Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (6)Реферативна база даних (43)
Пошуковий запит: (<.>K=ПЛАГІН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Гіга С. С. 
Мистецтво аранжування в аспекті стильової еволюції української естрадно-вокальної творчості.: автореферат дис. ... д.філософ : 025 / С. С. Гіга. — Б.м., 2023 — укp.

Об’єктом дисертаційної роботи є стильова сфера української естрадно-вокальної творчості. Предметом дослідження є аранжування як особливий вид музичної творчості та чинник стильової еволюції українського естрадно-вокального мистецтва. Мета дослідження – розробка теоретичних та методологічних підходів до комплексного вивчення мистецтва аранжування як чинника стильової еволюції української естрадно-вокальної творчості. Специфічними методами у дисертації стали поєднання описового слухового методу та методу слухової експертизи в аналізі аранжувань естрадно-пісенних композицій, а також семіотичний метод при декодуванні системи культурних кодів у музичній мові аранжування. Для проведення дослідження застосовано MIDI-інструменти та набір плагінів у комп’ютерній програмі Logic Pro X. Теоретичним результатом дослідження є створення методики стильової атрибуції аранжування кавер-версії популярного естрадно-вокального твору. Наукова новизна дисертаційної роботи полягає у комплексному дослідженні поставленої проблеми, де вперше: обґрунтовано теоретичні та методологічні підходи до комплексного вивчення феномена аранжування як особливого виду музичної творчості; сформульовано визначення поняття аранжування як різновиду композиції та універсального методу творчості в різних видах музичної діяльності; систематизовано стильові функції аранжування в побудові музичного цілого естрадно-вокальної композиції; доведено культуротворчу функцію мистецтва аранжування в сучасній системі музичної комунікації; окреслено методологічні підходи до вивчення специфіки аранжування пісенного каверу як феномена авторської реінтерпретації; адаптовано науковий апарат семіотичної методології для виявлення художніх технік подвійного кодування в музичній мові сучасних аранжувань естрадно-пісенних композицій. Практичне значення матеріалів дисертації полягає в перспективі їх впровадження при підготовці підручників, посібників, навчальних курсів з історії і теорії музичних стилів і жанрів, комп’ютерних технологій в сучасній музичній творчості, теорії і практики музичної інтерпретації, імпровізації, інструментознавства, інструментовки та аранжування.^UThe object of the dissertation is the stylistic sphere of Ukrainian pop and vocal art. The subject of the study is arrangement as a special kind of musical creativity and a factor in the stylistic evolution of Ukrainian pop and vocal art. The purpose of the study is to develop theoretical and methodological approaches to the comprehensive study of the art of arrangement as a factor in the stylistic evolution of Ukrainian pop and vocal art. The specific methods used in the thesis were a combination of the descriptive auditory method and the method of auditory expertise in the analysis of pop song arrangements, as well as the semiotic method in decoding the system of cultural codes in the musical language of the arrangement. The research was conducted using MIDI tools and a set of plug-ins in the computer program Logic Pro X. The theoretical result of the study is the creation of a methodology for stylistic attribution of a cover version of a popular pop-vocal piece. The scientific novelty of the dissertation lies in the comprehensive study of the problem, where for the first time: theoretical and methodological approaches to the comprehensive study of the phenomenon of arrangement as a special type of musical creativity are substantiated; the definition of the concept of arrangement as a type of composition and a universal method of creativity in various types of musical activity is formulated; the stylistic functions of arrangement in the construction of the musical whole of a pop-vocal composition are systematised; the culture-creating function of the art of arrangement in the modern system of musical communication is proved; methodological approaches to the study of the specifics of song cover arrangement as a phenomenon of authorial reinterpretation are outlined; the scientific apparatus of semiotic methodology is adapted to identify artistic techniques of double coding in the musical language of modern arrangements of pop-song compositions. The practical significance of the dissertation materials lies in the prospect of their implementation in the preparation of textbooks, manuals, training courses on the history and theory of musical styles and genres, computer technologies in contemporary music, theory and practice of musical interpretation, improvisation, instrumentation, instrumentation and arrangement.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського