:

      
9.

Одарченко В. І. 
Виховання національної гідності у студентської молоді засобами українського народного мистецтва: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / В. І. Одарченко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2010. — 21 с. — укp.

Здійснено теоретико-методологічний й історико-педагогічний аналіз проблеми. Визначено основні історичні рівні розвитку проблеми національної гідності. З'ясовано суть поняття "національна гідність" та розкрито структурні компоненти даного особистісного феномена. Досліджено процес виховання національної гідності як необхідної якості особистості студентської молоді. Встановлено виховний потенціал різних видів народного мистецтва. Науково обгрунтовано доцільність й експериментально перевірено ефективність супроводу етапів технології виховання національної гідності у студентської молоді засобами українського народного мистецтва. Уточнено критерії сформованості національної гідності в студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.13 + Ч481.355.21
Шифр НБУВ: РА373046 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Стьопіна О.Г. 
Виховання патріотизму у студентської молоді засобами мистецтва: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.Г. Стьопіна ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні засади виховання патріотизму як духовно-моральної якості особистості студентів. Розкрито роль взаємодії мистецтв у патріотичному вихованні студентів. Визначено основні етапи становлення патріотичної свідомості особистості, розкрито сутність і структуру патріотизму, досліджено сучасний стан патріотичного виховання молоді у ВНЗ. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови, шляхи та принципи патріотичного виховання як духовно-моральної якості особистості студентів засобами мистецтва. Розроблено й апробовано методику виховання патріотизму як духовно-моральної якості особистості, розроблено методичні рекомендації для викладачів і кураторів студентських груп.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.13 + Ч481.355.2 +
Шифр НБУВ: РА355089

Рубрики:

      
11.

Долженко М. В. 
Виховання світоглядної культури у студентів гуманітарних факультетів вищих навчальних закладів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / М. В. Долженко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 20 с. — укp.

Визначено сутність і структуру світоглядної культури, взаємозв'язок її формування з розвитком загальної культури молодої людини студентського віку. З'ясовано, що світоглядна культура становить єдність двох компонентів: культури та світогляду. Виявлено фактори впливу на виховання у студентів гуманітарних факультетів світоглядної культури. Визначено педагогічні умови виховання світоглядної культури студентів у позааудиторній роботі. Обгрунтовано технологію й експериментально перевірено ефективність методики виховання світоглядної культури студентів гуманітарних факультетів ВНЗ у позааудиторній роботі, розроблено науково-методичне забезпечення процесу виховання світоглядної культури у ВНЗ. Розкрито роботу консультаційного центру духовно-практичного освоєння життя, генератора змін у сфері організації виховання, дозвілля студентської молоді "Світоглядно-виховного інтеграційного турагентства", яке дозволяє здійснення інноваційної системи позааудиторної роботи з виховання світоглядної культури студентської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350 + Ч481.38
Шифр НБУВ: РА379614 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Єненко І.О. 
Виховання творчого відношення до виконавської діяльності у студентів вищих навчальних закладів культури і мистецтв: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / І.О. Єненко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні засади виховання творчого відношення до музичної виконавської діяльності. Розкрито суть творчого відношення до даної діяльності студентів ВНЗ культури та мистецтв. Розкрито фактори впливу на створення художнього виконавського образу. На підставі теоретичного аналізу поняття "творче відношення до виконавської діяльності" визначено критерії та рівні творчого відношення до музичної виконавської діяльності студентської молоді, розроблено діагностичний інструментарій. Запропоновано методичну систему виховання у студентської молоді творчого відношення до музичної виконавської діяльності та перевірено її ефективність. Розроблено методичні рекомендації щодо виховання творчого відношення до зазначеної діяльності у студентської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11р31(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА364145

Географічні рубрики:

      
13.

Шайкіна О. О. 
Виховання у студентської молоді культури користування кіберпростором: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. О. Шайкіна ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу філософської, психолого-педагогічної та методичної літератури визначено стан і основні методологічні та теоретичні підходи до вирішення проблеми виховання у студентської молоді культури користування кіберпростором. Наведено сутнісну характеристику культури користування кіберпростором. Удосконалено педагогічні технології виховання у студентської молоді особистісних якостей, що перешкоджають розвитку комп'ютерної залежності та сприяють вихованню культури користування кіберпростором.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.51 + Ю959.51-61
Шифр НБУВ: РА376551 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Грабар Н.Г. 
Виховна діяльність бібліотек вищих навчальних закладів у сучасних соціально-комунікаційних умовах: автореф. дис... канд. наук з соц. комунікацій: 27.00.03 / Н.Г. Грабар ; Харк. держ. акад. культури. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Проведено комплексне дослідження виховної діяльності бібліотек ВНЗ за нових соціально-комунікаційних умов. Уточнено уявлення про багаторівневу систему виховання особистості з урахуванням ролі бібліотечного середовища як основного елемента інформаційно-комунікаційного простору ВНЗ. Визначено функціонально-змістові, структурно-організаційні аспекти виховної діяльності бібліотек ВНЗ, які полягають у закріпленні результатів соціалізації молоді у довузівський період, спрямовані на формування інформаційно-комунікаційного, освітнього середовища самонавчання та самовиховання на партнерських засадах з науково-педагогічними та студентсько-громадськими структурами. Обгрунтовано концептуальну модель виховної діяльності бібліотеки ВНЗ, яка надасть можливість оптимально поєднувати всі вимоги до підготовки творчої особистості спеціаліста-професіонала.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4УКР)757.11/12 +
Шифр НБУВ: РА359565

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Васильчук Т.В. 
Відновлення та розвиток системи вищої освіти в Україні (1943 - 1950 рр.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Т.В. Васильчук ; Запоріз. нац. ун-т. — Запоріжжя, 2007. — 20 с. — укp.

Комплексно висвітлено проблему відновлення та розвитку системи вищої освіти України післявоєнного періоду. Здійснено критичний аналіз історіографії дослідженої проблеми. До наукового обігу введено нові неопубліковані архівні джерела. Розглянуто характерні проблеми післявоєнного відновлення системи вищої освіти республіки. Узагальнено досвід з відродження та нормалізації навчального процесу. З'ясовано внесок науковців вищих навчальних закладів (ВНЗ) до розвитку наукового потенціалу країни. Відтворено характерні риси поступового розвитку зазначеної системи. Вивчено специфіку та засоби суспільно-політичного й ідеологічного виховання студентської молоді у контексті соціально-політичної ситуації в країні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР)62 +
Шифр НБУВ: РА352237

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Гайворонська О.М. 
Вікові та гендерні особливості уявлень студентської молоді про імідж політичного діяча: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.М. Гайворонська ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2008. — 20 с. — укp.

Проаналізовано основні напрямки дослідження проблеми формування уявлень про імідж політичної діяльності й особистості політика у психологічному аспекті. Запропоновано структурну модель іміджу політичного діяча. Встановлено, що в уявленнях студентської молоді про імідж політичного діяча існують значні вікові та гендерні відмінності, що базуються на особливостях вікової динаміки та гендерної соціалізації, які безпосередньо впливають на електоральний вибір. Розроблено спосіб моделювання іміджу політичного діяча, застосування якого дозволяє вивчити особливості електоральних уподобань щодо іміджу політичного діяча. Обгрунтовано шляхи поглиблення уявлень студентської молоді про зміст, методи та технології формування іміджу політичного діяча за рахунок включення до переліку гуманітарних дисциплін ВНЗ спеціального курсу, спрямованого на формування у студентів політичних уявлень, орієнтацій та установок, навичок участі у політичному житті суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 + Ю937.4 + Ф055.1 +
Шифр НБУВ: РА362642

Рубрики:

      
17.

Гущина Т.Ю. 
Внутрішньоособистісний конфлікт як фактор соціалізації студентської молоді: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.Ю. Гущина ; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менеджменту освіти". — К., 2008. — 20 с. — укp.

Запропоновано модель внутрішньоособистісного конфлікту як засобу дослідження особливостей соціалізації студентської молоді. Виокремлено структурні компоненти зазначеного конфлікту, що уможливлює їх розгляд як інформативних для оцінювання соціалізації студентів. Показано й обгрунтовано вплив на характер соціалізації студентів взаємодії факторів - вразливості системи самоставлення в ситуації внутрішньоособистісних ускладнень і мотиваційної спрямованості особистісної активності молодих людей у період студентства. Наведено дані про зміст і структуру "конфліктогенного поля" соціалізації студентів залежно від типу переживання внутрішньосообистісного конфлікту. Показано, що такі конфлікти виконують негативну, дезадаптувальну функцію у процесі соціалізації студентів, а також стимулювальну до саморозвитку, що мотивує до активної самореалізації. Експериментально обгрунтовано залежність внутрішньої моделі переживання внутрішньоособистісного конфлікту, яка формується у самосвідомості студента, від рівня розвитку індивідуально-особистісних якостей. У соціально адаптованого студента ці моделі передбачають орієнтацію на соціально задані пріоритети особистісного розвитку, сприяють збереженню та відновленню позитивного самоставлення. Запропоновано систему психологічної підтримки соціального й особистісного становлення студентів за умов навчального процесу та педагогічної практики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937-953.6 + Ю952.1 +
Шифр НБУВ: РА360537

Рубрики:

      
18.

Боднар М.Б. 
Вплив етнопсихологічних життєвих орієнтацій на самоактуалізацію студентської молоді: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / М.Б. Боднар ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Досліджено вплив етнопсихологічних життєвих орієнтацій на самоактуалізацію студентської молоді різних регіонів України. Встановлено, що психологічними чинниками підвищення самоактуалізації є відповідальність за своє майбутнє та за майбутнє країни, ставлення до себе та часу життя. Обгрунтовано взаємозв'язок даних факторів з домінантними рисами українського психотипу. Зазначено, що такі чинники як оптимізація локусу контролю у бік інтернальності, гармонізація ставлення до минулого, теперішнього та майбутнього часу, об'єктивація самооцінки сприяють підвищенню самоактуалізації студентської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231 + Ю958 + Ч313(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА331251

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
Категорія: Будівництво   
19.

Ніколаєва О.К. 
Вплив індукційного прогріву на міцнісні характеристики залізобетонних виробів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / О.К. Ніколаєва ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2003. — 22 с.: рис. — укp.

Розроблено та впроваджено до практики будівельного виробництва науково обгрунтованих рекомендацій з формування розрахункового методу оцінки впливу індукційного прогріву на якість продукції заводського домобудування та безпосередньо на будівельному майданчику. Проаналізовано методи теплової обробки залізобетонних виробів і методів розрахунку міцності бетону різних видів твердіння. Одержано експериментальні залежності кінетики механічних характеристик бетону, який піддається індукційному прогріву. Визначено коефіцієнт умов роботи бетону для конструкцій, які піддавались індукційному прогріву та призначених для звичайних умов експлуатації. Уперше для індукційного прогріву розроблено теоретичну залежність кінетики міцності бетону, набраної за час прогріву, визначено параметри моделі для конкретних умов виробництва. Запропоновано та експериментально випробувано багатофункціональний варіант індуктора, виконаного з дискретних накладних елементів замість суцільної стаціонарної обмотки, що забезпечує мобільність прогріву за умов заводського виробництва та на будівельному майданчику.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н626.206.4 +
Шифр НБУВ: РА325421

Рубрики:

      
20.

Візірякіна Н.І. 
Вплив інтелігенції на державотворчі процеси в Україні: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.03. / Н.І. Візірякіна ; НАН України. Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Досліджено механізм впливу інтелігенції на розвиток державотворчих процесів в Україні. Інтелігенцію розглянуто як духовну частину еліти, силу, яка через безпосередню та опосередковану участь у владних структурах, партіях і рухах та за допомогою впливу на громадську думку завдяки засобам масової інформації має можливість реально, прагматично орієнтовано впливати на розвиток державотворчих процесів в Україні. Обгрунтовано роль і місце української інтелігенції у створенні та реалізації консолідуючої ідеї суспільства, генеруванні індивідуальних цінностей і колективного соціального оптимізму. Визначено місце та роль української інтелігенції у формуванні взаємовідносин з владними структурами, особливості її впливу на студентську молодь.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф054
Шифр НБУВ: РА313277 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського