Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Тематичний інтернет-навігатор (4)Наукова електронна бібліотека (68)Реферативна база даних (1663)Книжкові видання та компакт-диски (1951)Журнали та продовжувані видання (57)
Пошуковий запит: (<.>K=СЕМІНАР$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 105
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Маріо М.Д. 
Виховання молоді засобами православної духовної музики у закладах освіти України (кінець ХІХ - початок ХХ століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.Д. Маріо ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2000. — 19 с. — укp.

Вперше здійснено цілісний науковий аналіз процесу виховання молоді засобами православної духовної музики в закладах освіти України кінця ХІХ - початку ХХ ст. як соціально-педагогічного феномену. Обгрунтовано основні його етапи: 1884 - 1889 рр. - пропедевтичний, 1889 - 1908 рр. - становлення, 1908 - 1914 - активного розвитку, 1914 - 1917 рр. - завершальний. Охарактеризовано моральну, естетичну та громадсько-патріотичну виховну сутність православної духовної музики. Встановлено та класифіковано провідні тенденції (сутнісно-розвивальні, змістовно-процесуальні, актуально-визначальні). Виявлено основні чинники (методи, форми, види діяльності, умови) виховання молоді у церковнопарафіяльних школах, гімназіях, учительських семінаріях, народних та єпархіальних училищах. Доведено позитивний вплив українських духовних піснеспівів на етнопедагогіку, національно-культурні виховні традиції, українську та російську музично-педагогічні культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч421.355.23 + Э372.27-509.11 + Щ318.9 + Щ310.03
Шифр НБУВ: РА311637 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  
  

      
2.

Шкурко Я.І. 
Вплив комунікативних особливостей жінки-керівника закладу освіти на ефективність її управлінської діяльності: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Я.І. Шкурко ; АПН України. Ін-т психології ім. Г.С.Костюка. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено вивченню комунікативних особливостей жінки-керівника загальноосвітнього навчального закладу та їх впливу на ефективність її управлінської діяльності, а також визначенню можливостей їх урахування з метою підвищення ефективності роботи директора школи. Розроблено теоретико-методичні засади дослідження комунікативних якостей керівників шкіл з урахуванням фактора статі. Виявлено інтегральну характеристику управлінської взаємодії директорів шкіл - комунікативне ядро. На основі експерименту обгрунтовано вплив комунікативних якостей керівників різної статі на ефективність їх управлінської діяльності. Розроблено й апробовано спецкурс "Психологія статевих відмінностей керівників загальноосвітніх закладів системи загальної середньої освіти", цикл лекцій, практичних (семінарських) занять і тематичних дискусій, інші програмно-методичні матеріали з метою урахування фактора статі у процесі перепідготовки та підвищення кваліфікації керівних педагогічних працівників освіти, зокрема, жінок - директорів шкіл.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189 + Ю953.41
Шифр НБУВ: РА308301 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Глистюк Я.С. 
Генеральна греко-католицька духовна семінарія у Львові 1848 - 1914: інституційна та соціальна історія: автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Я.С. Глистюк ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2008. — 17 с. — укp.

Проведено комплексне дослідження діяльності Генеральної греко-католицької духовної семінарії у Львові у 1848 - 1914 рр. як головної інституції богословської освіти греко-католицького духовенства Галичини. З'ясовано, що виховання кліру в семінарії поєднувалося з обов'язковим навчанням на богословському факультеті Львівського університету, найбільш здібні богослови продовужували освіту у Відні, Інсбруку, Римі. Виявлено, що на межі XIX та XX ст. серед настоятелів семінарії та її вихованців різко зросла кількість вихідців з нижчих соціальних станів (селян) і сформувалась система студенстьких товариств з різноманітними статутними цілями та характером діяльності. Проаналізовано вплив даної тенденції на інтелектуальне становлення семінаристів і подальший розвиток інституції в цілому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР-4ЛВО-2ЛВ)5-7 + Э377.109(4УКР-4ЛЬВ-2Л)-677.3 +
Шифр НБУВ: РА358845

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Мацепура Л.Л. 
Дидактичні умови формування креативної особистості майбутнього економіста в процесі гуманітарної підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Л.Л. Мацепура ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2009. — 20 с. — укp.

Розглянуто можливості гуманітарної підготовки у формуванні креативної підготовки особистості майбутніх економістів. Конкретизовано сутність понять "креативна особистість", "креативний підхід", "індивідуально-розвивальне навчання". Виявлено зміст і структурні компоненти креативної особистості, рівні їх прояву. Обгрунтовано модель креативної особистості, експериментально перевірено сукупність дидактичних умов, які забезпечують результативність гуманітарної підготовки у формуванні креативних якостей майбутніх фахівців. Розроблено й упроваджено в практику вищої школи програму семінарів, практикумів основу яких складають імітаційно-ігрові і проблемно-ситуаційні технології, активні форми та методи навчання, створена система завдань-ситуацій, індивідуально-творчих, імітаційно-ігрових, проблемних завдань з розвитку самостійності, активності, оригінальності, нестандартності студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3-2(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА365093

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Одарченко Н.І. 
Засоби відеоінформації на лекційних і семінарських заняттях при вивченні природничих предметів у школах нового типу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.І. Одарченко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 1999. — 25 с. — укp.

На підставі аналізу результатів проведених педагогічних, психологічних досліджень визначаються і доводяться можливості засобів відеоінформації в підвищенні якості знань, умінь і навичок учнів при проведенні лекційних та семінарських занять у школах нового типу. Розроблена методика застосування засобів відеоінформації і модель проведення лекційних і семінарських занять. Визначені особливості впливу застосування засобів відеоінформації на динаміку розумової працездатності учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.71

Рубрики:

      
6.

Вакуленко О.В. 
Здоровий спосіб життя як соціально-педагогічна умова становлення особистості у підлітковому віці: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / О.В. Вакуленко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано соціально-педагогічні особливості становлення особистості у підлітковому віці, розглянуто соціально-педагогічні чинники формування здорового способу життя особистості, науково-теоретичні засади формування здорового способу життя, соціально-правові аспекти цього процесу. Надано рекомендації щодо розробки й оцінювання соціальних проектів, спрямованих на формування здорового способу життя підлітків. За результатами дослідження визначено основні напрями роботи соціальних педагогів щодо створення умов для формування здорового способу життя підлітків, що є передумовою становлення соціально активної особистості. Розроблено й апробовано систему підготовки соціальних педагогів до такого виду професійної діяльності під час проведення семінарів і тренінгів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354. 5
Шифр НБУВ: РА316961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Зайцева З.І. 
Інституціоналізація української науки наприкінці XIX - на початку ХХ ст.: автореф. дис... д-ра іст. наук: 07.00.01 / З.І. Зайцева ; НАН України. Ін-т історії України. — К., 2007. — 40 с. — укp.

На підставі аналізу опублікованих і неопублікованих джерел розглянуто та систематизовано політичні, організаційні, інтелектуальні, особистісні чинники процесу розвитку української науки кінця XIX - початку XX ст. Обгрунтовано, що формування інституту української науки як цілісного спеціалізованого комплексу засад, корпоративних норм та інституцій, елементами якого є кафедри, університетські лекційні курси та наукові семінари, мало лінійно-поступовий характер. Доведено наявність взаємозалежності між статутними реформами у Науковому товаристві ім. Шевченка (НТШ), суспільно-політичними акціями стосовно перетворення його на Академію наук і епізодами піднесення боротьби за відкриття українського національного університету у Львові. Відокремлено політизацію діяльності НТШ та схематичне трактування Українського наукового товариства (УНТ) як культурологічного утворення. Висвітлено засоби підтримки інституціонального розмежування науки з позанауковими сферами інтелектуальної національно спрямованої діяльності, зокрема, журналістикою, белетристикою, педагогікою. Доведено, що іманентною метою українського наукового руху було порушення монополії інонаціональних пізнавальних практик й інтерпретацій у аспекті українознавчої тематики та наявності предметно-дисциплінарних змін у галузі українства від регіонально-краєзнавчого до інтегрально-національного формату.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)52-7 + Ч214(4УКР)711 г +
Шифр НБУВ: РА354179

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Ткаченко С.П. 
Інтеграція знань з методики фізики і психолого-педагогічних дисциплін у підготовці майбутнього вчителя фізики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / С.П. Ткаченко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Розкрито теоретико-методичні засади вивчення курсу "Теорія і методика навчання фізики" як інтеграційної дисципліни, обгрунтовано доцільність застосування технології формування у майбутніх учителів фізики інтегрованих методичних знань з даного курсу та спецкурсу "Основи інтеграції методичних знань". Запропоновано методику проведення інтегрованих лекцій, практичних, семінарських і лабораторних занять з методики навчання фізики (МНФ). Досліджено методичні особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі інтегрованого вивчення МНФ. Описано методику організації та проведення експерименту, проаналізовано його результати. Доведено, що обов'язковим компонентом інтегрованого навчання методики фізики є розроблений і упроваджений у навчальний процес комплекс дидактичних інтегрованих (методичних) завдань, що конкретизують дану методику формування інтегрованих методичних знань і вмінь у майбутніх учителів фізики. Охарактеризовано принцип інтегрованого узгодження формування методичних знань, що полягає в необхідності взаємопідсилення знань з МНФ, психології та педагогіки на підставі узгодженої взаємодії їх споріднених структур і структурних елементів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-3,022 +
Шифр НБУВ: РА353301

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Волкова Т.В. 
Інтеграція педагогічної та комп'ютерно-інформаційної підготовки майбутнього викладача спеціальних дисциплін професійно-технічного навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.В. Волкова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Визначено соціально-економічні чинники, що впливають на модернізацію процесу підготовки. Запропоновано концептуальні підходи до розуміння інтеграційних процесів в освіті та шляхи інтеграції. На базі інтеграції основних положень діяльнісного підходу, теорії поетапного формування розумових дій і теорії проектування методичної системи педагога розроблено та теоретично обгрунтовано модель інтеграції педагогічної та комп'ютерно-інформаційної підготовки спеціальних дисциплін професійно-технічного навчального закладу (ПТНЗ), яка відображає основні етапи інтеграції, а саме: теоретичне навчання, педагогічну практику та курсове проектування. Удосконалено методику перевірки ефективності інтеграції педагогічної та комп'ютерно-інформаційної підготовки за рахунок виділення мотиваційно-ціннісного, когнітивного, операційно-змістового, комунікативного та рефлексивного факторів професійної компетентності та їх кількісного вираження. Розвинуто дефініції поняття професійної компетентності як інтегрованої якості особистості викладача, що виявляється у сукупності компетенцій у психолого-педагогічній і комп'ютерно-інформаційній галузях знання, яка є готовністю майбутнього викладача спеціальних дисциплін до здійснення професійної діяльності у ПТНЗ і здатністю виконувати необхідні для цього дії за умов інформатизації суспільства та розвитку науки, комп'ютерної техніки, різноманітних програмно-технічних засобів і ресурсів. Запропоновано принципи формування змісту професійної підготовки за умов випереджального характеру підготовки, вивчення способів інформаційної діяльності, достатніх для самоосвіти у галузі застосування інформаційно-комп'ютерних технологій, модульності змісту підготовки, інваріантності змісту підготовки стосовно предметної галузі та прикладної спрямованості підготовки, форми організації навчальної діяльності майбутніх викладачів спеціальних дисциплін за умов кредитно-модульної системи організації навчального процесу, а саме: проблемних лекцій, семінарів-практикумів на підставі аналізу конкретних ситуацій, професійно-ділових ігор, методичних завдань, проектів у вигляді індивідуального електронного кейсу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р2 р3 +
Шифр НБУВ: РА350954

Рубрики:

      
10.

Сілкова О.В. 
Контроль знань та вмінь у студентів вищих медичних навчальних закладів в умовах використання комп'ютерних систем: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.В. Сілкова ; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2003. — 21 с. — укp.

Проаналізовано контроль рівня знань і вмінь студентів у процесі традиційних форм навчання, у новітніх інформаційних системах, визначено його місце за різних форм навчання. Досліджено та експериментально перевірено шляхи удосконалення автоматизованої атестаційної системи нового типу залежно від кількості та вигляду завдань, обмеження часу на одну відповідь, числа ситуаційних задач до загального обсягу завдань. Розроблено методику комп'ютерного контролю рівня знань і вмінь студентів, яка передбачає побудову сценарного іспиту, багатоетапну процедуру випадкового вибору завдань, індивідуалізацію іспиту. Установлено шляхи удосконалення практичних і семінарських занять із використанням автоматизованої атестаційної системи: обов'язковий базисний контроль, забезпечення відносної однорідності групи за рівнем знань, адекватність набору завдань рівню знань, інформаційна підтримка рішень у процесі виконання завдань, використання телесемінарів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)р3-34с51 +
Шифр НБУВ: РА324847

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Релігія   
11.

Меша В.Г. 
Конфесійний та суспільний аспекти розвитку православної церкви в Україні 1875 - 1900 років: автореф. дис... д-ра іст. наук: 07.00.01 / В.Г. Меша ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2009. — 35 с. — укp.

Комплексно досліджено стан, основні етапи та тенденції розвитку Російської Православної Церкви (РПЦ) в Україні останньої чверті XIX ст. Проаналізовано особливості еволюції адміністративно-територіальної структури та системи управління православної церкви в Україні. Виявлено специфіку кадрового забезпечення єпархії, яке передбачало врахування націнального чинника, а саме: серед єпископату, середньої ланки управління (благочинній) і духовних навчальних закладів переважали етнічні росіяни або випускники академій і семінарій , які функціонували поза межами України. З'ясовано характер взаємодії православної церкви з іншими, зокрема, римо-католицькою та сектантськими конфесіями. Зроблено висновок про наростання міжконфесійного протистояння за умов збереження панівного статусу РПЦ і статусу "терпимих" і "нетерпимих" іноконфесійних організацій. Доведено, що під впливом ліберальних реформаційних процесів, наявних у суспільстві на етапі 1861 - 1874 рр., православна церква зазнала не лише внутрішніх змін ліберального (до початку 1880-х рр. і консервативного (до 1905 р.) спрямування, але й значно активізувала свою участь у суспільних і національних процесах, зокрема відбулось залучення православного духовенства до системи місцевого самоуправління, а також мала прояв його суперечлива реакція на процеси українського національного відродження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Э372.09(4УКР)-35-019 +
Шифр НБУВ: РА364676

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Токмань Г.Л. 
Методика викладання української літератури в старшій школі на екзистенціально-діалогічних засадах: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Г.Л. Токмань ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 42 с. — укp.

Наведено теоретично обгрунтовану та експериментально перевірену методичну систему, яка дає змогу учителеві-словеснику ініціювати екзистенційний розвиток учнів, формувати їх інтерпретаційну свідомість і проводити її естетизацію, виявляти та розвивати творчі філологічні та белетристичні здібності, виховувати вміння спілкуватися, а також досягати розуміння діалогічної природи твору мистецтва. Встановлено, що навчальний процес є ефективнішим, якщо викладання ведеться на засадах діалогізму та проблемності; проводиться дослідження на межі з психологією та філософією; створюються ситуації індивідуального вибору у разі аналізу твору; вводяться такі навчальні технології, як інтерактивна технологія, евристика, сугестопедія, продуктивне та концентроване навчання, модульно-розвиваюча система; застосовуються елементи літературознавчих методів дослідження; впроваджуються такі типи знань, як проблемні семінари, історичні дослідження, літературні дискусії; реалізується система завдань і творів, працюючи над якими, учень вступає в особистісний діалог з художнім текстом; діалогічно виявляються літературні напрямки. Зазначено, що дана методика базується на рівнях парадигми, технології та моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)р20 +
Шифр НБУВ: РА323154

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Дроздова М.А. 
Механізми відтворення батьківських образів в уявленнях молоді про політичних лідерів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.11 / М.А. Дроздова ; Ін-т соц. та політ. психології. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості й основні механізми зв'язку образів батьків і реальних та ідеальних політичних лідерів у свідомості молоді. Виявлено зв'язок між інтелектуально-діловими та комунікативними характеристиками образів одного або обох батьків і політичних лідерів. Досліджено вікові та статеві особливості зв'язку таких образів. Показано, що в його основу покладено механізм переносу, який виявляється в різних формах, наприклад, проективно-атрактивний, проективний, атрактивний, стереотипно-атрактивний, ідентифікаційний переноси. Запропонована програма психологічного семінару сприяла розвитку рефлексивних і соціально-перцептивних умінь молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю951.03 + Ю951.103 + Ю954.04
Шифр НБУВ: РА373896 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Бугеря Т.М. 
Міжпредметні зв'язки у навчанні професійно орієнтованих дисциплін у фаховій підготовці майбутніх фізичних реабілітологів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.М. Бугеря ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Визначено сутність поняття "міжпредметні зв'язки", розкрито їх роль у процесі формування готовності майбутніх фізичних реабілітологів до професійної діяльності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови ефективного використання міжпредметних зв'язків у процесі навчання професійно орієнтованих дисциплін у фаховій підготовцій майбутніх фізичних реабілітологів. Розроблено й апробовано програму методичного семінару для викладачів університету "Міжпредметні зв'язки професійно орієнтованих дисциплін у професійній підготовці фізичних реабілітологів", навчально-методичне забезпечення дисципліни "Спортивна медицина" з використанням міжпредметних зв'язків, відповідні форми та методи навчально-виховної роботи з майбутніми фізичними реабілітологами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5 + Р354.1р +
Шифр НБУВ: РА367290

Рубрики:

      
15.

Демінська Л.О. 
Міжпредметні зв'язки у процесі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.О. Демінська ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2004. — 20 с. — укp.

Уперше теоретично обгрунтовано педагогічні умови ефективного використання міжпредметних зв'язків у процесі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Висвітлено суть професійної підготовки учителів та її структурних компонентів. Розроблено й апробовано програму та тематичний план методичного семінару викладачів вищого навчального закладу "Використання міжпредметних зв'язків у процесі підготовки вчителя фізичної культури", програму використання міжпредметних зв'язків у процесі викладання навчальної дисципліни "Фізіологія", програму та методичне забезпечення нового навчального курсу "Методи і засоби підвищення ефективності навчання майбутніх учителів фізичної культури", побудованого на міжпредметній основі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30 + Ч481.211.5 +
Шифр НБУВ: РА328636

Рубрики:

      
16.

Романкова Л.М. 
Моделювання конфліктних ситуацій як засіб оптимізації міжособистісних стосунків в педагогічному колективі: Автореф. дис. канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.М. Романкова ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. — Рівне, 2002. — 20 с.: рис. — укp.

Вивчено способи запровадження методу моделювання з метою корекції конфліктної взаємодії в педагогічному колективі. Проаналізовано теоретико-методологічні та концептуально-методичні засади модельного вивчення та корекції конфліктної взаємодії. Встановлено, що моделювання як оперування образно-символічними, фізичними (матеріальними), математичними (зокрема, графоаналітичними) моделями є дієвим засобом профілактики неконструктивного розв'язання конфліктів та корекції реальної конфліктної поведінки в педагогічному спілкуванні. Проведено моделювання конфліктної взаємодії, яке здійснено з використанням способів графологічної репрезентації, ігрового моделюванння та символічного (проективного) малювання в організаційно-методичних форматах науково-методичного семінару вчителів і соціально-психологічного тренінгу. На достовірній емпіричній базі підтверджено ефективність методу моделювання в системі активного соціально-психологічного навчання педагогів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91 + Ю954.04 + Ч421.42
Шифр НБУВ: РА321225

Рубрики:

      
17.

Токарук Л.С. 
Організаційно-адаптивне управління навчально-виховним процесом у загальноосвітніх школах-інтернатах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.С. Токарук ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови забезпечення організаційно-адаптаційного управління навчально-виховним процесом. Визначено суть і зміст зазначеного управління у загальноосвітніх школах-інтернатах, а також критерії та показники оцінки рівня сформованості професійної компетентності керівників шкіл-інтернатів. Розроблено модель організаційно-адаптивного управління закладами інтернатного типу та систему семінарсько-тренінгових занять для забезпечення підготовки керівників шкіл-інтернатів до реалізації даного управління. Розкрито теоретичну суть компетентнісного підходу до процесу професійної підготовки управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410.5 +
Шифр НБУВ: РА351996

Рубрики:

      
18.

Грибова Л.В. 
Організаційно-методичні засади підвищення кваліфікації фахівців сфери туризму: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Грибова ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2010. — 20 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження організаційно-методичних засад підвищення кваліфікації (ПК) фахівців сфери туризму (ФСТ) за сучасних умов професійної діяльності. Визначено чинники якості туристичних послуг (ТП) в контексті професійної готовності до нових умов праці кадрів підприємств туризму, готельного та ресторанного бізнесу на основі аналізу результатів ринку ТП. Обгрунтовано концептуальні підходи до перепідготовки та ПК працівників сфери туризму. Розроблено змістове забезпечення навчання у процесі ПК ФСТ, навчальні програми семінарських і практичних занять з поетапним опануванням базових професійних знань за умов профільних навчальних закладів і підприємств галузі. Обгрунтовано відповідні організаційно-педагогічні умови ПК ФСТ, доведено ефективність моделі ПК ФСТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.14(4УКР)р7
Шифр НБУВ: РА370497 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Мельжинський Ян 
Організаційно-педагогічні умови професійної підготовки і вдосконалення працівників державних установ соціального страхування в Польші: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ян Мельжинський ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2001. — 18 с. — укp.

Вперше запропоновано вдосконалену модель підготовки працівників соцстраху, висвітлено сутність, структуру та організаційно-педагогічні умови даного процесу. Розроблено комплекс організаційно-методичного забезпечення. Запропоновано різноманітні за рівнем складності та функціонального вдосконалення спеціаліста форми навчання: дворічні вищі школи, заочні вузи, спеціальні курси підвищення кваліфікації, навчання з метою актуалізації професійних і правових знань, семінари та тематичні конференції, самоосвіта. Визначено технологічні аспекти навчання працівників в установах соцстраху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Пол)271.0-640-963
Шифр НБУВ: РА316609 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Осова О.О. 
Організація навчально-пізнавальної діяльності студентів у вищих навчальних закладах освіти на Слобожанщині у другій половині XIX століття: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.О. Осова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 21 с. — укp.

Здійснено цілісний аналіз проблеми організації навчально-пізнавальної діяльності студентів Слобожанщини історичному аспекті. Виявлено особливість поглядів педагогів, науковців Східного регіону на суть і значущість цієї проблеми (відстоювання організації навчально-пізнавальної діяльності студентів на психологічних засадах). Узагальнено досвід організації навчально-пізнавальної діяльності студентської молоді зазначеного регіону в другій половині XIX ст. З'ясовано та показано роль і значення форм (лекцій, семінарів, співбесід, практичних занять, експедицій, екскурсій, студентських гуртків) і методів (словесних, наочних, практичних) навчання у вищій школі Слобожанщини для розумового, морального розвитку студентства. Охарактеризовано організаторську функцію викладача дослідженого періоду на різних етапах навчально-пізнавальної діяльності. Окреслено напрями розвитку зазначеної проблеми за сучасних умов. Вивчено питання контролю організації навчально-пізнавальної діяльності студентів у контексті розвитку дидактики вищої школи другої половини XIX ст. До наукового обігу введено маловідомі архівні документи, а також окремі факти, які дозволяють розкрити суть поняття "організація навчально-пізнавальної діяльності студентів" зазначеного періоду й умови її ефективності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР)51 + Ч481.252 +
Шифр НБУВ: РА359312

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського