Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (44)Тематичний інтернет-навігатор (21)Наукова електронна бібліотека (653)Реферативна база даних (16291)Книжкові видання та компакт-диски (2431)Журнали та продовжувані видання (651)
Пошуковий запит: (<.>K=ПСИХОЛОГІЯ$<.>+<.>K=СПОЖИВАЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 784
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Максименко І.М. 
Автоматизація систем забезпечення заданої температури з альтернативними джерелами енергії: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.07 / І.М. Максименко ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2007. — 19 с. — укp.

Розроблено автоматичну систему забезпечення заданої температури у приміщеннях, яка дозволяє ефективно використовувати альтернативні джерела енергії та мінімально витрачати первинні енергоресурси у процесі постачання теплоносіїв споживачу за рахунок управління структурою системою. Здійснено формалізацію задачі управління структурою системи забезпечення даної температури з альтернативними джерелами енергії з використанням критерію, який відображає ефективність системи. Синтезовано методику аналізу задачі розробки автоматичної системи забезпечення заданої температури зі змінюваною структурою й альтернативними джерелами енергії на підставі об'єктно-орієнтованого аналізу. За допомогою моделювання показано ефективність використання розробленої системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З38 + З6 +
Шифр НБУВ: РА348906

Рубрики:

      
2.

Жесан Р.В. 
Автоматизація управління автономним енергопостачанням з використанням відновлюваних джерел енергії в умовах селянського (фермерського) господарства: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.07 / Р.В. Жесан ; Кіровоград. держ. техн. ун-т. — Кіровоград, 2001. — 19 с. — укp.

Наведено результати теоретичних та експериментальних досліджень щодо удосконалення процесу енергопостачання фермерського господарства в Україні шляхом створення системи автоматичного керування системою енергопостачання автономного споживача на основі сонячної установки, вітроустановки, електроагрегата з двигуном внутрішнього згоряння й акумулятора. Запропоновано спосіб оптимізації структури системи енергопостачання за допомогою визначення природно-кліматичних факторів та рівня енергоспоживання. Здійснено технічну реалізацію та впровадження системи автоматичного керування на базі однокристальної мікроЕОМ типу МК51. Наведено дані про її ефективність у процесі експлуатації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З273
Шифр НБУВ: РА315388 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Тарасюк В.П. 
Автоматизована система управління технологічним процесом приготування пралінових мас на основі експертних оцінок: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.07 / В.П. Тарасюк ; Донец. нац. техн. ун-т. — Донецьк, 2005. — 22 с. — укp.

Удосконалено структуру автоматизованої системи управління технологічним процесом приготування пралінових мас за рахунок використання експертних оцінок з метою об'єднання в єдиній системі всіх етапів управлінського процесу - від аналізу споживацького попиту на продукцію до управління окремими технологічними операціями. Уточнено математичну модель формування плану випуску продукції на базі врахування експертної оцінки впливу попиту споживача на обсяг виробництва готових виробів. Зазначено, що використання розробленої математичної моделі дозволяє забезпечити досягнення оптимального значення комплексного показника якості пралінових цукерок. Вперше розроблено структуру автоматизованого модуля побудови оптимального розкладу управління технологічним обладнанням, який вносить корективи у стандартний розклад на підставі експертних оцінок технологічного регламенту та дозволяє забезпечити скорочення простоїв обладнання та підвищити продуктивність кондитерського виробництва. На підставі аналізу процедури планування експерименту одержано математичні моделі, що характеризують якість пралінових мас. Розроблено алгоритм прийняття рішень щодо вибору оптимальної управлінської операції, який дозволяє характеризувати стан технологічного процесу з урахуванням експертної оцінки для одержання кондитерської продукції високої якості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л863-5-05 +
Шифр НБУВ: РА337227

Рубрики:

      
4.

Каплун В.В. 
Автономні системи електроживлення сільськогосподарських споживачів з різнорідними джерелами електроенергії: автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.09.03 / В.В. Каплун ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2008. — 37 с. — укp.

Досліджено проблему підвищення надійності й ефективності автономного електроживлення сільськогосподарських споживачів. Розглянуто науково-технічні передумови побудови автономних систем електроживлення як комплексу автономних електрогенерувальних установок та технологічного обладнання у сільському господарстві. Установлено закономірності функціонування структурних організацій різнорідних джерел електроенергії та їх впливу на надійнісно-вартісні характеристики. Відзначено, що впровадження результатів досліджень забезпечує комплексне рорзв'язання задач надійного автономного електроживлення сільськогосподарських споживачів, зменшує енергетичні та ресурсні витрати. Розвинуто метод структурно-алгоритмічної оптимізації автономних систем електроживлення з традиційними та поновлюваними джерелами. Доведено, що реалізація автономних систем з заданими функціональними властивостями потребує комплексного оцінювання за показниками надійності та питомої собівартості електроенергії. З використанням результатів дослідження розв'язано прикладні задачі розрахунку показників надійності й ефективності автономних систем електроживлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П07,1 + З273 +
Шифр НБУВ: РА361057

Рубрики:

      
5.

Тонєва К.В. 
Адаптивні моделі вибору рекламної кампанії підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / К.В. Тонєва ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2004. — 20 с. — укp.

Уперше розроблено механізм вибору рекламної кампанії, який базується на принципах адаптації підприємства до зміни зовнішніх і внутрішніх умов його функціонування та дає змогу підвищити обгрунтованість прийнятих управлінських рішень. Створено модель вибору рекламної кампанії підприємств з виділенням контурів внутрішньої та зовнішньої адаптації з метою здійснення адаптації моделі та об'єкта дослідження. Розвинуто модель вибору ефективного обсягу асигнувань на рекламу на базі переваг теоретико-ігрових і експертних моделей, яка дає змогу одержати обгрунтоване сімейство рішень витрат на рекламу. Наведено модель розподілу обсягу асигнувань на рекламу, що представлена у вигляді задачі лінійного програмування та дозволяє здійснити параметричну адаптацію механізму вибору рекламної кампанії підприємства. Удосконалено модель планування його рекламної діяльності, яка враховує ефекти рекламних комунікацій з контурами реакції ринку та споживача.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 в611 + У9(4УКР)421.0-803.81 в611 +
Шифр НБУВ: РА332853

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Потапова С. М. 
Адміністративна відповідальність за порушення проведення розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / С. М. Потапова ; Нац. ун-т держ. податк. служби України. — Ірпінь, 2010. — 19 с. — укp.

Досліджено сутність і зміст адміністративної відповідальності в цілому, особливості відповідальності за порушення порядку проведення розрахунків зокрема. Надано правову характеристику ознак і визначено соціально-економічне значення такої відповідальності для суб'єктів підприємництва, споживачів їх товарів і послуг. Проаналізовано сутність і підстави адміністративної відповідальності, визначено юридичний склад адміністративного правопорушення у зазначеній сфері. Розглянуто превентивні заходи, які здійснюються з метою недопущення правопорушень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)127.04 + Х819(4УКР)072.8
Шифр НБУВ: РА374632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Орєхов С. М. 
Адміністративно-правове регулювання в галузі стандартизації, якості продукції, метрології і сертифікації: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / С. М. Орєхов ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито основні теоретико-методологічні підходи щодо дослідження адміністативно-правового регулювання в галузі стандартизації, якості продукції, метрології та сертифікації, подано їх загальнонаукову характеристику. Висвітлено пріоритети та цільові настанови удосконалення адміністративно-правового регулювання в цих галузях, які грунтуються на принципах системності, поєднання прав людини-споживача на якісну продукцію й інтересів держави, врахування позитивного міжнародного досвіду. Визначено сутність законних інтересів громадян України в галузях стандартизації, якості продукції, метрології та сертифікації, розкрито організаційно-правові основи стимулювання їх розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)175
Шифр НБУВ: РА386250 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Кравченко А.Г. 
Адміністративно-правове регулювання в сфері забезпечення прав споживачів в Україні: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / А.Г. Кравченко ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2010. — 18 с. — укp.

Досліджено становлення та розвиток законодавства про права споживачів (ПС), їх місце у системі прав і свобод громадян. Розкрито міжнародно-правові засади та закордонний досвід правового регулювання в сфері забезпечення (СЗ) ПС і сучасний стан адміністративно-правового регулювання (АПР) в СЗ в Україні. Проаналізовано особливості АПР в сфері забезпечення ПС і визначено шляхи його вдосконалення. Розглянуто питання АПР права громадян на інформацію щодо якості товарів і послуг, забезпечення їх права на одержання якісних товарів та послуг, адміністративної відповідальності в СЗ ПС. Висвітлено проблеми підвищення дієвості гарантій забезпечення ПС. Наведено рекомендації щодо вдосконалення правового регулювання в СЗ ПС, оптимізації правового статусу суб'єктів відповідних правовідносин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)127.04 + Х839(4УКР)920.720.6
Шифр НБУВ: РА372562 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Микитенко Л.А. 
Адміністративно-правове регулювання рекламної діяльності в Україні: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Л.А. Микитенко ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2008. — 22 с. — укp.

Розглянуто теоретичні, законодавчі та методичні проблеми адміністративно-правового регулювання рекламної діяльності. Досліджено форми адміністративного впливу на неї. Установлено зміст понять "державний контроль рекламної діяльності", "рекламний ринок", "рекламна діяльність" і "реклама". Визначено умови й особливості адміністративно-правових засад регулювання рекламної діяльності в Україні. Відзначено, що однією з форм адміністративного впливу на дану діяльність є державний контроль - складова адміністративно-правового регулювання. Висвітлено його організаційні засади. Охарактеризовано діяльність органів виконавчої влади, що здійснюють контроль за дотриманням учасниками рекламної діяльності законодавства про рекламу. Визначено їх систему, контрольні повноваження у сфері рекламної діяльності. Розглянуто методи та форми здійснення державного контролю. Проаналізовано адміністративно-правові гарантії забезпечення прав споживача та підприємців на доброчесну рекламу. Досліджено заходи адміністративного примусу, які застосовуються до учасників рекламної діяльності на підставі застосування адміністративних стягнень у сфері даної діяльності. Обгрунтовано необхідність удосконалення її адміністративно-правового регулювання шляхом внесення змін до чинних нормативно-правових актів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)120.02 + Х819(4УКР)072.8 +
Шифр НБУВ: РА360763

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Добромислов Ю. Т. 
Адміністративно-правове регулювання у сфері захисту прав споживачів: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / Ю. Т. Добромислов ; Акад. праці і соц. відносин Федер. проф. спілок України. — К., 2011. — 19 с. — укp.

Проаналізовано питання адміністративно-правового регулювання у сфері захисту прав споживачів, визначено його сутність і специфіку. Надано авторське визначення поняттям "адміністративний примус", "адміністративно-правовий захист прав споживачів", "адміністративна відповідальність за порушення прав споживачів". Проаналізовано організаційні та правові засоби, що утворюють адміністративно-правовий механізм захисту прав споживачів. Досліджено основні елементи цього механізму на прикладі інституту ліцензування підприємницької діяльності та технічного регулювання. Запропоновано напрями вдосконалення адміністративного законодавства у сфері забезпечення прав споживачів, наведено пропозиції щодо внесення змін і доповнень до нормативно-правових актів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)120.014 + Х819(4УКР)1
Шифр НБУВ: РА383907 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Волкович О.Ю. 
Адміністративно-правові засади управління господарськими товариствами: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / О.Ю. Волкович ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2010. — 19 с. — укp.

Сформульовано новітнє поняття державного управління господарськими товариствами (ГТ) в адміністративному аспекті, під яким розуміється нормативно регламентований, цілеспрямований вплив виконавчо-розпорядчого характеру, що здійснюється суб'єктами державного управління по відношенню до ГТ з метою підтримання балансу інтересів між ними, споживачами та державою, суспільством в цілому. Розкрито адміністративно-правовий статус суб'єктів державного управління ГТ і механізм такого управління. Визначено концептуальні напрями удосконалення адміністративно-правових засад державного управління ГТ і безпосередні пропозиції щодо покращення законодавства й управлінської діяльності у зазначеній сфері.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)120.01
Шифр НБУВ: РА374028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Карапетян Е.Т. 
Аналіз формування та виконання виробничої програми в умовах ринкових відносин (на прикладі швейних підприємств Західного регіону України): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.04 / Е.Т. Карапетян ; Терноп. акад. нар. госп-ва. — Т., 2001. — 24 с. — укp.

Розглянуто теоретичні, методологічні та практичні питання аналізу формування та виконання виробничої програми на підприємствах швейної галузі України. Висвітлено напрямки удосконалення аналізу формування виробничої програми, зокрема, в питаннях, що стосуються механізму аналізу сегментів споживачів швейних виробів, оновлення асортименту продукції, застосування економіко-математичних методів для аналізу формування виробничої програми. Розроблено загальну логічну схему аналітичної підготовки управлінського рішення щодо формування портфеля замовлень продукції швейного підприємства, адаптовану до умов ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У053.9(4УКР)300 + У053.9(4УКР33)306.5
Шифр НБУВ: РА313963 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Ганаба М.Д. 
Аналітичне забезпечення управління конкурентоспроможністю цукру: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.09 / М.Д. Ганаба ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Розглянуто конкурентоспроможність цукру як сукупність кількісно-якісних і вартісних характеристик продукту, які за умов конкуренції сприяють створенню на конкретному сегменті споживчого ринку переваг даного продукту перед конкурентними у задоволенні конкретної потреби споживача. Запропоновано адаптовану до цукру методику аналізу конкурентоспроможності з урахуванням особливостей митно-тарифної політики України у разі вступу до Світової організації торгівлі та впливу доходів споживачів на рівень оцінки споживчих властивостей цукру. Висвітлено концепцію цільової конкуренції та її аналітичного забезпечення в управлінні конкурентоспроможністю виробництва цукру, розкрито поняття конкурентно-аналітичної інформації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У053.9(4УКР)306.751.4-13-21 + У053.9(4УКР)843.584-13-21 +
Шифр НБУВ: РА353780

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Кисельова А.А. 
Архівні ресурси України в глобальній інформаційній мережі: види, доступ, перспективи: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.10 / А.А. Кисельова ; Держ. ком. арх. України, Укр. НДІ арх. справи та документознавства. — К., 2005. — 19 с. — укp.

На підставі комплексного аналізу історичних джерел і наукової літератури періоду кінця XX - початку XXI ст. досліджено види архівних ресурсів, визначено критерії класифікації та характер інформаційних ресурсів, архівних установ. Розглянуто історіографію проблеми доступу до інформаційних ресурсів, позитивні та негативні явища у сфері репрезентації архівних ресурсів у мережі Інтернет. Розроблено концептуальну модель побудови архівного веб-сайту, структуру якого визначено за видами потреб споживачів в архівній інформації. Виявлено основні здобутки, а також фактори, що перешкоджають процесу формування електронних архівних інформаційних ресурсів. Обгрунтовано пропозиції щодо подальшого розвитку інформаційних ресурсів архівних установ України. Визначено перспективні напрями розвитку веб-сайтів цих установ як складових інфосфери держави.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч814(4УКР)8 +
Шифр НБУВ: РА338110

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Аветісян К.П. 
Бізнес-процесна організація надання Інтернет-послуг підприємствами телекомунікацій: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / К.П. Аветісян ; Одес. нац. акад. зв'язку ім. О.С.Попова. — О., 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні, методологічні положення, прикладні аспекти та знайдено нове рішення актуальної для економіки зв'язку задачі оптимізації бізнес-процесів надання споживачам Інтернет-послуг операторами телекомунікацій. Виконано аналіз еволюції економічних відносин у зв'язку. Показано, що ринки послуг зв'язку у розвинених державах відкриті, мають конкурентне середовище, що відповідає сучасним вимогам. У галузі зв'язку України розпочато певні перетворення, однак процеси демонополізації та лібералізації загальмовано, що не сприяє розвитку економіки зв'язку. Проаналізовано організацію, стимули, та джерела розвитку Інтернет-послуг у галузі зв'язку України. Зазначено, що дані послуги розвиваються динамічно. Однак їх розвиток ще не відповідає світовим і європейським тенденціям. Організація надання Інтернет-послуг не є оптимальною. Обгрунтовано можливість і необхідність удосконалення організації економічної діяльності з надання цих послуг за методом реінжинірингу бізнес-процесів. Запропоновано модель і процедуру оптимізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)381 ф121 +
Шифр НБУВ: РА345895

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Микитенко Н.В. 
Вдосконалення операційного менеджменту на підприємствах роздрібної торгівлі: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Н.В. Микитенко ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Запропоновано шляхи вирішення теоретичних, методологічних та організаційних питань операційного менеджменту на підприємствах роздрібної торгівлі за умов трансформації економіки України. Обгрунтовано теоретичні засади операційного менеджменту, зумовлені галузевою специфікою роздрібної торгівлі. Розроблено та апробовано методику дослідження операційного менеджменту підприємств роздрібної торгівлі з метою створення інформаційної бази для виявлення резервів вдосконалення даної управлінської діяльності. Спроектовано максимально наближені до вимог споживачів операційні системи для великих, середніх і малих торговельних підприємств, сформульовано комплекс задач управління товарними запасами з метою дотримання строків постачання, обгрунтовано доцільність використання методів проектного підходу в операційному менеджменті роздрібного підприємства та розроблено комплекс мережевих моделей підготовки та проведення сезонних кампаній активного продажу товарів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421.21-212.1
Шифр НБУВ: РА318777 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Малиновський В.І. 
Вдосконалення процесу проектування канонічного одягу складної форми: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.19.04 / В.І. Малиновський ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2007. — 22 с. — укp.

Розроблено методи, алгоритми, програмне забезпечення та методики проектування конструкцій богослужбового одягу візантійсько-слов'янського обряду. Створено інформаційну базу процесу проектування одягу для духовенства. За результатами досліджень розроблено систему споживчих вимог щодо показників рівня якості канонічного одягу та визначено номенклатуру цих показників. Для розробки програмного забезпечення процесу проектування даного одягу створено методику визначення абсолютних величин будь-яких індивідуальних розмірних ознак чоловічої фігури за мінімальною кількістю вихідних даних. Розроблено алгоритм задавання та побудови поверхні опорної зони верхнього богослужбового одягу як найбільш складного геометричного об'єкта та проблемного щодо ергономічної відповідності фігурі людини. Розроблено алгоритм побудови розгорток поверхні фелона за індивідуальними антропометричними параметрами споживачів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: М417-2 +
Шифр НБУВ: РА353484

Рубрики:

      
18.

Мустафа А.С. 
Вдосконалення системи матеріально-технічного постачання процесу технічного обслуговування на основі аналізу надійності парку ПС авіакомпанії: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / А.С. Мустафа ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи оптимізації процесів матеріально-технічного постачання технічного обслуговування і ремонту (ТоіР) парку повітряних суден (ПС) авіакомпанії. Проаналізовано процеси матеріально-технічного постачання (МТП) авіакомпанії, визначено роль запасів і складів у системі МТП. Розроблено методики планування МТП, а також розрахунку норм витрат і комплектів запасних частин. Створено модель поставок запасних елементів за умов обмеженої суми фінансування на базі максимізації ймовірності безвідмовної роботи у разі експонентного та нормального розподілу часу між відмовами. Запропоновано модель оптимізації забезпечення запчастинами відновлюваних виробів авіаційної техніки на підставі теорії масового обслуговування (ММ1/S). Розроблено методи оптимізації рівнів запасів та формування оптимального розміру замовлення комплектуючих виробів, які мінімузують сукупні витрати на зберігання запасу, його доставку та періодичність. Створено систему керування замовленнями та поставками складних дорогих виробів авіаційної техніки (АТ) на прикладі авіаційних двигунів з використанням методів імітаційного моделювання процесів життєвого циклу на базі марковських процесів, що дозволяє обгрунтувати довгострокові та поточні плани виробництва, ремонту авіаційних двигунів (АД) і поставок їх споживачам відповідно до плану розвитку авіаційних компаній. Розроблено структуру, основні завдання й інформаційне забезпечення системи керування МТП парку ПС авіакомпанії. На підставі даних про відмови та напрацювання парку ПС зроблено прогнозування потреби матеріально-технічних засобів пастпортизованих виробів літаків Іл-76.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.527.51-59 + О52-082-6 +
Шифр НБУВ: РА358301

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Смолінський В.Б. 
Вдосконалення функціонування ринку молока (на прикладі Львівської області): автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / В.Б. Смолінський ; Львів. держ. аграр. ун-т. — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні та методичні засади й обгрунтовано практичні рекомендації щодо формування та функціонування ринку молока на державному та регіональному рівнях. Охарактеризовано розвиток економічних відносин у молочному підкомплексі Львівщини. Проаналізовано залежність економічної ефективності виробництва молока від якісних параметрів молочного скотарства у сільськогосподарських підприємствах. Обгрунтовано напрями державної політики щодо регулювання ринку молока. Запропоновано підходи до функціонування такого регіонального ринку, які передбачають вдосконалення маркетингових каналів просування продукції від виробника до споживача, поліпшення інформування споживачів про якісні характеристики товару на підставі уніфікації рекламного забезпечення. Розроблено схему функціонування інфраструктури ринку молока на регіональному рівні. Базуючись на зміцненні кормової бази й удосконаленні технології виробництва продукції, розроблено систему заходів щодо нарощування обсягів виробництва молока, підвищення його економічної ефективності на прикладі окремого підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ЛЬВ)421.511.5 +
Шифр НБУВ: РА354551

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Паршук Н.В. 
Вербалізація спонукальної інтенції у російському рекламному тексті: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.02 / Н.В. Паршук ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т філології. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Вивчено вербальні та невербальні засоби впливу російської реклами на свідомість споживача з метою спонукання його до придбання товару. На підставі аналізу друкованих рекламних оголошень дореволюційного, радянського та сучасного періодів про продаж харчових продуктів виявлено тенденції розвитку російського рекламного тексту. Визначено вплив екстралінгвальних чинників на його структуру та словниковий склад у різні історичні періоди. Виявлено потенціал системно-структурних елементів рекламного повідомлення у процесі впливу на свідомість реципієнта. Розроблено лінгвосеміотичну модель розвитку російського рекламного тексту. Проаналізовано особливості різних рівнів рекламного тексту - від графічного до текстолінгвістичного. Виявлено спільні та розбіжні риси цих рівнів у різні історичні епохи. Визначено роль невербального компонента рекламного тексту у процесі впливу на свідомість і підсвідомість реципієнта. За результатами дослідження зроблено висновок, що рекламне оголошення формувалось як особливий жанр масмедійного тексту, суттєво збільшилось семантичне навантаження вербального компонента за рахунок скорочення довжини речення та тексту загалом, а також через зміну функції рекламного повідомлення від інформативної до функції впливу та навіювання. Для реалізації спонукальної інтенції рекламісти трьох історичних періодів використовували вербальні та невербальні засоби впливу на свідомість споживачів. Загалом, спонукальна інтенція модифікувалася від відкритих закликів до прихованих, непідконтрольних свідомості форм навіювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-716 +
Шифр НБУВ: РА356957
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського