Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (40)Наукова електронна бібліотека (236)Реферативна база даних (2610)Книжкові видання та компакт-диски (991)Журнали та продовжувані видання (260)
Пошуковий запит: (<.>K=РЕКЛАМ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 228
Представлено документи з 1 до 20
...
1.Тонєва К.В. Адаптивні моделі вибору рекламної кампанії підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / К.В. Тонєва / Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2004. — 20 с.
2.Стрельников А.В. Адміністративна відповідальність за порушення законодавства про рекламу : Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / А.В. Стрельников / Одес. нац. юрид. акад. — О., 2004. — 18 с.
3.Тацишин І.Б. Адміністративно-правове забезпечення інформаційних відносин в галузі реклами : автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / І.Б. Тацишин / Львів. держ. ун-т внутр. справ. — Л., 2009. — 18 с.
4.Микитенко Л.А. Адміністративно-правове регулювання рекламної діяльності в Україні : автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Л.А. Микитенко / Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2008. — 22 с.
5.Крамаренко М.Л. Аксіологічна прагмасемантика англомовного рекламного тексту : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / М.Л. Крамаренко / Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2005. — 21 с.
6.Федорець С.А. Англійські запозичення в мові сучасної української реклами : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / С.А. Федорець / Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 18 с.
7.Ожидрянова В.Г. Англомовний дискурс міжнародних прес-конференцій: структурний, семантичний і прагматичний аспекти : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / В.Г. Ожидрянова / Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2007. — 20 с.
8.Шукало І.М. Англомовний комп'ютерний рекламний дискурс: семантичний та комунікативний аспекти (на матеріалі веб-сайтів британських туристичних компаній) : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / І.М. Шукало / Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2008. — 20 с.
9.Ананко Т.Р. Англомовний корпоративний дискурс : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Т.Р. Ананко / Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2007. — 20 с.
10.Шипіцина Ю.В. Англомовні тексти з корпоративної етики: лінгвопрагматичний та семантико-когнітивний аспекти : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Ю.В. Шипіцина / Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2007. — 20 с.
11.Юрченко О.М. Біблійний символізм у культурно-національних картинах світу: спроба порівняльного аналізу : автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.04 / О.М. Юрченко / Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2007. — 18 с.
12.Смолінський В.Б. Вдосконалення функціонування ринку молока (на прикладі Львівської області) : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / В.Б. Смолінський / Львів. держ. аграр. ун-т. — Л., 2007. — 20 с.
13.Паршук Н.В. Вербалізація спонукальної інтенції у російському рекламному тексті : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.02 / Н.В. Паршук / Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т філології. — К., 2008. — 20 с.
14.Ворначев Взаємодія лексико-семантичного, синтаксичного, фонетичного та прагматичного рівнів у текстах реклами автомобілів(на матеріалі англійської мови) : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Андрій Олександрович Ворначев / Чернівецький національний ун-т ім. Юрія Федьковича. — Чернівці, 2009. — 20 с.
15.Хромець О.Л. Виборчі технології як чинник політичних трансформацій у пострадянських країнах (на прикладі України та Росії) : автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / О.Л. Хромець / Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 20 с.
16.Женченко М.І. Видання правничої літератури в Україні: історичний, типолого-тематичний та редакційно-видавничий аспекти : автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.05 / М.І. Женченко / Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2008. — 20 с.
17.Бабак М.П. Використання комунікативних методів побудови політичного іміджу в засобах масової інформації : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / М.П. Бабак / Київ. нац. ун-т ім. Т.Ш. Ін-т журналістики. — К., 2007. — 20 с.
18.Шандренко О.М. Віртуальні виміри моди XX ст. : автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 26.00.01 / О.М. Шандренко / Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2008. — 19 с.
19.Грушевська Ю.А. Власні назви в російському рекламному тексті: лінгвістичний і функціональний аспекти : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.02 / Ю.А. Грушевська / Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2005. — 19 с.
20.РА381806 Маслова Ю. П. Гендерний дискурс сучасних друкованих україномовних ЗМІ : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / Ю. П. Маслова / Волин. нац. ун-т ім. Л. Українки. — Луцьк, 2011. — 20 с.
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського