Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (162)Тематичний інтернет-навігатор (3)Наукова електронна бібліотека (7890)Реферативна база даних (32746)Книжкові видання та компакт-диски (24468)Журнали та продовжувані видання (431)
Пошуковий запит: (<.>K=СТУДЕНТ$<.>+<.>K=ВНЗ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2600
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Єпіфанова Ю.С. 
Авторські права науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.03 / Ю.С. Єпіфанова ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2010. — 16 с. — укp.

Досліджено поняття, види авторських прав науково-педагогічних працівників ВНЗ, підстави їх виникнення та способи здійснення. Показано особливості здійснення авторських прав цими суб'єктами на підставі авторського договору, зокрема договору про винагороду між автором і роботодавцем. Досліджено його місце в системі цивільно-правових договорів. Розроблено конкретні пропозиції та рекомендації щодо удосконалення законодавства України у сфері охорони та захисту авторських прав науково-педагогічних працівників ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)339:Ч3
Шифр НБУВ: РА374026 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Резнікова О.А. 
Адаптаційна трансформація психологічного захисту особистості студента: автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.А. Резнікова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. — Х., 2010. — 21 с. — укp.

Досліджено проблему адаптаційної трансформації психологічного захисту (ПС) особистості студента. Визначено структурно-динамічні характеристики ПС та особистісної регуляторики студентів. Проаналізовано особливості функціонування ПС в системі особистісної регуляції, формування стратегій адаптаційної поведінки в процесі трансформації ПС особистості. Доведено доцільність підвищення резистентності студентів до деструктивних факторів життєздійснення на основі удосконалення трьох рівнів механізмів особистісної саморегуляції - інструментально-експресивного, смислового та екзистенційного.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14
Шифр НБУВ: РА371138 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
3.

Куркчи О.Е. 
Адаптаційні реакції, що розвиваються у студентів при тривалій роботі з персональними комп'ютерами: автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.13 / О.Е. Куркчи ; Тавр. нац. ун-т ім. В.І.Вернадського. — Сімф., 2009. — 20 с. — укp.

Вивчено адаптаційні реакції, що формуються у студентів за умов тривалої роботи з персональними комп'ютерами. За результатами проведених досліджень установлено зміну адаптаційного потенціалу серцево-судинної системи, формування неспецифічних адаптаційних реакцій, посилення симпатичної регуляції, зниження функцій пам'яті, зміну біоритмологічних показників, зменшення продукції мелатоніну в обстежених українських і малазійських студентів. На підставі даних індивідуального оцінювання більш значні зрушення виявлено в іноземних студентів. У процесі виявлення симптомів гіперчутливості до дії електромагнітних полів персональних комп'ютерів більшу кількість гіперсенситивів зафіксовано серед малазійських студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е70*716-633.4 + Р124.04 +
Шифр НБУВ: РА366524

Рубрики:

      
4.

Педченко Г.П. 
Адаптація аграрних ВНЗ до підготовки спеціалістів сільського господарства у ринкових умовах: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Г.П. Педченко ; Ін-т аграр. економіки УААН. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Визначено поняття та розкрито сутність адаптації як пошук способів рішення визначених цілей та задач розвитку, особливостей та принципів адаптації вищих навчальних закладів (ВНЗ) до ринкових умов, включаючи заповзятливість, мобільність, економічну самостійність, конкурентоспроможність, економічну, юридичну та моральну відповідальність. Вперше запропоновано методику визначення рівня адаптації ВНЗ до ринкового середовища за допомогою комплексної порівняльної рейтингової оцінки, критеріями якої є матеріально-технічний та науково-педагогічний потенціал ВНЗ, затребуваність підготовлюваних їм спеціалістів, джерела надходження фінансових коштів, диверсифікованість освітніх послуг ВНЗ. Наведено методику розрахунку цін на освітні послуги, нижня межа яких формується на основі визначення вартості підготовки студента відповідно до спеціальністі, форми навчання, курсу, навчального плану, а верхня - установлюється виходячи зі стратегії "асортиментного ціноутворення". Розроблено методику визначення ризику кадрового бізнесу за допомогою імітаційного моделювання, що враховує джерела фінансових надходжень, обсяги реалізації та ціни на освітні послуги. Удосконалено методичні підходи щодо оцінки ефективності інвестицій у людський капітал, а саме у підготовку спеціалістів з різним рівнем освіти та визначення окупності даних вкладень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-640-963 + П.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА325137

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Зданевич Л.В. 
Адаптація студентів педагогічних училищ до нових умов життєдіяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Зданевич ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2003. — 22 с. — укp.

Подано узагальнюючу історико-педагогічну та теоретичну характеристику становлення, розвитку проблеми адаптації в психолого-педагогічній літературі. Визначено та проаналізовано базові поняття дослідження, особливості організації навчального процесу та специфічні ознаки осіб, що навчаються за умов педагогічного училища. Розроблено та теоретично обгрунтовано модель системного дослідження процесу адаптації студентів нового прийому до умов життєдіяльності, експериментально доведено ефективність її використання з метою діагностики особливостей перебігу адаптаційного періоду. На підставі результатів діагностичного дослідження представлено психолого-педагогічну програму роботи з першокурсниками та доведено позитивний вплив формуючого експерименту на перебіг процесу адаптації студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.350.0
Шифр НБУВ: РА326970

Рубрики:

      
6.

Шик М. П. 
Адаптація студентів педагогічного коледжу до професійної діяльності в процесі фахової підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. П. Шик ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. — Черкаси, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано концептуальні та структурно-змістові засади сучасної неперервної педагогічної освіти, визначено місце та функціональну роль педагогічного коледжу в ній. З'ясовано сутність адаптації студентів педагогічного коледжу до професійної діяльності, розроблено та теоретично обгрунтовано її структуру. Проведено педагогічну діагностику вихідних рівнів адаптованості студентів педагогічного коледжу до професійної діяльності, визначено та розглянуто педагогічні умови успішної адаптації в процесі фахової підготовки й експериментально перевірено їх ефективність. Розроблено й упроваджено в практику професійної підготовки студентів педагогічного коледжу авторський спецкурс "Технології адаптації до професійної діяльності".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.203 + Ю952.14
Шифр НБУВ: РА373944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Федорук П.І. 
Адаптивна система дистанційного навчання та контролю знань на базі інтелектуальних Інтернет-технологій: автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.13.06 / П.І. Федорук ; НАН України, Ін-т пробл. мат. машин і систем. — К., 2009. — 37 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи вирішення актуальної проблеми сучасної дистанційної освіти - забезпечення індивідуалізованого навчання на підставі впровадженя адаптивних та інтелектуальних технологій. Розроблено педагогічні технології та методи реалізації процесу адаптивного навчання та контролю знань з використанням інтелектуальних Інтернет-технологій. Обгрунтовано принципи функціонування адаптивних систем дистанційного навчання та контролю знань. Створено нову концепцію конструювання інформаційно-структурної моделі студента. Розкрито сутність поняття та розроблено технологію побудови індивідуальної адаптивної траєкторії навчання на базі методу різнорівневого алгоритмічного квантування знань. З компелксним використанням розроблених технологій і методів побудовано експериментальну адаптивну систему дистанційного навчання та контролю знань EduPro, яку впроваджено у навчальний процес. Обгрунтовано підходи та рекомендації щодо застосування розроблених методів для вирішення практичних проблем, пов'язаних зі створенням автоматизованих систем передачі знань. Показано, що застосування систем дистанційного навчання дозволяє зберегти якість традиційних технологій передачі знань і в окремих випадках за рахунок використання адаптаційних алгоритмів забезпечити помітне підвищення результатів навчання студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 +
Шифр НБУВ: РА369426

Рубрики:

      
8.

Курко М. Н. 
Адміністративно-правове регулювання вищої освіти в Україні: автореф. дис. ... д-ра юрид. наук : 12.00.07 / М. Н. Курко ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2010. — 40 с. — укp.

Розкрито сутність адміністративно-правового регулювання вищої освіти в Україні, що обумовило необхідність уточнення правового забезпечення розвитку вишої освіти. Визначено особливості нормативно-правового регулювання бюджетного фінансування й організаційно-правових форм ВНЗ. Розглянуто проблемні питання системи державних органів, органів місцевого самоврядування та громадського самоврядування в управлінні сферою освіти, характеристики організаційних засад науково-методичного забезпечення діяльності у галузі вищої освіти. Встановлено організаційні засади забезпечення фінансової діяльності в освітянській сфері та напрями розвитку конституційного права громадян на освіту. Розкрито сутність економіко-правового регулювання діяльності у сфері освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132.1 + Ч484(4УКР) к1
Шифр НБУВ: РА375766 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Огаренко Є. А. 
Адміністративно-правове регулювання діяльності вищих навчальних закладів в Україні: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / Є. А. Огаренко ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено сутність адміністративної правосуб'єктності ВНЗ, поняття їх адміністративно-правового статусу. Розроблено Стратегію діяльності ВНЗ. Досліджено інститут адміністративного розсуду органу державної влади у сфері регулювання діяльності ВНЗ. Удосконалено законодавче врегулювання діяльності ВНЗ. Розвинуто понятійний апарат у сфері адміністративно-правового регулювання діяльності ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132.1 + Ч484(4УКР) к1
Шифр НБУВ: РА375771 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Бузунов Р.А. 
Адміністративно-правове регулювання кредитно-модульної системи організації навчального процесу (в ВНЗ системи МВС): Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Р.А. Бузунов ; Нац. ун-т держ. податк. служби України. — Ірпінь, 2007. — 17 с. — укp.

Розвинуто теоретичні положення та наведено практичні рекомендації за результатами комплексного аналізу адміністративно-правового регулювання кредитно-модульної системи організації навчального процесу в ВНЗ системи МВС. Розкрито суть кредитно-модульної системи організації даного процесу, аналогічні технології навчання. Визначено механізм адміністративно-правового регулювання кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Висвітлено проблеми, зумовлені недосконалістю складових механізму адміністративно-правового регулювання суспільних відносин у зазначеній сфері.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01 р3 +
Шифр НБУВ: РА352649

Географічні рубрики:

      
11.

Мандрик С. І. 
Адміністративно-правовий статус вищих навчальних закладів МВС України: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / С. І. Мандрик ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2010. — 18 с. — укp.

Розкрито поняття ВНЗ МВС України та визначено їх місце у системі суб'єктів адміністративного права. Охарактеризовано правові засади їх діяльності, визначено мету та принципи утворення та діяльності, завдання, функції, повноваження й особливості юридичної відповідальності, організаційно-штатну структуру ВНЗ МВС України. Сформульовано ряд конкретних пропозицій щодо вдосконалення адміністративно-правового статусу ВНЗ системи МВС України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01 р3
Шифр НБУВ: РА373939 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Миськів Л.І. 
Адміністративно-правові засади діяльності вищих навчальних закладів МВС України з питань морально-правового виховання курсантів: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Л.І. Миськів ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Визначено особливості діяльності ВНЗ МВС України, її мету, завдання, функції та методи щодо морально-правового виховання курсантів. Охарактеризовано нормативно-правові засади морально-правового виховання, адміністративно-правовий статус його суб'єктів. Розкрито сутність та систему адміністративно-правових засобів морально-правового виховання курсантів. Запропоновано шляхи удосконалення адміністративно-правових засад діяльності ВНЗ МВС України з питань морально-правового виховання курсантів. Наведено рекомендації з удосконалення теоретико-правових засад і практичної діяльності ВНЗ МВС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01р3 + Х819(4УКР)112.010.23 +
Шифр НБУВ: РА361501

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
13.

Драчук С.П. 
Аеробна та анаеробна продуктивність організму юнаків 17 - 19 років при застосуванні різних режимів фізичних навантажень: Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.13 / С.П. Драчук ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2006. — 20 с. — укp.

На підставі вивчення фізичної працездатності, аеробної та анаеробної (лактатної) продуктивності організму, а також якісних параметрів рухової діяльності студентів встановлено, що заняття за існуючою "Базовою навчальною програмою для вищих навчальних закладів освіти України з фізичного виховання" є неефективними щодо підвищення рівня фізичного здоров'я молоді чоловічої статі віком 17 - 19 років. Шляхом вивчення ефективності впливу фізичних тренувань різного спрямування на аеробну й анаеробну (лактатну) продуктивність організму розроблено тренувальні програми з фізичного виховання, які підвищують рівень фізичного стану студентської молоді чоловічої статі. Досліджено кореляційний взаємозв'язок між рівнем аеробної та анаеробної (лактатної) продуктивності та проявом якісних параметрів рухової діяльності у представників чоловічої статі віком 17 - 19 років. Встановлено, що відносні показники максимального споживання кисню та максимальної кількості зовнішньої механічної роботи за 1 хв є більш об'єктивними для характеристики ефективності впливу занять з фізичного виховання на функціональний стан організму, ніж показники якісних параметрів рухової діяльності, які використовуються у вищих навчальних закладах для моніторингу соматичного здоров'я. Вперше обгрунтовано доцільність використання відносного показника максимальної кількості зовнішньої механічної роботи за 1 хв для оцінки ефективності впливу фізичних тренувань на рівень фізичного здоров'я.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е70*738.7 + Ч510.43 +
Шифр НБУВ: РА344001

Рубрики:

      
14.

Глухова Г.Г. 
Аксіологічні засади формування екологічної культури студентів вищих технічних навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Г.Г. Глухова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування екологічної культури студентів вищих технічних навчальних закладів. Розкрито сутність базових понять та концептуальних положень формування екологічної культури студентської молоді на засадах аксіології. Наведено характеристику структури екологічної культури випускників вищої технічної школи як іманентного складника їх підготовки до майбутньої професійної діяльності. Розроблено механізм діагностики сформованості даної особистісної якості, зокрема, встановлено критерії, показники, ситуації прояву, коефіцієнт вагомості, методи кваліметричного оцінювання, рівні. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено технологію формування екологічної культури студентів техніко-технологічних спеціальностей, виявлено організаційно-педагогічні умови її ефективного функціонування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА355806

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Картавих О.В. 
Аксіологічні основи формування загальної культури студентів вищих технічних навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.В. Картавих ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2002. — 17 с. — укp.

Розглянуто педагогічні умови та аксеологічні засади удосконалення загальної культури особистості з використанням джерел вітчизняної та світової культури. Описано педагогічні принципи, розроблено методи і форми підвищення загальної культури студентів вищого технічного навчального закладу. Висвітлено нові технології набуття гуманітарних знань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА321152 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Голован В.П. 
Аксіопсихологічний потенціал гуманізації професійної підготовки соціальних педагогів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В.П. Голован ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2006. — 18 с. — укp.

Обгрунтовано гуманізацію професійної освіти як безальтернативної детермінанти адекватної викликам розбудови відкритого демократичного суспільства в Україні аксіопсихологічної структури особистості соціального педагога, співвідносної з освітньокваліфікаційною характеристикою фахівця. Експериментально встановлено аксіопсихологічні показники гуманізації професійної освіти соціальних педагогів ВНЗ - зниження рівня внутрішнього ціннісного конфлікту, підвищення світоглядної та культурної толерантності, дружелюбності, відмова від маніпулятивних стратегій у спілкуванні і нераціональних психологічних захистів, відсутність виражених акцентуацій рис характеру та ймовірних девіацій; інтерпретації психосемантичних механізмів актуалізації аксіопсихологічного потенціалу майбутніх соціальних педагогів (розсіювання, конденсація, локалізація).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.23 + С5*148:430 +
Шифр НБУВ: РА346445

Рубрики:

      
17.

Фурман О.А. 
Активізація навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів біології у процесі навчання інформатики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.А. Фурман ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Зазначено, що вирішення проблеми активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання інформатики вимагає системного підходу. Розроблено окремі компоненти методичної системи навчання інформатики. Встановлено, що використання методів активного навчання та задач професійного спрямування дає змогу поглибити розуміння студентами навчального матеріалу, посилити прикладну спрямованість результатів навчання інформатики студентів-біологів у ВПНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА367450

Географічні рубрики:

      
18.

Дембіцька С. В. 
Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів коледжів економічного профілю у процесі вивчення фізики: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. В. Дембіцька ; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. — Кіровоград, 2011. — 16 с.: рис. — укp.

Розроблено методику активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів коледжів економічного профілю у процесі вивчення фізики, розкрито її взаємозв'язок з формуванням у студентів фахового інтересу. Обгрунтовано можливість формування економічного мислення в процесі вивчення фізики. Удосконалено методику навчання фізики у коледжах економічного профілю на лекційних і практичних заняттях на основі фахової спрямованості курсу фізики. Запропоновано систему дієвих методів і засобів та умови їх реалізації, що забезпечують активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-3,022
Шифр НБУВ: РА382409 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Бакланова М.Л. 
Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів коледжів у процесі навчання математичних дисциплін: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / М.Л. Бакланова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості навчально-пізнавальної діяльності студентів коледжів та виявлено об'єктивне існування проблем у процесі навчання математичних дисциплін у ВНЗ I-II рівнів акредитації. Запропоновано систему активації НПД студентів коледжів у процесі навчання математичних дисциплін. Дана система складається з психологічної, дидактичної та управлінської підсистем. Розроблено методичні рекомендації щодо впровадження у процес навчання математичних дисциплін коледжів нових педагогічних технологій та ІКТ. Побудовано модель навчальної діяльності студентів коледжів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1р23-3 +
Шифр НБУВ: РА364653

      
20.

Голіяд І.С. 
Активізація навчальної діяльності студентів на заняттях з креслення засобами графічних завдань: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.С. Голіяд ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано методичні засади підвищення ефективності навчальної діяльності на заняттях з креслення у вищій школі на змістовно-процесуальному та особистісному (з урахуванням індивідуальних можливостей у процесі самостійної роботи) рівнях. Виконано дидактичний аналіз навчально-методичного забезпечення навчального курсу та визначено підходи щодо удосконалення методики його викладання. Теоретично обгрунтовано й апробовано концентрично-ланцюжковий метод, що забезпечує активне систематичне та послідовне залучення студентів до навчальної діяльності на заняттях з креслення. Розроблено комплекс графічних завдань, що сприяють реалізації основних дидактичних принципів навчання, активізації навчальної діяльності студентів на заняттях та враховують специфіку фахової підготовки. Визначено критерії оцінювання рівнів сформованості графічних знань та практичних умінь, просторової уяви та просторового мислення. На підставі проведеного дослідження встановлено вплив сформованих у студентів графічних знань і вмінь на професійну підготовку майбутніх учителів трудового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА336792

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського