Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (13)Реферативна база даних (89)Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>K=ПІДЛІТОК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Усенко С.А. 
Гігієнічна характеристика та оптимізація професійного навчання підлітків, які освоюють у коледжі спеціальність банківського службовця: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.02.01 / С.А. Усенко ; Донец. держ. мед. ун-т ім. М.Горького. — Донецьк, 2001. — 19 с. — укp.

Розроблено рекомендації щодо підвищення працездатності, професійної сталості, збереження та зміцнення здоров'я учнів, які навчаються у коледжах за спеціальністю "Банківська справа". Вперше надано детальну фізіолого-гігієнічну характеристику спеціальності, встановлено критеріальні професійно значущі функції фахівця та визначено комплекс загальносередовищних чинників, які впливають на сталість системи підліток - навчальне середовище. Запропоновано психологічні критерії професійного відбору підлітків для навчання за обраною спеціальністю. Вперше виявлено закономірності формування професійної діяльності та існуючого режиму дня, на базі яких розроблено та впроваджено комплекс профілактичних заходів для вирішення адаптогенних, саногенних та режимно-організаційних проблем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.944-38
Шифр НБУВ: РА315192 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Ольховик Л.А. 
Особисті немайнові права дитини за цивільним законодавством України: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.03 / Л.А. Ольховик ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2006. — 21 с. — укp.

Досліджено особисті немайнові права дитина на основі конструкцій цивільного права та доктрини природного права. Обгрунтовано твердження, що матеріальний і психічний стан дитини детермінує здійснення особистих немайнових прав дітей, а їх зміст обумовлює юридичну природу права та обов'язку на виховання. У зв'язку з використанням в законодавстві поняття "дитина" до осіб різного віку обгрунтовано необхідність його конкретизації, зокрема запропоновано введення понять "підліток" та "неповнолітня повністю дієздатна особа". Виявлено, що правовий статус дитини становлять її право- та дієздатність. Визначено, що особисті немайнові права дитини - це природні, невід'ємні права, що виникають з приводу благ немайнового характеру, позбавлені економічного змісту та грошової оцінки, пов'язані з особою носія, індивідуалізують його, не передаються та не відчужуються, мають специфічні підстави виникнення та припинення, строковий характер та належать усім без винятку батькам і дітям у рівному обсязі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)011 + Х839(4УКР)03 +
Шифр НБУВ: РА346564

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Бистрова Ю.О. 
Особливості конфліктної поведінки розумово відсталих підлітків: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / Ю.О. Бистрова ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено науково обгрунтовану систему роботи з метою вивчення, запобігання та розв'язання конфліктів, взаємопов'язаних з поведінкою розумово відсталих підлітків. Виявлено чинники сімейного та шкільного життя, що впливають на формування різних стратегій конфліктної поведінки підлітків з інтелектуальною недостатністю. З'ясовано перевагу у такому конфлікті деструктивних стратегій поведінки, а саме: активної (суперництва), пасивних (уникнення, пристосування). Для розумово відсталих підлітків характерний особливий тип поведінки у конфлікті - застрявання. За його вияву підліток самостійно не впорається з ситуацією. Частіше застрявання виявляється у групі підлітків з психопатоподібними проявами, з недостатністю лобних долей, а також у підлітків з порушеннями нейродинаміки. Установлено вплив структури дефекту та нейродинаміки, рівня психічного розвитку, вікових особливостей і гендерних відмінностей підлітків на вибір стратегій поведінки за конфліктних ситуацій. Розроблено систему корекційної роботи з метою запобігання та розв'язання конфліктів у поведінці підлітків з інтелектуальною недостатністю. Проведено роботу за трьома напрямками з урахуванням компонентів розвитку особистості (когнітивного, емоційного та поведінкового), реалізовано психо-корекційну програму спеціальних занять-кроків з формування та розвитку навичок соціальної взаємодії та конструктивної поведінки у конфлікті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.25 + Ю954.04 +
Шифр НБУВ: РА349202

Рубрики:

      
4.

Островська-Бугайчук І. М. 
Підготовка майбутніх учителів правознавства до роботи з підлітками девіантної поведінки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. М. Островська-Бугайчук ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2011. — 21 с. — укp.

Розкрито сутність поняття "підліток девіантної форми поведінки", охарактеризовано особливості підготовки майбутнього вчителя правознавства до роботи з підлітками девіантної форми поведінки, визначено зміст структурних компонентів готовності до даної роботи як результату професійної підготовки. Обгрунтовано й експериментально перевірено поетапну технологію підготовки майбутніх вчителів правознавства до роботи з підлітками девіантної форми поведінки в процесі професійної підготовки. Уточнено критерії та показники рівнів готовності майбутніх вчителів правознавства до роботи з девіантними підлітками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.334 + Х8 р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА381088 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Проценко І. Ю. 
Структурно-семантична характеристика лексики на позначення віку людини в іспанській та українській мовах: автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.17 / І. Ю. Проценко ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2010. — 20 с. — укp.

Здійснено комплексний зіставний аналіз лексики, який називає людину за віком в іспанській та українській мовах, з метою виявлення їх спільних і відмінних рис. Визначено моделі формування слів за віковою ознакою, встановлено продуктивність способів утворення даних лексем, з'ясовано кількісний склад лексико-семантичних груп (ЛСГ) іменників. Доведено, що в іспанській мові найбільш продуктивним є семантичний спосіб словотвору, а в українській - морфологічний. Встановлено, що серед семантичних способів найбільш продуктивним є метафоризація, а з морфологічних - суфіксальний. В обох мовах лексеми поєднуються у п'ять не однакових за своєю структурою ЛСГ: дитина, підліток, молода людина, доросла людина, стара людина. Визначено, що в іспанській мові для номінації людини за віковою ознакою частіше використовуються лексеми з негативними конотаціями, в українській мові характерним є використання позитивно забарвлених лексем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-315.6 + Ш147.21-315.6
Шифр НБУВ: РА376399 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Цвіркун В.М. 
Формування світоглядних установок особи підліткового віку: Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.04 / В.М. Цвіркун ; Ін-т філос. ім. Г.С.Сковороди НАН України. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Визначено, що співвідношення та взаємозв'язок світоглядної свідомості та установки в процесі соціалізації та становлення підліткової особистості полягає у регулювальному впливі установок на світоглядну свідомість. Поглиблено уявлення про філософсько-світоглядну значущість загальнопсихологічної теорії установки. Доведено, що зміна головного типу діяльності в підлітковому віці суттєво коригує фундаментальні засади світоглядної свідомості, а почуття дорослості як новоутворення світоглядної свідомості суттєво змінює життєву диспозицію індивіда. Обгрунтовано, що змінюючись в процесі розвитку особи, світоглядні установки, як базовий елемент світоглядної свідомості, детермінують спосіб світовідображення та світовідношення відповідно до потреб соціалізації. Зазначено, що сферою формування світоглядних установок є відношення "мотив - мета діяльності". Визначено, що формування світоглядних установок на підлітковому етапі соціалізації є наслідком поєднання об'єктивних і суб'єктивних діяльнісних факторів: впливу соціокультурного середовища, яке динамічно змінюється, впливу сучасної суспільної всеохоплюючої кризи, яку підліток сприймає по-своєму. Зроблено висновок, що школа з науково організованою системою плекання особистості є важливим фактором формування світоглядної культури підлітка, "зрощеної" на вивірених світоглядних установках.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*622.221 + Ю983.402.2 + Ч421.350
Шифр НБУВ: РА316410 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського